home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23352
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ReveBluew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 485 486 [487] 488 489 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348315 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7290: 01 Feb 2011, 12:05 »

Og så er det fantastisk!!! For guds skyld, man skal ikke ligne andre.

:-)

Nej, helst ikke. Med mindre man gerne vil virke så kønsløs som den gennemsnitlige politiker.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ptrN
Manager

« Svar #7291: 01 Feb 2011, 12:25 »

Hehe det siger vist alt om Arsenals transfer vindue at det eneste man kan diskutere og hidse sig op over er en... jakke  crazy  funny
Hellere forholde sig roligt på transfermarkedet og være tilfredse ned situationen, end at give en kæmpe overpris for en middelmådig spiller. :-)
What!?..

Aldrig har jeg set én person gå med sådan en jakke i gadebilledet. Det er en forfærdelig grim jakke. Og hvad silvan har jeg med sagen at gøre?.. Jeg er jo ikke en 'fremstående' person som Wenger... Hvordan kan man blive så sur over en joke af jeres træners jakke. Slap dog af.

Det er en håbløs jakke og grin dog lidt af det.
Jeg ser tit folk i lange frakker, og især i denne tid. Nej du er ikke en fremtrædende person, min pointe er jo netop at den omtales fordi det er Wenger - Hvorfor skal alle ligne hinanden som de andre påpeger? - joken var ikke sjov, og dette siger jeg ikke kun fordi jeg er Arsenal-tilhænger :-)
« Seneste Redigering: 01 Feb 2011, 12:31 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

JKJ
Gæst

« Svar #7292: 01 Feb 2011, 12:38 »

Hellere forholde sig roligt på transfermarkedet og være tilfredse ned situationen, end at give en kæmpe overpris for en middelmådig spiller. :-)Jeg ser tit folk i lange frakker, og især i denne tid. Nej du er ikke en fremtrædende person, min pointe er jo netop at den omtales fordi det er Wenger - Hvorfor skal alle ligne hinanden som de andre påpeger? - joken var ikke sjov, og dette siger jeg ikke kun fordi jeg er Arsenal-tilhænger :-)

Overpris? ingen tvivl om det.

Middelmådig? Njaa lad os nu se. Han er trods alt et af de største angrebstalenter der er kommet frem med engelsk pas i nogle år efterhånden.

Så købet er jeg godt tilfreds med, prisen er bare lige lidt i overkanten for at sige det pænt Wink

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7293: 01 Feb 2011, 13:57 »

Synes nu Wengers tøjstil er helt fin om sommeren, men om vinteren dropper han tilsyneladende stil for komfort, hvilket enhver der har siddet på et engelsk stadion en kold decembereftermiddag vil kunne forstå.

I øvrigt noget af et transferkaos vi så i går, havde aldrig troet at der ville ske så meget i det her vinde. Umiddelbart er Chelsea jo dramatisk stærkere, mens Liverpools styrke nok er uændret eller svag svækket på kort sigt, men tilgengæld styrket på langt sigt. Til gengæld har Chelsea også smidt en 6-700 mio væk, og kører i forvejen med underskud, imponerende.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7294: 01 Feb 2011, 14:07 »

Til gengæld har Chelsea også smidt en 6-700 mio væk, og kører i forvejen med underskud, imponerende.

Så længe de har Abramovich betyder det jo ikke alverden.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7295: 01 Feb 2011, 14:37 »

Det er jo lige det desværre, men på et tidspunkt kommer vi til at se FIFAs Financial Fair Play regler træde i kraft, og så bliver tingene forhåbentlig en smule bedre.

In other news:
Sagna udlover 5 trøjer (signerede går jeg ud fra) til de første fem der svarer på et spørgsmål han skriver når hans Twitterprofil får 50k followers, hvilket sker i dag. Hvis andre end mig skulle være interesserede i at få fat i sådan en. Jeg vil da i hvert fald gøre et forsøg.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7296: 01 Feb 2011, 18:30 »

Så skal vi i ilden igen! Der er ingen tvivl om at vi igen rokerer kraftigt på holdet, hvilket betyder at a-holdet kommer på banen. Vi mangler stadig Vermaelen, Frimpong og Fabianski der nu efter sigende skal opereres i skulderen, og samtidig er der tvivl om Denilson og Sagna mens Squillaci har karantæne og Nasri desværre er ude i 3-6 uger. Så i forhold til det a-hold vi har stillet med på det sidste, betyder det kun en enkelt ændring tror jeg, og det bliver på venstre fløj. Startopstllingen tror jeg bliver:

