home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 346 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  26' Sevillistas!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: 26' Sevillistas!  (Læst 22960 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
26' Sevillistas!
« : 20 Jun 2010, 16:44 »



ORANJE! - INTRO
Holland er en nation der er begyndt at komme frem blandt de bedste på den internationale scene. De ligger blandt de bedste i verden, helt nøjagtigt ligger de nummer 3 på verdensranglisten. Holland er et hold med store stjerner på stort set hver position på banen. De spiller fantastisk flot fodbold og når de er i topform er der ikke mange der kan følge med dem.

Holland råder over verdensstjerner som Arjen Robben, Wesley Sneijder, Robin Van Persie og Rafael Van Der Vaart. Det er alle spillere der spiller på nogle af de største klubber i verden. Holland er en af favoritterne til at vinde det næste VM, der er store forventninger til dem fra de hollandske fans. Men kan de mon indfrie de forventninger eller må de skuffe fansene og hele Holland?

Én ting er sikkert, Holland bliver en fryd at følge de næste mange år og mon der ikke snart kommer en VM eller EM titel hjem.

Velkommen til min VM blog. Jeg har ligesom jeg andre kæmpe VM feber og derfor har jeg fået den store lyst til at lave en VM blog. Holland bliver holdet. De har en fantastisk spændende trup med lovende spillere og jeg håber i vil følge med i mit eventyr.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2010, 01:35 af Baliian » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Oranje
« Svar #1: 20 Jun 2010, 17:32 »



HOLLANDSK LEGENDE OVERTAGER LANDSHOLDET
7 juli 2009

Bert Van Marwijk er nu tidligere træner for Hollands landshold. Han er blevet fyret og rygterne siger at han havde haft et meget dårligt forhold til sine spillere og samtidig var de uenige om hans nye kontrakt. Han ville have mere i løn, men det følte Hollands bestyrelse ikke at de kunne give ham. Afløseren er allerede fundet. Det er den tidligere hollandske fodboldspiller Ruud Gullit der tager over. Spilleren med det meget karismatiske hår havde en flot karriere som fodboldspiller hvor han har spillet i klubber som PSV Eindhoven, Feyenoord, AC Milan og Chelsea. Han har også spillet på landsholdet hvor det blev til 68 kampe med 16 mål til følge.
Ruud Gullit
tidligere professionel fodboldspiller
66 landskampe - 16 mål
nationalitet - hollandsk

Han har haft trænerjobs i Newcastle FC og Feyenoord hvor det dog ikke blev til nogen stor succes. Det er et meget overraskende trænervalg men fansene er meget tilfredse med at det er Gullit der skal styrer Holland nu. Spørgsmålet er bare nu om Ruud Gullit kan fortsætte de flotte takter med Holland. De spiller fantastisk flot fodbold, men spørgsmålet er om Gullit kan få det frem i dem efter Van Marwijk. Han har selv fortalt;

- Jeg er en stolt mand i dag. Jeg er blevet træner for mit eget hjemland. Det er en stor dag i mit liv og jeg kan ikke vente med at komme i gang. Jeg kender de hollandske spillere og ved hvordan de spiller. Det kan blive en god fordel for mig og mine spillere i fremtiden at vi kender hinanden. Jeg glæder mig til min første træning med truppen, så jeg også kan få set spillerne an og få et indtryk af hvem jeg vil have med i min trup.

Ruud Gullit har et stort pres på sine skuldre. Han skal kvalificere Holland til VM og de skal præsterer godt til det VM. Ingen ved om Gullit kan indfrie forventningerne som der er, men man kan kun vente og se.
Logged

Nicocp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Oranje
« Svar #2: 20 Jun 2010, 17:36 »

God start og spændende valg af træner Smiley Tegner godt Wink

KIU Thumbs Up
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Oranje
« Svar #3: 20 Jun 2010, 17:54 »

Mange tak Wink
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Oranje
« Svar #4: 20 Jun 2010, 22:41 »



