home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 785 786 [787] 788 789 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954484 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11790: 12 Jan 2012, 19:37 »

Bare fordi han har gjort holdet bedre betyder det ikke, at hele holdet er afhængig af ham. Før han var tilbage gik det jo også helt fint og spillet flød meget godt. Men som Szczesny nævner, gør han bare de andre spillere og generelt hele holdet bedre.

Nemlig, sådan har det virket på mig. I hvert fald det jeg har set - ser ikke alt Liverpool.

Men ét hold skal jo ikke afhænge af én spiller, specielt ikke når han er oppe i alderen.. Hvis du nu kigger på Europas topklubber, så har de alle en målsluger, og det tror jeg heller ikke at Liverpool kan danne sig som topklub uden.

Jeg er uenig med det målsluger-halløj, men det er da klart at der er én, der skal score flere mål end andre.

Er enig i at det hele ikke skal hvile på Gerrard, men holdet ligger nr.6 uden ham - det er altså udmærket. Derudover sker der jo nok lidt i de næste transfer-vinduer inden 2015. Siger ikke det er nemt, men du lyder jo som om du allerede har givet op

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11791: 12 Jan 2012, 19:44 »

Nu snakken går på målsluger, så tror jeg måske det er godt for Suarez at få en pause. I starten af hans Liverpool-tid scorede han et pænt antal mål, men på det seneste har han virket meget uskarp. Jeg tror vi får en helt anden Suarez at se når han har afsonet straffen og jeg kunne forestille mig at han har fået endnu mere blod på tanden.
Jeg tror godt han kan nå op på omkring 15 mål hvis man er lidt optimistisk Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #11792: 12 Jan 2012, 19:56 »

Jeg er ikke negativ, jeg kigger blot realistisk på tingene - Vi er jo hvervken City, Chelsea eller Real Madrid, som kan gå ud og investere i det helt store, derfor skal der gøres varsomt og effektivt. Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Batigol
Manager

« Svar #11793: 12 Jan 2012, 20:11 »

Men med et realistisk syn på tingene, hvorfor kan det så ikke gå fremad ligeså hurtigt for Liverpool, som det har gjort i løbet af det sidste år. Overvej den situation Liverpool var i da Dalglish tog over for et år og fire dage siden - der var ingen rød tråd i det 'koncept' Hodgson havde, der havde i øvrigt heller ikke været nogen gennemgående klar idé i hans spillerindkøb og så var der uro på bestyrelsesgangene. Jeg husker at flere Liverpool-tilhængere frygtede det værste - at de skulle gå helt 'Leeds' (læs: kold) og ryge ud ud. I dag virker det jo utænkeligt, men da Dalglish tog over for Hodgson havde man altså kun vundet 4 ud af de sidste 10 opgør, tabt til Stoke, Tottenham, Newcastle, Wolves og Blackburn og kun fået uafgjort mod Wigan. Det så sort ud. Min pointe er at man er gået lysår frem i Liverpool siden da - og det er altså kun i løbet af et enkelt år. Bevares der har været alt for mange uafgjorte resultater og dumme pointtab, men man har altså slået Arsenal på Emirates, man har slået Chelsea på Stamford Bridge og man har slået et af de mest brandvarme hold i form af Newcastle så sent som dagen før nytårsaftensdag, med imponerende cifre. Det er den ene side af det. Den anden side er at spillet på banen bare ser helt, helt, helt anderledes ud end for et år tilbage. Min pointe er blot: Hvis Liverpool kan nå så langt i løbet af et år, at gå fra at fansene til frygter for det værste til at fansene håber og tror på det når man møder topholdet, så kan jeg absolut ikke se hvorfor man ikke skulle kunne nå endnu længere i løbet af det næste år. Jeg synes så afgjort at Liverpool-tilhængerne har grund til optimisme.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11794: 12 Jan 2012, 20:15 »

