home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 781 782 [783] 784 785 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283599 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11730: 26 Jun 2012, 11:20 »

Så er det officielt:
http://www.arsenal.com/news/news-archive/olivier-giroud-agrees-deal-to-join-arsenal

Det bliver godt nok et stærkt angreb vi får, især hvis van Persie vælger at forlænge. Podolski må da ryge ud på kanten? Medmindre Wenger går over til to på toppen?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11731: 26 Jun 2012, 11:53 »

Det er svært at forudse hvordan det bliver.

Vi skulle fra pålidelige kilder have droppet interessen for M'Vila da han har haft problemer med temperamentet. Who's next, Arsene?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Seller95
Manager

« Svar #11732: 26 Jun 2012, 13:15 »

Håber ikke det er sandt, Gazlgor.. Vi har virkelig brug for en mere defensiv orienteret midtbanespiller. M'Vila ville være perfekt.

Arsenal <3

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11733: 26 Jun 2012, 13:19 »

Håber ikke det er sandt, Gazlgor.. Vi har virkelig brug for en mere defensiv orienteret midtbanespiller. M'Vila ville være perfekt.

Helt enig. En mand med stor temperament er en mand der brænder for det han gør! Come on Wenger!

JimmyGP
Manager

« Svar #11734: 26 Jun 2012, 13:21 »

Minder han ikke ufatteligt meget om Vieira? Det må da være en must-buy for PL's mest franske hold Thumbs Up

Og tillykke med Giroud.. han virker meget spændende Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11735: 26 Jun 2012, 14:42 »

Tja, kig på Barton, han er også en mand med temperament.. Læs evt. lige denne artikel: http://www.dailymail.co.uk/sport/rugbyunion/article-2138265/Yann-MVila-arrested-throw-Arsenal-doubt.html

Jeg stoler nu på Wenger, og hvis hans efterretninger sig at han er for stort et problembarn, så må vi finde en anden. Jeg er enig i at han ville være rigtig god til holdet og det er surt hvis vi trækker os, men hvis det er Wengers vurdering at han er for meget en ballademager, er det fint nok med mig.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11736: 26 Jun 2012, 14:45 »

Minder han ikke ufatteligt meget om Vieira? Det må da være en must-buy for PL's mest franske hold Thumbs Up

Tja, kig på truppen før Giroud og snak om hvor franske vi er .. Wink For nogle år siden var vi uden tvivl præget af mange franskmænd (Gallas, Vieira, Henry, Pires, Petit, Anelka, Grimandi, Clichy, Nasri), men kig på truppen nu.. Vi har Koscielny, Sagna, Coquelin der tror alt kun er et talent, Diaby der aldrig spiller, og Squillaci (på vej væk). Så er det vist heller ikke værre, og jeg tvivler på at der ikke er andre PL hold som har mindst 2 franske spillere i start 11'eren Wink
« Seneste Redigering: 26 Jun 2012, 14:46 af Gazlgor » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #11737: 26 Jun 2012, 15:08 »

Blackburn har vel bare 3

N'zonzi - Modeste & Givet

Newcastle vel også en 2-3 styk

Tottenham 3 nogle gange Smiley

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11738: 26 Jun 2012, 15:38 »

Tror det bliver en god signing, men jeg forstår ikke hvorfor vi endnu ikke har forstærket os i bagkæden? Når Sagna er ude, må vi have os en bedre erstatning end Jenkinson, og en backup i centerforsvaret kunne vi også bruge. Jeg mener måske vi skal være lidt tålmodige med Gibbs/Santos, men en venstreback ville heller ikke gøre noget. Derudover håber jeg stadig meget på at vi får hentet M'Vila, så vi kan få lidt mere balance på midtbanen.

Men Podolski, RvP, Giroud... Uha, hvor har vi bare 3 giftige venstreben i front Thumbs Up

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11739: 26 Jun 2012, 16:13 »

Tror det bliver en god signing, men jeg forstår ikke hvorfor vi endnu ikke har forstærket os i bagkæden? Når Sagna er ude, må vi have os en bedre erstatning end Jenkinson, og en backup i centerforsvaret kunne vi også bruge. Jeg mener måske vi skal være lidt tålmodige med Gibbs/Santos, men en venstreback ville heller ikke gøre noget. Derudover håber jeg stadig meget på at vi får hentet M'Vila, så vi kan få lidt mere balance på midtbanen.

Men Podolski, RvP, Giroud... Uha, hvor har vi bare 3 giftige venstreben i front Thumbs Up

Synes langt fra vi skal købe en ny venstre back. Gibbs og Santos kan umuligt blive skadet på samme tid igen - Gibbs har et fint potentiale til fremtiden og begge 2 er fornuftige nu og her, som jeg ser det. En relativt billig spiller som kunne dække højreback og midten ville klart være at foretrække. Og det ville være dejligt at få Yann, så man havde Ramsey, Wilshere, Song og Arteta oveni. Det er kvalitet og bredt.

Nu har vi 6 i front til de forreste 3 pladser. Dejlig signing, men er det for meget? Jeg kunne sagtens se et salg af Walcott eller Van Persie, sådan som det ser ud lige nu. Derudover skal Chamberlain også se noget spilletid.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11740: 26 Jun 2012, 16:19 »

Synes langt fra vi skal købe en ny venstre back. Gibbs og Santos kan umuligt blive skadet på samme tid igen - Gibbs har et fint potentiale til fremtiden og begge 2 er fornuftige nu og her, som jeg ser det. En relativt billig spiller som kunne dække højreback og midten ville klart være at foretrække. Og det ville være dejligt at få Yann, så man havde Ramsey, Wilshere, Song og Arteta oveni. Det er kvalitet og bredt.