TRUPPEN GULLIT HAR AT GØRE GODT MED
- DE HOLLANDSKE VIDUNDERE

Ruud Gullit har overtaget et utrolig stærkt hollandsk hold. De har klasse spillere over hele linjen. Gullit vil formentlig bruge en 4-2-3-1 formation som passer bedst til de spillere han råder over. Vi vil nu tage et kig på holdet.
maarten stekelenburg
henk timmer
tim krul

gregory van der wiel
john heitinga
joris mathijsen
giovanni van bronckhorst
khalid boulahrouz
andre oijer
tim de cler
edson braafheid

nigel de jong
marc van bommel
dirk kuyt
arjen robben
wesley sneijder
eljero elia
clarence seedorf
demy de zeeuw
ryan babel
rafael van der vaart
ibrahim afellay

robin van persie
jan vennegoor of hesselink
klaas-jan huntelaar

På målmandsposten har Holland tre målmænd i truppen. Første målmanden er uden tvivl Maarten Stekelenburg der er den eneste målmand der er stærk nok til at stå fra start efter Edwin Van Der Saar stoppede på landsholdet. Stekelenburg der til dagligt spiller i Ajax skal tage over for Van Der Saar. Den 26 årige målmand har rigtig gode reflekser og kan sparke rigtig langt, så det er en god målmand Holland råder over her. Reserverne bliver Tim Krul fra Newcastle og 37 årige Henk Timmer, der dog er i stærk konkurrence med andre målmænd om at tage posten som 3. målmand.

Forsvaret er også et stærkt forsvar, dog ikke et der kan hamle op med de bedste landshold i verden. På venstre backen ligger rutinerede Giovanni Van Bronckhorst der med sine 34 år har en fantastisk rutine. Han spiller til dagligt i hjemlandet for Feyenoord. Han har haft en fantastisk karriere hvor han blandet andet har spillet mange år i FC Barcelona. I midterforsvaret kommer Joris Mathijsen og John Heitinga til at ligge. To stærke midterforsvarere. Joris Mathijsen er den sikreste mand i startopstillingen, hvor Heitinga har god konkurrence fra Khalid Boulahrouz om pladsen fra start. André Oijer er også med i truppen og kan komme ind med noget rutine, han er dog 35 år og skal ikke forvente meget spilletid. På højre backen vil det nye sprudlende talent Gregory van der Wiel ligge. Han har taget Holland med storm og med sine blot 21 år allerede taget en fast plads på landsholdet og for sin klub Ajax.

Midtbanen er Hollands stærkeste kæde. Den er uhyrlig stærk. På den centrale midtbane ligger anføreren Marc Van Bommel sammen med Nigel De Jong. Van Bommel og De Jong vil formentlig ligge meget defensivt på banen, men Bommel vil gå mere med offensivt end De Jong. De Jong ligger som den boldvindende midtbanespiller og skal bryde modstandernes offensiv og starte Hollands kontra chancer. Det er to bomstærke spillere der spiller på midten og de har en masse rutine fra henholdsvis Bayern München og Manchester City. Deres reserver vil blive Demy de Zeeuw og Orlando Engelaar. På venstre kant har vi hollands nok største stjerne, nemlig Arjen Robben. Han er giftig i det offensive spil og bliver meget vigtig for Holland. Han får en masse kreativ frihed. På den anden kant ligger Dirk Kuyt. Den offensive midtbane bliver kontrolleret af Wesley Sneijder med det sindssygt hårde spark. Han skal ligge og fodre kanterne og angriberne.

Angrebet bliver med Robin Van Persie alene på toppen. Han er en giftig angriber der er kølig på sine chancer, og med kanter som Robben og Kuyt samt Sneijder til at ligge de afgørende afleveringer til ham skal der nok komme en masse mål ud af ham.

Den formodentlige formation kommer så til at se nogenlunde sådan her ud;

Stekelenburg
Van der Wiel Heitinga Mathijsen Van Bronckhorst
De Jong Van Bommel
Kuyt Sneijder Robben
Van Persie

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 3' Oranje
« Svar #5: 21 Jun 2010, 00:14 »

HOLLAND FÅR UDMÆRKET RESULTAT MOD ENGLAND
12. august 2009 klokken 20.45

Ruud Gullit har overtaget et Holland hold der allerede har kvalificeret sig til VM slutrunden i Sydafrika 2010, inden han kom til klubben. Holland har i overlegen stil fået 7 sejre i 7 kampe i en gruppe der indeholder Skotland, Makedonien, Island og Norge. Holland har flot vundet 3-0 over Skotland, 4-0 over Makedonien, 2-1 over Island samt 2-0 over Norge. Det er et hold der virkelig er i form og virker skræmmende at stå overfor for tiden.

