home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 855 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 815 816 [817] 818 819 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285305 gange)
alek9000
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12240: 12 Aug 2012, 21:53 »

Vi mangler stadig noget i forsvaret ja, men vi har nu stadig et par stykker på bænken der kan komme ind og gøre det godt. Det er sjældent at et hold har så mange skader på en sæson, som vi havde sidste år. Hvis det ikke sker igen, ser det da ret fint ud synes jeg.
Det er ikke noget med de spillere, der spiller i forsvaret. Det er selve organisationen, og jeg synes godt, at man kan se forbedringer. Det virkede til, at der var en tættere bagkæde, og at der generelt var en god afstemning mellem hele forsvaret. Der var udmærket backup til backsene, og jeg synes godt, at man kan se, at Bould har fået større indflydelse. Selvfølgelig er der stadig mangler, som også blev udstillet i dag, men jeg er fortrøstningsfuld.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12241: 12 Aug 2012, 21:57 »

Det har længe været vores svageste punkt, men jeg tror nu at Bould godt kan få banket nogle ting ind i hovedet af dem. Det er jo også lidt en risiko vi løber, når vi spiller os ud af alting, så kan man miste bolden som Coq og Cazorla begge gjorde i dag.

Men bredden ser rigtig god ud pt., ja. Især den centrale midtbane, hvor vi nu står med Song, Arteta, Diaby, Coquelin, Cazorla, Oxen, Wilshere og Ramsey. Og hvis vi så spiller med 4-4-2 ...

Jeg var også mest positivt overrasket over Giroud. Man vidste jo at Podolski og Cazorla var klasse spillere, men efter Chamakh er man lidt nervøs med en topscorer fra en mindre klub i Frankrig, men Giroud gjorde det rigtig godt.

Med hensyn til den centrale midtbane, ser det rigtigt godt ud, men ville Santi ikke ligge til højre eller venstre i en 4-4-2? I hvert fald sådan jeg ville placere ham, når vi har Arteta, Song og Wilshere til de 2 centrale pladser. Oxen det samme.

ptrN
Manager

« Svar #12242: 12 Aug 2012, 22:10 »

Hvis Song bliver, skal vi ikke spille 4-4-2. I så fald har vi Diaby, Song, Arteta, Wilshere, Coquelin, Rosicky, Cazorla, (Chambo) og Ramsey til 4-4-2 positioner. Og ja, spillere som Rosicky, Chambo og Cazorla kan nok godt begå sig på kanten, men der er ingen af de kantspillere vi har i truppen der er traditionelle kantspillere. De er alle fløjspillere, og sådan som vi så Cazorla i dag, med Arteta og Song bagved, så vil vores midtbane være en af, hvis ikke den, stærkeste i ligaen.

Vores nuværende taktik er vejen frem.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12243: 13 Aug 2012, 11:16 »

Jeg tvivler også stærkt på at vi spiller 4-4-2.

Spillermaterialet i truppen er jo skræddersyet til 4-3-3 (4-2-1-3 eller whatever), og jeg er da ikke i tvivl om at det er sådan vi stiller op i den nye sæson også.

Kampen i går - uden at tage Kölns niveau i betragtning var det da ganske imponerende og opmuntrende. Podolski scorer et par stykker, Giroud kunne have haft et hattrick hvis ikke deres målmand lige hev 3 fremragende redninger op af hatten, og Cazorla var jo ganske enkelt glimrende på den fremskudte midtbaneplads.

Interessant at van Persie fik anførerbindet straks da han blev skiftet ind, og han blev da også mødt af spredte buh-råb fra de medrejsende fans.

Szczesny
Manager

« Svar #12244: 13 Aug 2012, 11:18 »

Jeg tvivler også stærkt på at vi spiller 4-4-2.

Spillermaterialet i truppen er jo skræddersyet til 4-3-3 (4-2-1-3 eller whatever), og jeg er da ikke i tvivl om at det er sådan vi stiller op i den nye sæson også.

