home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23345
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: VernaVoina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347364 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9390: 28 Aug 2011, 19:06 »

Som der bliver skrevet på twitter, så var vores away fans det eneste positive i dag. Hold kæft hvor var de amazing <3

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9391: 28 Aug 2011, 19:06 »

Nu var pointen, omend implicit, så stadig ret tydeligt at Webb nok ville dømme til fordel for United, hvorfor odds på straffespark til United var gode.

I det hele taget en ret ligegyldig diskussion.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9392: 28 Aug 2011, 19:11 »

Det har jo altid været vidst at Wenger skulle have købt nogle spillere, og han har også forsøgt, men det er bare ikke lykkedes. Når man så tilføjer at vi er ramt af et hav af karantæne og skader, så kan man ikke sige så meget om kampen. Den viser bare at vi skulle have solgt og købt ind noget før. Jeg ligger ikke så meget i det, selvom det selvfølgelig er et skandaløst stort nederlag

Tak for et fornuftigt indlæg. Ville selv skrive noget lignende, da jeg læste de foregående indlæg på mobilen, men min computer er noget skrammel, som bruger 2 døgn på at starte windows op.

Manden har forsøgt at hente, men det er bare sværere, end folk går og tror. Tiderne skifter, og vi er nødt til at indse, at der er meget få spillere, der er til rådighed, og som kan forstærke vores hold. Manchester City & Chelsea har langt flere penge end os, så de kan hente spillere ind på den måde, som vi aldrig vil kunne komme i nærheden af at signe. Manchester United er et fantastisk brand, og det gør, at noget nær samtlige af verdens spillere ønsker at optræde for dem, ligesom med Barcelona og Real Madrid. Igen kan vi ikke konkurrere. Derfor er vi nødt til at hente spillere, som de ikke forsøger at hapse foran os, og så er det altså svært at skulle overgå dem.
Takket være Wengers øje for talent, lykkedes det at gøre det, den gang da det blot var United, der var noget helt specielt, og til dels også, da Chelsea havde fået en pengeindsprøjtning (03/04 - vores "unbeaten season", samt 04/05 hvor vi blev #2 foran United, så vidt jeg husker), men med City, er det svært. Vi konkurrerer med Liverpool, og "de tilfældige" (Spurs, hovedsageligt) om at være det 4. tophold - og de samme klubber må vi kæmpe med om spillere. Fyrer vi Wenger, tror jeg, at vi daler langt ned, da vi bestemt ikke kan følge med uden ham, da vi hverken har økonomien (sugar daddyen), eller brandet. I stedet må vi håbe, at det lykkes ham at finde de spillere, vi mangler, og at vi så kan dyste med om ligatitlen over hele sæsonen, i stedet for at ligge os og tude nu, fordi vi har haft et par svære kampe.

Angående kampen i dag, har jeg ikke meget at sige. Alle kunne se, at det vaklede. Jeg følte, at Coquelin fik en udmærket debut, kampens generelle gang taget i betragtning. Faktisk følte jeg, at han var en af vores bedste spillere. Van Persie brænder sit 2. straffespark nogensinde(?), og United topper vel, mens vi bruger et hav af reserver, grundet skader & karantæner. Så er det vel bundet til at gå galt.

EDIT: Lavede et par linjeskift, og tilføjede en lille smule tekst, for at uddybe et par ting.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9393: 28 Aug 2011, 19:11 »

Gik bedre end jeg forventede.

Og nej, Wenger skal naturligvis ikke væk.

Hold da kæft. Selv de dårligste hold i PL taber ikke 8-2 til United. Du har jo haft forventinger som om i var et Championship hold. Og ja det har i måske også, men det er da ingen undskyldning. I har mange skader, men i har også den værste trup. En meget middelmådig trup i PL.

