home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
I går kl. 13:12:35 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313367 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5550: 15 Jul 2009, 12:46 »

Hvorfor skulle han have set færre kampe end dig, Cesc? Du lader til at have et indgående kendskab til ham, siden du så stålsikkert kan postulere, at han ikke når Arshavin til sokkeholderne.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5551: 15 Jul 2009, 12:47 »

Vela er en rigtig god spiller og jeg tror også han kan gå ind i start 11 nu, men jeg synes bare ikke at Huntelaar er værd at smide pengene efter, han er en rigtig god spiller, jeg synes bare at de pengene kan bruges meget bedre end ham, med Bendtner og Eduardo, jeg begyndte desværre først at følge Arsenal her fornylig og har ikke set Eduardo spille godt endnu, efter hvad du siger lyder han jo til at være rigtig god, men jeg kan ikke udtale mig om noget jeg ikke har set. Bendtner tilgengæld har scoret rigtig mange mål og er rigtig god om 1-2 år er han god nok, men hvis Arsenal vil vinde skal vi vrikelig ud og finde en spiller der kan banke mål ind! Van Persie, ser jeg mere som en kant sammen med Walcott og Arshavin, hvis du ligger mærke til at jeg skriver "rigtige" boksspiller, for Van Persie er mere en kant for mig end en boksspiller. Selvfølgelig har du fulgt Arsenal i mange år og det har jeg ikke, men det er bare min mening.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5552: 15 Jul 2009, 12:48 »

Jeg har absolut intet set til Zhirkov og netop derfor kan jeg stålsikkert postulere at han ikke når Arshavin til.. støvleknopperne. Wink

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5553: 15 Jul 2009, 12:51 »

Jeps, og folk der slår igennem i Holland kan bare ikke bruges til noget i Premier League. Det er folk som van Nistelrooy, van Persie, Robben (osv osv osv) jo prima eksempler på.

Undskyld Nistelrooy spillede 150 kampe for Man utd og lavede 95 mål .. Hvis det ikke er slået igennem så ved jeg skam ikke hvad der skal til for at slå igennem .

Vi skal alle være her.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5554: 15 Jul 2009, 12:51 »

I øvrigt synes jeg det er TOP-HUMOR at vores jagt på Chamakh eftersigende er stødt på problemer - fordi Bordeaux angiveligt ønsker Silvestre den anden vej i en byttehandel...

Cesc
Gæst

« Svar #5555: 15 Jul 2009, 12:52 »

Hvorfor skulle han have set færre kampe end dig, Cesc? Du lader til at have et indgående kendskab til ham, siden du så stålsikkert kan postulere, at han ikke når Arshavin til sokkeholderne.

Jeg har skam Viasat Guld abonnement, og kan derfor se lige præcis den Champions League-kamp jeg lyster. Jeg har fulgt en del med i russiske hold internationalt, og derfor har jeg set størstedelen af CSKA's kampe de seneste to år. Der har jeg sjovt nok holdt øje med Zhirkov, da jeg synes han er en fremragende fodboldspiller.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5556: 15 Jul 2009, 12:52 »

Hvis du læser længere fremme er det fordi jeg sagde noget om Huntelaar og han kom med et eksempel

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5557: 15 Jul 2009, 12:52 »

Undskyld Nistelrooy spillede 150 kampe for Man utd og lavede 95 mål .. Hvis det ikke er slået igennem så ved jeg skam ikke hvad der skal til for at slå igennem .

http://en.wikipedia.org/wiki/Sarcasm

Cesc
Gæst

« Svar #5558: 15 Jul 2009, 12:53 »

I øvrigt synes jeg det er TOP-HUMOR at vores jagt på Chamakh eftersigende er stødt på problemer - fordi Bordeaux angiveligt ønsker Silvestre den anden vej i en byttehandel...

Hahaaaha!

Præcis den pointe g00n har.

United-styrer
Gæst

« Svar #5559: 15 Jul 2009, 12:55 »

Jeg har skam Viasat Guld abonnement, og kan derfor se lige præcis den Champions League-kamp jeg lyster. Jeg har fulgt en del med i russiske hold internationalt, og derfor har jeg set størstedelen af CSKA's kampe de seneste to år. Der har jeg sjovt nok holdt øje med Zhirkov, da jeg synes han er en fremragende fodboldspiller.

Og det er naturligvis helt utænkeligt, at Jakob E kan have set omtrent samme antal kampe? Jeg siger ikke, at det er tilfældet, men anfægter blot din noget respektløse og hovne fremfærd i denne debat.

