home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 767 768 [769] 770 771 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283918 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11520: 10 Maj 2012, 21:57 »

Der er blevet nogle indlæg siden jeg gjorde mit lille indtog i tråden.

Jeg noterer mig ved, at der for nogles vedkommende bliver gået i forsvarsposition og argumentationen begynder at gå i en "Min far er stærkere end din far"-retning, hvilket jeg ikke forstår noget af. Jeg kommenterede Frimpong-videoen og Frimpongs ageren uden for banen. JT (eller Bendtner) har ikke noget at gøre *med mit oprindelige indlæg*, som andre har været så venlige at påpege.
Her har vi noget af det rigtige.

At bringe Terry ind i en sådan diskution, er vel blot en spydig bemærkning rettet mod Korzika. Om Frimpong er uprofessionel kan vel komme på tale, men at den så bliver drejet til 'Det er jo ingenting, for en af dine favoritspillere er jo meget værre', det er jo ren mudderkastning og helt hen i vejret.
For lige at komme med et eksempel der kan tydeliggøre hvad jeg mener (undskyld at dette intet har med noget at gøre) så kunne man jo sige, at måske stjal han en bil og dræbte to mennesker, men det er vel ligegyldigt, for det måler sig ikke med det ham Kony-fyren har gang i, nede i Afrika.

At Bave så vender og drejer på mange sjove måder, må vi jo så bære over med. Tror det var nogenlunde det samme han ville frem til.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11521: 10 Maj 2012, 21:59 »

Nej?
Terry vil blive husket som spilleren der to kampe i streg er blevet kørt rundt i manegen af Andy Carroll som en anden cirkusklovn Wink

Ikke mange kan skrive på det sit CV... flot præstation!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11522: 11 Maj 2012, 08:05 »

Frimpong er sgu lidt 'meh'. "Dench"-temaet er efterhånden ved at være udvandet, og hans generelle gøren og laden på Twitter er ikke meget at råbe hurra for - seneste stunt var helt umotiveret at poste et billede af en nøgen mand fra Afrika, som havde fået smadret kraniet. Yes sir.

Hans præstationer på banen (før han blev skadet) var udmærkede, uden at være prangende. En spiller som Coquelin viser langt større potentiale, hvorfor jeg sagtens kunne se Frimpong skifte permanent til en midter-/bundklub i PL.

Og rolig drenge - der er jo ikke noget at sige til at Bave bevæger sig herind, når Nasri bliver nævnt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11523: 11 Maj 2012, 10:48 »

Jeg ved ikke om I har læst den, men Tim Stilmans seneste artikel for ArseBlog rammer meget godt min bekymring omkring Song, som jeg udtrykte da diskussionen kørte: http://arseblog.com/2012/05/scott-tenorman-must-die/

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11524: 13 Maj 2012, 10:06 »

Så er sæsonens vigtigste kamp her! Det er ikke tit at man er så nervøs for den sidste kamp i sæsonen med os, men er du gal det er en vigtig dag i dag! Tottenshit møder hjemme Fulham, så de henter 3 point, så en sejr er absolut nødvendigt. Vi møder WBA som har absolut intet at kæmpe for. Men ikke desto mindre skal vi bestemt ikke tage let på kampen! Vi har slet ikke formodet at vinde uden Arteta i denne sæson, så det er en god dag at starte på, efter 3 point af 12 mulige. Szczesny og Walcott trænede med i går, så jeg forventer at Szczesny stadig er på kassen mens Walcott starter på bænken. Derudover mangler vi self. Sagna, Wilshere, Diaby og Mertesacker. Førstnævnte regner jeg med bliver erstattet af Coquelin. Det giver følgende lineup:

Szczesny
Coquelin  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
Song  Ramsey
Rosicky
Gervinho    Van Persie    Benayoun

Jeg forventer lidt at oxen stadig er på bænken og Gervinho derfor er på højre. Benayoun er der vist ikke tvivl om.. 3 point, tak! Afgørende for sæsonen og også for fremtidige indkøb, at kunne holde på Van P, Walcott osv og samtidig også selvfølgelig økonomisk og næste sæsons europæisk bold. Men mest af alt, er det afgørende for om vi ender over Sp*rs som vi har gjort siden 1995. At ende under Tottenham resulterede sidste gang i en fyring af George Graham (okay, okay, måske ikke udelukkende), og det er tæt ved at være fyringsgrund for Wenger også! Jeg vinder 100 fucking kroner på at vi ender over dem! Så bliver det ikke vigtigere!

