home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Bury]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Bury]  (Læst 31897 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #30: 27 Jun 2010, 16:22 »

Du finder det du gerne vil have et billede af inde i FM og ved det trykker du på en knap på dit tastatur der hedder PrtSc som ligger ved siden af F12. Så når du har gjort det, så går du ind i paint og trykker Ctrl + V og så gemmer du billedet. Efter det går du ind på Imageshack.dk og trykker på Gennemse.... og så finder du billedet og uploader det og så kommer der et link til billedet frem og det kopiere du så og ligger herind Smiley
Logged


Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #31: 27 Jun 2010, 16:29 »

Jeg blir desværre nødt til at trække mig, da mit arbejde i de kommede 3 uger ikke giver mig tid til at spille FM. Jeg beklager og håber ikke at det skaber problemer..
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #32: 27 Jun 2010, 16:32 »

Du finder det du gerne vil have et billede af inde i FM og ved det trykker du på en knap på dit tastatur der hedder PrtSc som ligger ved siden af F12. Så når du har gjort det, så går du ind i paint og trykker Ctrl + V og så gemmer du billedet. Efter det går du ind på Imageshack.dk og trykker på Gennemse.... og så finder du billedet og uploader det og så kommer der et link til billedet frem og det kopiere du så og ligger herind Smiley

Okay, mange tak Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #33: 27 Jun 2010, 16:46 »

Jeg blir desværre nødt til at trække mig, da mit arbejde i de kommede 3 uger ikke giver mig tid til at spille FM. Jeg beklager og håber ikke at det skaber problemer..
Arbejde!!?? Ej, det gør selvfølgelig ikke noget Wink
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #34: 27 Jun 2010, 18:31 »

Her kommer så en lille update på hvordan det går med Bury. Der vil komme lidt om hvordan venskabskampene er gået og hvilke transfers der er sket.

Jeg startede med det samme på at leje unge spillere fra nogle af de store hold i England og jeg fik hentet Daniel Pacheco fra Liverpool og Alex Nimely-Tchuinemi fra Manchester City, som var de to største jeg fik lejet og begge to er lejet til hele sæsonen. Men jeg fik også lejet Joe Bennett fra Middlesbrough for et beløb på 70K, men så kan jeg så også købe ham til hver en tid på sæsonen for 350K. Her er et lille overblik over alle transfersne: Transfers

Med venskabskampene er det gået knapt så godt som jeg havde forventet og sådan her ser resultaterne ud fra dem:Venskabskampe

I Carling Cuppen trak vi i første runde, Oldham, som vi spillede 1-1 med i den ordinære spilletid, men i straffekonkurrencen vandt vi 5-4. I næste runde skal vi møde Middlesbrough, som jeg overhovedet ikke regner med vi kan vinde over, men jeg skal selvølgelig gøre mit bedste.
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #35: 27 Jun 2010, 23:19 »

Spændende. Hvad er dine forventninger til sæsonen? Smiley


Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #36: 27 Jun 2010, 23:51 »

At rykke op, hvis ikke direkte, så via slutspillet Smiley
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #37: 28 Jun 2010, 23:44 »

Så har vi kvalificeret os til 4. runde i FA Cup efter en sejr på 3-1 over Yeovil i tredje runde og vi ligger nr. 1 i Ligaen med 4 point ned til Bournemouth og Rotherham.
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #38: 29 Jun 2010, 00:05 »

Nu hvor sæson 4 er ledig, så kunne jeg da godt tænke mig den i stedet for sæson 9, hvis det er muligt? Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #39: 29 Jun 2010, 00:13 »

Nu hvor sæson 4 er ledig, så kunne jeg da godt tænke mig den i stedet for sæson 9, hvis det er muligt? Smiley
Ja selvølgelig Smiley
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #40: 29 Jun 2010, 18:48 »

Så har jeg skaffet målmanden Martin Hansen fra Liverpool for 60K og vi ligger stadig nr. 1 med 7 point ned til Rotherham Smiley
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #41: 29 Jun 2010, 19:35 »

Vil gerne tage sæson 9. Men skriv lige til mig en meddelelse når det er min tur, det er ikke sikkert jeg husker at holde øje Opstemt
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #42: 29 Jun 2010, 22:02 »

Det skal du snakke med petur om da det er ham der har sæsonen før dig Smiley Men det er jeg da sikker på han nok skal gøre Smiley
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #43: 29 Jun 2010, 22:54 »

Okay, det lyder nemlig som en rigtig fed idé (:
Logged

ertolia
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #44: 29 Jun 2010, 22:58 »

jeg tager gerne sæson 10
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010