Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 860 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
776
777
[
778
]
779
780
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1283450 gange)
Naustratze
Gæst
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #11655:
31 Maj 2012, 13:22 »
Citat af: Thierry_Henry12 30 Maj 2012, 23:50
If no one knew from 2013 the African Cup of Nations will be played during the summer. every odd year to miss the euros and world cup.
Okay det er super, det betyder at vi ikke mister Song i den periode mere så
Hvad med Gervinho? Ham ville du ikke savne eller hvad?
PhilipFlink
Manager
«
Svar #11656:
31 Maj 2012, 13:35 »
Citat af: Naustratze 31 Maj 2012, 13:22
Hvad med Gervinho? Ham ville du ikke savne eller hvad?
Der mener jeg bare vi har folk til at tage over der er på samme niveau.. Har vi ikke rigtig på Songs plads.. Selvfølgelig når Wilshere osv. komme tilbage, men bare ikke rigtigt
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
alek9000
Manager
«
Svar #11657:
02 Jun 2012, 00:11 »
Citat af: Thierry_Henry12 31 Maj 2012, 13:35
Der mener jeg bare vi har folk til at tage over der er på samme niveau.. Har vi ikke rigtig på Songs plads.. Selvfølgelig når Wilshere osv. komme tilbage, men bare ikke rigtigt
Wilshere er da om nogen mand til at tage Songs plads, hvis det skulle være. Rent faktisk står vi jo med et luksusproblem, når han kommer tilbage i fulde omdrejninger, for hvem skal han erstatte? Arteta bliver det nok næppe med hans sæson, Rosickys sensationelle comeback bliver også svær at argumentere for, og Song er den sublime defensive balancespiller, selvom han i denne sæson har været godt med offensivt og lavet en hel del assister, så vidt jeg husker.
Wilshere var jo før sin skade noget nær Englands bedste midtbanespiller, men mon ikke vi nok skal ramme ind i skade til mindst en fra trioen derinde centralt, hvilket så vi give ham muligheden.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
Naustratze
Gæst
«
Svar #11658:
02 Jun 2012, 00:36 »
Håber bare ikke Rosicky mister sin plads, han har simpelthen været fremragende i denne sæson. Samtidig har både Arteta og Song været gode i år, dog mener jeg, at Song måske er gået hen, og er blevet lidt ligeglad med de defensive pligter. Det er så der Arteta har været fremragende til at gå ind og støtte.
Hvis M´Vila også skifter til Arsenal, vil vores midtbane jo virkelig kunne gå hen og blive stærk, det store spørgsmål, som Wenger nok allerede sidder og overvejer er: Hvordan skal midtbanen se ud næste år?
alek9000
Manager
«
Svar #11659:
02 Jun 2012, 00:41 »
Jamen det er jo det, der er problemet. Allerede bare det, at Wilshere kommer tilbage giver må jo give filosoffen noget at tænke over, og hvis M'vila kommer, hvad gør man så? Rosicky var jo død og begravet, før den her sæson, men nu har man jo et ekstra alternativ. De er alle 5 for gode til bænken, og der er nok heller ingen af dem, der vil stille sig tilfreds med en bænkplads, med mindre man vil til at køre et rotationsprincip, selvom kontinuitet nok er noget af det, vi har manglet mest i de seneste år på grund af alle de skader.
På den anden side, så kan man næsten garantere en startplads til Wilshere eller en eventuel M'vila, fordi man ved jo, at man rammer ind i skader, og så er det rart at have en kvalificeret spiller i stedet for Ramsey eller Coq.
Alek er gud!
PhilipFlink
Manager
«
Svar #11660:
02 Jun 2012, 00:44 »
Citat af: alek9000 02 Jun 2012, 00:41
Jamen det er jo det, der er problemet. Allerede bare det, at Wilshere kommer tilbage giver må jo give filosoffen noget at tænke over, og hvis M'vila kommer, hvad gør man så? Rosicky var jo død og begravet, før den her sæson, men nu har man jo et ekstra alternativ. De er alle 5 for gode til bænken, og der er nok heller ingen af dem, der vil stille sig tilfreds med en bænkplads, med mindre man vil til at køre et rotationsprincip, selvom kontinuitet nok er noget af det, vi har manglet mest i de seneste år på grund af alle de skader.
