home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1088 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 982 983 [984] 985 986 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1216000 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14745: 02 Sep 2013, 23:40 »

Skal godt nok lige vende mig til at vi har givet så mange penge for én spiller.. Opstemt Det er jo en helt ny følelse Tunge

AFC
Manager

« Svar #14746: 02 Sep 2013, 23:44 »

Hvad skete der lige der, Mr. Wenger?!

JAAAAAAAAAAAAAAA!

Hjertelig velkommen, Özil!

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #14747: 02 Sep 2013, 23:45 »

Bliver spændende at se samarbejdet mellem Özil og Bendtner, tror der er guld i det! Opstemt

Ej tillykke med en fantastisk spiller, bliver spændende at følge ham i PL!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #14748: 03 Sep 2013, 00:11 »

Havde jeg godt nok ikke troet på for bare to dage siden, at I skulle hente Özil til klubben... Jeg fatter slet ikke, at han har lyst til at skifte fra Real Madrid til Arsenal. Mangel på ambition, hvis du spørg mig, men tillykke til alle Arsenal fans. Glæder mig til at se ham i Premier League.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #14749: 03 Sep 2013, 00:20 »

Tillykke med købet. Det kan gå hen og blive guld værd for jer, bogstavlig talt.

Jeg har nu haft glæden af at følge Özil i tre år i Madrid og det er en ægte verdensklassespille r som vi skiller os af med i aften. Han har stået for en helvedes masse assist for Real Madrid og har i det hele taget bare været en af de bedste 10'ere i verden. Han toppede i sæsonen 11/12, hvor han var helt outstanding, og hvor han sammen med Cristiano var hovedaktørerne bag et historisk mesterskab med 100 points.

Jeg tror desuden han kommer til at passe perfekt til engelsk fodbold, hvor tempoet er langt højere end i det spanske. Ozil fungerede bedst i de kampe, hvor modstanderen turde presse Real Madrid og der dermed blev skabt tempo i kampen. Det var her, at han skabte de chanceskabene afleveringer. Afleveringer som er på niveau med Iniesta og Xavi afleveringer.

Held og lykke til Mesut. Han er en vidunderlig spiller og jeg håber han klarer sig godt i Arsenal, for har på ingen måde ondt af at han skifter. Han virkede udkørt i Madrid og han så også ud til at blive slået af af Isco, men han er uden tvivl en af verdens bedste 10'ere. I vil få stor glæde af ham! Smiley

Hala Madrid!

PhilipFlink
Manager

« Svar #14750: 03 Sep 2013, 00:34 »

Tillykke med købet. Det kan gå hen og blive guld værd for jer, bogstavlig talt.

Jeg har nu haft glæden af at følge Özil i tre år i Madrid og det er en ægte verdensklassespille r som vi skiller os af med i aften. Han har stået for en helvedes masse assist for Real Madrid og har i det hele taget bare været en af de bedste 10'ere i verden. Han toppede i sæsonen 11/12, hvor han var helt outstanding, og hvor han sammen med Cristiano var hovedaktørerne bag et historisk mesterskab med 100 points.

Jeg tror desuden han kommer til at passe perfekt til engelsk fodbold, hvor tempoet er langt højere end i det spanske. Ozil fungerede bedst i de kampe, hvor modstanderen turde presse Real Madrid og der dermed blev skabt tempo i kampen. Det var her, at han skabte de chanceskabene afleveringer. Afleveringer som er på niveau med Iniesta og Xavi afleveringer.

Held og lykke til Mesut. Han er en vidunderlig spiller og jeg håber han klarer sig godt i Arsenal, for har på ingen måde ondt af at han skifter. Han virkede udkørt i Madrid og han så også ud til at blive slået af af Isco, men han er uden tvivl en af verdens bedste 10'ere. I vil få stor glæde af ham! Smiley

Kæft en lækker besked.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #14751: 03 Sep 2013, 00:35 »

Ja, dejligt med noget info fra en der følger den spanske liga tæt. Er meget imponeret over hans stats, alle de assists, det er jo helt vildt. Det skal sgu nok blive vildt!

PhilipFlink
Manager

« Svar #14752: 03 Sep 2013, 00:45 »

Seller95
Manager

« Svar #14753: 03 Sep 2013, 00:53 »

Fantastisk nyhed at stå op til. Nøj jeg glæder mig til at se ham i aktion!
Så skal der købes en Ozil trøje!

Så kan jeg sku tage på arbejde i fantastisk humør!

Arsenal <3

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14754: 03 Sep 2013, 08:19 »

Tillykke med Özil. At Real Madrid sælger ham er uden for min fatteevne. Han skal nok komme til at gøre det godt. Suk...

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Chamberlain15
Manager

« Svar #14755: 03 Sep 2013, 21:31 »

http://www.101greatgoals.com/blog/spurs-chairman-daniel-levy-tried-to-stop-mesut-ozils-transfer-to-arsenal-el-confidencial/

Hvor er det sørgeligt hvis det passer. Men kom igen, Sp*rs. Selv uden Özil er vi bedre end jer.

Forever in our shadow!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

PhilipFlink
Manager

« Svar #14756: 03 Sep 2013, 21:37 »

Mourinho: "I vetoed the Demba Ba move because with Özil, the best 10 in the world, they would have been title contenders."

Naustratze
Gæst

« Svar #14757: 03 Sep 2013, 21:47 »

Hold da op det irriterer mig at der er landsholdspause, kan slet ikke vente med at se Özil i Arsenal! Men hvem ved om han ville starte alligevel, han skal vel også have gang i noget engelsk undervisning.

Risom
Manager

« Svar #14758: 03 Sep 2013, 22:22 »

Hold da op det irriterer mig at der er landsholdspause, kan slet ikke vente med at se Özil i Arsenal! Men hvem ved om han ville starte alligevel, han skal vel også have gang i noget engelsk undervisning.

Kan han ikke engelsk?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Svartovich
Gæst

« Svar #14759: 03 Sep 2013, 22:48 »

Kan han ikke engelsk?
I FM kan han ihvertfald!

Sider: 1 ... 982 983 [984] 985 986 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010