home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 906 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286238 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12525: 18 Aug 2012, 19:22 »

Mertesacker er jo exceptionel ringe med bolden på fødderne. Helt simple afleveringer er han end ikke i nærheden af at kunne gennemføre. Mandens tekniske formåen efterlader Fck's islandske boldmongoler som tekniske vidundere. Han er i øvrigt også alt for langsom!
Kos tilbage i en fart tak!
Arshavin er en joker, han levere intet brugbart- men på sine gode dage, en fantastisk spiller. Der er dog bare så langt i mellem, at han burde skippes.
Synes egentlig præcis det samme om Walcott. Der er altså bare ALT for langt i mellem de gode præstationer... Han virker ligegyldig. Han er ukoncentreret i afleveringerne, han dribler konstant ind i 2-3 mand og mister den og der falder slet ikke nok mål eller oplæg. På dagen kan han dog være fantastisk.
Ramsey virker ligegyldig. Hans force er vel pasningsspillet, og der er han ikke bedre end de andre. Han er tilgengæld en helt fantastisk ringe afslutter, og har en eller anden ide om, at det netop er ham som skal afgøre tingene. Han er en god spiller i midtercirklen, men skal helst ikke ud af den.
Arteta er ham dog overlegen på den plads.
Diaby, spillede vel egentlig okay- i forhold til hvad man forventer af den mand. Teknisk rimgelig stærk, men laver ligegyldige driblinger og taber bolden for ofte.
Han ligner ikke en mand man vinder titler med.
Jenkinson...... Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte. Manden ligner virkelig ikke en spiller til EPL og slet ikke til et hold der spiller om CL.

Podolski og Giroud vil jeg gerne vente med at kommentere på og give dem tid. Ville dog være fantastik at se dem ved siden af hinanden.

Gervinho, spillede vel egentlig godkendt og det samme fra Santi, Arteta, Vermaelen og Gibbs(Der dog godt kunne bruge noget muskelmasse)

Enig i alle dine betragtninger. Arteta var fornuftig, Gervinho fortsætter med at spille godt indtil han skal afslutte/ligge den sidste aflevering, Vermaelen er sikker og Santi var vel dagens bedste.

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #12526: 18 Aug 2012, 19:55 »

Jeg har siden starten ikke brudt mig om Jenkinson, og denne kamp gjorde det ikke bedre. Han hører slet ikke til i startopstillingen. Så langt hellere Yennaris starte inde!
Det har jeg heller ikke. Yennaris har jeg vist ikke set spille, så ham vil jeg ikke udtale mig om. Synes dog det er tydeligt, at vores reservespillere er dårligere end konkurrenternes.

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

ptrN
Manager

« Svar #12527: 18 Aug 2012, 20:30 »

Mertesacker er jo exceptionel ringe med bolden på fødderne. Helt simple afleveringer er han end ikke i nærheden af at kunne gennemføre. Mandens tekniske formåen efterlader Fck's islandske boldmongoler som tekniske vidundere. Han er i øvrigt også alt for langsom!
Kos tilbage i en fart tak!
Arshavin er en joker, han levere intet brugbart- men på sine gode dage, en fantastisk spiller. Der er dog bare så langt i mellem, at han burde skippes.
Synes egentlig præcis det samme om Walcott. Der er altså bare ALT for langt i mellem de gode præstationer... Han virker ligegyldig. Han er ukoncentreret i afleveringerne, han dribler konstant ind i 2-3 mand og mister den og der falder slet ikke nok mål eller oplæg. På dagen kan han dog være fantastisk.
Ramsey virker ligegyldig. Hans force er vel pasningsspillet, og der er han ikke bedre end de andre. Han er tilgengæld en helt fantastisk ringe afslutter, og har en eller anden ide om, at det netop er ham som skal afgøre tingene. Han er en god spiller i midtercirklen, men skal helst ikke ud af den.
Arteta er ham dog overlegen på den plads.
Diaby, spillede vel egentlig okay- i forhold til hvad man forventer af den mand. Teknisk rimgelig stærk, men laver ligegyldige driblinger og taber bolden for ofte.
Han ligner ikke en mand man vinder titler med.
Jenkinson...... Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte. Manden ligner virkelig ikke en spiller til EPL og slet ikke til et hold der spiller om CL.

Podolski og Giroud vil jeg gerne vente med at kommentere på og give dem tid. Ville dog være fantastik at se dem ved siden af hinanden.