På den anden side, så kan man næsten garantere en startplads til Wilshere eller en eventuel M'vila, fordi man ved jo, at man rammer ind i skader, og så er det rart at have en kvalificeret spiller i stedet for Ramsey eller Coq.
Altså, Wilshere skal først tilbage fra skaden, og i sin gode form igen.. Kan jo gå sin tid.. Man kan rykke en Rosicky ud på en kant / De løber jo alligevel bare rundt omkring.. Desuden, selvom Rosicky har spillet fantastisk, ville han nok ikke have noget imod at sidde på bænken, i nogle kampe.. Han er oppe i årene osv... Vi skal jo også igang med at satse på andre kræfter i form af unge spillere
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
alek9000
Manager
«
Svar #11661:
02 Jun 2012, 00:49 »
Citat af: Thierry_Henry12 02 Jun 2012, 00:44
Altså, Wilshere skal først tilbage fra skaden, og i sin gode form igen.. Kan jo gå sin tid.. Man kan rykke en Rosicky ud på en kant / De løber jo alligevel bare rundt omkring.. Desuden, selvom Rosicky har spillet fantastisk, ville han nok ikke have noget imod at sidde på bænken, i nogle kampe.. Han er oppe i årene osv... Vi skal jo også igang med at satse på andre kræfter i form af unge spillere
Ja, jeg skrev også i forrige indlæg, at det selvfølgelig først er relevant, når han er oppe i fulde omdrejninger, men når han så er det, står vi med problemet, hvis Rosicky kan holde niveauet fra denne sæson. Det ville være synd for fodbolden ikke at lade ham spille så, men ja, det bliver nok ham, der bliver ofret, når det kommer så vidt.
Jeg tror, Oxen kommer til at sætte sig på venstrekanten næste år, men det kunne klart være en mulighed at rotere lidt mellem ham og så Mozart, så man ikke presser Chambo i en alt for ung alder samtidig med, at man giver Rosicky fortjent spilletid
Alek er gud!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11662:
02 Jun 2012, 08:29 »
Det gør absolut intet at vi har nogle bredde spillere. Man kan jo ikke forvente at vi stiller med de samme 3 på midtbanen hver gang, så at have 2 gode spillere til hver position er jo bare som det skal være:
Song/M'Vila Arteta/Ramsey
Wilshere/Rosicky
Det ville imo være en ganske acceptabel løsning, evt. kan man bytte om på Ramsey og Wilshere, men det kræver at Ramsey får fundet sine skudstøvler frem. Jeg tror dog at han vil være meget bedre til næste sæson. Jeg vil dog foretrækker at Wilshere ligger på den offensive, da han har langt bedre blik for de kreative afleveringer.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11663:
02 Jun 2012, 08:32 »
For lige at færdiggøre vores bredde:
Szczesny/Ny målmandsreserve
Sagna/Jenkinson Koscielny/Mertesacker Vermaelen/Erstatning for Djourou Gibbs/Santos
Wilshere/Rosicky
Walcott/Gervinho Oxen/Podolski
VanP/Ny Angriber
EDIT: Herefter kan vi så skille os af med følgende spillere: Fabianski, Almunia, Djourou, Squillaci, Diaby, Coquelin (lån), Frimpong (lån), Lansbury, Denilson, Arshavin, Bendtner, Chamakh, Park, Vela, Miyiachi (lån), evt. Campbell (lån). Voila, truppen er tyndet ud.
Så ser holdet ganske fornuftigt ud - Men det er så under forudsætning at vi henter en ny angriber og Van P bliver, eller alternativt henter en ny fløj og har Podolski i angrebet
. Og ja, hvis Van P ryger skal vi self. hente en så god en erstatning som muligt for ham.
Det er selvfølgelig også under forudsætning at vi henter M'Vila
«
Seneste Redigering: 02 Jun 2012, 08:39 af Gazlgor
»
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
DeBuur
Manager
«
Svar #11664:
02 Jun 2012, 09:23 »
Citat af: Gazlgor 02 Jun 2012, 08:32
For lige at færdiggøre vores bredde:
Szczesny/Ny målmandsreserve
Sagna/Jenkinson Koscielny/Mertesacker Vermaelen/Erstatning for Djourou Gibbs/Santos
Wilshere/Rosicky
Walcott/Gervinho Oxen/Podolski
VanP/Ny Angriber
EDIT: Herefter kan vi så skille os af med følgende spillere: Fabianski, Almunia, Djourou, Squillaci, Diaby, Coquelin (lån), Frimpong (lån), Lansbury, Denilson, Arshavin, Bendtner, Chamakh, Park, Vela, Miyiachi (lån), evt. Campbell (lån). Voila, truppen er tyndet ud.
