home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 822 823 [824] 825 826 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285686 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12345: 15 Aug 2012, 23:41 »

Tror faktisk ikke en gang den kommer på viasats ekstra kanaler. Mon ikke de køre videre med at man skal se kampene på viaplay udover "hovedekampen" som de vælger.

alek9000
Manager

« Svar #12346: 15 Aug 2012, 23:43 »

Tror faktisk ikke en gang den kommer på viasats ekstra kanaler. Mon ikke de køre videre med at man skal se kampene på viaplay udover "hovedekampen" som de vælger.
Hmm, er det god kvalitet på Viaplay? Overvejer lidt at købe sådan en måneds adgang.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12347: 15 Aug 2012, 23:44 »

nå ja, men bare den kommer på viaplay så.. det har jeg da også Opstemt

HansenLFC
Gæst

« Svar #12348: 15 Aug 2012, 23:45 »

Hmm, er det god kvalitet på Viaplay? Overvejer lidt at købe sådan en måneds adgang.

Det er fin kvalitet ja, men man skal bare ikke have nogen livescore programmer åben, da den er et par minutter bagefter. Træls at få besked om scoring, inden man kan se den  Wink

Men vent til lørdag med at køb, så du ikke spilder dine penge, hvis den kommer på viasat ekstra kanalerne Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #12349: 15 Aug 2012, 23:45 »

nå ja, men bare den kommer på viaplay så.. det har jeg da også Opstemt

Alle kampe kommer på viaplay Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #12350: 15 Aug 2012, 23:46 »

BREAKING NEWS: Fernando Llorente has officially joined Juventus. 5-year-contract, €35m fee

alek9000
Manager

« Svar #12351: 15 Aug 2012, 23:47 »

Det er fin kvalitet ja, men man skal bare ikke have nogen livescore programmer åben, da den er et par minutter bagefter. Træls at få besked om scoring, inden man kan se den  Wink

Men vent til lørdag med at køb, så du ikke spilder dine penge, hvis den kommer på viasat ekstra kanalerne Smiley
Satser på, at de har rettet det til den nye sæson Wink

Men kvaliteten er bedre end et normalt stream så? Fordi jeg har ikke de der viasat ekstra kanaler Smiley

BREAKING NEWS: Fernando Llorente has officially joined Juventus. 5-year-contract, €35m fee
35 for en spiller med et år tilbage? No way

Desuden spiller han for Spanien i dette sekund mod Puerto Rico i en kamp, hvor Cazorla har scoret og lige ramt overliggeren.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2012, 23:50 af alek9000 » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #12352: 15 Aug 2012, 23:49 »

Juventus have reacted well to missing out on Robin van Persie: club confirm deal agreed for Fernando Llorente. £27m.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12353: 15 Aug 2012, 23:50 »

Satser på, at de har rettet det til den nye sæson Wink

Men kvaliteten er bedre end et normalt stream så? Fordi jeg har ikke de der viasat ekstra kanaler Smiley
35 for en spiller med et år tilbage? No way

Kan jeg faktisk ikke svare på, må en anden hellere. Har ikke rigtig brugt andre, men synes viaplay er god kvalitet.

alek9000
Manager

« Svar #12354: 15 Aug 2012, 23:52 »

Kan jeg faktisk ikke svare på, må en anden hellere. Har ikke rigtig brugt andre, men synes viaplay er god kvalitet.
Udmærket, tror jeg køber sådan en måned der Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #12355: 15 Aug 2012, 23:55 »

False alarm maybe.. Men Juve er stadig ude efter ham, og hvis Wenger vil have ham, skal han til at gøre et eller andet Smiley

Llorente has NOT signed for Juventus, false news reproduced by many people on Twitter. Please check your source first before just tweeting..

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12356: 15 Aug 2012, 23:56 »

Juventus have reacted well to missing out on Robin van Persie: club confirm deal agreed for Fernando Llorente. £27m.

Slap af de har fået nogle mønter i kassen i dag så

Manchester United

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #12357: 16 Aug 2012, 00:10 »

Det er en and.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12358: 16 Aug 2012, 00:19 »

Det er en and.

se hvad jeg skrev efter

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #12359: 16 Aug 2012, 00:46 »

Jøsses. Der er godt nok kommet gang i rygterne efter van Persie-nyheden. Halvsvært at følge med lige nu; var egentlig ude at gå en tur, for lidt vild (alle ved jo, at det er smart at gå ind i en park, man ikke har været i mere end en enkelt gang i de sidste 10 år), kom hjem et par timer senere, så det med RvP inde på bold.dk, kiggede herind, og derefter Twitter. ALT er jo gået helt amok. Ikke at der er noget at sige til det.

Hvad jeg kan forstå på det hele er, at van Persie er væk, at Song formentlig er på vej væk, og at det ikke umiddelbart tyder på, at vi henter nogen ny angriber.
Jeg har lidt svært ved at beslutte mig for, om der bør handles en angriber eller ej. I sig selv virker det oplagt at hente en direkte erstatning, men på den anden side er det vel det, Giroud skal forestille sig at være, mens Podolski så kan benyttes i rollen hvis det skulle være nødvendigt, hvor Gervinho så kan tage hans fløj. Fint nok, men jeg er en anelse usikker på, at der vil være tilstrækkeligt med målfarlighed, når/hvis Podolski skal spille alene på toppen. Han er en super målscorer, men jeg tror vi er bedst tjent med ham på kanten, så vi har to reelle målscorere på banen, hvilket kan tage noget af presset fra den forreste angriber. Ser vi på mængden af mål, van Persie scorede sidste år, er det største problem på holdet vel nok, at der ikke er andre end frontangriberen, der viser tænder. Det kan Podolski gøre, men hvis han pludselig skal ind at tage angriber-rollen (i tilfælde af at Giroud bliver skadet/whatever), kommer vi til at stå med det samme problem, men med en (formentlig) svagere angriber. Derfor ville det vel være optimalt, enten at købe endnu en angriber, eller om ikke andet en kantspiller med mål i benene, akkurat som Podolski. Eventuelt en ung gut, som så kan agere reserve for tyskeren uden at klage alt for meget over manglende spilletid. Det er den ene mulighed. Den anden ville selvfølgelig være, at hente en angriber, så Podolski helt sikkert kan spille på kanten, men det er spørgsmålet, hvilket signal det vil sende til Giroud, hvis vi henter en spiller som Llorente (som nok koster det samme, som vi fik for RVP). Igen kunne en ung spiller komme på tale, men med folk som Joel Campbell og Benik Afobe på vej, er det måske heller ikke alt for smart ifht. at kunne holde dem i klubben fremover, da de absolut lader til at have tilstrækkeligt med talent, til at kunne gøre sig på niveauet. Især Campbell tror jeg kan blive en verdensstjerne om nogle år.

Angående Song er det egentlig fint med mig, hvis han ryger væk, så længe vi får en ordentlig erstatning til klubben. Han er blevet alt for vild med at lege playmaker, og forsømmer ofte det defensive. Enten ved at stå for langt fremme på banen, eller ved simpelthen at sløse i tacklingerne osv., og den attitude kan simpelthen ikke bruges hos en anchorman. Så hellere få en ny spiller ind. Spørgsmålet er bare, om det kan lade sig gøre at få en dygtig spiller ind på pladsen i tide. Og hvem det skulle være, for den sags skyld. Sahin, jo, måske, men det lyder som om, han er på vej til Liverpool, så det bør vi næppe sætte vores lid til.

Sider: 1 ... 822 823 [824] 825 826 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010