home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 784 785 [786] 787 788 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954501 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11775: 12 Jan 2012, 17:38 »

Det har han sikkert. Så kan vi bare håbe på at en spiller som Jonjo Shelvey eller Jay Spearing er begyndt at blomstre, når dagene på Gerrards karriere er talte.
Nu er Spearing jo ikke helt samme type, som de to, men Shelvey tror og håber jeg også på slår igennem i denne sæson eller næste. Det bliver dog ikke let da konkurrencen på den centrale midtbane er stor, men sund.

Spearing ser jeg ikke som andet end Back-up for Lucas når han engang kommer tilbage.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #11776: 12 Jan 2012, 17:52 »

Hvor lang tid har han forlænget?

Kolo Abib Touré

Enzo
Manager

« Svar #11777: 12 Jan 2012, 17:53 »

Står det ikke i artiklen? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11778: 12 Jan 2012, 17:53 »

Det står ingen steder, men så vidt jeg ved havde han i forvejen 2? år tilbage.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #11779: 12 Jan 2012, 18:30 »

Hvornår mener i at Liverpool burde være i en europæisk turnering igen? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Szczesny
Manager

« Svar #11780: 12 Jan 2012, 18:32 »

Hvornår mener i at Liverpool burde være i en europæisk turnering igen? Smiley

Er det ikke et mærkeligt spørgsmål? Peace

Til sommer burde alle vel svare Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Enzo
Manager

« Svar #11781: 12 Jan 2012, 18:34 »

Er det ikke et mærkeligt spørgsmål? Peace

Til sommer burde alle vel svare Smiley

Haha. Det er hvad man kan turde håbe på, vel? Peace
Hvis jeg vender det lidt. - Hvornår tror du så, at de for alvor bider sig fast i toppen igen Wink - Eller gør de mon nognsinde det?  Huh

Szczesny
Manager

« Svar #11782: 12 Jan 2012, 18:49 »

Haha. Det er hvad man kan turde håbe på, vel? Peace
Hvis jeg vender det lidt. - Hvornår tror du så, at de for alvor bider sig fast i toppen igen Wink - Eller gør de mon nognsinde det?  Huh

Altså de er langt i Carling Cup - fører mod City og skal møde et Championship-hold i finalen, så er der Europa.
S
lår de Utd er de langt i FA Cup, med store modstandere ude.

Derudover ligger de godt til i ligaen, hvor en top 5 langt fra er usandsynlig.

Med hensyn til hvornår de er at finde konsekvent i toppen igen, så er det jo svært at sige - måske allerede fra næste sæson. Men det er jo ikke nemt at holde sig i top 2, når pengene skifter hænder som de gør i fodboldverdenen

Enzo
Manager

« Svar #11783: 12 Jan 2012, 18:52 »

Altså de er langt i Carling Cup - fører mod City og skal møde et Championship-hold i finalen, så er der Europa.
S
lår de Utd er de langt i FA Cup, med store modstandere ude.

Derudover ligger de godt til i ligaen, hvor en top 5 langt fra er usandsynlig.

Med hensyn til hvornår de er at finde konsekvent i toppen igen, så er det jo svært at sige - måske allerede fra næste sæson. Men det er jo ikke nemt at holde sig i top 2, når pengene skifter hænder som de gør i fodboldverdenen
Jeg tror personligt selv, at de først vinder Premier League efter 2015.

Szczesny
Manager

« Svar #11784: 12 Jan 2012, 19:05 »

Jeg tror personligt selv, at de først vinder Premier League efter 2015.

Der er jo også stor forskel på at bide sig fast i toppen, og så vinde PL. Det kan godt være det først sker efter 2015, men det kan lige så godt ske næste år.

Der er mange variabler i fodbold!

Enzo
Manager

« Svar #11785: 12 Jan 2012, 19:14 »

Der er jo også stor forskel på at bide sig fast i toppen, og så vinde PL. Det kan godt være det først sker efter 2015, men det kan lige så godt ske næste år.

Der er mange variabler i fodbold!

Jeg mener bare slet ikke at vi har midlerne til det.
Vi har ikke en målsluger som Agüero, Rooney, RvP eller Dzeko.
Vi har ingen nøglespillere i vores kanspillere såsom Nani, Ashley Young, David Silva, Mata eller Gervinho er.
Det er det jeg mener, er den faktorer der spiller ind, når i gang på gang, skal bruge millioner af chancer for at score mål. Her mener jeg ikke at Suarez er vist nok endnu.

Szczesny
Manager

« Svar #11786: 12 Jan 2012, 19:26 »

Jeg mener bare slet ikke at vi har midlerne til det.
Vi har ikke en målsluger som Agüero, Rooney, RvP eller Dzeko.
Vi har ingen nøglespillere i vores kanspillere såsom Nani, Ashley Young, David Silva, Mata eller Gervinho er.
Det er det jeg mener, er den faktorer der spiller ind, når i gang på gang, skal bruge millioner af chancer for at score mål. Her mener jeg ikke at Suarez er vist nok endnu.

Det er heller ikke sikkert, at en målsluger er nødvendig.

Men en Suarez har da nok godt af, at Gerrard kommer tilbage og tager noget fokus. Carroll har virket bedre, når  Stevie G er med. Generelt tager han så meget ansvar, at det virker til at løfte de fleste spillere omkring ham.

Nogle gange er det få ændringer der skal til, for at forvandle fiasko til succes. Det kunne godt være sådan med Liverpool - spørgsmålet er så bare, om det er de rigtige ændringer der sker.

Enzo
Manager

« Svar #11787: 12 Jan 2012, 19:28 »

Det er heller ikke sikkert, at en målsluger er nødvendig.

Men en Suarez har da nok godt af, at Gerrard kommer tilbage og tager noget fokus. Carroll har virket bedre, når  Stevie G er med. Generelt tager han så meget ansvar, at det virker til at løfte de fleste spillere omkring ham.

Nogle gange er det få ændringer der skal til, for at forvandle fiasko til succes. Det kunne godt være sådan med Liverpool - spørgsmålet er så bare, om det er de rigtige ændringer der sker.

Men ét hold skal jo ikke afhænge af én spiller, specielt ikke når han er oppe i alderen.. Hvis du nu kigger på Europas topklubber, så har de alle en målsluger, og det tror jeg heller ikke at Liverpool kan danne sig som topklub uden.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11788: 12 Jan 2012, 19:32 »

Men ét hold skal jo ikke afhænge af én spiller, specielt ikke når han er oppe i alderen.. Hvis du nu kigger på Europas topklubber, så har de alle en målsluger, og det tror jeg heller ikke at Liverpool kan danne sig som topklub uden.
Bare fordi han har gjort holdet bedre betyder det ikke, at hele holdet er afhængig af ham. Før han var tilbage gik det jo også helt fint og spillet flød meget godt. Men som Szczesny nævner, gør han bare de andre spillere og generelt hele holdet bedre.

Enzo
Manager

« Svar #11789: 12 Jan 2012, 19:35 »

Bare fordi han har gjort holdet bedre betyder det ikke, at hele holdet er afhængig af ham. Før han var tilbage gik det jo også helt fint og spillet flød meget godt. Men som Szczesny nævner, gør han bare de andre spillere og generelt hele holdet bedre.
Han beskriver det bare på en måde, så man kan tro at Gerrard er ham der gør forskellen Wink
« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 19:54 af Enzo » Logged

Sider: 1 ... 784 785 [786] 787 788 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010