home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 791 792 [793] 794 795 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953712 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11880: 24 Jan 2012, 10:10 »

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11881: 24 Jan 2012, 11:22 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11882: 24 Jan 2012, 11:44 »

Har ikke fundet det direkte link, men har set flere der har citeret Eden Hazard:
Eden Hazard says:

"With all respect to Chelsea, I'd rather join a club with history such as Liverpool or Arsenal.

.. Det ville være perfekt.. En drøm der gik i opfyldelse!

Jeg ville nok sætte spørgsmålstegn ved ægtheden af en sådan udtalelse, men fedt er det ikke desto mindre.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11883: 24 Jan 2012, 12:32 »

Jeg ville nok sætte spørgsmålstegn ved ægtheden af en sådan udtalelse, men fedt er det ikke desto mindre.
Jeg er skam også halv skeptisk omkring det. De fleste siger, at det bare er en tilfældig mand der har skrevet det på twitter. Men nogen påstår også at have set ham i England  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11884: 24 Jan 2012, 12:50 »

Jeg er skam også halv skeptisk omkring det. De fleste siger, at det bare er en tilfældig mand der har skrevet det på twitter. Men nogen påstår også at have set ham i England  Peace

Han var tilskuer til Arsenal - Manchester United Smiley. Han havde fået billetter af Gervinho

Manchester United

Skipper
Gæst

« Svar #11885: 24 Jan 2012, 13:09 »

JKJ
Gæst

« Svar #11886: 24 Jan 2012, 20:49 »

Er den henvendt til mig? For jeg har støttet det her hold igennem hele sæsonen.. Efter stort set HVER kamp har jeg forsøgt at være positiv og se tingene fra en lys side. Jeg kan sagtens klare at vi taber point eller generelt taber en kamp. Det er en del af fodbold selvom det er irriterende når det sker..

Men hva jeg ikke kan klare, er at vi taber en kamp på manglende instilling, og manglende lyst til at løbe mere end modstanderen.. Det kan få mig fuldkommen op i det røde felt, og jeg gå fuldkommen fra forstanden når 11 spillere som tjener penge på at spille fodbold, ikke gider arbejde for de tre point, men bare tror det kommer af sig selv..

Det er så til grin og det var det vi tabte kampen på. Angående Carroll så holder jeg bare ikke til at se på ham mere. Jeg kan ikke fatte at man kan træne fodbold 6 gange om ugen, for så ikke at kunne tæmme en bold om søndagen. Det er over min fatteevne, og det har intet med hans pris at gøre.

Er i øvrigt helt enig i din analyse Kerzhakov. Påpegede det selv inden kampen, og i bund og grund undrer nederlaget mig ikke.. Det undrer mig tilgengæld at vi taber kampen på ikke at have lysten til at arbejde for det. Det er en skandale, og jeg er glad for at Dalglish er gået ud i medierne og har givet holdet en overhaling.

Nej det var ikke henvendt til dig, men indrømmet til tider kunne jeg godt have løst til at slå dig, for din imo uforstående kritik  Peace

Her er jeg slet ikke enig. Daglish går offenligt ud og kritisere holdet, men burde han ikke kigge lidt på sig selv også?
Hvem er det der skal sørge for at spillerne er sat op og parate til kampene - det er vel Daglish. Hvis han ikke mener de er klar, lige meget hvor gode  og hvad de hedder skal de bare ikke på holdet/  i truppen.
Han kritisere at spillerne ikke havde den rette indstilling. Men alligevel bruger han kun 2 ud af 3 muligheder for indskiftninger. Jeg siger ikke at det havde gjort en forskel, men så havde han da i det mindste gjort et eller andet.
Det samme skete iøvrigt i forrige kamp mod Stoke også hvor han kun brugte 2 indskiftninger.

Er han den rette til at sætte taktik? Umiddelbart ser det simpelthen ikke ud til at vi har en plan B - C eller D når plan A jo så ofte ikke fungere.

Spillerne skal helt sikkert oppe sig, men det er Daglish der er manden der skal sørge for og la ve ændringer. De seneste kampe har de simpelthen virket handlingslammet.
Og dermed skal kritikken ikke kun være mod spillerne.

Det positive i alt dette må vel være at holdet vel ikke kan være så ringe i 2 kampe i træk og dermed vil vise hvad de kan og vil i morgen  mod City og lørdag mod Man U.

Jeg er pt ganske fortrøstningsfuld og tror faktisk vi har rigtig gode muligheder for at så begge Manchester hold ud Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #11887: 24 Jan 2012, 20:54 »

Skulle være et pænt stort talent der i spille måde ligner CB en del.

jeg ser bare gerne at vi snart henter etablerede spillere ind fremfor "fremtidens folk". For det er altså her og nu vi har brug for forstærkninger ikke om 5 år hvor det måske er for sent og vi i den grad er sat af i pladserne i top 4.

Hvis vi skal og vil hænge på skal vi have folk ind der kan gøre en forskel nu, ikke om 1-2-3-4-5 sæsoner.

Iflg Liverpool danske forum, og de kontakter o.lign de har derinde skulle handlen være mere end tæt på og prisen ligger efter sigende på ca £9 mio.
Men det er jo naturligvis ikke bekræftet og bare rygter.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11888: 25 Jan 2012, 16:43 »

Sååååå det iaften.

For satan jeg glæder mig!!

De skal rives rundt City!!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #11889: 25 Jan 2012, 16:54 »

City er mere end tørstige efter at få en sejr, så tror desværre ikke den går i dag Liverpool fans Skuffet

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

HansenLFC
Gæst

« Svar #11890: 25 Jan 2012, 19:21 »

City er mere end tørstige efter at få en sejr, så tror desværre ikke den går i dag Liverpool fans Skuffet

lol en lorte kommentar.

Hvorfor er City mere tørstige?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11891: 25 Jan 2012, 19:26 »

Tror sgu heller ikke at City er mere tørstige end os. Vi har ikke vundet en pokal i en del år efterhånden, spillerne og trænerne, tja hele klubben har virkelig blod på tanden efter at komme på Wembley og endelig løfte en pokal.
Vi vinder i dag.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #11892: 25 Jan 2012, 19:32 »

lol en lorte kommentar.

Hvorfor er City mere tørstige?

De vil jo så gerne vise de er bedre end alle i England og efter Liverpool slog dem 1-0 i første kamp tror jeg gene de vil have en stor sejr Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11893: 25 Jan 2012, 19:37 »

De vil jo så gerne vise de er bedre end alle i England og efter Liverpool slog dem 1-0 i første kamp tror jeg gene de vil have en stor sejr Smiley
Vil alle hold ikke vise de er de bedste? Og hvis de skal vise de er de bedste i England skal de nok gå efter PrL i stedet for Carling cuppen.

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #11894: 25 Jan 2012, 21:55 »

Enrique skal vidst hjem og øve afleveringer sammen med Adam - hold da op vi er de ringe!
Dog skal vi nok vinde alligevel, vi har helt klart det meste af spillet!

YNWA!

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Sider: 1 ... 791 792 [793] 794 795 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010