home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1086 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 980 981 [982] 983 984 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1216076 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14715: 02 Sep 2013, 21:29 »

Jeg tror Özil-handlen bliver offentliggjort omkring midnat eller lidt efter midnat ligesom Arteta blev.

Men jeg tror at vi har signet ham, selvom rygterne netop nu går på at Zidane har annulleret handlen.

Men mon ikke Wenger nu går efter Jackson Martinez eller Christian Benteke?
Jeg vælger at tro det værste. Det kunne lige passe ..

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14716: 02 Sep 2013, 21:30 »

Jeg vælger at tro det værste. Det kunne lige passe ..

Heldigvis er det kun utroværdige medier, som har skrevet om det.

Men ville være typisk!!

DeBuur
Manager

« Svar #14717: 02 Sep 2013, 21:36 »

Uh.. Bliver ikke til et Ba lån.. Vi har brug for en ny angriber. 2 timer og 30 min. igen.. Kom igang Wenger Wink

Jeg er bange for at I bliver skuffede.... det ender med at eneste nyhed for jeg i nat bliver at Bendtner forlænger med 5 år og så kommer der sikkert en eller anden eksotisk franskmand på 21 som måske bliver god..  Peace

Nå men hvis i henter Özil så ender det jo med at Wenger lander den bedste handel af alle i PL  Thumbs Up

YNWA

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14718: 02 Sep 2013, 21:37 »

Simpelthen for dumt.

Jeremy Wilson ‏@JWTelegraph 8m
Arsenal not now expecting to add a striker. Leaves club relying heavily on Giroud to feed off Ozil's assists #afc

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14719: 02 Sep 2013, 21:38 »

Hvis vi 'kun' henter Özil, Viviano og så Flamini og Sanogo, så vil jeg blive efterladt af et 'meh' over vores transfervindue. Ja ja, Özil er nu en super spiller, men der er jo andre steder på banen det er vigtigere at forstærke os!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #14720: 02 Sep 2013, 21:41 »

Hvis vi 'kun' henter Özil, Viviano og så Flamini og Sanogo, så vil jeg blive efterladt af et 'meh' over vores transfervindue. Ja ja, Özil er nu en super spiller, men der er jo andre steder på banen det er vigtigere at forstærke os!
Synes Ozil er en fantastisk signing. Synes både Pdolski, Walcott og Giroud har bevist, at de kan agere angribere. Så hvis de forsætter målstimen er der måske ikke behov for andre angribere Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #14721: 02 Sep 2013, 21:43 »

Måske vil Wenger give Walcott chancen lidt mere oppe foran .. hmm

Naustratze
Gæst

« Svar #14722: 02 Sep 2013, 21:49 »

Tjek lige det her eventuelle eksempel:

--------------------------------------Viviano---------------------------------------
Sagna---------------Koscielny------------Vermaelen/Mertesacker----------Gibbs

-------------------------------Arteta------Wilshere/Ramsey------------------------

------------Walcott--------------------Ozil-------------------Cazorla------------

-----------------------------------Giroud/Podolski----------------------------------

Tror fandeme lige, at jeg kom i bukserne dér...
Erstat Viviano med Szcz. Lige nu tror jeg at Ramsey er den første mand på den defensive midtbane, men ellers er det nok Wilshere, så lav evt. Arteta/Ramsey i stedet. Og ja, det ser fremragende ud, men ser ikke bedre ud end 4. pladsen og Capital One Cup frygter jeg. Sæsonen er lang, og lad os se hvad der sker. Den offensive midtbane der ligger der, kæben er stadig på gulvet, håber squ at vi får Özil.

Badefar
Manager

« Svar #14723: 02 Sep 2013, 22:17 »

Det er ganske enkelt en katastrofe, hvis vi ender med at stå med Bendtner som backup til Giroud. Jeg gider simpelthen ikke glo mere på den spasser.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14724: 02 Sep 2013, 22:19 »

Bendtner ville nok være nr. 4 i køen eller sådan noget.

Problemet er hvis Giroud bliver skadet eller løber ind i en måltørke. Det ville jo være en gevaldig svækkelse hvis vi skulle bruge Poldi, Walcott eller Sanogo derinde, med al respekt for deres kvaliteter.. Ingen af dem er så gode som Giroud er pt som frontangriber.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Badefar
Manager

« Svar #14725: 02 Sep 2013, 22:22 »

Bendtner ville nok være nr. 4 i køen eller sådan noget.

Problemet er hvis Giroud bliver skadet eller løber ind i en måltørke. Det ville jo være en gevaldig svækkelse hvis vi skulle bruge Poldi, Walcott eller Sanogo derinde, med al respekt for deres kvaliteter.. Ingen af dem er så gode som Giroud er pt som frontangriber.

Problemet er, hvis Giroud bliver skadet inden for de næste par uger. Så har vi ikke Podolski at smide op foran, og smider man Walcott derop mangler vi pludselig en kvalificeret højrewing. Sanogo eller Bendtner er ikke i nærheden af at have klassen til at spille for os på toppen atm.

Jeg håber på, at det her er en form for spin fra Wengers side. Jeg brækker mig ganske enkelt, hvis jeg skal se Bendtner spille for Arsenal igen.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #14726: 02 Sep 2013, 22:45 »

Murray Groves ‏@MurrayGroves 7m
I understand Arsenal may be submitting a late £12m bid for a Southampton player. I'm assuming either Shaw or Schneiderlin #SaintsFC #AFC

Ville være mærkeligt at købe en LB på nuværende tidspunkt, på trods af at Shaw selvfølgelig er et kæmpe talent. Schneiderlin skulle vist dog være en rigtig dygtig CDM, og så hjælper det jo AW lidt at han er franskmand.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14727: 02 Sep 2013, 22:46 »

I understand Arsenal may be submitting a late £12m bid for a Southampton player. I'm assuming either Shaw or Schneiderlin #SaintsFC #AFC

Ville være mærkeligt at købe en LB på nuværende tidspunkt, på trods af at Shaw selvfølgelig er et kæmpe talent. Schneiderlin skulle vist dog være en rigtig dygtig CDM, og så hjælper det jo AW lidt at han er franskmand.

Southampton do not expect any in or out this evening so can't see them losing one of their aforementioned hot prospects for £12m #SaintsFC

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14728: 02 Sep 2013, 22:49 »

@Gingers4Limpar 3m
Bendtner deal dead, not that we needed confirmation.  RT @garyjacob Palace move for Andy Johnson, the QPR forward

Sådan! På grund af vores manglende kompetence i at hente en angriber, kan vi nu heller ikke skille os af med Bendtner. Holdt kæft hvor er det nice...

PhilipFlink
Manager

« Svar #14729: 02 Sep 2013, 22:53 »

I det mindste er der en af smide ind - Bendtner gjorde det godt engang, vi må bare håbe han gider tage sig sammen og vise os hvad han kan..

Sider: 1 ... 980 981 [982] 983 984 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010