home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 974 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 786 787 [788] 789 790 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284145 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11805: 05 Jul 2012, 11:58 »

LLoris er jo verdensklasse og det er Chesny ikke, og det bliver han heller aldrig. Kan godt være Arsenal-fans syntes han er kult, men han er ikke i samme klasse som de klubbers målmænd, som Arsenal gerne vil konkurrere med. Hart, Cech etc.

€17M er mange penge for en målmand, men som priserne i dag, så er der money for value ved et køb af LLoris. Dog er der måske andre positioner, hvor man kunne vælge at bruge penge først.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11806: 05 Jul 2012, 11:59 »

LLoris er jo verdensklasse og det er Chesny ikke, og det bliver han heller aldrig.

...OK.

En af de store pointer omkring et sådant køb, er naturligvis at en sådan sum penge ville gøre mere nytte andre steder på banen.

Korzika
Gæst

« Svar #11807: 05 Jul 2012, 12:05 »

...OK.

En af de store pointer omkring et sådant køb, er naturligvis at en sådan sum penge ville gøre mere nytte andre steder på banen.
Ja, og det afslutter jeg også mit indlæg med at påpege. Men har Arsenal ambitioner om at vinde de store trofæer, så skal målmandspositionen før eller siden opgraderes. Smiley

I mine øjne skal Arsenal gribe muligheden for at få en klasse-keeper til en fordelagtig pris (€17M). Normalt plejer man at slippe flere penge for målmænd af den kaliber.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11808: 05 Jul 2012, 12:07 »

Jeg orker ikke endnu en Szczesny-diskussion - at du ophøjer det til et faktum at han hverken er eller nogensinde bliver verdensklasse (hvilket jeg i øvrigt heller ikke mener Lloris er) kan jeg selvfølgelig ikke bruge til så meget, så det lader jeg bare stå.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11809: 05 Jul 2012, 12:16 »

SPOT ON!

Jeg synes godt man kan se at alle de store hold har fantastiske målmand, som kan vinde kampe for dem. På nogle dage har vi en målmand som kan tabe kampe for os - men han kan også vinde dem. Han er måske ikke verdens sikreste kort nede bag i - overhovedet ikke - men han er fremragende ift. sin alder - og han går sikkert en stor fremtid i møde.

Derudover ville jeg da være glad for en Lloris i klubben, men som g00n siger - så kan pengene bruges andre steder på mere vigtige positioner med mangler.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11810: 05 Jul 2012, 12:16 »

Ja, og det afslutter jeg også mit indlæg med at påpege. Men har Arsenal ambitioner om at vinde de store trofæer, så skal målmandspositionen før eller siden opgraderes. Smiley

I mine øjne skal Arsenal gribe muligheden for at få en klasse-keeper til en fordelagtig pris (€17M). Normalt plejer man at slippe flere penge for målmænd af den kaliber.

Det er meget muligt, at du ikke tror på Szczesny, men det må godt nok være et tyndt belæg.

Han kom ind på pladsen for 1 1/2 år siden, fordi at Fabianski var skadet. Han greb chancen, og stod fremragende i førstedelen af karrieren inden han løb ind i en kort skade mod Barcelona, hvorefter Lehmann gjorde comeback.

Efter Arsenal katastrofestart i august 2011 og september 2011, var han sammen med van Persie og Arteta, nogen af de første til at træde i karakter og begynde at levere efter 'skandalen'. Fra oktober til marts stod han så hamrende stabilt, og toppede med præstationer mod Liverpool away og en pragtredning mod Wolves der var altafgørende.

Han havde ganske vidst en dårlig periode henimod slutningen af sæsonen, hvilket i høj grad skyldes manglende koncentration og konkurrence, som jeg ser det. Derfor kunne en investering i en rutineret keeper være fint, for at presse ham lidt på pladsen og her kunne en Schwarzer og (måske) Given være interessant. Lloris er for stort et navn og for god til at kunne benytte ham som udfordrer, og i stedet evt. gå ind og tage pladsen fra Szczesny, og kan have problemer med at fortsætte sin stabile udvikling.

Men vi må se, hvad der sker på transferfronten, og med van Persie på vej væk står vi lige pludselig med et større problem end først antaget, så pengepungen skal frem og der skal spenderes.

Og er helt enig med g00n og Cesc. Der er andre ting der kommer først i rækken som skal tilrettes. M'Vila må meget gerne præsenteres inden juli er omme.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2012, 12:19 af 0603anderss » Logged

Simply Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11811: 05 Jul 2012, 12:23 »

Der er i hvert fald andre (og billigere) navne jeg foretrækker som back-up til Szczesny - for det er det, en evt. ny målmand bør være.

