home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 814 815 [816] 817 818 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285220 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12225: 12 Aug 2012, 17:13 »

Santi er allerede godt igang med sine afleveringer. Fornøjelse at se på.

Hvilket understreges godt af Culann Davies på twitter:
"Oh man...8 minutes into his arsenal career and I'm already in love with Santi."
« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 17:15 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #12226: 12 Aug 2012, 17:18 »

Jeg er meget farvet, og med chance for at lyde forelsket;

Hold nu kæft det var lækkert lagt af til Santi af Giroud. Ærgeligt han ikke scorede.

Lækkert at Podolski sparker den ind.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #12227: 12 Aug 2012, 17:23 »

Godt være det er på en billig bekostning..

Men hold nu op hvor er jeg allerede forelsket i Cozorla og Giroud .. Cozorla smider bare 20-30 m bolde som han vil, klasse vendinger på midten, og burde have scoret sit første mål .. Giroud ser ud til at give os en helt anden dimension i vores spil. Ser ud til at være meget stærk med bolden på hans føder, tager nogle gode løb & er stærk i luften.. & Podolski på måltavlen efter straffe Smiley

ptrN
Manager

« Svar #12228: 12 Aug 2012, 17:27 »

Jeg tror at vi rigtigt ofte, i den kommende sæson, kommer til at se Cazorla der stikker Walcott i dybden, hvorefter han løber til baglinjen og ligger den ind til RVP/Giroud.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #12229: 12 Aug 2012, 17:53 »

Hold da op hvor er jeg tilfreds.. I hvert fald fra midtbanen og op ad.. Poldi, Giroud & Cazorla spiller fantastisk! Det ser ud som om de har spillet i Arsenal i lang tid..

Forsvaret halter stadig, og når man så tænker på hvem vi møder, synes jeg det er noget skidt.. Mannone har vist, at han aldrig bliver vores første keeper.. Merte synes jeg ser noget rusten ud.. Yennaris på HB er selvfølgelig heller ikke optimalt, og synes også at Coq har haft lidt problemer..

Men Vermaelen, Gibbs, Ox, Cazorla, Poldi, Walcott & Giroud har set meget meget gode ud Smiley

Edit: Føre 0-3 ved halvleg : Vermaelen, Poldi x 2

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #12230: 12 Aug 2012, 18:05 »

Nyindkøbene har været fantastiske. Cazorla hygger sig jo bare, Giroud gør alt rigtigt, og kun en god keeper har holdt ham fra scoring. Podolski har været usynlig, men scoret to mål. Vidner det ikke om klasse?

God 2. halvleg!

Simply Arsenal.

Naustratze
Gæst

« Svar #12231: 12 Aug 2012, 18:10 »

Nogle gange rammer Walcott bare topform i kampene, og hold da op hvor har han overskud i dag. Også dejligt med udskiftninger i pausen, godt at Wenger får brugt alle Smiley

Og de 3 nye, ja det ser ihvertfald rigtig godt ud!
« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 18:12 af Naustratze » Logged

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #12232: 12 Aug 2012, 19:02 »

Gervinhos end-product giver mig myrekryb. Dog flot mål.

Og overraskende god præstation af Arshavin.

MOM: Podolski.

Simply Arsenal.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12233: 12 Aug 2012, 19:14 »

Ganske god warm-up, og det bliver rigtig interessant at se hvordan vi stiller op til sæsonpremieren! Det var herligt at se os i en 4-4-2 formation, hvor de tre forreste, Cazorla, Podolski og Giroud gjorde det rigtig fint. Giroud kom frem til flere store chancer, men godt målmandspil forhindrede hans mål, ligesom Cazorla også kunne have scoret et par stykker. Forsvarskæden så en anelse nervøs ud, men det er ikke noget som bekymrer mig lige pt. Walcott lignede en der spillede for en ny kontrakt med højere løn, mens Oxen også gjorde det ganske godt.

Van Persie blev sporadisk buhet af, men ellers var der ikke megen reaktion ved ham. Han spillede dog lidt som om at han ikke rigtig gad, og ikke ret meget ville lykkes. Arshavin løb mere end hele sidste sæson, og også Diaby gjorde det fint. Man kan så godt forstå hvorfor Mannone er på vej ud af døren, med sæbehandskerne under armen. Gervinho har spillet godt i pre-season og lavede også et fremragende mål, men han mangler stadig at træffe de rigtige beslutninger når han har masser af tid.

