home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Vm Manager:
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Vm Manager:  (Læst 29763 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller

Sv: Vm Manager:
« Svar #60: 17 Jun 2010, 16:05 »

Slikkel du ligger lige foran mig, men jeg har Higuain, så jeg tror at jeg rykker forbi dig denne runde...

Vh.Blackstone

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #61: 17 Jun 2010, 16:11 »

Slikkel du ligger lige foran mig, men jeg har Higuain, så jeg tror at jeg rykker forbi dig denne runde...

Vh.Blackstone

Nu går jeg ikke så højt op i Dr`s manager spil men mere i tv2s pga jeg synes det helt henne i skoven at 1 runde på dr er 3 kampe hvorimod på tv2 er 1 runde når alle har spillet 1 kamp ... det er lidt bedre synes jeg ...

så når jeg har tjent 11 kontrakter igen skifter jeg så ud igen Opstemt

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #62: 17 Jun 2010, 16:21 »

Jeg kan godt forstå at du ikke går så meget op i Drs managerspil og runderne er forkert inddelt, men jeg fik ikke sat et hold på Tv2s desværre...

Vh.Blackstone

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #63: 17 Jun 2010, 16:26 »

Jeg kan godt forstå at du ikke går så meget op i Drs managerspil og runderne er forkert inddelt, men jeg fik ikke sat et hold på Tv2s desværre...

Vh.Blackstone

Jeg ved godt at det nok er sjovest på DR men når jeg har fri kl 00 30 nogle dage orker jeg ikke at sætte hold når jeg kommer hjem .. og med 6 dages arbejde og 1 dag fri så er det ikke tiden pt jeg har til det .. men vil gøre mit bedste Opstemt

Jeg har kun spillere fra : Argentina , Nigeria , Mexico og så lige mertesacker .. Men ser godt ud for mig pt med Argentina og Nigeria Opstemt. nu skal Obasi bare lige skiftes ind .. men kan kun se 1. halvleg inden jeg skal på arbejde og kan ikke se Frankrig-Mexico i aften desværre.

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #64: 17 Jun 2010, 16:33 »

Ok, men jeg glæder mig til drs tourspil, gør du også det?Jeg kan huske at vi skrev sammen sidste år under touren og manager spillet...
Vh.Blackstone

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #65: 17 Jun 2010, 21:18 »

Så er jeg da også lige kommet med i ligaen - er gået direkte ind på 12. pladsen, godt tilfreds. Smiley

Legenden
Manager

« Svar #66: 18 Jun 2010, 01:00 »

Efter i dag er jeg næsten rykket ind i top100 i spillet, da jeg pt. ligger 103. Har 3 tyskere til i morgen samt en englænder og har stadig to udskiftere Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #67: 18 Jun 2010, 01:18 »

Efter i dag er jeg næsten rykket ind i top100 i spillet, da jeg pt. ligger 103. Har 3 tyskere til i morgen samt en englænder og har stadig to udskiftere Smiley

Hvorfor er vi i samme liga? :/

DinMor!
Juniorspiller
**

« Svar #68: 18 Jun 2010, 06:52 »

Du får kamp til stregen, ligger selv pt nr 3

Legenden
Manager

« Svar #69: 18 Jun 2010, 12:30 »

Man ærgre sig rigtigt over sit anførerskift, når man regner med. Hvis jeg havde beholdt Higuain, var jeg kommet op i top20  ticked off

Hvorfor er vi i samme liga? :/
Uh, det ved jeg sgu ikke. Har ikke været heldig med dig, du trækker gennemsnittet ned sammen med Niko Wink

Du får kamp til stregen, ligger selv pt nr 3
Nu har jeg ikke nået at se sit hold, hvor mange af dine spillere spiller i dag? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #70: 18 Jun 2010, 12:59 »

Ok, men jeg glæder mig til drs tourspil, gør du også det?Jeg kan huske at vi skrev sammen sidste år under touren og manager spillet...
Vh.Blackstone

Skal helt klart have mig et tour spil på DR ... det ser jeg virkelig frem til ...

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #71: 18 Jun 2010, 14:14 »

Jeg glæder mig til at duellerer mod dig Slikkel.

Fuck noget lort at dommeren udviser Klose.
Jeg har ham, som anfører på mit hold og noget lort at Serbien er kommet foran...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 18 Jun 2010, 14:16 af Blackstone » Logged

rasmussidelmann
Gæst

« Svar #72: 18 Jun 2010, 14:16 »

Har også Klose og han er selvfølgelig anfører, og så kan Khedira ikke lige score nu som jeg selvfølgelig også har!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #73: 20 Jun 2010, 16:46 »

Jeg er rykket frem igen, men jeg kunne ligge højere, hvis at jeg havde lavet nogle flere udskiftninger tidligere og jeg overvejede at tage Iaquinta fra Italien idag, men jeg gjorde det ikke og jeg tog isterdet for Gilardino også som anfører istedet for Fabiano, som jeg dog har med på holdet...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 20 Jun 2010, 16:57 af Blackstone » Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 20 Jun 2010, 17:16 »

Jeg er rykket frem igen, men jeg kunne ligge højere, hvis at jeg havde lavet nogle flere udskiftninger tidligere og jeg overvejede at tage Iaquinta fra Italien idag, men jeg gjorde det ikke og jeg tog isterdet for Gilardino også som anfører istedet for Fabiano, som jeg dog har med på holdet...

Vh.Blackstone
Forstår personligt ikke, at du - såfremt jeg har forstået det rigtigt - har valgt at skifte anfører inden i dag hvis Fabiano var det i forvejen. Nuvel, de skal spille mod en stærk modstander, men jeg tror nu ikke det holder ham fra at putte en enkelt kasse ind eller to, og tror da slet ikke at Gilardino vil gøre det så meget bedre, at det anfører skift er noget værd (har endnu ikke fuldt Ita-NZ, så udtaler mig ikke på baggrund af den) om end det er mod en noget svagere modstander.

Jeg snakker, det, jeg egentlig vil frem til, er, at jeg ikke forstår hvorfor du skifter anfører, hvis du i forvejen har en spiller, der skal spille på dagen, som kaptajn - det er i mine øjne en spildt udskiftning.

Men du er vel foran mig samlet, så hvad kan jeg belære dig om  Rullende Øjne

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010