home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deportivo La Coruña
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Opfylder jeg mine egne forventninger, om at spille Champions League næste år?
Ja
- 5 (71,4%)
Nej
- 2 (28,6%)
Antal Stemmer: 7

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Deportivo La Coruña  (Læst 1985 gange)
MeeLo
Gæst

Sv: Deportivo La Coruña
« Svar #15: 30 Jul 2006, 21:31 »

November, 05

For første gang i La Priméra Division i lang tid, vinder vi en kamp med så megen dominans. Det var på udebane mod Málaga, og at sige at vi kontrollerede begivenhederne fra start- til slutfløjt vil ikke være en overdrivelse. Resultatet 0-3, er faktisk lidt misvisende da det sagtens kunne have endt 4 eller 5-0. Målene blev scoret af Victor, Valerón og Arizmendi.

Efter et par kampe mod hold på lavere niveau end os selv, var det nu tid til at tage en af sæsonens største udfordringer op. Vi spillede godt mod Barcelona, men formåede ikke at skrabe points sammen. Nu må vi se om vi kan det mod kongeklubben Real Madrid. Kampen blev spillet på hjemmebane, hvor der var fuldt hus.

Kampen formede sig fra start af i en retning der i høj grad behagede vores spillestil, og blot 11 minutter inde i kampen lavede Ramos en fejlaflevering til Jerome der alene mod Casillas bragte os foran med 1-0. Kun 13 minutter senere kunne Jerome igen score da Casillas efter et frispark løb skræmmende langt ud i feltet i betragtning af at der stod 2 af vores spillere i feltet foruden Jerome der med bolden driblede udenom Casillas og scorede til det endelige resultat på 2-0. Vores største bedrift indtil videre.

Héctor er i øjeblikket ulykkelig
over sin manglende spilletid.

Her den anden dag tog min 31-årige spanske højre back spiller fat i mig efter træning. Han havde et problem. Han mente ikke at han fik nok spilletid i forhold til sine evner. Ja faktisk har han ikke været på banen en eneste gang i denne sæson og mener ikke at han har fået nogen chance for at vise sine evner. Det kunne jeg godt se var uholdbart både for Hector ikke at få spilletid, men også for klubben ikke at bruge ham, for jeg kan da se på hans træning at han ikke er tabt bag en vogn. Derfor aftalte vi at han ville få chancen i den næste kamp mod Racing Santander, og så må vi se til vinter om han har fået mere spilletid. Ellers er der ingen anden udvej end et skifte.

Som sagt skulle vi spille mod Racing Santander, og det var på udebane. Det skulle dog ikke blive det store problem. Jerome åbnede gildet med en scoring 17 minutter inde i kampen og det fuldte Taborda op med to til at slagsen. Det ser ud til at vi er kommet på rette spor igen, og som lovet fik Héctor spilletid, faktisk hele kampen og han imponerede mig og spillede over middel. Vi vandt fortjent 0-3

Efter Héctors imponerende indsats i sidste kamp, var han igen at finde i startopstillingen i hjemmebanekampen mod Villarreal. Igen spillede han hele kampen og igen spillede han over middel. Villarreal kom foran efter 25 minutter efter et mål af Roger, hvis kontrakt udløber til sommer. Vi gik til pause med 1-1 da Arizmendi scorede kort inden pausen.

I anden halvleg scorede reserven Iván Carril sejrsmålet, mens tyske Meier som i pausen kom ind til fordel for Valerón kunne score i sin blot anden kamp i det spanske. Efter vores mindre nedtur, hvor vi var helt nede og vende på 12. pladsen ligger vi nu som nr. 2 med kun to points op til mestrene fra Barcelona. Omvendt er der kun fire points ned til Espanyol der ligger som nr. 6, så intet er afgjort endnu!

Bademesteren
Manager

« Svar #16: 30 Jul 2006, 22:18 »

Så er Deportivo okay. Der er til at starte med tre foreign spillere, men den ene bliver hurtigt EU-spiller, og en anden er gammel og skal bare vrages da han hverken nytter noget eller kan sælges for det store. Så har du pludseligt plads til to Smiley

Derudover er Celta Vigo altså også sjove at spille med.

Det er skam ikke udlændingereglerne, der irriterer mig.

