home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 780 781 [782] 783 784 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283609 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11715: 18 Jun 2012, 13:46 »

Det er sådan lidt et 'meh' kampprogram. Det er dejligt at vi starter hjemme mod Sunderland, hvor der kan tankes selvtillid til første udekamp mod Stoke. Men hvis det går galt i første kamp, kan det hurtigt gå rivende galt når vi skal til Stoke som vi har dårlige erfaringer med, og derefter til Anfield og møde et Liverpool hold der om nogen har noget at bevise. Det kan meget hurtigt gå rigtig galt men det kan også meget hurtigt gå rigtig godt. Første kamp bliver essentielt og der er det en stor fordel at det er på hjemmebane mod en overkommelig modstander. Ellers er der ikke så meget at sige til det..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11716: 18 Jun 2012, 14:01 »

Kampprogrammet er skam fint nok. Altså uanset hvad skal vi møde alle de 19 andre hold i ligaen i løbet af sæsonen, og jeg er egentlig i bund og grund ligeglad med hvornår vi møder dem. Det handler bare om at tage en kamp af gangen, og satse alt på at vinde den kamp. Jeg tror vi får en stor sæson, hvis vi får Giroud og M'Vila til klubben. M'Vila er klart den vigtigste at få til klubben, og jeg tror faktisk at han kan blive en af de bærende kræfter lige så snart han slår igennem. Han giver den støtte til forsvaret som vi manglede i sidste sæson.

Hvis man skal se på det og tænke vi går lidt ned i januar-februar, så er januar en lorte måned, mens februar er til at overkomme.

Men anyway, så får vi en god start, det er jeg sikker på. Jeg er helt enig med dig, at den første kamp bliver rigtig vigtig. Men mon ikke vi slår Sunderland. De har mistet Bendtner, og mon ikke Senssegon (stav.dk) også smutter til et bedre hold. De er ikke så skræmmende, og tænk at vi overhovedet virker en lille smule bange for dem. Vi er Arsenal. Vi er top 3 hold. Vi skal vinde den kamp.

Jeg har gode anelser om den kommende sæson. Jeg tror ikke på mesterskabet, men jeg tror vi får en fremragende pointhøst og er med til slut. Vi skal bare ha' et trofæ til klubben, så tror jeg snart at vores længe ventede trofæhøst begynder!!

PhilipFlink
Manager

« Svar #11717: 18 Jun 2012, 14:26 »

De er ikke så skræmmende, og tænk at vi overhovedet virker en lille smule bange for dem. Vi er Arsenal. Vi er top 3 hold. Vi skal vinde den kamp.

Det er det der gør PL sjov Wink

Seller95
Manager

« Svar #11718: 21 Jun 2012, 14:26 »

Hejsan!

Nogle der ved, hvornår Podolski's nummer bliver offentliggjort? Jeg skal nemlig snart på ferie, og vil til den lejlighed gerne have erhvervet mig en Arsenal trøje, men vores nye mand.. Smiley

Arsenal <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11719: 21 Jun 2012, 14:51 »

Hejsan!

Nogle der ved, hvornår Podolski's nummer bliver offentliggjort? Jeg skal nemlig snart på ferie, og vil til den lejlighed gerne have erhvervet mig en Arsenal trøje, men vores nye mand.. Smiley

Jeg tror først at det er et par uger før kampstart. Der kan jo blive både solgt og købt en hel masse spillere før sæsonstart. Smiley

EDIT: Kan se at det sidste sæson skete 12. august, så det er nok deromkring. Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Seller95
Manager

« Svar #11720: 21 Jun 2012, 14:54 »

Jeg tror først at det er et par uger før kampstart. Der kan jo blive både solgt og købt en hel masse spillere før sæsonstart. Smiley

EDIT: Kan se at det sidste sæson skete 12. august, så det er nok deromkring. Smiley
Dammit.. Skuffet Så bliver det ikke til en Podolski trøje i år.. Skuffet Hvert fald ikke nu her til sommer.

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11721: 21 Jun 2012, 15:15 »

Så må du købe en Wilshere trøje, han er også meget bedre.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11722: 21 Jun 2012, 20:17 »

Så må du købe en Wilshere trøje, han er også meget bedre.

Netop, du kan ikke gå helt galt med en Wilshere trøje! Eller Koscielny kunne også være nice  Thumbs Up

Naustratze
Gæst

« Svar #11723: 21 Jun 2012, 21:44 »

Køb dog en Rosicky trøje! <3

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11724: 21 Jun 2012, 22:45 »

Kan du ikke bare vente med at få nummer på? Og så kun få trøjen med navn?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11725: 21 Jun 2012, 22:48 »

Køb dog en Rosicky trøje! <3

Det vil jeg alligevel tro var lidt risky.. Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11726: 21 Jun 2012, 22:54 »

Det vil jeg alligevel tro var lidt risky.. Smiley
Grin

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #11727: 25 Jun 2012, 12:32 »

Naustratze
Gæst

« Svar #11728: 25 Jun 2012, 15:44 »

Goddag til Giroud og forhåbentligt ikke farvel til RvP! Hvis RvP skulle vælge at blive, får vi et rigtig stærkt hold til næste sæson, især hvis Podolski og Giroud gør det godt!

Wenger får ihvertfald arbejde nok med at sætte holdet, især på den centrale midtbane.
« Seneste Redigering: 25 Jun 2012, 15:50 af Naustratze » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11729: 25 Jun 2012, 16:12 »

Herligt med Giroud, jeg har hørt rigtig gode ting om ham - også at han er bedre end Chamakh Tunge. Jeg tror at det hjælper på at få Van Persie overbevist om at vi kommer til at kæmpe med om titler i næste sæson. Hvis vi så bare lige henter M'Vila også, ser det rigtig godt ud, både med Van Persie men så sandelig også uden!

Sider: 1 ... 780 781 [782] 783 784 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010