Gervinho, spillede vel egentlig godkendt og det samme fra Santi, Arteta, Vermaelen og Gibbs(Der dog godt kunne bruge noget muskelmasse)
Per ramte 77 af 81 afleveringsforsøg i dag, så hvad med at tale om noget du ved noget om?

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #12528: 18 Aug 2012, 20:37 »

Per ramte 77 af 81 afleveringsforsøg i dag, så hvad med at tale om noget du ved noget om?

bum

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #12529: 18 Aug 2012, 20:46 »

+1

Naustratze
Gæst

« Svar #12530: 18 Aug 2012, 21:05 »

Nu ser det godt nok ud til at vi henter Sahin alligevel. Synes egentlig vi har fint med bredde, og da han ikke er ret defensivt orienteret, ser jeg ikke hvad vi skal bruge ham til. Vi får se, det er jo heller ikke sikkert vi henter ham.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12531: 18 Aug 2012, 21:13 »

Jeg så ikke kampen, så jeg vælger lige at være positiv - CLEAN SHEET! \o/

Ydmygende nederlag til Liverpool og ligeledes 0 point til Tottenham kan vi jo også altid bruge.

Kom så med Sahin OG en decideret defensiv midtbane som Wanyama.

Naustratze
Gæst

« Svar #12532: 18 Aug 2012, 21:16 »

Så kun 1. halvleg da jeg fik gæster, men jeg synes da vi havde en hel del gode chancer, bare irriterende at vi ikke kan få den ind over stregen!

AFC
Manager

« Svar #12533: 18 Aug 2012, 21:19 »

Eller Tioté eller M'Vila, hvor sidstnævnte har været omtalt længe.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12534: 18 Aug 2012, 21:24 »

Tiote er sindssyg, og M'Vila er en disciplinærsag i svøb. Foretrækker Wanyama.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12535: 18 Aug 2012, 21:26 »

Hov - og Llorente, tak.

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #12536: 18 Aug 2012, 21:28 »

Nu udtalte jeg mig ikke om succesraten for hans afleveringer, men derimod om kvaliteten af dem.
Så hva' med læse ordentlig før du kommenterer?

Anyways, du burde passe på med, at bruge statistik som argument eller modargument og i stedet forholde dig kritisk til det. At Pers afleveringer er succesfulde er bestemt ikke hans fortjeneste, da en hel del af dem ligger både bagved og ved siden af hans medspillere. At de så må løbe ekstra, vende om eller noget tredje- gør sandsynligvis afleveringen gennemført, men ikke nødvendigvis god.

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

ptrN
Manager

« Svar #12537: 18 Aug 2012, 21:37 »

Nu udtalte jeg mig ikke om succesraten for hans afleveringer, men derimod om kvaliteten af dem.
Så hva' med læse ordentlig før du kommenterer?

Anyways, du burde passe på med, at bruge statistik som argument eller modargument og i stedet forholde dig kritisk til det. At Pers afleveringer er succesfulde er bestemt ikke hans fortjeneste, da en hel del af dem ligger både bagved og ved siden af hans medspillere. At de så må løbe ekstra, vende om eller noget tredje- gør sandsynligvis afleveringen gennemført, men ikke nødvendigvis god.
Du fik svar på det du skrev. Du skrev han end ikke var i stand til at gennemføre de mest simple afleveringer, hvilket vi kan se er forkert.

welbz is dat guy

Szczesny
Manager

« Svar #12538: 18 Aug 2012, 21:50 »

Tiote er sindssyg, og M'Vila er en disciplinærsag i svøb. Foretrækker Wanyama.

Jeg tvivler lidt på at Wanyama holder niveau. Ellers var han nok også handlet. Skulle ikke undre mig at det bliver ham, men det bliver til allersidst så, fordi vi kigger efter noget bedre.

Håber det lykkes at få overtalt Sahin, er bare bange for at Real/Jose får sin vilje. Llorente er ønsketænkning, but dreams come true - i hvert fald nogen gange...

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12539: 18 Aug 2012, 21:59 »

Jamen jeg har såmænd heller aldrig set ham i aktion, jeg går bare ud fra hvad jeg har læst diverse steder. Han skulle være ganske god, og både os og Man Utd har scoutet ham en del på det sidste.

Jeg håber Sahin får sin vilje, for det er vist ret tydeligt at han foretrækker os. Vi må forlade os på Wengers forhandlingsevner. Llorente er naturligvis ønsketænkning, og jeg ville blive ganske overrasket (og overlykkelig!) hvis det alligevel skulle ske.

Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010