home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23311
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132799 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: HenryJames45
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Danish Way to Rock - 2 -
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Danish Way to Rock - 2 -  (Læst 3507 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Danish Way to Rock - 2 -
« : 22 Jun 2010, 02:55 »



Fredag d. 19. juni 2009
Chok i DBU, man har valgt at fyre den danske landstræner Morten Olsen. Fyringen kommer efter en del uoverensstemmelser mellem Olsen og DBU’s formand Allan Hansen. DBU har ikke valgt at uddybe fyringen, men har fortalt det danske folk, at man allerede nu har den næste landstræner klar i kulissen.

”Vi har i dag valgt at bryde samarbejdet med den forhenværende anfører for landsholdet, og tidligere landstræner Morten Olsen, grundet større overensstemmelser mellem Morten og den danske boldspil union. Vi har allerede været på udkig efter manden der skal overtage drengene, og vi vil i starten af næste uge komme ud med navnet, men først når der endeligt bliver underskrevet en kontrakt.”

Sådan lød det fra kommunikationschef Lars Berendt på pressemødet, og rygterne svirer allerede nu, hvem er den nye danske landstræner? Den største favorit er den tidligere landsholds stjerne Michael Laudrup, der i øjeblikket står uden arbejdsgiver, efter et mislykket ophold i russiske Sparta Moskva. En anden mand der lurer i kulissen er den tidligere FC Midtjylland træner, Erik Rasmussen, der dog er på kontrakt i AGF. Samtidig med rygtet om Michael Laudrup som den nye landstræner, går der naturligvis også rygter om hans kompagnon fra Getafe og Brøndby, John ’Faxe’ Jensen, skal tiltræde som assistent træner sammen med Peter Bonde.

Fyringen af landstræner Morten Olsen, kommer ikke ligefrem på det bedste tidspunkt, da man om blot to måneder skal spille en afgørende kamp i Parken mod Portugal, samt en tur til Albanien, hvor Danmark med to sejre kan tage et stort og vigtigt skridt imod verdensmesterskaber ne i Sydafrika.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2010, 23:33 af MadzeN92 » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Way to Rock - Intro -
« Svar #1: 22 Jun 2010, 02:55 »

HAPS
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Danish Way to Rock - Intro -
« Svar #2: 22 Jun 2010, 03:20 »

Spændende og glæder mig til at se hvad du kan udrette med Danmark Thumbs Up
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Way to Rock - Intro -
« Svar #3: 22 Jun 2010, 11:51 »

Spændende med en blog omkring det danske landshold, syntes dog godt lige du kunne have læst introen igennem inden du lagde den op. Alene den første sætning lyder underlig i mine øre:
"Chokket er sket i DBU"

Derudover er det for mig uforståeligt at man fyre en træner hvis der er overensstemmelser med ham, har man derimod uoverensstemmelser med ham er det er klart at han skal fyres Wink

Det var lige dagens sure opstød, men læser med her og glæder mig til at se hvad du kan udrette med landsholdet Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Way to Rock - Intro -
« Svar #4: 22 Jun 2010, 12:07 »

Jeg læser med her Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: The Danish Way to Rock - Intro -
« Svar #5: 22 Jun 2010, 12:18 »

Jeg følger også med, og glæder mig til meget mere Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Way to Rock - Intro -
« Svar #6: 22 Jun 2010, 13:33 »

Spændende med en blog omkring det danske landshold, syntes dog godt lige du kunne have læst introen igennem inden du lagde den op. Alene den første sætning lyder underlig i mine øre:
"Chokket er sket i DBU"

Derudover er det for mig uforståeligt at man fyre en træner hvis der er overensstemmelser med ham, har man derimod uoverensstemmelser med ham er det er klart at han skal fyres Wink

Det var lige dagens sure opstød, men læser med her og glæder mig til at se hvad du kan udrette med landsholdet Smiley
Det var squ lige et par smuttere der Smiley synes jeg havde læst den igennem, men læser lige de kommende updates igennem en ekstra gang. Glad for i alle sammen vil følge med
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Way to Rock - 1 -
« Svar #7: 24 Jun 2010, 15:54 »



Onsdag d. 24 juni 2009
Mange mennesker var samlet i det lille rum, hvor præsentationen af den nye landstræner skulle finde sted. Fotograferne var klar til at knipse løs på kameraerne, så de kunne få det første billede af fremtidens mand for landsholdet. Ud af døren trådte først formand Allan Hansen, efterfulgt af kommunikationschef Lars Berendt. Det var kommunikationschefe n der bød pressen velkommen, og bedte pressen om at forholde sig i ro, da man ikke ønskede nogen unødvendige episoder. De fremmødte pressefolk ventede spændt på døren på ny skulle åbne. Døren gik op, og ud trådte favoritten til at overtage sædet, Michael Laudrup. Der spredte sig hurtigt en begejstring i rummet, det var jo trods alt en af de aller største danske fodboldspillere der skulle tage over for Morten Olsen. Der var tonsvis af spørgsmål til den nye landstræner, der flittigt svarede på så mange som muligt.