Holland mangler dog stadig nogle kampe i kvalifikationen, så han kan stadig få sat sit præg i denne kvalifikation. Han har også nogle venskabskampe han skal have spillet, for at få spillerne spillet sammen til det nye system og den nye formation.

Ruud Gullits første kamp i spidsen for Holland var allerede noget af en modstander, da de mødte England hjemme på Amsterdam ArenA. Holland stillede op som følger; Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Bommel; Kuyt, Sneijder, Robben; Persie. England stillede i stærkeste opstilling udover at unge Jack Rodwell havde fået chancen fra start.

Det var en kamp der bølgede meget til begge sider, og begge hold startede afventende. Van Persie fik et par muligheder i første halvleg, hvor han blandet andet kom helt fri alene med Ben Foster men han skød lige på og brændte til det skammeligste på en chance han ikke plejer at brænde. Lige inden halvleg fik han endnu engang en chance da han fik en lang bold, men Foster nåede at komme ud og få headet væk. Holland viste flotte takter mod det stærke engelske hold.

Rooney fik dog også et par chancer i løbet af kampen, men Stekelenburg havde en god kamp i dag og fik pillet alle Rooneys skud. Det blev dog aldrig nogen specielt farlige chancer. Dagens kamp var en meget taktisk præget kamp og en kamp hvor angriberne ikke kunne få sparket bolden i kassen, kampen endte da også 0-0 hvilket var et helt fair resultat. Ruud havde bagefter en kommentar til kampen.

-   Det var godt at komme i gang med holdet i dag. Vi fik skabt et par gode chancer som Persie desværre ikke fik sparket ind, men det skal nok komme. Jeg synes vi fik lagt et godt pres på England og jeg kan kun se positivt fremad efter denne her kamp og sige at vi har spillet lige op mod et af de bedste landshold i verden.

Hollands næste landskamp bliver en venskabskamp mod upåagtede Wales, en kamp Holland burde vinde.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 4' Oranje
« Svar #6: 21 Jun 2010, 00:58 »

God blog so far Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4' Oranje
« Svar #7: 21 Jun 2010, 09:54 »

Mange tak!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4' Oranje
« Svar #8: 21 Jun 2010, 11:56 »



HOLLAND SLÅR WALES UDEN PROBLEMER
5 september 2009

Holland skulle spille endnu en venskabskamp, denne gang mod en meget lettere modstander i Wales. Det var forventet at Holland ville kører en sikker sejr hjem. Dagens opstilling bød på nogle nye spillere fra start; Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst; Engelaar, De Jong; Elia, Sneijder, Robben; Van Persie. Engelaar havde fået chancen fra start til fordel for en skadet Van Bommel, Elia havde ligeså fået chancen fra start og Kuyt startede nu på bænken.

Den blev spillet flot rundt af Holland der byggede spillet op. Den blev modtaget af omdrejningspunktet Sneijder på den offensive midtbane, der lagde en sukkerbal i dybden til Robin Van Persie der, i forhold til England kampen, var iskold og bankede bolden ind til 1-0. En tilfreds Gullit kunne ude fra sidelinjen hive lidt på smilebåndet og klappe af sine spillere.

Blot 2 minutter efter fik Holland endnu en stor chance for at scorer. Robben brillerede ude på venstre kanten, inden han lagde den ind på midten til Engelaar der lagde en flot bold i dybden til Van Persie. Han var ikke lige så kold denne gang og sparkede bolden hårdt forbi mål. Holland styrede kampen fuldstændig og Gullits fodboldvision blev fulgt til punkt og prikke. Spillet flød og de fik skabt mange chancer.

Nogle minutter inden halvleg fik Holland en stor chance igen. Arjen Robben modtog bolden i sin venstre side, og tog et flot løb til baglinjen. Han satte sin modstander af og lagde bolden flot ind i boksen hvor det overraskende var Sneijder der kom frem og headede bolden ind til 2-0. Flot mål af Holland der nu havde så godt som sikret sig sejren. De kunne gå til pause med en 2-0 føring, og Gullit kunne ikke andet end være tilfreds.