Og hvor var det herligt at se os score på et indøvet hjørnespark, det var lige en Bould klassiker der blev fremvist!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #12234: 12 Aug 2012, 19:17 »

Så kun anden halvleg... Desværre! Men fremragende at vinde 0-4 i sin sidste kamp inden sæsonen begynder. Dejligt at Poldi bare er kold og tæsker den i kassen. Gervinho er fremragende, han mangler bare sit end-product også står vi med en verdens klassespiller. Håber det kommer lige så langsomt i løbet af sæsonen.

Cazorla lod jeg mig høre var fremragende, og dejligt han bare styrer spillet fra starten af. Arteta og ham bliver spændende sammen. Hørte også Giroud spillede en superkamp - og jeg glæder mig ekstremt meget til den kommende sæson nu!

Jeg føler vi har en god chance i sæsonen, men det var jo kun en træningskamp trods alt. Nu napper vi Sunderland på lørdag og derefter Stoke away. Come on Gooners!!

PhilipFlink
Manager

« Svar #12235: 12 Aug 2012, 19:22 »

Vi har i år, så meget bredde i vores trup, at jeg synes det er svært at se hvordan vi stiller op .. Der er et par stykker der er sikre, også er det vidst også det.. Vores midtbane og kanter har meget kvalitet i denne sæson Smiley Det er dejligt at se!

Naustratze
Gæst

« Svar #12236: 12 Aug 2012, 19:26 »

Vi har i år, så meget bredde i vores trup, at jeg synes det er svært at se hvordan vi stiller op .. Der er et par stykker der er sikre, også er det vidst også det.. Vores midtbane og kanter har meget kvalitet i denne sæson Smiley Det er dejligt at se!
Jeg har lige sat 3 hold for mig selv, altså 3 hold med forskellige spillere, bredden er så fantastisk! Bliver spændende at se de sidste par uger af transfermarket, hvem der er på vej ud, og muligvis ind, håber bare ikke vi bliver svækket alt for meget.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #12237: 12 Aug 2012, 19:33 »

Jeg har lige sat 3 hold for mig selv, altså 3 hold med forskellige spillere, bredden er så fantastisk! Bliver spændende at se de sidste par uger af transfermarket, hvem der er på vej ud, og muligvis ind, håber bare ikke vi bliver svækket alt for meget.

Jeg synes bare stadig defensiven ikke er god nok til et mesterskab :-( Jeg føler vi måske har Premier Leagues bedste offensiv ift. til hvor mange strenge vi har at spille på + vi har den bedste angriber i Premier League (endnu). Men defensiven så også lidt usikker ud i dag, og der er meget arbejde foran os dernede, hvor bredden ikke er så stor. Jeg håber på en defensiv rutineret spiller bare som aflastning og gerne en der kan spille alle positioner i forsvaret en Gallas-type, dog uden den personlighed han bærer rundt på.

Vores starter er dog fantastisk, Gibbo-Kos-Verm-Bac - håber at Bould får endnu mere klasse ind i de gutter her!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12238: 12 Aug 2012, 19:40 »

Det har længe været vores svageste punkt, men jeg tror nu at Bould godt kan få banket nogle ting ind i hovedet af dem. Det er jo også lidt en risiko vi løber, når vi spiller os ud af alting, så kan man miste bolden som Coq og Cazorla begge gjorde i dag.

Men bredden ser rigtig god ud pt., ja. Især den centrale midtbane, hvor vi nu står med Song, Arteta, Diaby, Coquelin, Cazorla, Oxen, Wilshere og Ramsey. Og hvis vi så spiller med 4-4-2 ...

Jeg var også mest positivt overrasket over Giroud. Man vidste jo at Podolski og Cazorla var klasse spillere, men efter Chamakh er man lidt nervøs med en topscorer fra en mindre klub i Frankrig, men Giroud gjorde det rigtig godt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #12239: 12 Aug 2012, 19:42 »

Vi mangler stadig noget i forsvaret ja, men vi har nu stadig et par stykker på bænken der kan komme ind og gøre det godt. Det er sjældent at et hold har så mange skader på en sæson, som vi havde sidste år. Hvis det ikke sker igen, ser det da ret fint ud synes jeg.

Sider: 1 ... 814 815 [816] 817 818 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010