Jeg er nået til sæson 2015/2016 i mit Inter Save.
Bedrifter:CL: 2010, 2011, 2013, 2015
Liga: 2010 - 2015
Uefa Cup: 2014
EU Super Cup: 2010, 2013, 2014, 2015
Ita Super Cup: 2010 - 2015
Pokalturnering: 2010 - 2014
VM klubhold: 2010, 2011, 2013
Taktik: Har kørt 2 forskellige taktikker igennem sæsonenerne
4-1-2-1-2GK
WB(s) - CB(f) - CB(f) - WB(s)
Def playmaker(s)
Avanc. Playmaker(s) - Bolderobrerne(s)
Avanc Playmaker(a)
Trequartista(a) - Skarpretter(a)
4-3-1-2GK
WB(s) - CB(f) - CB(f) - WB(s)
Bolderobrerne(s) - Avanc. Playmaker(s) - Bolderobrerne(s)
Trequartista(a)
Skarpretter(a) - Dybdeliggende(a)
Jeg har sat dem til at spiller flydende, med kontrollér som start strategi, afleveringerne er kortere, de har mere kreativ frihed, og mere bevægelses frihed, ellers er resten sat som standard.
Truppen: GKFacundo Silva - Mit argentinske stjernefrø og 1. Målmand (regen)
Julio Cesar - er blevet degraderet til backup, 2. valg
Vlada Avramov - en meget utilfreds 36 årig 3. målmand
CBGabriel Guidi - Ung italiener/argentiner og en af de dygtigste forsvarsspillere i spillet, 1. valg (regen)
Federico Fazio - Erfaren og rigtig dygtig med et højt bundniveau, 1. valg
Vandinho - Brasser og stort talent, 2. valg (regen)
Martin Demichelis - gammel rutineret forsvarsstopper, 3. valg
WB Domenico Criscito - En af de 5 dygtigste venstrebacks i spillet, 1. valg
Davide Santon - En af de 2 dygtigste højrebacks i spillet, 1. valg
Maicon - Stadig utrolig dygtig, men må affinde sig med en reserve plads, efter nyindkøbte Criscito, 2. valg
Emanuele Indelicato - Købt sidste sæson som 17 årig, efter en imponerende sæson for Catania U/20, dernæst havde han en imponerende sæson for mine U/20, og er nu på 1. holdet, har store forventninger til ham, 3. valg (regen)
DMCMiguel Veloso - Rigtig dygtig defensiv playmaker, 1. valg
Frecesco Bolzoni - EN utrolig pålidelig spiller der sjældent fejler, dog rækker kvaliteterne ikke til 1. valg, så han må affinde sig som 2. valg
Esteban Cambiasso -På trods af titlen som kaptajn, gør hans alder at han må affinde sig som 3. valg
MC/defMichael Essien - Verdensklasse bolderobrerne midtbanespiller, 1. valg
Claudio Marchisio - Må i denne sæson affinde sig med at være rotationsspiller, da han failede grumt sidste sæson, 2. valg
MC/attMarco Veratti - Han har efterhånden udviklet sig til at blive en virkelig dygtig kreativ midt, og har nu overtaget den position fra Sneijder, 1. valg
Wesley Sneijder - Dygtig spiller, der dog har fået overtaget sin plads af Veratti, han er dog både back up for ham og Gourcuff, 2. valg
Att midtYoann Goucuff - en af mine bedste og mest stabile spillere de sidste 5 sæsoner, han er den eneste jeg har der normalt spiller den position, men som back up har jeg, Sneijder, Veratti, Aguero og Rossi, så det går nok, 1. valg
Angreb:Mario Balotelli - Min topscorer de sidste par sæsoner, han banker kasser ind på skarpretter pladsen
Sergio Aguero - Jeg har rykket rimelig meget rundt på hans rolle siden jeg købte ham, men han spiller bedst som Trequartista i angrebet, 1. valg
Giuseppe Rossi - Meget stabil spiller som på trods af ikke at være 1. valg får mange kampe, kan erstatte både Balo og Aguero med bravour, 2. valg
Daniel Franco - Topscorer i hans argentinske klub central som 20-årig, og fast mand på Argentinas U/20 hold, var nok til at jeg fik ham købt i en fart for næsen af mange andre storklubber. 3. valg sammen med Ribeiro (regen)
Judy Ribeiro - Ung franskmand, som jeg har haft siden han var 16, er nu på vej til de 20 og fik sit gennembrud sidste sæson, 3. valg sammen med Franco (regen)
Hvis i vil se et screen shot af nogen af dem eller af andet siger i bare til

Kommentarer, Ris/Ros, konstruktiv kritik og idéer til forbedringer modtages gerne