home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AaB Tråden  (Læst 2725 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
AaB Tråden
« : 30 Jun 2010, 18:23 »

For mig ser det ud til, at AaB tråden er blevet slettet.
Ærgeligt, ærgeligt, men det skal da ikke holde os fra at oprette en ny.  Smiley

Der skal jo startes et eller andet sted, derfor vil jeg gerne ønske Michael Jakobsen tillykke med skiftet til Spanien.
Det er fandme velfortjent og samtidig utroligt, at han ikke skiftede tidligere..
Jeg håber for ham, at han kan tilkæmpe sig en plads i start-elleveren, samt erobre landsholdspladsen tilbage.

God vind!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB Tråden
« Svar #1: 25 Jul 2010, 23:32 »

Nu er det vist tid til at der skal gang i AaB-tråden!

AaB spillede idag mod Brøndby, første kamp på Aalborg Stadion i denne sæson, og så mod dem der vi ikke så godt kan lide! Stemningen var sku helt god i starten af kampen, hvor AaB pressede flot på. Men det skulle sku ændre sig, det kan man vist roligt sige. Jeg ved ikke helt hvad der er og sige til dagens kamp, men for mig at se var der to grundlæggende problemer idag, som var med til at bestemme kampens udfald:

1. Forkerte taktiske dispositioner fra bænken
2. Manglende evne til at ramme mål

For at tage den første. Jeg mener at svenskerne på bænken var lidt for optimistiske i Deres tilgang til kampen. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor vi spillede med så offensive backer, i en kamp hvor vi måtte forvente at komme under pres. Især ikke når Lasse Nielsen idag blev rykket ud på backen som nødløsning. Han er slet ikke vant til at spille back, og placerede sig i flere situationer helt forkert, og var helt væk bed Brøndbys første mål. Jeg ved at Daniel Christensen heller ikke er helt uden skyld i den situation, men for mig er det vigtigt at en back kommer hurtigt frem, men han skal sku komme endnu hurtigere tilbage på sin plads! Den taktiske brøler består for mig at se ikke direkte i at spille med Lasse Nielsen på backen, men derimod at han skulle være så offensiv som det virkede til. Der kunne kan have valgt at Lasse Nielsen skulle varetage defensiven sammen med de to midterforsvarer, og så kunne Dennis Marshall få lov til at angribe som en gal. Selvfølgelig er det en fordel at have to offensive backer, men for at det er muligt uden Bøgelund, er det for mig at se Patrick Kristensen der skal spille backen. Han har erfaring med det og er langt bedre til at læse spillet som back en Lasse Nielsen er. Lasse Nielsen hører til i midten, og ikke ude på backen!
Jeg kunne egentlig også godt have tænkt mig at Daniel Christensen var startet på bænken, for mig at se ville en Henrik Dalsgaard kunne have været en større trussel med et forholdsvis langsomt forsvar, hvor der især ville være muligheder hvis han kom ud i løbedueller med Jan Kristiansen eller Max. Selvfølgelig har Daniel bedre teknik og overblik, men han har slet ikke hurtigheden til for alvor at udfordre.

Og helt ærligt; når man ser på kampen havde AaB faktisk mange gode opspil skud, men der mangler noget efter ordet "skud", for der var ingen skud på mål. I opvarmningen så holdet meget skarpe ud, men det ændrede sig godt nok i kampens hede. Alt for mange skud blev braget over målet, og der var aldrig rigtig nogen af dem der troede Stephen Andersen i Brøndbys mål. Det er simpelthen ikke godt nok at man ikke er i stand til at i det mindste ramme målet.

Jeg vil også gerne kommentere nogle af situationerne i dagens kamp. Jeg bliver gang på gang overrasket over hvordan Michael Svendsen åbenbart har en anderledes opfattelse af fodboldens regler en så mange andre. Flere gange blev der begået svinestreger af Brøndby, især tacklingen mod Dennis Marshall var slem i min optik. For mig ser det ud til, at han tackler helt hensynstagen til modspillerens sikkerhed. Godt nok var knopperne ikke forrest, men alligevel er det for mig lidt uforståeligt at der kun bliver givet gult på sådan en tackling. Jeg tager selvfølgelig forbehold for at det er mit indtryk fra stadion, hvor der ikke er gengivelser eller noget. Ronnie Schwartz blev ligeledes slagtet, men for mig var det svært helt præcis at se hvor hård den tackling egentlig var. Til sidst i kampen  var der også en episode hvor Louay Chanko var i en duel med en modspiller, hvor han måske er lidt hård, men reaktionen fra Brøndby'eren virkede altså for voldsom. For mig ser det ud som om han skubber/slår ham væk, og slipper med en henstilling. Jeg er ikke sikker på den ville være gået med andre dommere.

Og så var der lige balladen nede i Brøndbys ende. Altså herregud. Ingen tvivl om at se skal overholde reglerne og ikke så på banderne, og at det er utroligt at se ikke bare gør som der bliver sagt. Men altså, når det er sagt, så er det for mig uforståeligt at Michael Svendsen skal blande sig i det. De stod på banden, og var altså ikke ved at storme banen. Lad nu kontrollørerne gøre deres, og så kan Michael Svendsen koncentrere sig om spillet, medmindre der faktisk er en situation der er ved at komme ud af kontrol.

The red over and out
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB Tråden
« Svar #2: 25 Jul 2010, 23:43 »

Og så var der lige balladen nede i Brøndbys ende. Altså herregud. Ingen tvivl om at se skal overholde reglerne og ikke så på banderne, og at det er utroligt at se ikke bare gør som der bliver sagt. Men altså, når det er sagt, så er det for mig uforståeligt at Michael Svendsen skal blande sig i det. De stod på banden, og var altså ikke ved at storme banen. Lad nu kontrollørerne gøre deres, og så kan Michael Svendsen koncentrere sig om spillet, medmindre der faktisk er en situation der er ved at komme ud af kontrol.

