home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:11:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313418 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5535: 15 Jul 2009, 12:14 »

Huntelaar spillede i Ajax, det bevidner ikke noget, Arsenal er noget helt andet

Jeps, og folk der slår igennem i Holland kan bare ikke bruges til noget i Premier League. Det er folk som van Nistelrooy, van Persie, Robben (osv osv osv) jo prima eksempler på.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5536: 15 Jul 2009, 12:15 »

Hehe Trezeguet var da på min ønskeliste for hvad.. 5-6 år siden. Men en nu 31-årig angriber som vel er på sidste etape af karrieren og måske med en vis rigtighed kan kaldes udbrændt er nok ikke topprioritet lige nu. Jeg ville da nok også tabe både næse og mund hvis Wenger præsterede dette krumspring.

Personligt ville jeg så hellere have Trezeguet end Chamakh men nok fordi jeg ik aner en kæft om ham da jeg ik følger med i fransk fodbold Opstemt

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5537: 15 Jul 2009, 12:17 »

Ja men det er ikke altid alle der gør det, jeg tror bare ikke Huntelaar er den rette til det

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5538: 15 Jul 2009, 12:19 »

Personligt ville jeg så hellere have Trezeguet end Chamakh men nok fordi jeg ik aner en kæft om ham da jeg ik følger med i fransk fodbold Opstemt

Nu har jeg heldigvis også helgarderet mig ved at sige at jeg aldrig har set Chamakh spille, så jeg aner intet om hans kvaliteter. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5539: 15 Jul 2009, 12:20 »

Jeg kan sige at jeg synes Chamakh er undervuderet, og jeg vil gerne se ham i en topklub Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #5540: 15 Jul 2009, 12:21 »

Undskyld, men har du overhovedet nogen anelse om, hvad pokker du snakker om AndresNord? Er Bendtner og Eduardo ikke gode nok? Super Nick er hvert fald blandt Premier Leagues 8 bedste angribere! Han er den spiller under 22 år som lavede flest mål sidste år, og han viser vilje, fight og lyst til at skaffe sejre til The Gunners. Han er klart vokset med opgaven som Arsenalspiller, og I mine øjne, er han virkelig undervurderet. I slutningen af sidste sæson, lignede det faktisk, at han var den eneste som virkelig kæmpede for holdet. Han er slet ikke den arrogante krukke som bare hænger oppe foran! Han kæmper 100 % for Arsenaltrøjen, og samtidig laver han en masse kasser. Det kan godt være han brænder et par store til tider, men sådan er han - og hvis han alligevel går ud og brager kasser ind, gør det ingen ting at han måske brænder 1-2 store. Bendtner er skarp, og jeg er sikker på, at han bliver endnu bedre  i den kommende sæson!

Eduardo? Han er en af verdens sikreste afsluttere. Næsten alle hans skud går fandeme i kassen! Jeg forstår slet ikke, at du siger, at han ikke er god nok. Så du ikke i hans kamp mod Cardiff? Hans tilbagevendende kamp! Han lavede fucking 2 mål efter at have været skadet i et år. Han har født målinstinkt, og det er noget man ikke mister ved skader. Man mister måske en lille smule speed og sådan, men jeg tror slet ikke Eduardo har taget så stor skade af den skade der. Han bliver meget vigtig for os i  den kommenede sæson, da han også er en spiller, der kæmper for holdet - og laver hvert fald rigtig rigtig mange mål når han er fit.

Vi har samtidig verdens største talent i mine øjne: Carlos Vela! Han er fandeme koldblodig, og det er så fedt, når han bare lobber den over keeperen. Jeg elsker den mexicaner, og jeg synes virkelig også at han er undervurderet. Han kan opnå samme status og scoringsrate som Henry, og jeg tror faktisk at han allerede nu er klar til at træde ind på holdet. Han er klasse! Plus har vi van Persie, der lavede 20 imponerende mål sidste år. Bendtner og ham har et eminent samarbejde oppe foran, og det viser de gang på gang. Jeg håber lidt på, at de bliver startere sammen i de første par kampe.

Og købe Huntelaar pga. han ikke har været god i Real Madrid? Havde Michael Krohn-Dehli spillet godt i Holland? Havde Hjalte Bo Nørregaard spillet godt i Heerenveen? Havde Ancelotti været god i den sidste sæson for Milan? Det er da lige meget om han har spillet dårligt, når vi ved, hvordan han egentlig kan spille når han ikke rammer bunden. Han har sgu' også lavet en del kasser i Real! Men måske er spillestilen ikke lige ham. Hunter er lige så træfsikker som Eduardo, og han er med glæde velkommen i Arsenal. Han er stor, målfarlig og fylder godt på banen. Sådan en angriber kan man altid bruge, og når han har samme talent som Huntelaar, er det for fedt. Tænk på en Hollandsk duo i front!

