home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Pompey - The road to succes
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Pompey - The road to succes  (Læst 11988 gange)
Møller
Gæst

Pompey - The road to succes
« : 31 Jul 2006, 16:49 »

Pompey - The road to succes

Så har jeg valgt igen at starte en blog op efter mange gange at være blevet bedt om det. I må sku undskylde jeg har lidt mange oppe men kasser de andre og læs denne. Jeg har valgt at starte op med Portsmouth fra den engelske Premier League. Det er et hold med ikke så kendte spillere og også mange svagheder i truppen så den skal forstærkes meget. Som mange nok ved har de danske Brian Priske i truppen, nu får vi af se om han får spilletid.

Bloggen vil blive skrevet i et nemt sprog og af forskellige personers synvinkel. Bl.a. af træner (Jeg selv), Nogle af spillerne, journalister osv. Håber i vil nyde den nye blog, og HUSK det er sjovere at skrive til jer hvis i kommentere mest muligt.

Jeg vil ikke smide SS op af spillerne osv. Jeg vil dog skrive ved hver 11 kamp eller sådan noget en top 3 og er vi udenfor den også vores placering så i har en fornemmelse af hvordan det går i alt helhed.

Håber i følger min blog

Mvh. Møller

cube
Manager

Sv: Pompey - The road to succes
« Svar #1: 31 Jul 2006, 16:51 »

Ser fint ud... skal nok blive interessant.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst

« Svar #2: 31 Jul 2006, 16:58 »

Glæder mig til at følge med. Smiley

Badefar
Manager

« Svar #3: 31 Jul 2006, 18:14 »

har du ikke lige startet en ny blog du bliver ved med nye og nye og nye

Møller
Gæst

« Svar #4: 31 Jul 2006, 18:20 »

Øhh nej Niklas har jeg faktisk ikke ! hvornår skulle det være, og har du et problem så lad være med at læs den her blog, jeg tvinger ingen Wink

Møller
Gæst

« Svar #5: 31 Jul 2006, 20:45 »

Synsvinkel: Michael Lind, Cheftræner i Portsmouth

Arouna Koné skifter til
Pompey til næste sommer.

Vi har i år været meget aktive på transfermarkedet da jeg havde hele 140 mio. til at indbringe forstærkninger. Det blev til 4 forstærkninger som er ankommet, og 3 som ankommer om 1 år. De 4 som er ankommet er talenterne fra Norge Bjarne K. Ingebretsen samt Lasse Staw. Danske Simon Bræmer er også hentet til "The Pompey". Den sidste er Martin Ligüera som er hentet til at være reserve for lejesvenden fra Wolfburg Alessandro.

De 3 som ankommer om omkring 1 år er så stærke folk som Arouna Koné landsholdsangriber fra Elfenbenskysten. Samt Freddy Guarín 19 årig U/20 Landsholdsspiller fra Colombia. Den sidste er den brassilianske offensivespiller Evandro Roncatto som er hentet til vores tynde angreb. Ialt er der brugt 97.5 mio. dyreste indkøb er Arouna Koné som jeg har brugt 42 mio. på at hente til den blå Portsmouth trøje.

Vores træningskampe er alle endt med sejre, vi har slået Lys. Lieskovec med 2-0, Puchov med 2-1, Tencin med 3-1, Nitra med 2-0, Boston Utd med 3-0 alle udekampe. Men generalprøven var hjemme mod belgiske Genk, sidste træningskamp formen skulle testes. Vi vandt med 1-0. De mest succesrige spillere i opvarmningskampene har været Alessandro, Ligüera og Benjani.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6: 31 Jul 2006, 20:49 »

Lyder spændende. Bliver godt at følge

cube
Manager

« Svar #7: 31 Jul 2006, 21:01 »

Spændende =D håber du kan opnå nogle gode resultater. Kan dog ikke se, hvad du skal med bræmer.

Møller
Gæst

« Svar #8: 31 Jul 2006, 21:08 »

Bræmer er et stort talent med rigtig gode stats Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #9: 31 Jul 2006, 21:15 »

Kan vi få et SS af Bræmer??