Er helt enig i det med at de ikk gjorde noget der påvirkede spillet....
Var selv på stadion og se kampen. Stod lige bag de aller forreste, og så altså stortset det hele...
Logged

Aldrig alene!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB Tråden
« Svar #3: 09 Aug 2010, 00:43 »

Kampen mod Silkeborg var nok en af de mest kedelige kampe der længe er spillet. Niveauet i den kamp var virkelig under hvad man kan forvente af en kamp i den bedste danske række. Mange pasninger der lå til modspillerne, mange der ikke lå til nogen som helst, for lidt bevægelse i mange situationer og manglende skarphed når chancen for, at for alvor at true Silkeborgs mål bød sig til. Vi mangler noget vildskab på holdet. Det var virkelig en skam at Jeppe Curth måtte udskiftes, da det for mig virkede som om han var en af dem der kunne gøre en forskel i anden halvleg. Derudover spillede Rasmus Wurtz en udmærket kamp i maskinrummet.
Netop omkring Jeppe Curth er det for mig en gåde, at dommeren ikke reagere på bare nogle af de episoder, der for mig så ud til at være omkring han. Han skulle have haft et kæmpe frispark på kanten af feltet, som dommeren ikke dømte, derudover var der to situationer hvor han blev overmatchet på den forkerte måde i luftdueller, anden gang hvor han måtte til tælling efter slag i tendingen, det der endte med at han kollapsede i halvlegen og derfor måtte skiftes ud.

Men lad os se fremad. Der skal ske nogle ændringer. Jeg vil endnu engang lige kritisere Ronnie Schwartz, som virkelig ikke er min kom te, det skal ikke være nogen hemmelighed. Han har været i AaB igennem alle ungdomsårene, og alligevel virker han mere som en primadonna der er indkøbt for masser af penge og forventer at blive behandlet som om han var hans vægt værd i guld. Hans attitude er virkelig forfærdelig. Han gider ikke altid ligge pres på forsvarene, og lunter bare rundt og ser doven ud. Han burde i stedet vise vildskab og vise at han vil kæmpe røven ud af bukserne for klubben. At han scorede tre mål mod Lyngby var vist mere held en forstand. Knægten kan ikke score mod hold der er over de fire dårligste hold i ligaen, sådan virker det ihvertfald ikke. Ronnie skal snart bevise noget hvis prædikaten stort talent ikke skal ende med at skiftes til middelmådig angriber.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: AaB Tråden
« Svar #4: 12 Sep 2010, 16:33 »

Hvem bliver ny træner i aab?? nogen bud??
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB Tråden
« Svar #5: 12 Sep 2010, 16:38 »

Hvem bliver ny træner i aab?? nogen bud??
Er han blevet fyret?

Jeg har endnu ikke læst noget om han har fået kniven.
Det ville ikke overraske mig, hvis han blev fyret, men der står intet på AaB's hjemmeside, så det er vel ikke officielt endnu. Desuden ville det da være underligt, at han bliver fyret få timer efter en kamp. Normalvis er det jo en bestyrelsesbeslutni ng og det ville jo blive taget op til et møde, hvilket f.eks. kunne være i morgen.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: AaB Tråden
« Svar #6: 12 Sep 2010, 16:58 »

Er han blevet fyret?

Jeg har endnu ikke læst noget om han har fået kniven.
Det ville ikke overraske mig, hvis han blev fyret, men der står intet på AaB's hjemmeside, så det er vel ikke officielt endnu. Desuden ville det da være underligt, at han bliver fyret få timer efter en kamp. Normalvis er det jo en bestyrelsesbeslutni ng og det ville jo blive taget op til et møde, hvilket f.eks. kunne være i morgen.
Har ikke hørt noget i nu. men håber jeg han gør. har aldrig set ham som en god træner. man siger SQU ikke bagefter en kamp,jeg har gjordt hva jeg kunne og kan ikke gøre mere. HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET AT SIGE.. men hvem skal tage over?? Tøffe?? erik rasmussen??
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB Tråden
« Svar #7: 21 Nov 2010, 18:03 »

Så er det Brøndby hjemme nu! Jeg tror faktisk på en sejr! Jeg mødte Zone og verdenskrig her i byen, og de to tosser må selvfølgelig ikke få ret. Tror på en 2-1 sejr. Helenius x 2 for os!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB Tråden
« Svar #8: 21 Nov 2010, 20:40 »

Hold nu kæft de der Brøndby-? er nogle hjernedøde snegle! Fyrværkeri og alt det der er fedt nok på tribunerne, men hold det da for helvede der! Håber snart det koster point, for det er simpelthen til fare for alle dem på banen!

At Brøndby så vinder idag, er sku bare ikke godt nok! De første tyve minutter var gode, men resten af kampen var bare ikke god nok! Men det til trods burde vi have fået et point ihvertfald, at "danmarks bedste dommer" dømmer frispark til Brøndby og dermed annullere vores mål der til sidst, er bare for tyndt! Har fra flere steder også hørt at offsiden mod Curth var meget hårdfin....

Det er fjerde gang i efteråret at vi får annulleret et lovligt mål, her menes det sidste, de to af gangene har det kostet sejren, mens det idag formentlig koster et! Det er syv point, det er fandeme meget!

Til sidst skal det siges: Kæft et drømmehug af Würtz - Det var klasse!

.....  ticked off
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010