Szczesny
Manager

« Svar #5541: 15 Jul 2009, 12:24 »

Huntelaar spillede i Ajax, det bevidner ikke noget, Arsenal er noget helt andet

Så er det sgu da skidt at vi har signet Vermaelen? Hvis ikke der kom gode spillere ud af mindre ligaer, så er det sgu mere nedern at komme fra DK end jeg regnede med!

Hehe Trezeguet var da på min ønskeliste for hvad.. 5-6 år siden. Men en nu 31-årig angriber som vel er på sidste etape af karrieren og måske med en vis rigtighed kan kaldes udbrændt er nok ikke topprioritet lige nu. Jeg ville da nok også tabe både næse og mund hvis Wenger præsterede dette krumspring.

For 5-6 år siden var han også god Wink men bare forrige sæson der garnede han jo nærmest efter behag i Serie A, på trods af at han ikke var fast starter. Siden da er han røget helt ud i kulden. Derudover har han to kæmpe fordele. 1; han er fransk. 2; han afskyr Domenech, så han skal ikke have fri til alle mulige landskampe hvor han bliver skadet.

Vil i øvrigt gerne have et før-og-efter billede af dig i tilfælde af at han bli'r signet Opstemt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5542: 15 Jul 2009, 12:28 »

Jeg tror det er et kæmpe plus for Arsenal, når nu Adebayor forsvinder. Det kan kun være et plus, hvis I får givet plads til alle de talenter I selv nævner. Og hvad så hvis ikke det liiige bliver i år I kæmper med om mesterskabet for alvor, så gør I det garanteret næste år. Og skulle Wenger være så heldig, at de mio der kommer fra salget af Adebayor kan bruges på en stærk central midtbane-mand, vil det kun styrke holdet som jeg ser det.

Jeg husker engang en gæv Liverpool-kæmpe påstå at man ikke kan vinde mesterskaber med unge spillere... Det mindes jeg så Utd gjorde, så hvorfor ikke Arsenal?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5543: 15 Jul 2009, 12:29 »

Og nu sælger Liverpool formentligt Alonso, så bliver de umiddelbart svækket kraftigt, hvorefter Arsenals chancer må forøges alt andet lige. Samtidigt ser Utd svækket ud på papiret, mens Chelsea endnu ikke har haft held på transfermarkedet. Så det kan faktisk gå hen og blive pænt tæt, som billedet ser udlige nu Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5544: 15 Jul 2009, 12:30 »

Arg..Vi har hentet Zhirkov som er en klassespiller Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #5545: 15 Jul 2009, 12:33 »

Den havde jeg sgu' også lige glemt alt om! Han er klasse, ingen tvivl om det. Han var hvert fald klasse i CHL-kampene jeg har set, og i de kampe jeg så under EM. Han bliver jo kaldt Ruslands Messi... Wink

Helt sikkert et godt indkøb, men måske ender det lidt ligesom med Pavlychenko? Zhirkov når hvert fald ikke Arshavin til sokkerholderne - det gør ingen russiske spillere...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5546: 15 Jul 2009, 12:34 »

Haha Smiley Jeg synes også Arshavin er god, men synes Zhirkov er bedre, og ja, han er en slags Rusland's Messi Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #5547: 15 Jul 2009, 12:39 »

Haha Smiley Jeg synes også Arshavin er god, men synes Zhirkov er bedre, og ja, han er en slags Rusland's Messi Smiley

Aha. Var det derfor at Arshavin blev kåret til verdens 5-6 bedste fodboldspiller, mens Zhirkov slet ikke var på listen. Come on homie..

Hvor mange kampe har du overhovedet set med Zhirkov? Altså udover highlights på 3+? Arshavin er meget bedre end Zhirkov.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5548: 15 Jul 2009, 12:41 »

Jeg har faktisk set en del med Zhirkov, men det er sgu nok også mest fordi han spiller i Chelsea nu..Men Arshavin har jo fået sit gennembrud, det har Zhirkov ikke rigtig endnu Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #5549: 15 Jul 2009, 12:44 »

Jeg har faktisk set en del med Zhirkov, men det er sgu nok også mest fordi han spiller i Chelsea nu..Men Arshavin har jo fået sit gennembrud, det har Zhirkov ikke rigtig endnu Smiley

Hvis Zhirkov ikke har fået sit gennembrud? Hvordan kan du så sige at han er bedre? Hvis han er 25 år som Wikipedia fortæller, hvorfor pokker har han så ikke fået sit gennembrud? Så er han jo slet ikke landsholdsfodbold værdig? Han har jo fået sit gennembrud?

Han har jo ikke spillet en eneste kamp for Chelsea? Så det du indirekte siger, er vel, at du har set en masse film med ham på Youtube?

Sider: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010