Craig Gordon ville være interessant, eller måske en mand som Allan McGregor, som nu er en free agent efter miseren i Rangers. Jeg har altid godt kunnet lide Shay Given, og håbede lidt vi fiskede ham både da han var i Newcastle og Man City, men jeg er ikke sikker på han ville nøjes med en back-up-rolle, selvom han efterhånden er godt oppe i årene.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2012, 12:25 af g00n » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #11812: 05 Jul 2012, 12:31 »

Jeg orker ikke endnu en Szczesny-diskussion - at du ophøjer det til et faktum at han hverken er eller nogensinde bliver verdensklasse (hvilket jeg i øvrigt heller ikke mener Lloris er) kan jeg selvfølgelig ikke bruge til så meget, så det lader jeg bare stå.
Så du mener ikke, at Lloris er en bedre målmand end Szczesny og at Arsenal ved et køb af LLoris vil blive mere konkurrencedygtige?

Naturligvis har Arsenal ikke uanede ressourcer, men man ved aldrig hvad der sker med Van Persie i dette vindue. Men man må forholde sig til, at han er nærmest umulig at erstatte 100 %. RVP var jo en stor grund til, at Arsenal endte som de gjorde i ligaen. Arsenal er nødt til at agere på transfermarkedet, for en klub som Chelsea vil kun blive stærkere næste sæson. Derudover lurer klubber som Liverpool, Newcastle og Tottenham i kulissen. Og hvis Arsenal får penge for RVP, hvis man sælger ham i dette vindue, så ville det da være dumt at smide pengene under hovedpuden, når der er en risiko for, at det så måske slet ikke bliver til ChL 13/14? Måske fremover??
Det er meget muligt, at du ikke tror på Szczesny, men det må godt nok være et tyndt belæg.
Er du ikke sikker på, at det er den anden vej rundt?

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11813: 05 Jul 2012, 12:34 »

Der er i hvert fald andre (og billigere) navne jeg foretrækker som back-up til Szczesny - for det er det, en evt. ny målmand bør være.

Craig Gordon ville være interessant, eller måske en mand som Allan McGregor, som nu er en free agent efter miseren i Rangers. Jeg har altid godt kunnet lide Shay Given, og håbede lidt vi fiskede ham både da han var i Newcastle og Man City, men jeg er ikke sikker på han ville nøjes med en back-up-rolle, selvom han efterhånden er godt oppe i årene.

Craig Gordon er også ganske fin, og kender også til gamet. Godt bud.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2012, 12:39 af 0603anderss » Logged

Simply Arsenal.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11814: 05 Jul 2012, 12:35 »

Citat
Du glemmer altså noget. Du skriver: "Der er ingen der kommer til klubben, fordi det er en storklub"

Nej. Det er der ikke. For vi er IKKE en storklub. Vi er altså ikke Real, Barca eller United for den sags skyld. Derfor kan man da ikke klandre spillerne for at ha' den opfattelse af Arsenal. Det har alle - minus en håndfuld urealistiske Arsenal-fans.

Når spillere vælger Arsenal, gør de det ganske givet af mange grunde. Måske fordi Arsenal er en større klub end den, de kommer frem. Hvilket gælder for hovedparten af de, vi køber. Måske var Arsenal den eneste klub, der ville have spillere. Måske er de forelsket i London. Lønnen er måske højere. Sådan er der så mange grunde til at vælge en ny klub.
Måske ser de også Arsenal som et fint springbræt, da de kan lære en masse af en stor manager, i en god, godt spillende klub og med gode medspillere. Og hvem kan bearbejde spillerne det? DE skal da KUN tænke på dem selv, når de vælger klub....!
Og det er morsomt, at de måder, hvorpå vi tiltrækker spillere fra Ajax, Lille eller Colo Colo, er den samme, som de store klubber lokker Van Persie, Nasri eller PV4. Højere løn, bedre muligheder, flere trofæer, verdens største scene. Er det ikke valide grunde til at skifte klub, var der jo ingen spillerhandler i verden. Og så kunne vi jo kun ha' spillere, der er vokset op med Arsenal i hjertet på holdkortet....

Man kan ikke klandre spillerne for, at Arsenal ikke er en storklub. Hvilket du antyder! Det er LEDELSEN, der står for det. Det er LEDELSEN, der har fejlet i indkøb, ikke har villet satset og ikke har haft held til projektet. LEDELSEN har ikke etableret Arsenal som en storklub. Vi var deroppe. Men vi er jo milevidt fra de største den dag i dag. Derfor kan man filme da ikke klandre spillerne for ikke at se Arsenal som en storklub. Og der er altså ikke mange drenge derude, i Cameroun, Senegal, Holland eller Danmark, der har som højeste ønske at spille på Emirates. DE drømmer om Real, Barca, United. STORHOLDENE. De største klubber. Skal vi fravælge sådan spillere? Det mangler jo logik i de præmisser, som mange herinde arbejder med. Man skulle i stedet koncentrere sig om at få bragt Arsenal derop, hvor alle spillere i verden vil foretrække klubben med kanonen på brystet!

