home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Bury]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Bury]  (Læst 31740 gange)
asj89
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #90: 16 Jul 2010, 13:33 »

Flotte resultater! Wink

EDIT: OT: Irreterende at Bury ikke har de rigtige hjemmebanetrøjer btw. Skuffet
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #91: 16 Jul 2010, 19:10 »

 Så drenger, der er nu spillet 37 kampe og sæsonen går på hæld, har lige gennemlevet en sportslig krise i form af 7 kampe i streg uden sejr, men den blev vendt, så er avanceret tilbage på 13. pladsen, men hvad vigtigere er, er at klubben er i overtagelsessamtale r, vi kan kun krydse fingre for at det bliver en pengestærk bagmand der kommer til Wink I morgen er sæsonen spillet færdig og en ny mand kan tage over  Smiley Men10 sæsoner er godt nok længe inden det bliver ens tur igen  Græder 
Logged

- 96 -

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #92: 16 Jul 2010, 20:54 »

Så drenger, der er nu spillet 37 kampe og sæsonen går på hæld, har lige gennemlevet en sportslig krise i form af 7 kampe i streg uden sejr, men den blev vendt, så er avanceret tilbage på 13. pladsen, men hvad vigtigere er, er at klubben er i overtagelsessamtale r, vi kan kun krydse fingre for at det bliver en pengestærk bagmand der kommer til Wink I morgen er sæsonen spillet færdig og en ny mand kan tage over  Smiley Men10 sæsoner er godt nok længe inden det bliver ens tur igen  Græder 
Lyder fandme godt du! Glæder mig til at se hvor godt det er gået dig! Wink Og er enig i at det er meget lang tid at vente i 10 sæsoner, meen vi må håbe at de andre ikke er så lang tid om at få spillet deres sæson Grin
« Seneste Redigering: 16 Jul 2010, 20:57 af kasperbp12 » Logged


Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #93: 16 Jul 2010, 21:12 »

Så drenger, der er nu spillet 37 kampe og sæsonen går på hæld, har lige gennemlevet en sportslig krise i form af 7 kampe i streg uden sejr, men den blev vendt, så er avanceret tilbage på 13. pladsen, men hvad vigtigere er, er at klubben er i overtagelsessamtale r, vi kan kun krydse fingre for at det bliver en pengestærk bagmand der kommer til Wink I morgen er sæsonen spillet færdig og en ny mand kan tage over  Smiley Men10 sæsoner er godt nok længe inden det bliver ens tur igen  Græder 
Efter overtagelsen får vi 200 mil. som JEG får lov til at bruge  Cool

Glæder mig til at få savet.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #94: 16 Jul 2010, 22:15 »

Efter overtagelsen får vi 200 mil. som JEG får lov til at bruge  Cool

Glæder mig til at få savet.
Kunne være nice nok! Grin
Logged


Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #95: 16 Jul 2010, 22:41 »

 Haha. Det ville ikke være dårligt, og det burde jo skyde os på vej mod toppen af engelsk fodbold Wink men det er godt nok dig der skal ha' savet Klaus? Smiley
Logged

- 96 -

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #96: 17 Jul 2010, 00:06 »

 Sæsonen færdigtspillet Opstemt Op og nedture er det eneste jeg afsløre nu Wink Update i morgen, jeg er sku for træt til at rode med det nu  Tunge
Logged

- 96 -

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #97: 17 Jul 2010, 14:45 »

Så har jeg modtaget spillet, og begynder så småt i dag Tunge
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #98: 18 Jul 2010, 14:11 »

 Glemte sku den update Skuffet Kom til at slette mit save, så har ingen SS. Men ligaen sluttede godt, en 11 plads, efter en god slutspurt, Nåede helt til finalen i Vans pokalen, blev slået 4-3 af Millwall som var storfavoritter. Nedturen var dog denne kamp, da jeg kom foran 3-0 i løbet af 7 minutter omkring halvlegen. Og tabte så efter et mål scoret i forlænget Skuffet

Glæder mig til første update Wink
Logged

- 96 -

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #99: 18 Jul 2010, 15:51 »

Glemte sku den update Skuffet Kom til at slette mit save, så har ingen SS. Men ligaen sluttede godt, en 11 plads, efter en god slutspurt, Nåede helt til finalen i Vans pokalen, blev slået 4-3 af Millwall som var storfavoritter. Nedturen var dog denne kamp, da jeg kom foran 3-0 i løbet af 7 minutter omkring halvlegen. Og tabte så efter et mål scoret i forlænget Skuffet

 Glæder mig til første update Wink
Du kunne jo hente savet via. det link du gav mig? :-)
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #100: 24 Jul 2010, 14:33 »

 Her har i linket til spillet efter 2. sæson, så kan i selv gå ind og tjekke det i vil tjekke Wink http://www.megaupload.com/?d=DI6JHR7A
 - Men sker der noget med 3. sæson eller ? Smiley
Logged

- 96 -

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Bury]
« Svar #101: 06 Aug 2010, 19:37 »

Går det fremad? Smiley Glæder mig til en update, hvis spillet ikke er gået dødt Wink
Logged

- 96 -

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010