Så ser holdet ganske fornuftigt ud - Men det er så under forudsætning at vi henter en ny angriber og Van P bliver, eller alternativt henter en ny fløj og har Podolski i angrebet
. Og ja, hvis Van P ryger skal vi self. hente en så god en erstatning som muligt for ham.
Det er selvfølgelig også under forudsætning at vi henter M'Vila
Flot trup og mange klubber vil blive forstærket af de spillere I sender ud af truppen, jeg mener dog at I har et par tynde områder ikke mindst på venstre backen, hvor jeg ikke mener Gibbs har kvaliteterne og Santos ikke helt har vist at han er parat til PL.
Det samme vil jeg sige om jeres DC her mener jeg at I skal satse på en Vermaelen og en ny DC, jeg syntes ikke om Koscielny/Mertesacke omend især Koscielny har løftet sit niveau i gennem sæsonen.
Hvis det lykkes at holde på Van Persie så er jeres offensiv skræmmende.... intet mindre, jeg har fornemmelsen af at Podolski bliver et kæmpe hit i næste sæson - derfor tror jeg Wenger gør det han plejer....henter en udviklingspiller til angrebet.
Får i styr på jeres defensiv og undgår alle de skader som I havde sidste sæson - så mener jeg Arsenal er med i kampen om 1 pladsen.
Næste sæson kunne PL godt slutte sådan her:
Arsenal
Man City
Chelsea
Boring Arsenal..... det begreb er IMO dødt og begravet og var jeg ikke Liverpool mand så kunne jeg godt falde for en klub som Arsenal..kald mig bare skabs "Gunners"
«
Seneste Redigering: 02 Jun 2012, 09:40 af DeBuur
»
YNWA
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11665:
02 Jun 2012, 09:32 »
Citat af: DeBuur 02 Jun 2012, 09:23
Flot trup og mange klubber vil blive forstærket af de spillere I sender ud af truppen, jeg mener dog at I har et par tynde områder ikke mindst på venstre backen, hvor jeg ikke mener Gibbs har kvaliteterne og Santos ikke helt har vist at han er parat til PL.
Det samme vil jeg sige om jeres DC her mener jeg at I skal satse på en Vermaelen og en ny DC, jeg syntes ikke om Koscielny/Mertesacke omend især Koscielny har løftet sit niveau i gennem sæsonen.
Hvis det lykkes at holde på Van Persie så er jeres offensiv skræmmende.... intet mindre, jeg har fornemmelsen af at Podolski bliver et kæmpe hit i næste sæson - derfor tror jeg Wenger gør det han plejer....henter en udviklingspiller til angrebet.
Får i styr på jeres defensiv og undgår alle de skader som I havde sidste sæson - så mener jeg Arsenal er med i kampen om 1 pladsen.
Arsenal
Man City
Chelsea
Boring Arsenal..... det begreb er IMO døt og begravet og var jeg ikke Liverpool mand så kunne jeg godt falde for en klub som Arsenal..kald mig bare skabs "Gunners"
Hehe, fedt indlæg. Med hensyn til den defensive: Gibbs har vist sig at være en rigtig god back, og jeg kan sagtens se ham komme på Cole niveau i løbet af den næste sæson eller to - under betingelse af at han holder sig nogenlunde skadesfri. Problemet med ham har jo været at han har været utrolig skadesplaget. I denne sæson var det ikke helt så slemt som tidligere, og han havde faktisk en ganske god sæson. Santos er stadig defensivt manglende, men samtidig er han utrolig god offensivt, og han ville være fremragende at have mod de hold som parkerer bussen, da han jo er en slags wingback der sagtens kan sætte et par mand af og hamre den ind. Så venstre back er jeg faktisk ikke bekymret for.