Kampen i går - uden at tage Kölns niveau i betragtning var det da ganske imponerende og opmuntrende. Podolski scorer et par stykker, Giroud kunne have haft et hattrick hvis ikke deres målmand lige hev 3 fremragende redninger op af hatten, og Cazorla var jo ganske enkelt glimrende på den fremskudte midtbaneplads.

Interessant at van Persie fik anførerbindet straks da han blev skiftet ind, og han blev da også mødt af spredte buh-råb fra de medrejsende fans.

http://www.youtube.com/v/S2oQE4Sf_nM Ingen buh-råb her Smiley eller her: http://www.101greatgoals.com/blog/booing-robin-van-persie-eye-witness-videos-show-arsenal-fans-cheering-their-dutch-striker/
« Seneste Redigering: 13 Aug 2012, 11:22 af Szczesny » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12245: 13 Aug 2012, 11:23 »

Det var ikke da han blev skiftet ind, det var da han havde bolden nede i hjørnet hvor Arsenal-fansene sad.

Szczesny
Manager

« Svar #12246: 13 Aug 2012, 11:29 »

Det var ikke da han blev skiftet ind, det var da han havde bolden nede i hjørnet hvor Arsenal-fansene sad.

Een enkelt gang kunne man høre det, men ellers synes jeg han fik en fin modtagelse. Der var lige nogle enkelte der udtrykte frustration, men ellers fik han opbakning som resten af holdet, og som videoerne også viser, så var der da kæmpemæssig overvægt af folk, der reagerede positivt over for manden.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12247: 13 Aug 2012, 12:12 »

Een enkelt gang kunne man høre det, men ellers synes jeg han fik en fin modtagelse. Der var lige nogle enkelte der udtrykte frustration, men ellers fik han opbakning som resten af holdet, og som videoerne også viser, så var der da kæmpemæssig overvægt af folk, der reagerede positivt over for manden.

Jamen helt sikkert, havde heller ikke set hvad der skete da kampen var slut. Jeg bed bare mærke i det på det tidspunkt, og beskrev det da heller ikke som andet end spredte buh-råb Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #12248: 13 Aug 2012, 14:02 »

Alex Song has told Sky Sports he is happy at Arsenal, but there is interest from Barcelona who are "the best team in the world"

PhilipFlink
Manager

« Svar #12249: 13 Aug 2012, 14:07 »

Hvad siger folk egentlig til Bendtner & Mexes bytte handlen? Jeg tænker, nej tak.. På en måde er den god.. Vi smider Bendtner ud, og får en forsvarsspiller ind.. Problemet med den forsvarsspiller, er at han er elendig.. Han har så mange hjerneblødninger hele tiden ..

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #12250: 13 Aug 2012, 14:12 »

http://www.youtube.com/v/7flb9xRbuxI

Cazorla vs. Köln.

Fornem indsats.

Simply Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12251: 13 Aug 2012, 14:12 »

Wtf skulle vi bruge Mexes til... Han sætter ikke hverken Koscielny eller Vermaelen af, og jeg har det ganske fint med Mertesacker og Djourou som 3./4. valg.

Ang. Song så er det da heldigvis os som har alle kortene på hånden denne gang. Han har 3 år tilbage af kontrakten endnu, så hvis vi skal sælge ham til Barcelona har vi bare at få dem til at betale overpris for en gangs skyld. Dvs. £20M+.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #12252: 13 Aug 2012, 14:29 »

Og så røg Ryo til et sæsonlangt ophold i Wigan på lån.

Mere end fornuftigt og lad os håbe han kan præstere det samme som han gjorde i de første par måneder i Bolton sidste sæson, hvor han bl.a. blev månedens spiller for Wanderes.

Simply Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12253: 13 Aug 2012, 14:42 »

Fint, og ikke uventet. Masser af potentiale i ham.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #12254: 13 Aug 2012, 14:43 »

Godt for alle tre partnere( er jo også Wigan tilhænger, nogle skal jo være det Wink) Opstemt

Sider: 1 ... 815 816 [817] 818 819 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010