home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Endnu en blog? Gogo Schmeichel!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Endnu en blog? Gogo Schmeichel!  (Læst 835 gange)
John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Endnu en blog? Gogo Schmeichel!
« : 29 Jun 2010, 01:18 »

Introduktion

Jeg stepper op med mine 193 cm, til en samtale der kan få store konsekvenser til forhåbentligt de næste mange år af mit liv. Mange folk vil sikkert være skeptiske overfor mig, hvis jeg får jobbet. Men det er jo faktisk slet ikke sikkert endnu, men man har vel lov til at håbe?
Peter Trembling... Egentlig en meget flink mand. Nå ja, jeg fik jobbet! Nu kan jeg også arbejde sammen med Kasper!
Sølle 8.750 kr. i ugen var hvad det kunne blive til, men man må jo nøjes. Ikke lige så meget som det jeg fik fra Viasat, men det her bliver forhåbentligt også lidt mere spændende end at snakke med Ulla, og læse op fra The Sun's forside.
Nottingham, er faktisk også en pæn by. Og Meadow Lane er et fint stadion. Jeg tror faktisk jeg kunne komme til at lide det her job.
Nå ja, der skal da slibes lidt i kanterne, der skal hentes en del nye spillere, men det er jo hvad der skal til når man starter i en så ambitiøs klub som Notts Co.

Nå, det kunne være i ville have noget at vide om mig? Nå nej, i kender mig jo alle sammen. I kender jo alt til mig, min karriere og min familie. Så hvad skulle jeg overhovedet have brug for at kunne forklare? I ved jo det hele i forvejen.

Nå, det har været en lang dag, og jeg tror jeg vil lægge mig til at sove. Gad vide hvad jeg kan udrette i Nottingham? Det bliver spændende...

GODNAT!
Logged

Naah.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010