home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Besiktas JK tråden 2010
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Besiktas JK tråden 2010  (Læst 22393 gange)
Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Besiktas JK tråden 2010
« : 16 Jun 2010, 15:03 »

Vil først starte med at skrive ...

Bernd Schuster..
Ricardo Quaresma..

Tingene blev ændret hos Besiktas JK da tidliger træner M. Denizli stoppet pga helbredsproblemer. De blev først enig med Bernd Schuster den gamle R. Madrid træner som alle nok ved, bagefter med en super stjerne Ricardo Quaresma. Det ser ud til at Black Eagles har fået forrygende start på det nye sæson. Besiktas fik sluttet på 4. pladsen sidste sæson i Turkcel Super liga, efter hvor de havde vundet " The Double " 2008-2009.

Det ser ikke helt ud til at Besiktas vil stoppe med at købe nye spillere ind i klubben, hvor de forsøger sig med Robinho, Klose, Podolski og Guti... Ifølge de danske og tyrkiske medier skriver at Robinho har sagt " Hvis Bernd Schuster er der, så er jeg med ".

Tingene ser med spændende ud for Besiktas lige i øjeblikket. Nu må vi se og håbe.. Smiley

Logged

Eagles Fly Alone....

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #1: 19 Jun 2010, 20:55 »



Ricardo Quaresma har idag skrevet under på 3-årig kontrakt med Besiktas. Klubben har betalt 7.3 € til Inter Milan.

Fansene ser frem til Robinho nu Smiley
Logged

Eagles Fly Alone....

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #2: 19 Jun 2010, 21:31 »

Imponerende køb. Selvom han ikke har præsteret for Inter, ser jeg Quaresma som en klassespiller. Vedrørende Robinho-rygter osv. - hvordan i alverden er der råd til hans & Quaresmas lønninger i det tyrkiske? Har aldrig rigtig fulgt med i den tyrkiske liga, men er der virkelig så gode TV-indtægter & præmiepenge? Eller har de en rig ejer/lignende bag sig, eller måske slipper de for at betale dem helt vilde summer i løn?

Uanset hvad, er det interessant med Quaresma, og mon ikke Besiktas kan gå ud og gøre det godt i næste sæson? Wink
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #3: 19 Jun 2010, 21:45 »

Imponerende køb. Selvom han ikke har præsteret for Inter, ser jeg Quaresma som en klassespiller. Vedrørende Robinho-rygter osv. - hvordan i alverden er der råd til hans & Quaresmas lønninger i det tyrkiske? Har aldrig rigtig fulgt med i den tyrkiske liga, men er der virkelig så gode TV-indtægter & præmiepenge? Eller har de en rig ejer/lignende bag sig, eller måske slipper de for at betale dem helt vilde summer i løn?

Uanset hvad, er det interessant med Quaresma, og mon ikke Besiktas kan gå ud og gøre det godt i næste sæson? Wink

Quaresma er jo næsten en spiller som C. Ronaldo, og rigtig mange andre siger at han er faktisk meget mere talentet end Ronaldo er, problemet er bare at han ikke kunne rigtig vise sig frem som C. Ronaldo gjorde. Jeg ved ikke rigtig med de andre klubber som fx Fenerbahce og Galatasaray, men Besiktas har altid penge nok i kassen Smiley

Jeg mener i hvert fald Besiktas er top favoritter for at vinde UEFA CUP kommende år, hvis de også henter Robinho... Det er bare så sindsygt Smiley
Logged

Eagles Fly Alone....

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #4: 19 Jun 2010, 22:30 »

Enig, enig, det er virkelig imponerende, og Quaresma har i mine øjne også næsten uendeligt med talent - han har bare aldrig helt slået igennem på den store scene, hvilket er utrolig trist, for han spiller virkelig med stort flair, og er derfor en underholdende spiller at overvære.

Vedrørende UEFA Cup er der vel ikke meget galt i det. Top favoritter ved jeg ikke helt med, da der jo er andre ganske gode hold med en gang imellem, ligesom med Liverpool, Atletico Madrid osv. sidste år, men med den slags offensiv spillere.. tja, hvorfor så ikke? Tror ihvertfald sagtens, Besiktas kan gå hen og vinde den, hvis de også får lokket Robinho til, da de (så vidt som jeg ved) har et ganske udmærket hold i forvejen. Smiley
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #5: 21 Jun 2010, 22:25 »

Besiktas har lige købt Roberto Hilbert fra Stuttgart Smiley

Fansene har spekulationer om spillerens evner..

Er der nogen der kender noget til ham?
Logged

Eagles Fly Alone....

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #6: 21 Jun 2010, 22:27 »

Han havde en pragt sæson i stuttgart for 1 eller 2 sæsoner siden.. Han har siden hen røget lidt ned i niveau, men jeg vil mene det er en godt spiller Wink Siger en stor Stuttgart, så kan være jeg bliver blændet af kærlighed til Stuttgart.. Men vil mene det er et godt køb.. Wink
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #7: 21 Jun 2010, 22:30 »

Han havde en pragt sæson i stuttgart for 1 eller 2 sæsoner siden.. Han har siden hen røget lidt ned i niveau, men jeg vil mene det er en godt spiller Wink Siger en stor Stuttgart, så kan være jeg bliver blændet af kærlighed til Stuttgart.. Men vil mene det er et godt køb.. Wink

Tak skal du har, nu har vi sku allerede 3 tyske panzers.. Fabian Ernst, Michael Fink, Roberto Hilbert og en halv tysk halv spanks træner Schuster..

HVOR BLIR ROBINHO AF Huh Smiley

Brasilien må snart ryge ud..
Logged

Eagles Fly Alone....