COME ON YOU GUNNERS!!!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11525: 13 Maj 2012, 10:19 »

Fik lige en sjov tanke. Det er egentlig sjovt at alle snakker om RvP's afgang, men ingen nævner Walcotts. Synd for den hurtige englænder. Kan skide godt li' hans personlighed, han virker meget nede på jorden og rolig, men jeg synes hans fodboldmæssige kvaliteter er på niveau med Rommedahl. Desværre. Men jeg tror vi forlænger med penge. Der er rygter om at RvP's kone har sagt at de blir i London, fordi familien har det godt der. Det tyder på at han bliver i Arsenal, for ting udenfor banen spiller en lige så stor rolle - og RvP ville også få en fyrstelig løn i den nye kontrakt. Dermed ikke sagt at han ikke allerede tjener til dagen og vejen ;-)

Men I DAG! Det er i fucking dag drenge! Sæsonens sidste kamp. WBA mod Arsenal. Det er en finale. Det er ikke Champions League, FA CUP eller Carling Cup - det er Premier League finalen. Den afgører vores fremtid denne kamp. Hvert fald på kortere sigt. Vi skal vinde, men hold kæft hvor blir' det nervepirrende!!!

Jeg er voldsomt spændt på at se kampen! WBA er min fars yndlingshold og har været det i årtier. I dag møder de mit, som han dog også har en vis sympati for - men slet ikke på samme måde! Vi skal hive sejren hjem, ellers bliver det ulideligt at være hjemme det næste stykke tid :-D

Sejren tror jeg nok også skal komme. WBA har intet at spille for, udover at give deres fans en 'tak for sæsonen, i har været fantastiske'-kamp. Det tror jeg også de vil forsøge at gøre. Men de skal presses i bund, og vi skal finde gejsten frem igen. Det har været en af de værste sæsoner jeg længe kan huske tilbage at følge med i som tilskuer, men vi er ved vejs ende og kan få en overraskende god placering... Over Tottenham!! 

Jeg er spændt i dag. Lad klokken blive 16.00, så jeg kan se The Gunners hive den 3. plads hjem - og vi sige: "Vi gjorde det sgu'! Nu skal Podolski, M'Vila, Mbiwa og Hazard hjælpe os mod mesterskabet næste år!!!"

COME ON GOONERS!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11526: 13 Maj 2012, 10:36 »

Ja, jeg mener også at Song kun har et enkelt år tilbage af sin kontrakt. Men det bliver spændende med Walcott. Han virker som en utrolig sympatisk fyr udenfor banen, og et rigtig godt ansigt for klubben, men på banen virker han bare så arrogant og samtidig er hans niveau faldet kraftigt på det seneste. Man begynder efterhånden at frygte for om han tager det næste skridt i sin udvikling.

Ja, Van Persie skulle have købt nyt hus i London og samtidig har både hans kone og mor snakket om hvor glade de er for Arsenal, og især hans kone virker ret opsat på at han skal blive: http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/robin-van-persies-wife-bouchra-830189#.T67eFpGnPe0.twitter. Han selv har udtalt "All the goals I have scored this season, all the awards I have won — I would trade them all in an instant for us to win today", hvilket vel også giver mere incitament for at han bliver. Jeg regner i hvert fald med det.

Fedt at din far er WBA fan, men vi får forhåbentlig håneretten over ham i dag. Men de kan nu også være stolte af deres sæson, det er sgu lidt overraskende at de ligger så højt som de gør.

Risom
Manager

« Svar #11527: 13 Maj 2012, 10:48 »

Skal Hazard til Arsenal!? Han har da for nyligt udtalt, at han spillet i blåt næste sæson..

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11528: 13 Maj 2012, 10:52 »

Skal Hazard til Arsenal!? Han har da for nyligt udtalt, at han spillet i blåt næste sæson..

Jeg tror det var ønsketænkning Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11529: 13 Maj 2012, 10:55 »

Jeg er sikker på vi får håneretten! Der er blevet snakket hele ugen herhjemme, og nu håber jeg at jeg får det bredeste smil af mig og ham.