Nu har vi 6 i front til de forreste 3 pladser. Dejlig signing, men er det for meget? Jeg kunne sagtens se et salg af Walcott eller Van Persie, sådan som det ser ud lige nu. Derudover skal Chamberlain også se noget spilletid.

Jeg er ikke den største fan af hverken Gibbs eller Santos, men som skrevet, mener jeg også vi bør give dem tid. Santos havde en svær førstesæson, hvor han lige skal falde til, og Gibbs er stadig ung, og har potentiale foran sig.

Et salg af van Persie, ville faktisk heller ikke se så sort ud i mine øjne, da vi er dækket fantastisk godt ind i front nu. Og hvis vi skal have en god bunke penge ud af ham, skal det da være nu.

Arsenalleren
Gæst

« Svar #11741: 26 Jun 2012, 18:43 »

Tror i Wilshere skifter nummer til den kommende sæson?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11742: 26 Jun 2012, 18:47 »

Tror i Wilshere skifter nummer til den kommende sæson?

Det tror jeg ikke at han gør.. Men ingen garantier Tunge

Oli: Det er ikke FM det her, hvor man køber et halvt nyt hold hver sæson. Jenkinson er en fin backup til Sagna, ligesom vi også har Coquelin der kan spille pladsen og Yennaris der skulle være et stort talent. På venstre back er både Gibbs og Santos ganske gode, og selvom Santos har haft defensive mangler i første sæson. kommer han da sikkert til at lære af PL. Det er hul i hovedet at have 3 venstre backs, især med de nye regler om trupbredde, og med henblik på et lønbudget hvor vi gerne vil af med spillere. I centerforsvaret får vi måske brug for en enkelt backup, men hvis vi køber en defensiv midtbanespiller tror jeg at det er meningen at vi har Kos, Merte og Vermaelen der, og så kan Song rykkes ned hvis vi har to af dem skadet på samme tid. Djourou bliver nok solgt, ligesom Bartley og Miguel ikke umiddelbart har udsigt til spilletid. Men jeg tror helt sikkert heller ikke at vi henter en centerforsvarer.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11743: 26 Jun 2012, 19:10 »

Det tror jeg ikke at han gør.. Men ingen garantier Tunge

Oli: Det er ikke FM det her, hvor man køber et halvt nyt hold hver sæson. Jenkinson er en fin backup til Sagna, ligesom vi også har Coquelin der kan spille pladsen og Yennaris der skulle være et stort talent. På venstre back er både Gibbs og Santos ganske gode, og selvom Santos har haft defensive mangler i første sæson. kommer han da sikkert til at lære af PL. Det er hul i hovedet at have 3 venstre backs, især med de nye regler om trupbredde, og med henblik på et lønbudget hvor vi gerne vil af med spillere. I centerforsvaret får vi måske brug for en enkelt backup, men hvis vi køber en defensiv midtbanespiller tror jeg at det er meningen at vi har Kos, Merte og Vermaelen der, og så kan Song rykkes ned hvis vi har to af dem skadet på samme tid. Djourou bliver nok solgt, ligesom Bartley og Miguel ikke umiddelbart har udsigt til spilletid. Men jeg tror helt sikkert heller ikke at vi henter en centerforsvarer.

Jeg er udmærket godt klar over at vi ikke skal lave alt for mange ændringer, men jeg mener blot at vi skal have skaffet os noget bredde. Vi har det med at løbe ind i alverdens skader, og i den forgående sæson har vi haft et ekstremt antal forskellige kombinationer i bagkæden. Derfor så jeg gerne at vi skaffede en breddespiller til bagkæden, som kan dække af i centerforsvaret/højrebacken, i sær nu hvor vi bliver fortyndet markant i forsvaret, som du selv skriver. At have en venstreback mere oven i hatten... Ja, der må jeg nu også bukke mig. Coquelin kan jo også til nøds gå ned og dække den plads Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11744: 26 Jun 2012, 19:19 »

Jeg er udmærket godt klar over at vi ikke skal lave alt for mange ændringer, men jeg mener blot at vi skal have skaffet os noget bredde. Vi har det med at løbe ind i alverdens skader, og i den forgående sæson har vi haft et ekstremt antal forskellige kombinationer i bagkæden. Derfor så jeg gerne at vi skaffede en breddespiller til bagkæden, som kan dække af i centerforsvaret/højrebacken, i sær nu hvor vi bliver fortyndet markant i forsvaret, som du selv skriver. At have en venstreback mere oven i hatten... Ja, der må jeg nu også bukke mig. Coquelin kan jo også til nøds gå ned og dække den plads Wink

Sidste sæson var fuldstændig vanvittig rent skadesmæssigt, og det kan man på ingen måde gardere sig mod. Som sagt skal vores løn i forvejen ned, og truppen må maksimalt bestå af 25 spillere - I forsvaret har vi Gibbs, Santos, Coquelin, Mertesacker, Vermaelen, Koscielny, Sagna, Jenkinson, Coquelin og til nød Song og Miguel. Sagna og Jenkinson og Coquelin kan alle tre spille højre back, ligesom Mertesacker, Vermaelen, Koscielny, Song og til nød Sagna kan spille centerforsvar. Vi sælger nok Djourou som trods alt kun fik kampe sidste sæson på grund af vores sindssygt mange skader, og Squillaci som alligevel ikke blev brugt. Jeg ser ingen grund til at hente andre, især ikke med tanke på at vi både har Bartley og Miguel som evt. godt kunne indgå i en backup plan.

Sider: 1 ... 781 782 [783] 784 785 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010