home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Besiktas JK tråden 2010
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Besiktas JK tråden 2010  (Læst 22402 gange)
Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #30: 11 Jul 2010, 01:38 »

Havde heller ikke set Quaresmas transfer på aviser, men på nettet kan man altså se at de virkelig prøver sig frem med Guti, Raul og Robinho.. Da Quaresma kom frem aller første gang der troede heller ingen på det, men han er jo kommet.. Alt kan lade sig gør, tyrkisk fodbold er jo heller ikke det dårligste her i det sidste så hvorfor ik..  Smiley
Logged

Eagles Fly Alone....

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #31: 11 Jul 2010, 01:39 »

Havde heller ikke set Quaresmas transfer på aviser, men på nettet kan man altså se at de virkelig prøver sig frem med Guti, Raul og Robinho.. Da Quaresma kom frem aller første gang der troede heller ingen på det, men han er jo kommet.. Alt kan lade sig gør, tyrkisk fodbold er jo heller ikke det dårligste her i det sidste så hvorfor ik..  Smiley

Har du et link? Smiley
Vil gerne se dem, da jeg ikke selv kan finde et Smiley
Logged


Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #32: 11 Jul 2010, 01:43 »

Gå ind på google.dk søg under Robinho til Besiktas, eller Guti til Besiktas / Guti to Besiktas, samme ved Raul .. Så burde der at komme rigtig mange links med mange forskellige sprog, dansk medier skriver det også..
Logged

Eagles Fly Alone....

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #33: 11 Jul 2010, 01:51 »

Har fundet dem nu Wink
Logged


Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #34: 11 Jul 2010, 07:59 »

Endten er han en kurder eller grækker siden hans syns så dårligt om Tyrkiet hahaha...

Ja, eller også syntes jeg bare det er en dårlig liga som Dansker, så stop du hellere med at se spøgelser over det hele.

Og hvorfor syntes jeg den er så dårlig? Med de store penge der bliver brugt hver sommer, så klubberne kan hente færdige stjerner til ligaen er helt hul i hovedet, man skulle hellere bruge pengene på talentmassen.
 Og derfor mener jeg heller ikke man kan sammenligne den med de andre små ligaer Europa, de har slet ikke det samme grundlag som man har i Tyrkiet.

Hvornår har Tyrkiet sidst haft et hold med i UEFA-cuppen eller CL man husker for noget, jeg kan huske Arsenal - Galatasaray. Men det er altså over 10 år siden nu, fortæl mig gerne hvis der er et hold som er kommet langt for jeg kan ikke huske det.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2010, 08:11 af Goikoetxea » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #35: 11 Jul 2010, 09:01 »

Jeg tror næppe at en masse afdankede stjerner er vejen frem for Besiktas! Det har man jo også set hos Galatasaray, som ikke nåede langt nok i EL. Jeg tror man skal formøble sine mange penge som Shaktar gjorde det, en masse spillere fra regionen omkring landet, og så krydre det med nogen fra sydamerika f.eks. En masse stjerner tror jeg får svært ved at spille sammen, og da de tilmed er gamle nogen af dem, kan de godt være lidt færdige, og kun ude på at tjene lidt ekstra penge. Jeg synes man skal gå efter yngre spillere fra Tyrkiet og andre syd/øst-europæiske lande, som har en fremtid. De er med statsgaranti også mere sultne efter at føre holdet frem.

Derfor betyder det ikke, at i ikke skal tage Robinho hvis i kan, men jeg ved faktisk ikke med Raul og Guti. De virker bare flrdige i mine øjne, og de kan ikke bidrage med noget, og jeg tvivler stærkt på hvor motiverede de er...
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #36: 11 Jul 2010, 12:30 »

Jeg tror næppe at en masse afdankede stjerner er vejen frem for Besiktas! Det har man jo også set hos Galatasaray, som ikke nåede langt nok i EL. Jeg tror man skal formøble sine mange penge som Shaktar gjorde det, en masse spillere fra regionen omkring landet, og så krydre det med nogen fra sydamerika f.eks. En masse stjerner tror jeg får svært ved at spille sammen, og da de tilmed er gamle nogen af dem, kan de godt være lidt færdige, og kun ude på at tjene lidt ekstra penge. Jeg synes man skal gå efter yngre spillere fra Tyrkiet og andre syd/øst-europæiske lande, som har en fremtid. De er med statsgaranti også mere sultne efter at føre holdet frem.

