home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Vm Topscorer?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Vm Topscorer?  (Læst 15644 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #15: 11 Jun 2010, 18:32 »

det bliver da Messi, hele holdet bakker ham & han får et drømme vm i år, som Maradona siger håber han på at Messi kommer til at spille ligesom Maradona i 86

- hvis ikke Messi er det i mine øjne klart David Villa, grund: han er verdens bedste angriber.
Logged


Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #16: 11 Jun 2010, 19:23 »

Det kan ikke blive andre, end verdens for tiden farligste angriber Diego Milito!

Jeg er slet ikke i tvivl om, at han kan blive topscorer, hvis Maradone vil bruge ham.. Med en Messi i ryggen vil ingen kunne følge med Milito!
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #17: 11 Jun 2010, 19:36 »

Villa og Messi er nok de to største favoritter, og de er også oplagte. Men Fabiano og Robinho er i mine øjne også rigtig gode bud - jeg har faktisk spillet penge på dem alle fire.

Jeg har Villa og Fabiano som største favoritter. Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #18: 11 Jun 2010, 19:53 »

Jeg kunne godt forestille mig, at topscoreren ved dette års VM, og også den samlede vinder for den sags skyld, bliver noget overraskende. Der var vel heller ingen, der forudså finalisterne i CL og EL, inden sæsonen gik i gang? :-)

Offensivt har jeg et godt øje til Nigeria og Paraguay, der begge er i en overkommelig gruppe, hvis sådan noget findes i dagens fodbold, og mininum en plads i kvartfinalen, er imo ikke urealistisk. Yakubu, Oba Martins, Santa Cruz og den nye helt i Paraguay, Barrios, er ihf. nogen af mine favoritter - fordi de kan lave mål, og de kommer langt ved VM-slutrunden.
Kommer Brasilien langt, kan Nilmar også være en mulighed. 10 kampe, 8 mål hedder hans landsholdsstatistik pt.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #19: 11 Jun 2010, 20:27 »

Jeg kan godt lide Nilmar, men jeg tror at Fabiano eller Robinho skal blive skadede allerede tidligt i turneringen før han kan nå at blive topscorer, og hvis jeg skal være helt ærlig er jeg ikke helt overbevist om at han helt har skarpheden til det. Glæder mig dog rigtigt meget til at se ham, en dejlig spiller.

Jeg tror personligt at RvP bliver topscorer, Holland har scoret mål på samlebånd i opvarmnigskampene, og RvP passer perfekt ind på holdet, hvor han da også har hjulpet godt til. Eneste forhindring er at han ikke skulle nå langt i turneringen, men som grupperne ser ud, er det ret sandsynligt at de når mindst til kvartfinalen. Alternativt er David Villa nok favoritten (igen fristes man til at sige), mens jeg tror målene bliver fordelt for ligeligt hos Argentina, et hold jeg i øvrigt ikke tror når så langt som f.eks. Spanien. Rooney kan også tage titlen, han har jo været en kende skadet i de seneste par måneder, og er heller ikke helt overbevist om at England når alt for langt, de plejer at falde sammen før eller senere.

Alt i alt er min favorit RvP, med Villa og Fabiano som nummer 2 og 3. Det kan sagtens tænkes at Argentina står med en topscorer, men det kræver at enten Messi, Milito, Tevez eller Agüero nupper størstedelen af holdets mål, noget jeg ikke tror sker.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2010, 20:29 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #20: 11 Jun 2010, 20:56 »

Torres bliver topscorer Wink
Logged

Liverpool F.C

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #21: 11 Jun 2010, 21:05 »

Det er i hvert fald tydeligt at se hvem der ikke har læst tråden igennem..

Jeg tror egentlig ikke rigtigt på Suarez som topscorer, dygtig spiller, der kommer fra en fabelagtig sæson i Ajax, men jeg tror Forland scorer de fleste af Uruguays mål. Muligvis på en del assists af Suarez.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Enged
Gæst
 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #22: 11 Jun 2010, 21:11 »

Det er i hvert fald tydeligt at se hvem der ikke har læst tråden igennem..

Jeg tror egentlig ikke rigtigt på Suarez som topscorer, dygtig spiller, der kommer fra en fabelagtig sæson i Ajax, men jeg tror Forland scorer de fleste af Uruguays mål. Muligvis på en del assists af Suarez.
Jeg tror ikke at Suarez kan aflevere, han dribler og skyder på, og det er det. I dagens kamp har han så formået også at stå offside et par gange. Wink
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vm Topscorer?
« Svar #23: 18 Jun 2010, 19:32 »

Gonzalo Higuaín ser jeg som VMs topscorer. Han har haft en flot sæson i Real Madrid, og vi så i kampen mod Sydkorea et Hatrick. Jeg tror han holder formen.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010