Personligt mener jeg ikke, at to så forskellige typer kan paralleliseres.

Cesc
Gæst

« Svar #5560: 15 Jul 2009, 12:57 »

Vela er en rigtig god spiller og jeg tror også han kan gå ind i start 11 nu, men jeg synes bare ikke at Huntelaar er værd at smide pengene efter, han er en rigtig god spiller, jeg synes bare at de pengene kan bruges meget bedre end ham, med Bendtner og Eduardo, jeg begyndte desværre først at følge Arsenal her fornylig og har ikke set Eduardo spille godt endnu, efter hvad du siger lyder han jo til at være rigtig god, men jeg kan ikke udtale mig om noget jeg ikke har set. Bendtner tilgengæld har scoret rigtig mange mål og er rigtig god om 1-2 år er han god nok, men hvis Arsenal vil vinde skal vi vrikelig ud og finde en spiller der kan banke mål ind! Van Persie, ser jeg mere som en kant sammen med Walcott og Arshavin, hvis du ligger mærke til at jeg skriver "rigtige" boksspiller, for Van Persie er mere en kant for mig end en boksspiller. Selvfølgelig har du fulgt Arsenal i mange år og det har jeg ikke, men det er bare min mening.

Nævn minimum én spiller, du kan få til samme pris som Huntelaar - og som er interesseret i at komme til Arsenal. Helst samme niveau eller over. Netop, der findes ingen på markedet for tiden.

Til snakken om Robin van Persie ikke er en 'angriber' så er jeg dybt uenig. RvP blev brugt meget på højrekanten en sæson, hvor han egentlig var fantastisk, og sparkede total mange bolde i kasse ved at trække ind i banen. Den mand tænker bare så hurtigt, og jeg ved ikke, hvornår man kan kalde en angriber for angriber. Jeg synes prædikatet, en rigtig angriber, har ændret sig lidt gennem de senere år. Flere og flere spiller med bevægelige angriber - altså gør Arsenal, når Adebayor ikke er på banen. RvP er en genial angriber i Arsenal, da Arsenals spillestil går ud på, at trække forsvaret fra hinanden, så midtbanen kan støde op. RvP er meget bevægelig, og svær at dække op, derfor er han guldværd i Arsenals angreb. En sand klassespiller!

Cesc
Gæst

« Svar #5561: 15 Jul 2009, 13:01 »

Og det er naturligvis helt utænkeligt, at Jakob E kan have set omtrent samme antal kampe? Jeg siger ikke, at det er tilfældet, men anfægter blot din noget respektløse og hovne fremfærd i denne debat.

Personligt mener jeg ikke, at to så forskellige typer kan paralleliseres.

Hovne ved jeg sgu' ikke lige hvad betyder, men måske en anelse respektløs, men jeg vil jo bare postulere, at jeg har ret. Og i denne sag, synes jeg altså ikke der han herske nogen tvivl overhovedet. Derfor jeg måske lød en anelse respektløs, men det var skam ikke meningen, at det skulle komme ud sådan.

Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5562: 15 Jul 2009, 13:01 »

Ja men vi har forskellige meninger og bliver nok ikke enige, og jeg ser meget heller en spiller som Dean Aston end Huntelaar

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5563: 15 Jul 2009, 13:03 »

Ellers skulle de smide en masse penge efter El Kun og spille med Bendtner som er stor og så El Kun som er lille og hurtig

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Cesc
Gæst

« Svar #5564: 15 Jul 2009, 13:05 »

Ja men vi har forskellige meninger og bliver nok ikke enige, og jeg ser meget heller en spiller som Dean Aston end Huntelaar

Grin

Undskyld for denne smiley, men Dean Ashton fremfor en målmaskine som Huntelaar. Både prisen og det hele vil der være en kæmpe forskel på. West Ham er en lokalrival, og West Ham spiller i samme liga, og skulle vist have ret store ambitioner - derfor vil prisen hvert fald være skyhøj, hvilket det ikke ville på Huntelaar. Og Wenger købe engelsk?

Ellers skulle de smide en masse penge efter El Kun og spille med Bendtner som er stor og så El Kun som er lille og hurtig

Har skam også selv haft denne våde drøm, men en klub i gæld og en klub der aldrig nogensinde har skudt mange penge efter en spiller, gør bare ikke sådan. Arsenal kunne hvert fald aldrig finde på, at give hele 45 mio. pund for en spiller.

Sider: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010