Møller
Gæst

« Svar #10: 31 Jul 2006, 21:22 »

Jada

cube
Manager

« Svar #11: 31 Jul 2006, 21:24 »

Jada

Det vil jeg nok kalde en overdrivelse.

Møller
Gæst

« Svar #12: 31 Jul 2006, 21:30 »

Vent og se Smiley han viser sit værd gav ikke mere end 8 mio. for ham, han er 21 !

Møller
Gæst

« Svar #13: 01 Aug 2006, 00:21 »

Synsvinkel: Matthew Ryan, Journalist for The Sun

Bræmer har klart været The Pompeys
bedste i de første 9 kampe.

Der er nu spillet 8 ligakampe og en enkel Carling Cup kamp. Og det er egentlig gået ok i denne periode. Med en 9ende plads og 13 point kan The Pompey ikke klage over statussen.

Fulham - Portsmouth 2-3
En svær start, men Michael Lind & Co. afslog dem og vandt 2-3 på mål af Karadas 2 gange og Simon Bræmer en enkel. Samt Westerveld der reddede et straffespark. Godkendt debut for Lind og de nye ansigter i truppen.

Portsmouth - Newcastle 0-0
En spændende kamp med chancer, men ingen mål. Lind & Co. viser igen deres strke og holder uafgjorten til slutfløjtet, kan de lave en sensation var min tanke da jeg så det. Men der er dog stadig lang vej til sæsonen er slut.

Sunderland - Portsmouth 0-2
hvilken kamo fra de blå. Med mål fra O'Brien og Olisadebe vinder Portsmouth igen og har fået den start alle havde ønske i og omkring klubben. "Kæft vi spiller godt." var det eneste Lind havde og side.

Portsmouth - Man Utd 2-8
Elendigt af The Pompey. Min store outsider til en top placering fik tæsk hjemme mod United. O'Brien ødelagde det hele for sine holdkammerater da han efter 28 min. slagtede Ronaldo i feltet med en 1-1 stilling. Og så gik det galt 1-8 og sidst 2-8. Olisadebe og Bræmer blev målscorerne.

Man City - Portsmouth 3-0
Efter kampen i mod United skulle Pompey til Manchester for at møde rivalerne fra Man City. Igen spillede de ikke optimalt og rejste hjem med 0-3 i bagagen, ikke godt nok. Men de må op på hesten igen.

Portsmouth - Bolton 3-4
Portsmouth var inde i en krise periode med nederlag på nederlag skulle den krise tage en prat ende idag eller hvad ? svaret var nej. Portsmouth kom først med i kampen til sidst efter at have været bagud 2-4 fik de kæmpet til op på 3-4. Målscorerne var LuaLua, Ingebretsen og Karadas.

Portmouth - Presten, Carling Cup 2. Runde 1-2
Portsmouth blev på forhånd tiltænkt en nem sejr. Men det blev ikke en nem kamp for ligareserverne. Portsmouth spillede igen ikke optimalt og for anden kamp i streg fik de en vist ud denne gang Vignal. Pompeys målscorer blev danske Bræmer.

Wigan - Portsmouth 0-3
Et af ligaens bundhold skulle idag besejres. Alt andet end en sejr ville være kritisk. Pompey er inde i en krise. De er ude af Carling Cup, røget ned i ligaen og for at kommer op igen skulle der sejr på bordet. Det sørgede Koromani med 2 kasser og Benjani med en enkelt for.

Portsmouth - Everton 4-1
Endnu et af bundholdene skulle idag besejres bare på hjemmebane. Var Pompey på vej mod nye tider eller var det en engangsforestilling ? Nej 4-1 sejren hjemme mod Everton var godt. Mendes, Alessandro 2 gange og Olisadebe. Sådan lød målscorerne i kommentatorens stemme.

Dermed ser Top 3 i Premier League således ud efter 8 runde:

1. Chelsea  7-1-0  16-1  22p
2. Arsenal  6-0-2  13-5  18p
3. Birmingham  5-2-1  12-5  17p
9. Portsmouth  4-1-1  17-18  13p

cube
Manager

« Svar #14: 01 Aug 2006, 00:36 »

Noget svingende, men trods alt vigtigt at du får to sikre sejre til sidste. Jeg tror på en top 10 placering til Portsmouth Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010