Derfor betyder det ikke, at i ikke skal tage Robinho hvis i kan, men jeg ved faktisk ikke med Raul og Guti. De virker bare flrdige i mine øjne, og de kan ikke bidrage med noget, og jeg tvivler stærkt på hvor motiverede de er...

Altså min personlig mening er, jeg vil hverken have Guti eller Raul til Besiktas, som jeg skrev også tidliger, de er blevet gammel og jeg ved de kommer kun for at tjene nogen et par ekstra penge uden at lave en skid, som fx Roberto Carlos da han kom til Fenerbahce.

Men jeg syns igen at det er helt vildt sygt af Besiktas hvis de kan købe Robinho..

Og de må meget gerne købe sådan nogen som Quaresma og Robinho fordi de er stadigvæk unge og Besiktas er den eneste klub i Tyrkiet der har hentet en ung stjerne spiller som Quaresma i øjeblikket. Alle de andre som er kommet var over 30 år.. Måske også lige udover Anelka, kan ikke huske hvor gammel han var.. Smiley men ja...
« Seneste Redigering: 11 Jul 2010, 12:34 af Besiktas JK » Logged

Eagles Fly Alone....

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #37: 13 Jul 2010, 17:44 »

Så har vi Guti på plads fra R. Madrid Smiley

Det er gået igennem på en free transfer....

Nu er det Robinho's tur, KOM SÅ!!!!
Logged

Eagles Fly Alone....

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #38: 13 Jul 2010, 17:47 »

Guti er en af mine yndlings spillere & tror faktisk han kommer til at spille ret så godt for Besiktas.. Peace
Logged


3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #39: 13 Jul 2010, 17:59 »

Så har vi Guti på plads fra R. Madrid Smiley

Det er gået igennem på en free transfer....

Nu er det Robinho's tur, KOM SÅ!!!!

Har du et link til det Peace ?
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #40: 13 Jul 2010, 18:16 »

Det har jeg kun på tyrkisk lige nu, vi venter lige til imorgen Smiley

Formanden for Besiktas er lige rejst til spanien for at hente ham ..

Bare han ik vae 33 men måske 30 Skuffet
Logged

Eagles Fly Alone....

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #41: 13 Jul 2010, 18:19 »

Det har jeg kun på tyrkisk lige nu, vi venter lige til imorgen Smiley

Formanden for Besiktas er lige rejst til spanien for at hente ham ..

Bare han ik vae 33 men måske 30 Skuffet

Okay , jeg har nemlig kigget rundt på besiktas & reals hjemmeside for at få det bekræftet Smiley

Det er lidt ærgerligt med alderen men jeg tror han kommer til at klare sig godt i tyrkisk fodbold, han har måske 1 eller 2 gode sæsoner tilbage Wink men lad os nu se Smiley
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #42: 13 Jul 2010, 18:21 »

Så mangler der bare en god angriber, der bliver snakket om Raul, Henry eller Podolski... Hva sker der for Besiktas, håber fanme ikke det her er en drøm xD
Logged

Eagles Fly Alone....

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #43: 25 Jul 2010, 14:00 »

Endelig blev det officielt med Guti og Guti er kommet til Besiktas.. Det har han lige selv fortalt 10 min siden...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/officielt-guti-til-besiktas

DEJLIGT!
Logged

Eagles Fly Alone....

Fernando
Gæst
 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #44: 25 Jul 2010, 14:07 »

Endelig blev det officielt med Guti og Guti er kommet til Besiktas.. Det har han lige selv fortalt 10 min siden...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/officielt-guti-til-besiktas

DEJLIGT!

Dejlig Handel så må vi jo se om han laver nogle assist Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010