home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bokse-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Bokse-tråden  (Læst 5732 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Bokse-tråden
« : 20 Jun 2010, 00:32 »

Kunne ikke finde den gamle tråd. Hvis nogen af jer finder den, må I gerne linke til den.


Der venter os bokse-fanatikere en stor aften. Først kan vi se eller gense Kessler udbokse Froch. Dernæst venter der en (set med danske øjne) meget vigtig kamp. Klokken 04:00 (dansk tid) går Andre Ward og Allan Green i ringen. Ward er endnu engang på hjemmebane i Oakland, og må siges at være favorit.
Selv holder jeg med Ward fordi:
Vinder Ward, så har kampen Green vs. Kessler ikke så stor interesse i Amerika, som hvis Green var WBA mester, og Green kommer med stor sikkerhed til Danmark. Dog, hvis Green vinder, så kan Mikkel genvinde, hvad der retfærdigt tilhøre ham.
Jeg har ikke selv set Green bokse, så tør ikke spå om kampen, men håber da på Ward sejr. Men intet skal tages forgivet, som I kan se i denne video 

Det bliver en vild nat.
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #1: 20 Jun 2010, 01:16 »

Det jo en helt fryd at opleve Mikkel Kessler igen Opstemt
Logged

:-)

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #2: 20 Jun 2010, 05:22 »

Fuck, hvor var det elendigt..
Jamen, hvad kan der skrives? Ward fulgte hans taktik, og helt fortjent sejr til ham. Han viste, at han kunne udbokse Green på afstand, og tæt på kroppen. Men, nøj det var også en klam måde, at vinde på.
Ward fik en sejr, men imponerede langt fra.

Green? Han er lol. Kom gerne til Herning, han får tæv. Ja, har sgu ondt af dem i tv2 studiet, der har taget tid ud af kalderen, og brugt hele natten på at lade seerne op til kampen. Heldigvis var denne kamp ikke pay-per-view

Kurt Thyboe er alt for nice. Nattens højdepunkt<3   
Logged

Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #3: 20 Jun 2010, 12:05 »

Jeg satte selvfølgelig vækkeuret til klokken 4, med den tanke om at det skulle blive et brag af en kamp, mellem en nykåret verdensmester samt en debutant, som kun kunne være opsat på at nappe den arrogante Ward - Sådan gik det ikke. Det er lige før jeg fortrød at jeg stod op. Green var så pivringe som overhovedet muligt, og Ward boksede jo bare klogt og kedeligt. Så bliver det ikke mere nederen. Over halvdelen af kampen stod de jo bare i torvenen, eller krammede. Tsk nu glæder jeg mig bare til at Green får nogle gevaldige tæsk af Kessler.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #4: 20 Jun 2010, 12:35 »

Nu spørg jeg måske lidt dumt men kan green ikke kun nå at gå videre hvis han knock-out'er Mikkel? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #5: 20 Jun 2010, 12:38 »

Jo, det vil jeg mene.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #6: 20 Jun 2010, 12:39 »

Ok tak - not gonna happen Tunge
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #7: 20 Jun 2010, 12:46 »

Ikke hvis han bokser, som han gjorde i morges. Kessler skulle gerne vinde på point, ved ikke om jeg tror, Kessler kan slå Green ud.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #8: 25 Maj 2013, 10:58 »

Så er det i aften Kessler skal møde Froch igen. Bookmakerne tror på Kessler, men jeg både håber og tror Kessler snupper en sejr hjem på point. Jeg tror ikke udebanekulissen præger Kessler særlig meget. Froch har haft mange gode kampe siden de mødtes sidste gang, men Froch har ikke "slaget" der kan sende Kessler i gulvet, hvorimod Kessler har "slaget", men de er begge nogle hårde hunde, så derfor tror jeg det bliver afgjort på point. En af Frochs fordele er hans længere rækkevidde. Kesslers er vist 85 cm, mens Frochs er 92.

Hvem tror i vinder?

Hvilke andre danskere skal bokse i dag, mener at have læst Dennis Ceylan og Torben Keller skulle bokse, men de skal begge bokse den 15. juni.

Nogle der ved hvem der skal bokse udover Kessler og Froch?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #9: 25 Maj 2013, 11:37 »

Bookmakerne tror på Kessle

Nogle der ved hvem der skal bokse udover Kessler og Froch?

Kessler giver næsten dobbelt så meget som Froch igen.
Tony Belles - Isaac Chilemba.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #10: 25 Maj 2013, 11:49 »

Jeg tror ikke på Kessler så frem kampen går tiden ud, han er på udebane og der skal han vinde meget overbevisende for at få en point sejr.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #11: 25 Maj 2013, 13:02 »

Kessler giver næsten dobbelt så meget som Froch igen.
Tony Belles - Isaac Chilemba.

Fik lige skrevet forkert i farten. 1,45 Froch, 2,80 Kessler og uafgjort 26,00 mener jeg oddsene var.

Tak, der er altså ingen danskere der skal bokse?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #12: 25 Maj 2013, 21:39 »

Micki Nielsen vandt på teknisk knockout i fjerde runde mod en rutineret englænder, der nok har en del nederlag på cv'et.
Lad os håbe det blev starten på en god dansk aften.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #13: 25 Maj 2013, 22:51 »

Er der ikke en radio kanal der eventuelt live kommenterer kampen? :-)
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bokse-tråden
« Svar #14: 25 Maj 2013, 22:54 »

Næppe Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010