home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 783 784 [785] 786 787 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283755 gange)
Seller95
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11760: 04 Jul 2012, 18:47 »

Er fandme også skuffet. Så smutter han vel til City eller Juventus nu. Vammelt.

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #11761: 04 Jul 2012, 18:47 »

Kæmpe idiot.

Det er synd at han mener, at han er "bedre" end klubben.. bare fordi han endelig havde en god sæson.. æv bæv

Men nu er han fortid i klubben, og vi skal bare have skudt ham af nu så vi kan få nogle penge.. Jeg gider personligt ikke have en spiller der render rundt iført vores trøje, som ikke gider spille for klubben.. Det er bare ærgeligt.. Han kunne have blevet en legende i Arsenal, noget han ikke kan nå med sin høje alder, i andre klubber ..

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11762: 04 Jul 2012, 18:50 »

Det er synd at han mener, at han er "bedre" end klubben.. bare fordi han endelig havde en god sæson.. æv bæv

Men nu er han fortid i klubben, og vi skal bare have skudt ham af nu så vi kan få nogle penge.. Jeg gider personligt ikke have en spiller der render rundt iført vores trøje, som ikke gider spille for klubben.. Det er bare ærgeligt.. Han kunne have blevet en legende i Arsenal, noget han ikke kan nå med sin høje alder, i andre klubber ..

Selvfølgelig kan han blive en legende i andre klubber, det kommer jo helt an på hvad han opnår som spiller i netop den klub.

Jeg tror ikke Juventus har råd til at hente ham, og det er vel efterhånden ligemeget om det er City?? Så kan i da i det mindste få en god pris for ham.

Jeg føler med jer, men se tilbage og i vil se at i har overlevet før da store spillere smuttede, et par hurtige som kommer frem i mit hovede er Vieira, Henry og Cesc?

PhilipFlink
Manager

« Svar #11763: 04 Jul 2012, 18:52 »

Selvfølgelig kan han blive en legende i andre klubber, det kommer jo helt an på hvad han opnår som spiller i netop den klub.

Han kan jo ikke blive en legende på noooooooooooogen som helst måde, i nogen anden klub, når han er så gammel som han er .. Han kan jo ikke "Nå" særlig meget? I Arsenal kunne han i det mindste gøre så han ville blive husket for altid..

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11764: 04 Jul 2012, 18:55 »

Han kan jo ikke blive en legende på noooooooooooogen som helst måde, i nogen anden klub, når han er så gammel som han er .. Han kan jo ikke "Nå" særlig meget? I Arsenal kunne han i det mindste gøre så han ville blive husket for altid..

Så hvis han tager til Juventus, bliver topscore i den sæson, score det afgørende mål mod Milan/ Torino eller han bomber dem videre i CL så tror du ikke han vil blive det?

Det tror jeg nu nok.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11765: 04 Jul 2012, 18:57 »

Jeg føler med jer, men se tilbage og i vil se at i har overlevet før da store spillere smuttede, et par hurtige som kommer frem i mit hovede er Vieira, Henry og Cesc?

Folk fremhæver så ofte disse spillersalg, men de er helt anderledes.

Salgene af Vieira og Henry var de rigtige valg - begge spillere havde topper og var på ved nedad. Cesc-sagaen er en helt anden historie. Han var naturligvis på/på vej mod toppen da vi solgte ham, men at han ville vende tilbage til Barcelona en dag vidste vi alle.

Van Persie har nu endelig formået at holde sig skadesfri en hel sæson, og så ser vi for første gang hans sande styrke. Frustrerende at skulle af med ham øjeblikket efter. Man City må vel være favoritter, men jeg håber virkelig det bliver til en klub udenfor England. Det er vist det eneste scenarie hvori han stadig vil få klapsalver den dag han igen træder ind på Emirates.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11766: 04 Jul 2012, 18:57 »

Så hvis han tager til Juventus, bliver topscore i den sæson, score det afgørende mål mod Milan/ Torino eller han bomber dem videre i CL så tror du ikke han vil blive det?

Det tror jeg nu nok.

