home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 997 998 [999] 1000 1001 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215475 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14970: 06 Dec 2013, 16:09 »

Rambo er nu blevet kåret til Arsenals månedens spiller for 5. gang i træk. Det viser vist noget om hans udvikling og sæson!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14971: 06 Dec 2013, 16:43 »

Rambo er nu blevet kåret til Arsenals månedens spiller for 5. gang i træk. Det viser vist noget om hans udvikling og sæson!
men på ingen måde i nærheden i månedens spiller i PL, Krul  funny
ironi kan forekomme crazy

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #14972: 08 Dec 2013, 17:29 »

Hold kæft hvor spiller vi ringe...

Erzael
Manager

« Svar #14973: 08 Dec 2013, 18:54 »

Hold kæft hvor spiller vi ringe...

Nææ..

ptrN
Manager

« Svar #14974: 08 Dec 2013, 19:02 »

Gibbs har haft en fremragende sæson, men med Monreals's seneste præstationer in mente, så synes jeg vi skal starte ham i næste kamp. Han er i min optik bedre defensivt, og vi så i dag at dette ikke er Gibbs' styrke. Der er mange gang hvor han ikke løber med tilbage hurtigt nok, og selvom han ikke alene er skyld i målet, så har han en stor anpart i det, når han ikke lukker ned for Deulofeu.

1-1, ét point og fem point ned til nummer 2!

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #14975: 08 Dec 2013, 19:08 »

og selvom han ikke alene er skyld i målet, så har han en stor anpart i det, når han ikke lukker ned for Deulofeu.

Wenger har højst sandsynligt fortalt dem, hvor hurtig Deulofeu er på benene. Hvis først Gibbs "stormer" ud i ham, er han så hurtig at der nemt kan begås frispark. & synes laaangt fra at han spillede så dårligt defensivt, som du gør det til??

Tror dog jeg ville ha' startet med Flamini inde idag - Selvom Arteta spillede en super kamp! (Dog med lidt blødninger) - Men der var et stort hul foran forsvaret, hvor jeg synes vi manglede Flamini. Alt i alt, nok et meget fair resultat. Lidt træls vi ikke kan holde føringen, som vi ellers har været rigtig gode til i denne sæson. Özil viser også idag hvor vigtig en mand han er for os, og har vel snart lukket munden på sine kritikere.

& Det Giroud spark... NØJ.

ptrN
Manager

« Svar #14976: 08 Dec 2013, 19:21 »

Wenger har højst sandsynligt fortalt dem, hvor hurtig Deulofeu er på benene. Hvis først Gibbs "stormer" ud i ham, er han så hurtig at der nemt kan begås frispark. & synes laaangt fra at han spillede så dårligt defensivt, som du gør det til??

Tror dog jeg ville ha' startet med Flamini inde idag - Selvom Arteta spillede en super kamp! (Dog med lidt blødninger) - Men der var et stort hul foran forsvaret, hvor jeg synes vi manglede Flamini. Alt i alt, nok et meget fair resultat. Lidt træls vi ikke kan holde føringen, som vi ellers har været rigtig gode til i denne sæson. Özil viser også idag hvor vigtig en mand han er for os, og har vel snart lukket munden på sine kritikere.

& Det Giroud spark... NØJ.

Han gjorde en hæderlig figur, men til de store kampe der kommer, der foretrækker jeg en spiller der løber med tilbage. Monreal ofrer sig fuldt ud og er også ganske god i det offensive. Især sammen med Cazorla kombinerer han godt.

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst

« Svar #14977: 11 Dec 2013, 20:06 »

Starting XI: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Flamini, Arteta, Rosicky, Cazorla, Ozil, Giroud
Subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Wilshere, Ramsey, Walcott, Bendtner
Ville gerne have set Walcott fra start, men ville ligeså gerne se Rosicky. En meget stærk opstilling, jeg tror på endnu en god præstation. Lad os gøre u19 holdet kunsten efter og vinde puljen, dog gerne uden at tabe i dag.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14978: 11 Dec 2013, 20:18 »

Jeg er også fint tilfreds med opstillingen. Jeg syntes også at Ramsey skulle have et hvil efter kampen mod Everton hvor han ikke var oppe i gear, så fint at han får det. Flamini er super vigtig for hele holdet, så det er også lækkert at han er med. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vi sparede Özil og så i stedet kørte med Cazorla eller Wilshere (evt. Rosicky) på den offesive midt, men det er vist hvad man kalder et luksusproblem. Det ser fint ud.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #14979: 15 Dec 2013, 11:53 »

Thumbs Up Per Mertesackers - respekt for den attitude da han satte ôzil på plads efter en pragt kamp mellem City og Arsenal.

Når et holdt som Arsenal kan tabe på den måde så må der være nogen klubber der ryster lidt i bukserne... den 26/12 skal Liverpool til Etihad.... det er ikke en af de dage jeg ser frem til og uden en Gerrard på midten til at samle holdet og med et usikkert forsvar så ser jeg ikke frem til at møde City.

YNWA

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14980: 15 Dec 2013, 12:11 »

Fint at Özil var skuffet og sur efter sådan et nederlag, og lige så fint at Mertesacker viser den passion han gør. Jeg har ikke noget problem med hverken den enes eller den andens opførsel efter kampen i går.

Mht. kampen synes jeg ikke 6-3 er alt for retvisende. Vores forsvar + Szczesny var mildest talt elendige, til gengæld havde vi også selv chancer til at score 5-6 stykker, plus vi blev snydt for et straffe og 2 mål. Temmelig irriterende at vores forsvar har deres dårligste dag i mands minde i sådan en kamp.

Godt at se Walcott tilbage i god form!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #14981: 15 Dec 2013, 12:40 »

City havde chancer til at score 50-60 stykker og syntes mere det var de mange boldtag på midtbane der var problemet i går. Hader rigmandsklubber, så håber Arsenal vinder mestskabet, kan også godt lide Arsenals spillestil Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14982: 15 Dec 2013, 12:42 »

City havde chancer til at score 50-60 stykker

Sku' vi nu ikk' liiige...

verdenskrig
Manager

« Svar #14983: 15 Dec 2013, 14:02 »

Hvad bundede deres skænderi i Smiley ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14984: 15 Dec 2013, 14:19 »

Hvad bundede deres skænderi i Smiley ?
At Özil ikke gik hen til de medrejsende fans og klappede af dem/takkede dem. Det fik Mertesacker til at koge over - Özil har du undskyldt overfor fansene Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 997 998 [999] 1000 1001 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010