Szezczny
Sagna  Koscielny  Djourou  Clichy
Song
Fabregas  Wilshere
Walcott         Bendtner
Van Persie

Det kunne være at Arshavin startede for Bendtner, men jeg tror Wenger tager Bendtner da han efter Huddersfield kampen udtalte at han ville være god på venstre fløj, da han så kan skære ind i banen og afslutte. Desuden har han jo scoret i de sidste to kampe, så hvorfor ikke fortsætte? Vi spiller mod Everton som nemt kan blive en svær opgave. Sidste år fik vi lige skrabet et point ind til sidst, men i år skulle der gerne være klasseforskel. Everton har gjort det godt mod topholdene i år, men jeg tror godt at vi kan få en sejr i dag. 3-1 eller 2-0 er gode bud. Kom så Arsenal!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7297: 01 Feb 2011, 19:57 »

Bendtner har jo godt nok spillet 90 minutter så sent som i forgårs, men han er vist i god fysisk form og tror såmænd godt han kan klare en 60 minutter på fløjen. Alternativerne er ikke meget mere fit anyways.

Jeg har en god fornemmelse omkring kampen i aften, vi har set rigtigt stærke ud i de seneste kampe hvor størstedelen af vores offensive startere har været med, og det er trods alt på hjemmebane mod ikke voldsomt overbevisende Evertonhold. Desuden har jeg mine Arsenalboxers på, så helt galt kan det ikke gå.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7298: 01 Feb 2011, 20:21 »

Desuden har jeg mine Arsenalboxers på, så helt galt kan det ikke gå.

Thumbs Up

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Andreaskj
Reserveholdsspiller

« Svar #7299: 01 Feb 2011, 20:25 »

hvilken kanal spiller de på

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7300: 01 Feb 2011, 20:35 »

Tror den bliver vist på en af Viasats ekstrakanaler, alternativt må man tage ned på sin lokale sportsbar, eller være kreativ...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7301: 01 Feb 2011, 21:37 »

Føj en frustrerende første halvleg. Vi starter sløvt, Everton pressede godt og vi lavede fejlafleveringer og midtbanen løb slet ikke for at komme fri fra markeringerne. Og så frustrerer det bare ekstra at Mason laver så utroligt mange fejlkendelser. Walcott løber fra 4 mand og får så frispark for første mand der snittede ham, Wilshere får gult for at komme en anelse for sent, mens Djourou bliver skubbet ned af Saha mens han er i luften, så han lander dårligt på sin skulder uden der bliver givet noget. Og så var der selvfølgelig også målet hvor Saha var 1½ meter offside under hele episoden men alligevel lod man det stå. Og det var bare en brøkdel af hans fejlkendelser. Jeg fatter virkelig ikke hvordan man kan tage så meget fejl i løbet af bare én halvleg, og endda se så forkert i en så åbenlys situation som målet var. Hvordan linjevogteren kan mene at Saha var onside i den situation er virkelig uforståeligt.

Håber at vi får lidt mere gang i spillet i anden halvleg, selvom vi fik et par gode chancer i første. Skarpheden var ikke helt på plads, men hvis vi kæmper videre skal målene nok komme.

Lorte dommer.

Szczesny
Manager

« Svar #7302: 01 Feb 2011, 21:39 »

Det var sgu da også et pismål af rang. Fuldstændig motherf*cking håbløst...

Det kan godt være at Everton umiddelbart vil det her mere, men at det er SÅ håbløs en dom, af en tydeligvis inkompetent Lee Mason + liniedommer der sætter dem igang - jamen hold nu kæft!!!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7303: 01 Feb 2011, 22:01 »

Det er lidt sjovt at Thomas Vejlgaard på bold.dk blåstempler mållet, hvis det viser sig at forsvaret ville sparke bolden væk.

Synes det er en lidt underlig dom, da forsvaret jo agere ud fra Saha - selvom han er i offside.

Szczesny
Manager

« Svar #7304: 01 Feb 2011, 22:08 »

Det er lidt sjovt at Thomas Vejlgaard på bold.dk blåstempler mållet, hvis det viser sig at forsvaret ville sparke bolden væk.

Synes det er en lidt underlig dom, da forsvaret jo agere ud fra Saha - selvom han er i offside.

Ja - de dommere er ikke alt for skidekloge

Sider: 1 ... 485 486 [487] 488 489 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010