Anden halvleg fortsatte med det flotte polerede spil fra Hollands side af, men specielt Wesley Sneijder som omdrejningspunktet, og Robben med de frække detaljer. 67 minutter inde i kampen blev sømmet slået i kisten da Holland afgjorde kampen med det 3. mål. Sneijder lagde et flot hjørnespark til bagerste stolpe hvor John Heitinga hoppede højst og headede bolden ind til slutresultatet 3-0. Som forventet en kamp hvor Holland styrede løjerne, men hvor spillet flød som aldrig før og en tilfreds Ruud Gullit kunne se frem til næste kamp der var imod Skotland i kvalifikationen.
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5' Oranje
« Svar #9: 21 Jun 2010, 23:12 »

Super blog so far.


Dog manglede der noget research i starten, Portugal ligger nummer 3 på verdensranglisten, Holland ligger dog nummer 4.
http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html

Men self. kunne det godt være du gik efter det der stod i spillet, der dog ikke passer helt overens med UEFA's rangliste.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5' Oranje
« Svar #10: 21 Jun 2010, 23:27 »

På det tidspunkt hvor spillet blev startet lå Holland nr. 3. Det er vist dig der mangler research Wink
Logged

Vuelve la ilusión

Nicocp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5' Oranje
« Svar #11: 21 Jun 2010, 23:49 »

Super fed blog!
Jeg læser med Smiley
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5' Oranje
« Svar #12: 21 Jun 2010, 23:57 »

På det tidspunkt hvor spillet blev startet lå Holland nr. 3. Det er vist dig der mangler research Wink
Det jo det jeg siger, Holland starter som nummer 3 i spillet, men i UEFA er de altså nummer 4, så man må jo self. gå ud fra han går efter verdens ranglisten i spillet Opstemt
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5' Oranje
« Svar #13: 22 Jun 2010, 00:55 »

Mange tak for kommentaren Baztik, glad for du følger med.
Men ja, jeg har kigget efter ranglisten i spillet Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5' Oranje
« Svar #14: 22 Jun 2010, 02:17 »



HOLLAND FORTSÆTTER SEJRSSTIMEN
9 september 2009 klokken 19.30

Holland skulle nu til at spille deres første kvalifikationskamp med Ruud Gullit som træner. Det var mod Skotland som lå nummer 2 lige bag Holland, men som lå mange point under Holland. Det var forventet at blive en hård kamp men hvor Holland ville trække det længste strå.

Kampen blev spillet i Skotland på Hamden Park i Glasgow. Skotland startede med et stort spilovertag og man kunne virkelig mærke de var på hjemmebane. De havde også de skrigende Skotland fans bag sig. Holland holdte presset men kom ikke frem til mange chancer, Skotland fik heller ikke skabt særlig mange chancer trods deres spilovertag.

Holland kom ikke frem til meget og de lignede slet ikke det hold der ugen forinden havde kørt Wales rundt med et fantastisk flydende spil med en Sneijder og Persie i topform. I dag så man ikke meget til dem, og Sneijders afleveringer lå ikke ligeså perfekt som de plejede. Derfor kom der heller ikke mange afleveringer fri til Van Persie.

Vi skulle først helt frem til 73. minut før det første og eneste mål i kampen fandt sted. Holland var begyndt at komme meget bedre med i kampen og overtog lige så stille spillet.

De fik et hjørnespark som Van Persie luntede ud for at sparke. Han lagde den perfekt ind over, hvor en fremadstormende Orlando Engelaar kom hoppende og headede den kraftfuldt ind i kassen og scorede det forløsende mål til slutresultatet 1-0. Der kom et par knytnæve slag fra Gullit ude på sidelinjen. Han havde fortsat den flotte sejrsstime, den var nu på imponerende 8 sejre i træk uden nederlag. Holland var overlegne, ganske enkelt fuldstændig overlegne.

De har nu efter sejren over Skotland spillet alle deres 8 kampe, og de er alle sammen vundet. Holland har kvalificeret sig til VM i overlegen stil!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010