Mere det, at man kun må bruge de 25 reg. spillere i ligaen.  ticked off

MeeLo
Gæst

« Svar #17: 30 Jul 2006, 22:44 »

Hehe ja, det kan også være en pestilens. Jeg ender mange gange i et dilemma om jeg skal registrere en markspiller eller en tredje målmand  Ubeslutsom

MeeLo
Gæst

« Svar #18: 30 Jul 2006, 23:28 »

Nu må I endelig sige til hvis I vil have screenshots af spillere, eller andet ! Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #19: 31 Jul 2006, 00:15 »

December, 05

Den første kamp i julemåneden var mod Sevilla i Sevilla. Vi kom faktisk okay fra start, og fik scoret et mål en halv time inde i kampen, men Sevillas nye brasilianske wonderboy Frasson kunne hurtigt udligne til 1-1, som vi gik til pause til. Anden halvleg startede med en scoring til os af Taborda og sluttede med en skade til Munitis. 1-2

Hjemmekampen mod Cádiz, blev Diego Tristáns første efter sin længervarende skade, og sikken et comeback. Allerede efter 15 minutter kunne han score på en ripost fra Victors forsøg. Resten af første halvleg kontrollerede vi, men i anden halvleg vendte bøtten. Vi blev simpelthen mere sårbare overfor Cádiz kontra-angreb og det lykkedes dem også til sidst at score til 1-1.

Nu skulle vi teste os mod oprykkerholdet Celta Vigo, og det skulle blive langt sværere end forventet. Fra starten af satte Celta Vigo sig på kampen og bombarderede os med chancer i næsten alle former. Munúa stod dog så godt at der skulle et straffespark til for at de kunne score på os. Uheldigvis kom vi aldrig rigtig ind i kampen og tabte derfor 1-0

Coloccini er igen blevet en eftertragtet
herre, efter skiftet fra Milan.

Jeg vil mene at jeg har en af Spaniens bedste centerforsvarsduo i Coloccini og Andrade, og det har storklubberne fået øjnene op for. Blandt andet har Milan, Man Utd og Liverpool forhørt sig om en pris på Jorge Andrade. Angående Coloccini har Sevilla, Arsenal og Juventus vist stor interesse.

Men desværre for de klubber er ingen af de to spillere til salg, da de er et par vigtige brikker for min vision af vores trup de næste år.

Så skulle vi spille mod Espanyol på hjemmebane. Allerede efter 18 minutter kunne reserveangriberen Arizmendi bringe os foran. Umiddelbart efter scoringen lagde Espanyol et hårdt pres på os, men forsvaret så ud til at modstå det og i anden halvleg kunne Munitis udvide føringen til 2-0.

Nu har vi så aftalt et salg. Endda af Jorge Andrade, som jeg tidligere i denne update har afvist at ville sælge. Dette gør jeg også kun fordi, vi fik et tilbud vi ikke kunne sige nej til. Hvis du ikke allerede har gættet det var det fra Chelsea og de tilbød os hele 215 mio. kr, og det kan jeg altså få mange forsvarsspillere for Smiley Og så kan det give os en lidt bedre økonomi til at udvide stadion som jeg har planer om at anmode bestyrelsen om!
« Seneste Redigering: 31 Jul 2006, 00:17 af MeeLo » Logged

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 31 Jul 2006, 11:10 »

Det er skam ikke udlændingereglerne, der irriterer mig.

Mere det, at man kun må bruge de 25 reg. spillere i ligaen.  ticked off

Men du kan jo også bruge dem du registrerer på 2holdet??

Har en kørende hvor jeg er er jaen og der kan jeg bruge både dem registreret på mit ungsdomshold og på førsteholdet, har nemlig ikke noget b hold..

og til meelo Man må virkelig sige du har fået tur i den og det ser ud til at gå rigtigt godt, dog ærgeligt med 1-1 kampen og 1-0 nederlaget begge kunne nemt ha svinget din vej...

Håber du finder en god erstatning for Andrade men med udlændinge pladser ledige og de amnge penge fra salget burde det nok være muligt Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #21: 31 Jul 2006, 12:42 »

God blog. Kan godt forstå du accepterede tilbudet fra Chelsea på Andrade. Der kan du nemt få en klasse erstatning Opstemt

MeeLo
Gæst

« Svar #22: 31 Jul 2006, 12:59 »

@Bovski: Ja det var lidt surt med de to kampe, heldigvis spiller jeg bedre mod midterhold som da jeg mødte Espanyol.

@Juller: Har også fundet en god erstatning for langt færre penge end jeg solgte Andrade for Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #23: 31 Jul 2006, 13:05 »

@Bovski: Ja det var lidt surt med de to kampe, heldigvis spiller jeg bedre mod midterhold som da jeg mødte Espanyol.