Din kritk af Koscielny kan jeg slet ikke følge. Han var uden tvivl en af de allerbedste DC'ere i hele PL i sidste sæson, og især anden halvdel var han noget nær vores bedste spiller - bedre end Vermaelen. Vermaelen er stadig en smule rå, men ham og Koscielny bliver et rigtig stærkt makkerpar i længden.
Problemet er, som altid, at vi ikke kan holde os skadesfri. Hvis vi får begge vores spillere til begge backpladser skadet samtidig igen eller et lignende scenarie på et par af de andre pladser (f.eks. i det centrale forsvar) så er det jo umuligt at have et stabilt forsvar - Og det var vores akilleshæl i sidste sæson. Hvis vi havde haft et par backer i hver kamp og Wilshere, så er jeg ikke i tvivl om at vi havde været med omkring 1. pladsen.
Jeg håber også at Lu Lu Lu bliver et hit, men at sælge Van P og så lægge sin lid til et par nyindkøb er et kæmpe sats, ligemeget hvem man køber. Det er jo ikke fordi at vi beholder andre angribere i truppen end Van P, så hvis han også ryger bliver alle vores angribere nyindkøb. Det tror jeg ikke er set før i PL.
ptrN
Manager
«
Svar #11666:
02 Jun 2012, 09:37 »
Citat af: DeBuur 02 Jun 2012, 09:23
Arsenal
Man City
Chelsea
Boring Arsenal..... det begreb er IMO døt og begravet og var jeg ikke Liverpool mand så kunne jeg godt falde for en klub som Arsenal..kald mig bare skabs "Gunners"
Jeg er en Gunner jovist, men Santos og Gibbs er fremragende spillere og her skal der ikke forstærkes.
At sige at Koscielny er dårlig er helt henne i vejret. Han har i denne sæson vist at han er en af PL's bedste CB's og han har været klasser bedre end Verminator i denne sæson. Desuden er han godt på vej til at erobre en startplads på Frankrigs landshold. Han er vores bedste forsvarsspiller.
welbz is dat guy
DeBuur
Manager
«
Svar #11667:
02 Jun 2012, 09:54 »
Citat af: ptrN 02 Jun 2012, 09:37
At sige at Koscielny er dårlig er helt henne i vejret. Han har i denne sæson vist at han er en af PL's bedste CB's og han har været klasser bedre end Verminator i denne sæson. Desuden er han godt på vej til at erobre en startplads på Frankrigs landshold. Han er vores bedste forsvarsspiller.
Hmmm nu siger jeg jo ikke at Koscielny er dårlig, men I flere kampe ført på sæsonen hvor jeg mener i smed muligheden for at vinde PL.... for det kunne I have gjort i sidste sæson der mener jeg jeres DC var skyld i flere mål og jeg så et center forsvar der sejlede
Som jeg skriver så løftede Koscielny sig hele I løbet af sæsonen, men med en klasse DC så mener jeg at I vil stå stærkt om det så er ved siden af Vermaelen eller Koscielny tja det må tiden vise.
Hvis Arsenal og Wenger vil løfte PL trofæet så skal holdet forstærkes for reelt så er det ikke mange PL titler der er hentet til Arsenal de sidste 10 år
og IMO så skyldes det at der altid mangler lige en eller 2 stjerner eller at Arsenal har en svaghed på holdet... og pengene til at forstærke sig har og er der.... det er her Wenger har en sort plet... køb den bedste venstre back og køb den bedste forsvarer og ryger Van Persie så hent en super erstatning.. så ryger PL trofæet til Arsenal igen.
YNWA
El-Pistolero
Reserveholdsspiller
«
Svar #11668:
02 Jun 2012, 16:59 »
Park Chu-Young - Boss, when am i going to get a game?
Arsene Wenger - Uhmm, what position do you play?
Chu-Young - Striker
Wenger - Really, i thought you were left-back... In the changing room!
alek9000
Manager
«
Svar #11669:
02 Jun 2012, 18:05 »
Oxen starter inde for England i dag i en kamp, hvor Hazard desuden skal stå over for Cole, Terry og Cahill. Håber og tror, at den kamp bliver noget mere interessant end Stoke - SønderjyskE, der er igang ovre i Parken.
Alek er gud!
Sider:
1
...
776
777
[
778
]
779
780
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »