home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 775 776 [777] 778 779 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283434 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11640: 28 Maj 2012, 16:48 »

Llorente "I owe everything to Athletic, but the PL is the ultimate goal for every footballer & my future is with Arsenal"

Er dette sandt?

Ikke en udtalelser jeg har hørt... Hvor har du det fra? TransferTalk? Cause that's bull Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11641: 28 Maj 2012, 16:50 »

Så bare lige dette, og var måske lige hurtigt nok ude. ;-)

Arsenal Live ‏@ArsenalXI
Llorente "I owe everything to Athletic, but the PL is the ultimate goal for every footballer & my future is with Arsenal" (@_Transfer_Talk_)

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11642: 28 Maj 2012, 19:42 »

Så bare lige dette, og var måske lige hurtigt nok ude. ;-)

Arsenal Live ‏@ArsenalXI
Llorente "I owe everything to Athletic, but the PL is the ultimate goal for every footballer & my future is with Arsenal" (@_Transfer_Talk_)

Alle kan skrive noget på Twitter.

Det rygte her er bare sat i gang pga. der er tvivl i om RvP bliver.

Jeg er 100 % sikker på at vi aldrig får Llorente at se i en Gooner-shirt..

Naustratze
Gæst

« Svar #11643: 28 Maj 2012, 19:52 »

Hvis v. Persie skifter kommer det squ til, at se noget sort ud. Men med både Llorente og Giroud rygter (Tvivler på at der er hold i Llorente rygtet), lover det uheldigvis meget dårligt Skuffet

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11644: 28 Maj 2012, 20:02 »

En anfører burde melde klart ud om han vil blive eller om han vil skifte klub. RvP er så vigtig for vores spillestil, at jeg virkelig ikke kan se en eneste spiller erstatte ham, uden at det vil ændre vores spil koncept. Messi vil måske ;-)
Han er exceptionel, og i mine øjne en langt bedre fodboldspiller end både Gomez, Huntelaar, Soldado og Falcao. Han kan meget mere med bolden og er meget mere med i det opbyggende spil. Ingen af disse nævnte vil kunne erstatte ham og gøre det lige så godt.

Giroud er jeg bange for vil blive en ny Chamakh i England. Han har gjort det fremragende i Frankrig, men springet er stort, og spillere kan falde igennem - de kan dog også overraske positivt. Men det er et typisk Wenger indkøb, og jeg kunne godt forestille mig at vi henter ham hvis RvP skifter. Desværre. Jeg har set ham spille et par gange, og set to scoringer fra ham, men han er ikke imponeret mig i samme grad som Robin.

Men vi kender ikke til RvP-sagen - overhovedet. Udover at de har haft et indledene møde. Der er så mange rygter og medierne skal skrive for at skrive. Det eneste de kan skrive om når sæsonen er slut er hvor hen Hazard og RvP skal, den italienske skandale, og om at Sørensen lukkede tre mål ind mod brasserne.. Aviserne skal stadig sælge i silly season, og hjemmesiderne skal stadig have folk til at læse. Derfor er der så mange rygter. Lige nu går rygtet på at han har været til møde i Torino, fordi den hollandske lejr er i nærheden. Det er jo bare pis. Naturligvis fører han ikke samtaler med andre klubber, når han er på kontrakt i Arsenal.

Jeg tror Robin forlænger - efter transfervinduet - hvis Wenger henter et par klassespillere. M'Vila!!!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #11645: 28 Maj 2012, 20:11 »

Havde håbet på i ville hente en spiller som Edison Cavani, kunne være en fryd at få til en klub som Arsenal!

Supra Societatem Nemo

PhilipFlink
Manager

« Svar #11646: 30 Maj 2012, 17:53 »

Our sources suggest that Robin van Persie has agreed a new contract and will remain with Arsenal. More to follow soon

uhh

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11647: 30 Maj 2012, 18:05 »

Twitter-rygter er altså bare det fedeste

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11648: 30 Maj 2012, 18:47 »

Our sources suggest that Robin van Persie has agreed a new contract and will remain with Arsenal. More to follow soon

uhh

Det var godt nok hurtigt at han fik bekræftet at han ville få sine ambitioner opfyldt i Arsenal, taget i betragtning at der absolut intet er sket siden vi ikke fik noget ud af mødet...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11649: 30 Maj 2012, 19:33 »

David Ornstein ‏@bbcsport_david
Claims Van Persie has agreed new deal are wrong. Gazidis met with agent at Emirates on Mon - no developments, still no contract offered #afc

PhilipFlink
Manager

« Svar #11650: 30 Maj 2012, 19:34 »

Synd Wink man har lov at drømme! Wink

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #11651: 30 Maj 2012, 22:03 »

Hvis van Persie smutter har vi Szczesny vi kan smide på toppen!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/em2012/article1768073.ece

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #11652: 30 Maj 2012, 22:14 »

Jeg tror Robin forlænger - efter transfervinduet - hvis Wenger henter et par klassespillere. M'Vila!!!

Jeg tror ikke Arsenal kan vente så længe, de vil nok have sagen afgjort mindst en måned inden pl-start, så de - hvis han skifter, har tid til at finde en kompetent afløser. Mon ikke de snart holder et møde om Arsenals fremtid, og deres gøren på tranfremarket og derefter beslutter han om han vil fortsætte. 

PhilipFlink
Manager

« Svar #11653: 30 Maj 2012, 23:50 »

If no one knew from 2013 the African Cup of Nations will be played during the summer. every odd year to miss the euros and world cup.

Okay det er super, det betyder at vi ikke mister Song i den periode mere så Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11654: 31 Maj 2012, 12:19 »

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/thomas-vermaelen-wants-to-stay-at-arsenal-854821

En mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, right? RIGHT?!

Sider: 1 ... 775 776 [777] 778 779 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010