Men lækkert at se RvP har købt nyt hus. Det må være fordi, at han ved der venter en kækkelig lønforhøjelse lige om hjørnet. Personligt ser jeg heller ikke nogen grund til at han ikke skulle blive. Han er ved at være i slutningen af tyverne, han får en fantastisk løn, lever et fantastisk liv, er på vej til at blive en legende i Arsenal, har fantastiske venner på og udenfor banen, har en familie, elsker Arsenal og mange andre ting. Alle disse ting vil blive påvirket (pånær alderen) hvis han skifter til en anden klub. Forandring fryder, men spillere og personligheder er der massere af. Van Persie har vist kun spillet i Feyonoord og Arsenal - to klubber på en hel karriere. Han ligner lidt et type menneske, der gerne vil have sportslige udfordringer, men finder dem i vante omgivelser. Hans mål næste sæson kan være at lave endnu flere mål, være indblandet i endnu flere mål eller bare gøre os til mestre. Jeg har ikke længere bange anelser om at han forlader skuden. Bliver han, bliver han en konge. Han får en sindssyg status i Arsenal. Virkelig. Han er en spiller man vil snakke om, om 20 år - og det ved han godt. Han er Arsenalfan sidens barnben. Jeg glæder mig til at se 10-tallet med van Persie over igen i næste sæson på Emirates.

Jeg tror at han bliver. Jeg regner med at han bliver ligesom dig.

Walcott har jeg det på samme måde som dig. Den er lidt svær at bedømme. Den ene side siger ja, behold ham. Mens den anden gerne vil have ham væk. Han har et forfærdeligt bundniveau, og falder ofte igennem mod modstandere med en lav bagkæde. Jeg er i tvivl. Men kan skide godt li' ham, og han vil eksempelvis gøre ondt, hvis man møder vores hold i en kamp.

Det var et billede for at sætte tingene i relief. Vi skal have krydret truppen med stjerner, så spiller vi med hvor det er sjovt.

Naustratze
Gæst

« Svar #11530: 13 Maj 2012, 13:36 »

Det er jo ikke 100% sikkert at Sp*rs og Newcastle vinder i dag, men der er en god chance for det.
Jeg har lidt en dårlig følelse for i dag, måske er det bare nerverne der driller mig, men hold kæft en skuffelse hvis vi ikke vinder.
Kampen brude være meget ligetil, og en let sejr. Problemet er bare, at uden Arteta synes jeg ikke vi har været gode nok til at køre bolden rundt når vi har den, og det håber jeg virkelig vi vil lykkedes med i dag.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11531: 13 Maj 2012, 13:52 »

Ja, det vil være en enorm skuffelse hvis vi ikke kommer i CL. Jeg kan slet ikke forestille mig hvor knust jeg vil være... Så lad os for alt i verden undgå det! Det er rigtigt at vi ikke har været specielt gode uden Arteta, men på trods af at vi ikke vandt mod Wigan og Norwich, spillede vi generelt god fodbold og kreerede en masse chancer, hvilket tidligere var et problem uden ham. Det var det defensive der haltede, men da det er vind eller forsvind i dag, må man håbe at de er virkelig opsatte på at forsvare.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11532: 13 Maj 2012, 14:14 »

En af Artetas største forcer er nu også hans vilje til at hjælpe defensivt, samt måske endnu vigtigere hans forståelse for hvornår han kan gå frem og hvornår han ikke kan, sidstnævnte er noget både Song og Ramsey fuldstændig mangler. Vi har tidligere hyldet Songs evne til nu også at skabe en smule offensivt, men spørgsmålet er om det efterhånden ikke koster mere i den anden ende end vi får ud af det. I den forbindelse synes jeg Arsebloggen du linkede tidligere er ret spot on.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11533: 13 Maj 2012, 15:12 »

Szczesny
Jenkinson  Koscielny  Vermaelen  Santos
Song  Coquelin
Rosicky
Gervinho    Van Persie    Benayoun

Bænk: Fabianski, Djourou, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Ramsey, Chamakh.

Ikke overraskende er Walcott ikke med. Derimod overraskende at Coquelin erstatter halvsvage Ramsey i et forsøg på at forstærke vores defensiv vil jeg tro, og Jenkinson så går ind på højre back. Samtidig starter Santos i stedet for Gibbs, så vi er offensive på backpladserne!

WBA stiller op med Fulop; Jones, McAuley, Olsson, Ridgewell; Cox, Morrison, Mulumbu, Dorrans; Fortune, Long
Altså ingen Odenwingie! Det ser godt ud, og jeg kan endda se kampen i fjernsynet, så det bliver ikke bedre! KOM SÅ ARSENAL!!!!!!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11534: 13 Maj 2012, 15:24 »

De mangler også Brunt. Deres anfører.

Men hvor er jeg glad for at Ramsey ikke er med. Vi vinder i dag!!!!!

Glæder mig til at se Gervinho, han var rigtig god sidst.

Sider: 1 ... 767 768 [769] 770 771 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010