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9394: 28 Aug 2011, 19:12 »

Selvfølgelig er det en undskyldning at 6 spillere er skadet og 3 har karantæne. Men det er klubbens egen fejl at truppen ikke er bred nok til at klare den slags.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9395: 28 Aug 2011, 19:14 »

Hold da kæft. Selv de dårligste hold i PL taber ikke 8-2 til United. Du har jo haft forventinger som om i var et Championship hold. Og ja det har i måske også, men det er da ingen undskyldning. I har mange skader, men i har også den værste trup. En meget middelmådig trup i PL.

Der er så også den forskel, at United giver sig 200% når de spiller mod os, City eller Chelsea. Det gør de ikke på samme måde mod Swansea, selvom deres spillere næppe ville indrømme det. Atmosfæren er en anden, og spillet matcher det. Desuden pakker vi os ikke på samme måde, som mange af de små hold ville gøre det, og det er med til at påvirke resultatet.

EDIT: Desuden også enig med g00n.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #9396: 28 Aug 2011, 19:15 »

Status efter denne håbløse præstation:

• Pisse synd for Szczesny, at han skal ydmyges på den måde. Han er verdens bedste målmand, og han har meget lidt skyld i det.
  • Jeg bøjer mig i støvet, tager hatten af osv. for vores away-fans. Det er kraftedme verdensklasse.
  • Nu kan Wenger fatte, hvor meget han har brug for at få fingeren ud af røven på transfermarkedet.
  • Vi har (næsten) solgt vores to bedste offensive profiler. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der var sket, hvis Koschielny og Vermaelen var blevet solgt.
  • Jeg er slet ikke imponeret over Man Urins kvaliteter. Et hvilket som helst andet forsvarende mesterhold havde vundet langt større.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9397: 28 Aug 2011, 19:19 »

• Pisse synd for Szczesny, at han skal ydmyges på den måde. Han er verdens bedste målmand, og han har meget lidt skyld i det.
  • Jeg bøjer mig i støvet, tager hatten af osv. for vores away-fans. Det er kraftedme verdensklasse.
  • Nu kan Wenger fatte, hvor meget han har brug for at få fingeren ud af røven på transfermarkedet.
  • Vi har (næsten) solgt vores to bedste offensive profiler. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der var sket, hvis Koschielny og Vermaelen var blevet solgt.
  • Jeg er slet ikke imponeret over Man Urins kvaliteter. Et hvilket som helst andet forsvarende mesterhold havde vundet langt større.

Holda op en gang suppe, mand..

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9398: 28 Aug 2011, 19:20 »

thedavidseaman David Seaman
Don't all have a go at the manager ATTITUDE needs to be different !!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9399: 28 Aug 2011, 19:20 »

Enig i alt, undtagen sidste punkt. Deres offensiv var desværre 35093275893157 gange bedre end vores forsvar i dag.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9400: 28 Aug 2011, 19:21 »

Kender du sarkasme?  Kys

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #9401: 28 Aug 2011, 19:25 »

Det var da noget fandens lort at lukke ud, selv af en Arsenal fan?
Enig i at jeres Fans var fantastiske idag, for det kan ikke engang diskuteres.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #9402: 28 Aug 2011, 19:26 »

Enig i alt, undtagen sidste punkt. Deres offensiv var desværre 35093275893157 gange bedre end vores forsvar i dag.
Enig i at Szczesny er verdens bedste målmand?
Han er god og kan blive rigtig god men verdens bedste nu, not really.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9403: 28 Aug 2011, 19:28 »

At i mangler 9 spillere er selvfølgelig en svækkelse, og at United er klart mere tændte end mod "bundhold" er selvfølgelig klart, men derfor er det stadig utrolig at i som Arsenal fans kan forvente at tabe mere end 8-2. :O

Hala Madrid!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9404: 28 Aug 2011, 19:34 »

Tror ikke der var nogen der forventede at tabe mere end 8-2.

Nej, Szczesny er ikke verdens bedste målmand, og synes han går lidt fejl ved et par af målene, men sådan er det så meget. United var ikke vildt gode - De var gode, og Arsenal var ufatteligt ringe. Deres offensiv kørte ganske udemærket, men det var tydeligt at vores forsvar spillede som et League Two hold, og derfor skal der ikke så meget til for selv at se gode ud.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010