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #8: 10 Jul 2010, 05:37 »

Den spanske Hernandez Maria Guti skifter til Tyrkiske Besiktas. Handlen er gået gennem på en free transfer og angiveligt skulle årslønnen for Guti være 3.8 Mill. Euro ( KILDE: LIGTV, HURRIYET). Aftalen er på 2 år. Besiktas har i seneste tid købt Ricardo Quaresma fra inter og forstærker nu med Guti.

Besiktas råder derudover:
Fabian Ernst, Nihat Kahveci, Rüstü Recber, Matteo Ferrari, Roberto Hilbert og Mattias Delgado der navngiveligt er de mest fremtrædende profiler for Istanbul klubben.

Derudover har klubben stadig interresse i Robinho...  Der blev lavet et bud på 25 mio €.... Bestyrelsen venter stadigvæk svar fra M. City..
Logged

Eagles Fly Alone....

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #9: 10 Jul 2010, 12:33 »

Den spanske Hernandez Maria Guti skifter til Tyrkiske Besiktas. Handlen er gået gennem på en free transfer og angiveligt skulle årslønnen for Guti være 3.8 Mill. Euro ( KILDE: LIGTV, HURRIYET). Aftalen er på 2 år. Besiktas har i seneste tid købt Ricardo Quaresma fra inter og forstærker nu med Guti.

Besiktas råder derudover:
Fabian Ernst, Nihat Kahveci, Rüstü Recber, Matteo Ferrari, Roberto Hilbert og Mattias Delgado der navngiveligt er de mest fremtrædende profiler for Istanbul klubben.

Derudover har klubben stadig interresse i Robinho...  Der blev lavet et bud på 25 mio €.... Bestyrelsen venter stadigvæk svar fra M. City..

Har Besiktas budt 25 millioner euro?

Og Milan er vist også inde i billedet, også tror jeg ikke i får ham, dog er det jo en fordel at Milan ikke ligefrem har mange penge.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #10: 10 Jul 2010, 12:43 »

Har Besiktas budt 25 millioner euro?

Og Milan er vist også inde i billedet, også tror jeg ikke i får ham, dog er det jo en fordel at Milan ikke ligefrem har mange penge.
Spørgsmålet er jo, hvorvidt Robinho er villig til at gå de skridt sportsligt, som det vil være, at skifte til nummer 4 i den tyrkiske liga. Her vil udfordringerne formentlig overvinde de flere penge, som der vil komme ved skiftet til Besiktas. Robinho er i sin bedste alder og fast mand på landsholdet, men et skifte til Besiktas vil formentlig stoppe dette, da der simpelthen ikke er den samme prestige og sportslige udfordring ved at spille på et tyrkisk hold frem for et af Italiens bedste hold eller hvilken som helst andet hold.

Robinho er en eftertragtet herre og tvivler på, at han skifter til tyrkisk fodbold, da han har for mange år tilbage til at han allerede nu vil træde ned fra den absolutte top.

Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #11: 10 Jul 2010, 14:10 »

Ville Robinho ikke blive i Santos, eller var det bare noget han sagde?
Logged


Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #12: 10 Jul 2010, 15:44 »

Besiktas er et skridt tættere på ham pga den nye træner Bernd Schuster som Besiktas har skaffet.. og i følge nogle private personer som jeg kender som er meget knyttet til nogle fra Besiktas bestyrelsen mener at Besiktas har faktisk sikret ham, men der mangler bare et par lille sidste ting og sager som skal løses..

Ved det heller ikke Opstemt jeg venter bare og står klar til at råbe og skrige, hvis han kommer.. Smiley

Forresten derudover med Guti, Besiktas gør sig klar til skrive under med Raul også.. Smiley

Er ikke så glad for Guti og Raul, de er jo næsten 33-34.. De bliver unyttelig mener jeg..
« Seneste Redigering: 10 Jul 2010, 15:46 af Besiktas JK » Logged

Eagles Fly Alone....

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #13: 10 Jul 2010, 16:16 »

Besiktas er et skridt tættere på ham pga den nye træner Bernd Schuster som Besiktas har skaffet.. og i følge nogle private personer som jeg kender som er meget knyttet til nogle fra Besiktas bestyrelsen mener at Besiktas har faktisk sikret ham, men der mangler bare et par lille sidste ting og sager som skal løses..

Ved det heller ikke Opstemt jeg venter bare og står klar til at råbe og skrige, hvis han kommer.. Smiley

Forresten derudover med Guti, Besiktas gør sig klar til skrive under med Raul også.. Smiley

Er ikke så glad for Guti og Raul, de er jo næsten 33-34.. De bliver unyttelig mener jeg..

Lad os nu se noget officelt før vi snakker om han er sikker hos jer.
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Besiktas JK tråden 2010
« Svar #14: 10 Jul 2010, 16:55 »

Quaresma er jo næsten en spiller som C. Ronaldo, og rigtig mange andre siger at han er faktisk meget mere talentet end Ronaldo er, problemet er bare at han ikke kunne rigtig vise sig frem som C. Ronaldo gjorde. Jeg ved ikke rigtig med de andre klubber som fx Fenerbahce og Galatasaray, men Besiktas har altid penge nok i kassen Smiley

Jeg mener i hvert fald Besiktas er top favoritter for at vinde UEFA CUP kommende år, hvis de også henter Robinho... Det er bare så sindsygt Smiley

Quaresma = Ronaldo i niveau? .... Arr, mon dog, han er et uforsløst talent, som i sine ungdomsår blev set som et måske større talent end Ronaldo, uanset hvad har han ikke det niveau, når man har fået så mange chancer på alverdens hold på alverdens nivauer. Han har jo ikke vist noget siden porto-æraen. Men ja fantastisk køb for besiktas da Smiley
Logged

- 96 -

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010