Taget her fra:
http://arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=2908&start=240

Rammer det ikke det hele meget godt? Det vil jeg sige det gør i mine ører. Vi stod efter unbeaten sæsonen og var kongerne af England - ikke kunne fucke med os.. Men så valgte ledelsen at ændre fuldstændig vej mod toppen - starte helt fra bunden og sælge ud af de erfarne stjerner. Sidenhen er der kommet en inkompetent Gazidis ind i klubben og silent Stan gør intet udover at hive fede penge hjem på vores hold.

Det gør ondt at sige - men at Arsenal står som vi står nu, er udelukkende ledelsens skyld. Jeg forstår godt Cesc, Nasri, Toure, Adebayor, RvP, Clichy, Hleb, Flamini osv. osv.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11815: 05 Jul 2012, 12:38 »

Citat af: Korzika
Er du ikke sikker på, at det er den anden vej rundt?

Jeg ved ikke rigtig, hvor du vil hen med det der. Men hvorfor mener du, at han aldrig bliver til noget bedømt udfra 1 1/2 år, hvor han i den grad har vist gode takter, men også vist svaghedstegn som man, trods alt, må formode, at en ung keeper har i en af verdens hårdeste ligaer?

Simply Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11816: 05 Jul 2012, 12:38 »

Så du mener ikke, at Lloris er en bedre målmand end Szczesny og at Arsenal ved et køb af LLoris vil blive mere konkurrencedygtige?

Jeg har aldrig sagt hverken det ene eller det andet.

Jeg mener ikke at nogen af dem er verdensklasse (endnu), men jeg mener absolut ikke at et køb af Lloris vil gøre Arsenal €17M bedre. Der er (igen, efter min mening) ikke afgørende forskel på Szczesny og Lloris, og i mine øjne ville det være dumt at have en Szczesny siddende på bænken. Lige som det ville være dumt at have en Lloris siddende på bænken.

Min største anke er egentlig også at du udtaler dig som du gør i dit første indlæg. Så kan jeg lige så godt sige at 'Petr Cech er verdens dårligste målmand, sådan er det', og så kommer vi aldrig videre.

At du ikke mener Szczesny er god nok er fair nok, men drop nu at lege spåmand. Szczesny laver sine fejl engang imellem, men det er vist de færreste 22-årige målmænd som er fejlfrie. Tværtimod synes jeg han i sine foreløbige optrædender har vist enormt potentiale, og jeg vil i modsætning til dig absolut ikke udelukke at han i fremtiden skulle kunne blive en af de allerbedste målmænd.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11817: 05 Jul 2012, 12:46 »

Jeg forstår godt Cesc, Nasri, Toure, Adebayor, RvP, Clichy, Hleb, Flamini osv. osv.

Jeg klandrer såmænd ikke spillere for at ville skifte klub for at have større chance for at vinde trofæer osv. Forskellen ligger i den måde det bliver gjort på - derfor spillere som Toure og Clichy får varme velkomster på Emirates, mens tosser som Adebayor, Cole, Nasri altid vil være hadet.

Van Persie balancerer lige nu på en hårfin grænse.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11818: 05 Jul 2012, 12:51 »

Jeg klandrer såmænd ikke spillere for at ville skifte klub for at have større chance for at vinde trofæer osv. Forskellen ligger i den måde det bliver gjort på - derfor spillere som Toure og Clichy får varme velkomster på Emirates, mens tosser som Adebayor, Cole, Nasri altid vil være hadet.

Van Persie balancerer lige nu på en hårfin grænse.

Hehe, ja. Meget hårfin. Skal man følge twitter, og hvad der er blevet lavet af afstemninger, så vil han blive buh'et ud fra Emirates, næste gang han gør sin éntre. Jeg bryder mig ikke om van Persie i disse stunder med det statement, men jeg vil vente med at udgive min 100 % officielle holdning, til vi kender alle sider af sagen. Vi har stadig ikke hørt, helt præcist, hvad Wenger og Gazidis har at sige til hans udmelding, og hvad det får af fremtidige konsekvenser.

Simply Arsenal.

Szczesny
Manager

« Svar #11819: 05 Jul 2012, 13:23 »

Med hensyn til LLoris, så kan det - uden jeg ved noget selbstverständlich - vel også have noget at gøre med, at Chesney spillede sæsonens sidste 5 kampe på smertestillende, og uden at have trænet i perioden. Har hørt at der skulle være noget harme over det, men det kan igen også bare være opspind

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 786 787 [788] 789 790 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010