Men med et realistisk syn på tingene, hvorfor kan det så ikke gå fremad ligeså hurtigt for Liverpool, som det har gjort i løbet af det sidste år. Overvej den situation Liverpool var i da Dalglish tog over for et år og fire dage siden - der var ingen rød tråd i det 'koncept' Hodgson havde, der havde i øvrigt heller ikke været nogen gennemgående klar idé i hans spillerindkøb og så var der uro på bestyrelsesgangene. Jeg husker at flere Liverpool-tilhængere frygtede det værste - at de skulle gå helt 'Leeds' (læs: kold) og ryge ud ud. I dag virker det jo utænkeligt, men da Dalglish tog over for Hodgson havde man altså kun vundet 4 ud af de sidste 10 opgør, tabt til Stoke, Tottenham, Newcastle, Wolves og Blackburn og kun fået uafgjort mod Wigan. Det så sort ud. Min pointe er at man er gået lysår frem i Liverpool siden da - og det er altså kun i løbet af et enkelt år. Bevares der har været alt for mange uafgjorte resultater og dumme pointtab, men man har altså slået Arsenal på Emirates, man har slået Chelsea på Stamford Bridge og man har slået et af de mest brandvarme hold i form af Newcastle så sent som dagen før nytårsaftensdag, med imponerende cifre. Det er den ene side af det. Den anden side er at spillet på banen bare ser helt, helt, helt anderledes ud end for et år tilbage. Min pointe er blot: Hvis Liverpool kan nå så langt i løbet af et år, at gå fra at fansene til frygter for det værste til at fansene håber og tror på det når man møder topholdet, så kan jeg absolut ikke se hvorfor man ikke skulle kunne nå endnu længere i løbet af det næste år. Jeg synes så afgjort at Liverpool-tilhængerne har grund til optimisme.

Spot on, mate! Det er vidst det eneste jeg kan sige. Er 100 % enig  Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #11795: 12 Jan 2012, 20:16 »

Det kan meget vel gå godt, men hvis man kigger på de andre engelske trupper, så vil jeg personligt vurderer at de er stærkere end Liverpools trup. Der er ingen tvivl om at klubbn er i fremgang, men en klub i fremgang, behøver ikke altid at placere sig som nr. et efter få sæsoner.
Jeg lyder måske meget pessimist, men jeg mener bare at der er for mange Liverpoolfans som ser aaaaalt for lyst på tingene. Vi er stadig ikke det hold, vi var for et par år siden, og selvom vi har stolheden og traditionerne, så har vi altså ikke materialet til at spille med om førstepladsen i denne sæson, og lur mig, at der skal en masse indkøb til, hvis det skal blive en realitet i næste sæson.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11796: 12 Jan 2012, 20:21 »

Det kan meget vel gå godt, men hvis man kigger på de andre engelske trupper, så vil jeg personligt vurderer at de er stærkere end Liverpools trup. Der er ingen tvivl om at klubbn er i fremgang, men en klub i fremgang, behøver ikke altid at placere sig som nr. et efter få sæsoner.
Jeg lyder måske meget pessimist, men jeg mener bare at der er for mange Liverpoolfans som ser aaaaalt for lyst på tingene. Vi er stadig ikke det hold, vi var for et par år siden, og selvom vi har stolheden og traditionerne, så har vi altså ikke materialet til at spille med om førstepladsen i denne sæson, og lur mig, at der skal en masse indkøb til, hvis det skal blive en realitet i næste sæson.
Du har ret, Enzo, men der er jo ikke én eneste herinde der nogensinde har ladet tanken strefje om at vinde ligaen i år eller næste år. Ikke én. Vi bør i denne sæson stræbe efter at komme i Champions League og så kan vi derefter snakke om forventninger til næste sæson.