Hr. Laudrup, hvordan vil holdet komme til at se ud i fremtiden? Nu har Morten Olsen været udskældt for at have visse favoritter på holdet, hvordan ser du på det?

Hvordan vurderer du chancerne for at kvalificere os til VM i Sydafrika?

Efter en meget skuffende periode for det danske landshold, uden kvalifikation til hverken VM i Tyskland eller EM i Østrig/Schweiz, så er presset kæmpe stort på mig. Vi ligger i øjeblikket til at kvalificere os både foran Portugal, Sverige og Ungarn, men intet er afgjort, vi har stadig svære kampe tilbage mod alle tre, heldigvis for os, er det alle hjemme i Parken. Dette er den vigtigste kvalifikation i mange år for os, og hvis det skulle ske vi ikke kvalificerede os, vil jeg allerede hænge i en tynd tråd, og mit liv som dansk landstræner vil efter al sandsynlighed være ovre. Så vi skal kvalificere os! Men vi har holdet til det, absolut, hvis Bendtner, Kahlenberg, Agger, Kjær og resten af holdet spiller op til deres bedste, så har vi helt klart muligheden for at kvalificere os. Jeg vil op til kvalifikationskampe ne prøve forskellige spillere af, men naturligvis er der visse navne som vil være mere sikre end andre. Men til kvalifikationskampe ne vil der måske komme et par nye ansigter i landsholdssammenhæn g, alt efter hvem der præsterer, og hvem der ikke gør. Det var alt for i dag!

Det bliver nu spændende at se hvordan Michael Laudrup tager presset der altid hviler på en landstræners skuldre. Han har mulighed for at pudse taktikken af i mod Chile på Brøndby Stadion den 12. august, inden der for alvor går løs med VM kvalifikationen.

Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Way to Rock - 2 -
« Svar #8: 24 Jun 2010, 23:32 »



Onsdag d. 12 august 2009
Der var op til denne kamp mod Chile utroligt mange afbud, blandt andet fra spillere som Daniel Agger, Thomas Kahlenberg, Søren Larsen, Daniel Jensen og Jesper Grønkjær, så det var et utroligt amputeret dansk hold der spillede mod Chile. De mange skader bragte dog godt nyt med sig for blandt andre Martin Bernburg, Johan Absalonsen og Mathias ’Zanka’, der alle havde præsteret godt i de første kampe for deres klubhold. Der var på forhånd lagt op til en svær kamp mod en måske kommende VM modstander, og det blev bestemt ikke lettere med de mange skader i truppen.
XI
T. Sørensen
L. Jacobsen <-
Michael Lumb
M. ‘Zanka’ <-
S. Kjær
C. Poulsen <-
M. Jørgensen <-
T. Enevoldsen <-
J. Absalonsen
N. Bendtner <-
M. Bernburg <-


Udskiftere
S. Andersen
M. Jakobsen
P. Krøldrup ->
L. Andreasen ->
D. Wass ->
J. Poulsen ->
M. Vingaard ->
M. Nordstrand ->
W. Kvist


Det var igennem hele kampen tydeligt at det danske hold manglede flere stamspillere, og holdet kunne ikke få sig spillet frem til større chancer, blot enkelte ufarlige langskud fra distancen. Man kunne igennem hele kampen godt have brugt folk som Kahlenberg, Daniel Jensen og Søren Larsen, til at give lidt flere offensive kræfter. Men på trods af de mange spilleres fravær, så præsterede det danske landshold rigtig godt defensivt, og holdte Chile fra store chancer. En kedelig kamp der endte uden nogen mål, men det var efter kampen en tilfreds Michael Laudrup, der var yderst tilfreds med den defensive indsats i kampen, dog indrømmede Laudrup at det offensive spil skulle finpudses inden kampene mod Portugal og Albanien.

Man kan roligt sige at kampen ikke havde de store offensive øjeblikke, hverken for vores eller Chiles vedkommende. Det bliver dog også utroligt svært for os, når vi mangler så mange offensive kræfter i dag, og vores offensive spil kom aldrig til at flyde helt. Jeg så i løbet af kampen flere lyspunkter fra nogle af de nye spillere, og jeg vil overveje om nogle af disse spillere skal genvælges til vores kvalifikationskampe mod henholdsvis Portugal og Albanien." udtalte den danske nye landstræner Michael Laudrup efter venskabskampen.

« Seneste Redigering: 24 Jun 2010, 23:34 af MadzeN92 » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Way to Rock - 2 -
« Svar #9: 25 Jun 2010, 13:39 »

jeg tager i aften en tur til Tyrkiet, og der vil derfor ikke komme nogen updates før næste weekend.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010