home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1246 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gyserfilm:
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Gyserfilm:  (Læst 5612 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller

Gyserfilm:
« : 14 Jun 2010, 17:28 »

Jeg har ikke kunnet finde tråden om gyserfilm, så her er en ny tråd hvor der kan disskuteres alt om gyserfilm.

Nogen som har set Grotesque og kan anbefale den, er den noget ved?

Så savner jeg også nogle gode Zombiefilm og er der nogen, som kan anbefale nogle gode zombiefilm?

Vh.Blackstone

xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Gyserfilm:
« Svar #1: 14 Jun 2010, 19:03 »

Prøv at se filmen The Fourth Kind. Det er virkelig en klam film, lige noget for en vær gyser elsker - dog ikke for folk med svage nerver eller angst for "rum-væsner".

Det er en film der består af virkelige handlinger og disse optagelser er så genspillet. Der er en del beviser i løbet af filmen der viser at visse af de ting der med i filmen virkelig er skræmmende. Den er god, men klam.

Synes klart at folk der elsker et godt gys og noget at tænke over i løbet af natten skal se den! Peace

dida
Gæst

« Svar #2: 24 Jun 2010, 13:48 »

Har lige købt The hills have eyes l og ll og oven i købet unrated Smiley har hørt de skulle være mega gode, er der nogen her der har set dem?

Lavezzi
Gæst

« Svar #3: 24 Jun 2010, 13:50 »

Har set toeren. Den er ganske okay.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 24 Jun 2010, 13:54 »

Har både set nr 1 og 2, og hvis man er til den slags aå er de udmærket. Personligt kan jeg godt lide dem.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

dida
Gæst

« Svar #5: 24 Jun 2010, 13:56 »

Det lyder godt så, glæder mig til at se dem.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #6: 11 Jul 2010, 20:43 »

Nogen, som kan anbefale nogle gode/fede splatterfilm med meget gore i, som er til at få fat i/på...

Vh.Blackstone

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 11 Jul 2010, 20:52 »

Nogen, som kan anbefale nogle gode/fede splatterfilm med meget gore i, som er til at få fat i/på...

Vh.Blackstone
Hvad med Jeepers creepers 1 og 2. Smiley Det er ikke nye film, men de er nu okay. De høre til i splatter katagorien af en eller anden grund, men der er ikke så meget splat over det. Men de kan da ses Smiley

Edit: Texas chainsaw massacre, SAW filmene og Hostel.

« Seneste Redigering: 11 Jul 2010, 21:33 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 11 Jul 2010, 20:56 »

Hvad med Planet Terror og Death Proof?

Nok mest Horror film, men alligevel Smiley

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Seller95
Manager

« Svar #9: 11 Jul 2010, 21:23 »

Jeepers Creepers 1 og 2 er fede film efter min mening, hostel er også ganske udemærket Smiley

Arsenal <3

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 11 Jul 2010, 21:25 »

Hvad med Jeepers creepers 1 og 2. Opstemt Det er ikke nye film, men de er nu okay. De høre til i splatter katagorien af en eller anden grund, men der er ikke så meget splat over det. Men de kan da ses Opstemt

Edit: Texas chainsaw massacre, SAW filmene og Hostel.

Jeg har Set Jeepers Creepers 1, og det der er mest uhyggeligt ved den er at folk er så fandens dumme, men det er folk i de fleste gyser film jo, ellers ville der ik være nok ofre, for almindelige folk løber væk Opstemt

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 11 Jul 2010, 21:27 »

Jeg har Set Jeepers Creepers 1, og det der er mest uhyggeligt ved den er at folk er så fandens dumme, men det er folk i de fleste gyser film jo, ellers ville der ik være nok ofre, for almindelige folk løber væk Opstemt
Nemlig, de skal lige kigge i hullet, hvor der kommer mærkelige lyde fra Smiley

Månedens blog Juli 2010.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #12: 11 Jul 2010, 21:41 »

Jeg har ikke set Jeepers Creeper 1 og 2, men du skrev at der ikke var4 så meget splat over det.
Texas chainsaw Massacre/alle Saw filmene og Planet Terror har jeg og Hostel har jeg set og jeg synes ikke at den var så fed igen, Death Proof har jeg også set før, men tak for svar jstoffer...

Vh.Blackstone

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #13: 11 Jul 2010, 22:13 »

Urban Legends har jeg set nogle gange, hvor den er blevet vist i tv'et, den synes jeg var virkelig uhyggelig.

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 11 Jul 2010, 22:25 »

Jeg har ikke set Jeepers Creeper 1 og 2, men du skrev at der ikke var4 så meget splat over det.
Texas chainsaw Massacre/alle Saw filmene og Planet Terror har jeg og Hostel har jeg set og jeg synes ikke at den var så fed igen, Death Proof har jeg også set før, men tak for svar jstoffer...

Vh.Blackstone
Så lidt da. Jeg kan prøve at finde flere, men splatter film er ikke noget jeg ser så meget. Horror og den slags er mere mig. Men man kan sgu fare vild i alle de genre efter min mening. Men personligt har jeg nemlig alle de nævnte film, det er lidt min addiction at købe film Opstemt

Månedens blog Juli 2010.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010