For at gøre det 1 sæson? haha, nej det tror jeg godt nok ikke på da! Han vil ikke blive husket som en Del Piero f.eks. Han vil bare være endnu en spiller, der var i klubben på det tidspunkt.. Han vil på ingen måde opnå den form for hæder, andre steder end Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11767: 04 Jul 2012, 18:58 »

Det tror jeg nu nok.

Ordet "legende" bliver da vist brugt i flæng nutildags.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #11768: 04 Jul 2012, 18:59 »

Han skal ha lov til at tilbringe resten af sin kontrakt på tribunen, Arsenal har troet på ham selvom han har været skadet det meste af hans tid i klubben 111 kampe på 7 år før sidste sæson han er DØD for mig

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11769: 04 Jul 2012, 18:59 »

Han kan dog sagtens nå det, jeg er dog enig at det er nærmest umuligt. Men det kan lade sig gøre, hvis hans kommende klub har en super sæson og han også har det.

Og jeg tror nu heller ikke han ville kunne have en ligeså god sæson igen, som han havde før sommer og alt spillede for ham. Det er faktisk et godt tidspunkt at sælge ham, med tanke på hvad i kan få for ham.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2012, 19:01 af Roman » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #11770: 04 Jul 2012, 19:01 »

Kæft hvor er jeg skuffet over Robin. Det er usædvanlig dårlig stil af ham, nu når vi har støttet ham i gennem alle hans skader, og så betaler han tilbage med en god sæson, og så er han den der er smuttet. Som der bliver skrevet ovenover, så rammer udtrykket: "Han tror han er bedre end holdet", meget godt.

Nu håber jeg blot at han vælger at tage til Juventus, eller noget i den stil. Bare ikke en anden Premier League klub. For så kommer han på en hadeliste, med navne som bl.a, Ashley Cole, Nasri, Adebayor. Især hvis han vælger City.

Skuffet, skuffet, skuffet.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11771: 04 Jul 2012, 19:01 »

Ordet "legende" bliver da vist brugt i flæng nutildags.
Helt enig. RvP var måske heller ikke blevet en legende i Arsenal, hvis han var blevet. Der skal sgu meget til alligevel. Et lidt misbrugt ord hvis man spørger mig.

N17
Manager

« Svar #11772: 04 Jul 2012, 19:08 »

Kæft hvor er jeg skuffet over Robin. Det er usædvanlig dårlig stil af ham, nu når vi har støttet ham i gennem alle hans skader, og så betaler han tilbage med en god sæson, og så er han den der er smuttet. Som der bliver skrevet ovenover, så rammer udtrykket: "Han tror han er bedre end holdet", meget godt.

Med tanke på, at han har været så ofte skadet, som han har, så er det vel egentlig meget godt at få ham skudt af inden han igen ryger ind i en skade..??

Og med tanke på, at I har hentet Giroud og Podolski ind, så kan jeg ikke se, at I på nogen måde er svækket!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11773: 04 Jul 2012, 19:15 »

Ja. Det var så noget rigtig pis, men man kan vel tildels godt forstå ham. Han vinder næppe en bunke af trofæer i Arsenal, imens han er på toppen. Men han kan nå at få en kæmpe status i klubben (en klub, som han har elsket siden han var helt lille. Det er både dokumenteret billedeligt og på video), anfører og stadig tjene en god sum penge, imens vi viser ambitioner med køb af Podolski og Giroud. Den er tricky.

Som kæmpe fan, har jeg svært ved at forstå hans valg. Men med de objektive briller så skal man også have en vis forståelse.

Simply Arsenal.

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #11774: 04 Jul 2012, 19:16 »

Det vist ikke første gang jeres anfører skifter. Men er helt sikker på at Arsenal nok skal klare sig, især hvis de får en god transfersum for ham. Chancen for at han for en ligeså god sæson som sidste år er minimal, og med en god afløser som  Tevez, Higuain, eller Soldado f.eks, er i vel stærkere end sidste sæson?

Sider: 1 ... 783 784 [785] 786 787 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010