Batigol
Manager

« Svar #11797: 12 Jan 2012, 20:35 »

Jamen, det er jeg skam helt enig i og jeg gav vidst heller ikke på noget tidspunkt udtryk for, at jeg regnede med at Liverpool har en realistisk chance for at vinde Premier League i år. Det eneste jeg blot ville påpege er at jeg absolut ikke kan se hvorfor Liverpool ikke skal kunne bide sig fast i toppen af Premier League, og jeg kan ligeledes ikke se hvorfor de ikke skulle være realistisk at komme ud i Europa at spille, allerede i næste sæson. Truppen er måske ikke den stærkeste pt., men til gengæld har man en træner der ligger liv og sjæl i klubben og altid har gjort det, som kender klubben ud og ind og kan sætte sine spillere op. Liverpool har været nede i et hul, et hul som de fleste storklubber på et eller andet tidspunkt oplever at havne i, og er nu på vej tilbage - husk på at man stadig er i genopbygningsfasen, efter det rod Hodgson forlod sig. Ordene 'storklub' og 'succes' er indprentet i Liverpool's historie og mentalitet, og sidstnævnte skal nok komme før eller siden - og jeg er også ganske sikker på at det bliver inden for en overskuelig årrække.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JKJ
Gæst

« Svar #11798: 13 Jan 2012, 23:29 »

Det ser ikke ud til at vi skal forvente det vilde i dette transfervindue.

KK afviser ikke at der evt kan komme et nyt ansigt men på den anden side så lyder det mere at det kun kommer hvis der sker et eller andet helt uventet.

Jeg havde nok håbet på en angriber og evt en fløj.

Men mon ikke også vi kan klare os med dem vi har, pt er det altså ikke så ringe endda.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/kd-on-january-transfer-activity

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11799: 13 Jan 2012, 23:53 »

Synes vi spiller fornuftigt fodbold for tiden og derudover har der været så meget omkring Liverpool det seneste stykke tid, så vil måske også give noget ro i truppen, hvis der ikke sker noget! Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #11800: 13 Jan 2012, 23:57 »

Synes vi spiller fornuftigt fodbold for tiden og derudover har der været så meget omkring Liverpool det seneste stykke tid, så vil måske også give noget ro i truppen, hvis der ikke sker noget! Smiley

Helt enig. Men det er bare ligesom at vi mangler ham der kan lave de mål som vi har chancerne til.

Det er jo lidt frusterende at vi er dem i PL der kommer frem til langt de fleste chancer men kun har en udnyttelse procent på ca 8%.

Men Carroll er blevet bedre og bedre de seneste kampe, mon ikke han snart få hul på bylden Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11801: 14 Jan 2012, 00:03 »

Helt enig. Men det er bare ligesom at vi mangler ham der kan lave de mål som vi har chancerne til.

Det er jo lidt frusterende at vi er dem i PL der kommer frem til langt de fleste chancer men kun har en udnyttelse procent på ca 8%.

Men Carroll er blevet bedre og bedre de seneste kampe, mon ikke han snart få hul på bylden Smiley
Det er meget frustrerende, men vil heller ikke mene, at vi skal ud og købe en forholdsvis dyr angriber, når problemerne blot er "marginaler".

Årh, hvor jeg håber du får ret mht. Carroll Wink

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #11802: 14 Jan 2012, 15:44 »

Liverpool: Reina, Johnson, Coates, Carragher, Skrtel, Enrique, Adam, Henderson, Downing, Gerrard, Kuyt. Subs: Aurelio, Carroll, Doni, Shelvey, Kelly, Flanagan, Bellamy.

Hvor er agger?!

Kolo Abib Touré

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11803: 14 Jan 2012, 15:45 »

Hvor er Carroll?!

blomvikings
Manager

« Svar #11804: 14 Jan 2012, 15:55 »

Liverpool: Reina, Johnson, Coates, Carragher, Skrtel, Enrique, Adam, Henderson, Downing, Gerrard, Kuyt. Subs: Aurelio, Carroll, Doni, Shelvey, Kelly, Flanagan, Bellamy.

Hvor er agger?!

Ja hvad er grunden til at Agger ikke er med !?!?!? Der er nogen der har sat et PL manager hold !!!!!!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Sider: 1 ... 785 786 [787] 788 789 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010