home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 819 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 789 790 [791] 792 793 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284024 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11850: 05 Jul 2012, 18:29 »

Ja, det er korrekt. Men tror ikke, at han ryger ud af klubben permanent, før hans kontrakt udløber. Interessen er pt. for lav, ikke god nok, og manden får for meget i løn.

korrekt, men vi kan jo være ligeglade med hvor meget han får i løn den her sæson, når de alligevel vel betale det hele.. intet problem lige nu Smiley

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11851: 05 Jul 2012, 18:29 »

korrekt, men vi kan jo være ligeglade med hvor meget han får i løn den her sæson, når de alligevel vel betale det hele.. intet problem lige nu Smiley

Ja. Dejligt at Sao Paulo går med til det. Bestemt!

Simply Arsenal.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11852: 06 Jul 2012, 00:51 »

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/07/05/3222533/usmanovs-letter-to-kroenke-arsenal-board

Rammer de det ikke ret godt, med det der foregår i Arsenal?

Specielt dette er jeg vild med: You can try and put a good face on a bad game for as long as you want, pontificating about the merits of this financial model, but it will not hide the obvious fact that it just does not allow our great manager to fully realise his managerial talent and deliver success for the fans who are paying the highest prices in the land.

I ved vel det meste af det, men synes det er interessant at læse, at så stor en andel af klubben laver sådan et åbent, negativt, brev omkring hele situationen. Nu ved jeg ikke præcist hvordan det hænger sammen med jeres situation internt, og hvem man er for og hvem man er imod. Hvordan er forholdet til ham Usmanov, og er det ikke rigtigt, at han ikke kan få så stor andel i klubben, at han kan få direkte indflydelse i bestyrelsen? For han lyder da som en god mand, der vil agere i fansnes interesse, hvilket jo klart er det vigtigste. Som United fan kender man ihvertfald alt til det, og det er ikke rart, sådan som United behandler fansne.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11853: 06 Jul 2012, 07:58 »

Hvordan er forholdet til ham Usmanov, og er det ikke rigtigt, at han ikke kan få så stor andel i klubben, at han kan få direkte indflydelse i bestyrelsen? For han lyder da som en god mand, der vil agere i fansnes interesse, hvilket jo klart er det vigtigste. Som United fan kender man ihvertfald alt til det, og det er ikke rart, sådan som United behandler fansne.

Hvis der er noget Usmanov IKKE er, er det en god mand. Dette åbne brev er et flot pr-stunt, som selvfølgelig kommer nu hvor der er 'uro' i klubben - jeg ville da også have undret mig, hvis ikke han havde stukket sit fede hoved frem nu.

Jeg håber inderligt at Usmanov ikke får noget som helst at sige i klubben, uanset om det ville betyde at han her og nu sprøjtede millioner i kassen.

Læs evt. denne mands blogs, som er skrevet af en tidligere ambassadør i Usbekistan:

http://www.craigmurray.org.uk/archives/2007/09/alisher_usmanov/

PS: Han er Man Utd-fan.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11854: 06 Jul 2012, 09:22 »

Læs evt. denne mands blogs, som er skrevet af en tidligere ambassadør i Usbekistan:

http://www.craigmurray.org.uk/archives/2007/09/alisher_usmanov/

PS: Han er Man Utd-fan.

Og så er alt der skal siges om Usmanov vist sagt. Gudskelov for at han ikke har nogen større indflydelse i klubben endnu.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2012, 09:26 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11855: 06 Jul 2012, 14:45 »

Hehe okay, kan godt fornemme han ikke er satans populær. Han lover da ellers guld og grønne skove i det brev, og virkelig smører på.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11856: 06 Jul 2012, 14:51 »

Hehe okay, kan godt fornemme han ikke er satans populær. Han lover da ellers guld og grønne skove i det brev, og virkelig smører på.

Ja, det er hans sædvanlige smøre om at hvis HAN fik magten, så ville vi få nærmest uendelige pengeressourcer, signe verdens bedste spillere, vinde samtlige titler, og alt ville være perfekt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11857: 06 Jul 2012, 18:28 »

Han har da ret i en del af de ting han skriver. Problemet er blot at han er den han er, og vi ikke skal lave om på den økonomiske struktur i klubben, især ikke til en mand af Usmanov's statur. Ellers kan man da kun nikke enigt til en del af det der står i brevet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11858: 07 Jul 2012, 13:17 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/arsenal-ikon-langer-ud-efter-wenger-0

Jeg kan sådan set kun give Ian Wright ret i det han siger her. Arsenals transfer-politik er virkelig ved at gøre mig på nerverne...

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11859: 07 Jul 2012, 13:56 »

Og Juventus har, i følge SkySports, intensiveret jagten på van Persie. Har intet i mod, at han skifter til Italien, hvis bare vi kan få en acceptabel pris. Men vi ved også, at City er inde i kampen om, så hvis City virkelig taler alvorligt omkring RvP, så har Juventus et problem. Men vi må se, og jeg for så vidt ligeglad med, hvor han ryger hen. Min interesse for ham falder, og er allerede faldet, efter hans udtalelser og når han er skiftet klub, så har vi selv nogen ting, som vi skal holde fokus på.

Simply Arsenal.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11860: 08 Jul 2012, 21:54 »

http://www.ouest-france.fr/ofdernmin_-SM-Caen-M-Baye-Niang-bientot-a-l-essai-a-Arsenal_44096-2094574-fils-39_filDMA.Htm

Ifølge det her.. (Ja det er på fransk, jeg brugte Google translate Wink )

Så skulle vi være interesserede i M'Baye Niang, og han skulle vist til noget "trial"- prøve træning ved os.. Noget alla det..

Jeg tror de fleste af os der har spillet fm, kender ham som et kæmpe talent.. Det er så også næsten det eneste jeg har set til ham, og så så jeg vidst et mål hvor han scorede næsten fra midten (I think), mod Stephan Andersen Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11861: 09 Jul 2012, 09:08 »

Det kunne godt se ud til at vi inden længe får en alvorlig konkurrent til Liverpools 3. trøje om at være den grimmeste PL-trøje i lang tid:

ptrN
Manager

« Svar #11862: 09 Jul 2012, 09:33 »

Det kunne godt se ud til at vi inden længe får en alvorlig konkurrent til Liverpools 3. trøje om at være den grimmeste PL-trøje i lang tid:

Jeg kan nu egentlig meget godt lide den.

welbz is dat guy

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #11863: 09 Jul 2012, 11:04 »

Jeg kan nu egentlig meget godt lide den.

a hva ? :p jeg syntes den er tudegrim. Hvorfor gå væk fra de røde farver ? Smiley

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11864: 09 Jul 2012, 11:05 »

Hvorfor gå væk fra de røde farver ? Smiley

...fordi det er en udebanetrøje.

Sider: 1 ... 789 790 [791] 792 793 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010