home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 778 779 [780] 781 782 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283475 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11685: 06 Jun 2012, 09:38 »

Okay.
Så må det siges at være lidt af et sats hvis det ender med ham som manager for Swansea. Men spændende! Synes Bergkamp var en super fed spiller i sin aktive karriere, så det ville da være sjovt også at se ham som manager.

Det ville være superfedt at se ham tilbage i Premier League, og hvis han så ikke flopper totalt, så er grundstenen lagt for at overtage når Wenger engang er færdig Wink

Men ja, absolut et sats.

blomvikings
Manager

« Svar #11686: 06 Jun 2012, 09:55 »

Det ville være superfedt at se ham tilbage i Premier League, og hvis han så ikke flopper totalt, så er grundstenen lagt for at overtage når Wenger engang er færdig Wink

Men ja, absolut et sats.

Haha ja, det er faktisk rigtigt. Det ville være helt ideelt. Bergkamp spiller Swansea i top 10 de næste to år, og overtager så Arsenal fra Wenger, og et gammelt klub ikon overtager tronen. Det ville næsten være for godt til at være sandt Smiley Men fedt ville det være!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #11687: 10 Jun 2012, 16:59 »

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11688: 10 Jun 2012, 17:01 »

Fremragende spiller, men tror ikke han er meget bedre/blir bedre end Ryo og Oxlade. Derfor synes jeg det vil være spild af penge at hente ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11689: 10 Jun 2012, 17:06 »

Jeg ved det ikke helt.. Vi har jo tidligere købt en vis russer som spillede godt under en slutrunde, men det var ikke videre en succes Wink Jeg har ikke set ham spille andet end kampen i forgårs, men der var han da også god. Men mon ikke det ville være godt med lidt mere intelligence på ham før vi foretager os noget.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11690: 10 Jun 2012, 19:55 »

Han er et kæmpe talent i FM. På den baggrund mener jeg naturligvis, at vi skal hente ham!

Lidt mere seriøst så tror jeg, at det er meget begrænset, hvor meget nogle herinde har set ham spille og det derfor er pænt umuligt at vurdere ham. Men umiddelbart virker an dog som en spiller, som kan bringe noget offensivt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11691: 10 Jun 2012, 20:56 »

Om ikke andet har han da alderen foran sig, så han skal da nok blive god.

Der er nu rygter om at vi er blevet enige med Montpellier om en transfersum for Giroud. Men igen, det er stadig kun rygter.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #11692: 11 Jun 2012, 14:31 »

The Ox skulle starte i aften for England. Jeg hepper på Frankring, men håber selvfølgelig at vores vidunderdreng gør det godt.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11693: 13 Jun 2012, 13:33 »

Lidt Arsenal-nyheder i denne EM-tid: Det ser ud til at Giroud meget vel kan ankomme til klubben i løbet af ugen. Flere af de store medier i England rapporterer at Arsenal har udløst en frikøbsklausul på £12M, og handlen kan være på plads inden længe.

...og så har Jack Wilshere desværre slettet sin Twitter-profil, efter ondsindede rygter om at han slet ikke har været skadet, men i stedet er blevet testet positiv for kokain.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11694: 13 Jun 2012, 13:34 »

Giroud to Arsenal almost done. Announcement this week, not a replacement for RvP. Story across BBC soon, first reported by @JWTelegraph #afc

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11695: 13 Jun 2012, 13:55 »

Lidt Arsenal-nyheder i denne EM-tid: Det ser ud til at Giroud meget vel kan ankomme til klubben i løbet af ugen. Flere af de store medier i England rapporterer at Arsenal har udløst en frikøbsklausul på £12M, og handlen kan være på plads inden længe.

...og så har Jack Wilshere desværre slettet sin Twitter-profil, efter ondsindede rygter om at han slet ikke har været skadet, men i stedet er blevet testet positiv for kokain.

Jeg synes Giroud vil være et fremragende køb. Jeg har ikke set så meget til ham, men en af mine venner der boede i Frankrig sidste år, siger at han er en klasse angriber. Men han først sådan rigtig er slået igennem nu - og synes bare vi skal slå til! Han kan kun være bedre end Chamakh og Park, så det bliver fedt med en masse gode angribere.
Forstår dog ikke, hvorfor vi ikke styrker forsvaret i stedet med et par bedre reserver eller endda en bedre centralforsvare end Vermaelen har været til slut på sæsonen.

Og det med Jack... Jeg kan ikke få mig selv til at tro det, men naturligvis kender man de engelske spillere, og især de unge af dem. Jeg håber virkelig ikke at det er sandt.

Badefar
Manager

« Svar #11696: 13 Jun 2012, 14:01 »

Selvfølgelig er rygterne om Jack det pure opspind. Havde han været ude grundet det havde de nok valgt at fake en anden skade, så han ikke skulle rende rundt på krykker i flere måneder. De rygter er decideret patetiske og jeg håber ikke at der er nogen der reelt køber præmissen.

Chamberlain15
Manager

« Svar #11697: 13 Jun 2012, 14:05 »

My god.......

http://www.france-today.com/2012/05/french-international-olivier-giroud.html

Ej, håber virkelig vi får ham hentet ind. Kunne være dejligt!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11698: 13 Jun 2012, 14:07 »

Selvfølgelig er det ikke sandt, det med Jack Men surt at han har slettet din twitter profil, han var ellers en af de bedste spillere at følge! Man kan dog godt forstå ham med den slags ondsindede rygter.

Spændende med Giroud! Han er ganske spændende ud, og pudsigt nok synes jeg de fleste af hans mål i sidste sæson blev scoret helt oppe i nettaget. Det er noget vi kan lide! Robin, Podolski og Giroud, det skal nok blive godt! Lad os håbe at Robin snart er overtalt.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11699: 13 Jun 2012, 14:07 »

My god.......

http://www.france-today.com/2012/05/french-international-olivier-giroud.html

Ej, håber virkelig vi får ham hentet ind. Kunne være dejligt!

Undrer mig ikke, at det er sådanne nyheder du tjekker Wink

Ej, hans tattoo minder om Fàbregas' anyway.

Sider: 1 ... 778 779 [780] 781 782 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010