@Juller: Har også fundet en god erstatning for langt færre penge end jeg solgte Andrade for Smiley

Lyder godt Thumbs Up. Glæder mig til at høre info om ham Peace

MeeLo
Gæst

« Svar #24: 31 Jul 2006, 13:26 »

Januar, 06

Den første kamp i det nye år var i Copa del Reys første kamp i femte runde. Det var denne gang mod Espanyol og der skulle ikke gå mere end 9 minutter før Jerome kunne score sit første mål i år 2006. Taborda lukkede og slukkede i overtiden af anden halvleg da han scorede til 0-2

Et par dage efter Copa del Rey skulle vi spille mod Athletic de Bilbao i ligaen, og man skulle tro at vi var blevet eksperter i at score tidlige mål. Ihvertfald scorede Valerón efter kun to minutter, men vi endte med at køre hjem med kun et points da Ibon Diez havde udlignet til 1-1 i anden halvleg.

Robert Huth skifter mega løn ud med spilletid.

Som sagt endte vi altså med at sælge Jorge Andrade til Chelsea for den nette sum af 215 mio. danske kroner. Derfor var vi selvfølgelig nødt til at se os om efter en ny forsvarsspiller til at overtage Andrades rolle, og han måtte gerne være ung. Jeg startede med at kigge i Chelsea som netop købte Andrade, og da så jeg at Robert Huth ikke havde fået særlig meget spilletid i denne sæson, og derudover var han skuffet over Chelseas 7. plads i Premier League.

Jeg startede med at byde 35 mio. kroner for tyskeren, men endte med at måtte betale 50 mio. kroner hvilket jeg synes er en god handel. Robert Huth er kun 21 år, men har allerede alle forudsætningerne for at blive en verdensklasse forsvarsspiller.

Herudover har jeg været på udkig efter spillere, hvis kontrakt udløber til sommer, og jeg har allerede fået et par handler på plads. Det drejer sig om:

- Gustavo Varela, fra Schalke 04. Varela er 27 år, kommer fra Uruguay, og er tiltænkt at være backup for Victor på højrekanten i næste sæson.
- Nourdin Boukhari, fra Ajax. Boukhari er 25 år, kommer fra Marokko og bliver købt som backup for Munitis på venstrekanten i næste sæson.
- Andrea Gasbarroni, fra Juventus. Gasbarroni er 24 år, kommer fra Italien og er købt som offensiv midtbanekreatør efterrsom Valerón efterhånden er oppe i årene og Meier mangler en konkurrent. Derudover kan han spille på begge kanter.

Returopgøret mod Espanyol i Copa del Rey, blev en sand gyser. Deres nyindkøbte offensiv kretør Vilakazi scorede efter 27 minutter, og lod os gå til pause med at være bagud 0-1. I anden halvleg udlignede Taborda, men før vi så os om scorede Espanyol to mål hvilket gjorde resultatet til 3-3. Et resultat der ville sende Espanyol videre på flest udebanemål. Heldigvis scorede Meier i overtiden og sikrede os kvalifikation til næste runde. Det bedste 2-3 nederlag jeg længe har haft.

Nu skulle vi hjemme tage imod bundholdet Alavés. Det blev en meget målrig affære, som vi vandt 4-0. Faktisk blev målene scoret af spillere fra hele tre forskellige lande, det var nemlig Alexander Meier, Munitis, César og Jerome der stod for dem.

Kvartfinalen i Copa del Rey bød på et gensyn med Barcelona, og den første kamp skulle spilles hjemme på Riazor. Desværre lagde Cataloniernes nye gulddreng Carlos Tevez ud med en scoring allerede efter 6 minutter, og efter det chok kom vi aldrig rigtig ind i kampen. Så det ser ikke alt for godt ud med et nederlag på 0-1, men hvis vi spiller to gode halvlege i Barcelona skulle det vel være muligt.

De sidste par ligekampe i måneden gik lidt blandet. Vi startede med at møde Mallorca på hjemmebane, og dem slå vi sikkert 1-0 efter en Arizmendi scoring. Siden skulle til Madrid og spille mod Athletico Madrid, hvilket skulle blive en gyser. Kampen endte 2-3 til At. Madrid.

Selvfølgelig skulle vi også spille revanche kamp mod Barcelona på Camp Nou, som havde et udebanemål fra den forrige kamp. Det så da også sort ud da Leo Messi scorede til 1-0 allerede et kvarter inde i kampen. Heldigvis kunne Diego Tristán bringe lidt håb tilbage i os, men det blev igen ødelagt da Messi scorede  endnu et mål i starten af anden halvleg. I slutningen af kampen fik Tristán så nok, og scorede to mål hvilket lige akkurat var nok til at vi kunne gå videre, og for at slå det fast pyntede Taborda med en scoring til 2-4. Nu venter Mallorca i semifinalen.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010