home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 766 767 [768] 769 770 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956341 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11505: 03 Jan 2012, 22:17 »

Så de er kun mine venner? Sejt Torres.

Vil du kalde dem familie da?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #11506: 03 Jan 2012, 22:17 »

Nej det ved jeg da godt. Men havde dog forventet vi var lidt mere konkurrencedygtige, end i sidste sæson. Efter at have brugt SÅ mange penge på spillere... Det går jeg også ud fra at andre herinde fra troede.

Gerrard, Carroll og Agger er næsten nye, de spille ihf ikke meget i sidste sæson pga skader.
Derudover er der Adam, Hendo, Downing, Enrique og CB der skal spilles ind.
Dvs 8 der skal spilles ind sammen med de sidste 3-4 stykker som vel er vores stærkeste hold.

Det gør man altså ikke bare sådan lige, det er jo et helt hold der skal spilles sammen.

Havde du hånden på hjertet regnet med at de kunne fra dag 1? Det er jo ikke FM det her...

patrick J
Manager

« Svar #11507: 03 Jan 2012, 22:18 »

Vil du kalde dem familie da?

Fint nok hvis jeg er et fjols med ambitioner. Men du er sgu da ynkelig. Liverpool fan og hedder FernandoTorres, og samtidig bare ude på at provokere mig.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11508: 03 Jan 2012, 22:19 »

Fint nok hvis jeg er et fjols med ambitioner. Men du er sgu da ynkelig. Liverpool fan og hedder FernandoTorres, og samtidig bare ude på at provokere mig.

Nu bliver det for personligt. Det klær ingen mennesker, heller ikke dig.

If you can't join them, beat them.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11509: 03 Jan 2012, 22:21 »

Nu bliver det for personligt. Det klær ingen mennesker, heller ikke dig.

Fint nok hvis jeg er et fjols.

Synes ellers at han rammer meget godt.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11510: 03 Jan 2012, 22:22 »

Arhhh arhh Dimma, det siger man ikke.

JKJ
Gæst

« Svar #11511: 03 Jan 2012, 22:24 »

Hehe det klarer du ganske fint selv, og du holder dig jo heller ikke ligefrem tilbage  Rullende Øjne

Enged
Gæst

« Svar #11512: 03 Jan 2012, 22:25 »

Og så bliver niveauet lige hævet en gang igen! Det gælder ALLE! Ikke mere snak om hvem der er fjolser og hvem der ikke er. Hvis I vil diskutere det videre, så må I tage den over PB med hinanden. Denne tråd er om Liverpool, og selv om I skriver om Liverpool skal det stadig være i et toneleje, der ikke bliver ubehageligt!

Alle uvedkommende beskeder fra nu af vil blive slettede.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #11513: 03 Jan 2012, 22:25 »

Kan i ikke tage denne diskussion på PB? Det høre da ingen steder hjemme i denne tråd? Smiley

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #11514: 03 Jan 2012, 22:29 »

SÅ er det nu Liverpool!!! Kom nu! YNWA!! <3

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #11515: 03 Jan 2012, 22:36 »

Liverpool ødelægger det for sig selv. Kuyt der taber bolden og så Reina der efterfølgende dropper, og så står det 1-0. Det andet mål er godt headet ind, sådan er det bare. Så kommer vi en mand i overtal, men så vælger vi minuttet efter at begå et klodset straffespark, det er virkelig skidt. Spillet har været udmærket, men det er ikke noget værd, når man så er så dårlig i visse situationer.

Jeg syntes i øvrigt det efterhånden er lidt for ofte at Reina dropper eller er usikker. er det egentlig bare mig der syntes det? Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

HansenLFC
Gæst

« Svar #11516: 03 Jan 2012, 22:37 »

Nu hvor man taber, så det altid noget det er mod City Wink

JKJ
Gæst

« Svar #11517: 03 Jan 2012, 22:40 »

Og så bliver niveauet lige hævet en gang igen! Det gælder ALLE! Ikke mere snak om hvem der er fjolser og hvem der ikke er. Hvis I vil diskutere det videre, så må I tage den over PB med hinanden. Denne tråd er om Liverpool, og selv om I skriver om Liverpool skal det stadig være i et toneleje, der ikke bliver ubehageligt!

Alle uvedkommende beskeder fra nu af vil blive slettede.

Nu var det ellers lige så sjovt og gik så godt  Forseglede Læber

Til topic.
Sidder og sms'er lidt med en City-fan og han skrev faktisk at nu synes han at sejr marginalen var lige i overkanten.
Jeg synes ikke vi kan pille ved at City vinder, de har været hamrende effektive og direkte mens vi måske har spillet bedst men været tilsvarende ueffektivt foran mål, men 3-0 er i min bog lige i overkanten.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11518: 03 Jan 2012, 22:42 »

Liverpool ødelægger det for sig selv. Kuyt der taber bolden og så Reina der efterfølgende dropper, og så står det 1-0. Det andet mål er godt headet ind, sådan er det bare. Så kommer vi en mand i overtal, men så vælger vi minuttet efter at begå et klodset straffespark, det er virkelig skidt. Spillet har været udmærket, men det er ikke noget værd, når man så er så dårlig i visse situationer.

Jeg syntes i øvrigt det efterhånden er lidt for ofte at Reina dropper eller er usikker. er det egentlig bare mig der syntes det? Smiley

Du har helt ret. Det er frustrerende at se på, for vi er jo som sagt ikke spillet ud af banen.

Jeg kan personligt meget godt li' Pepe Reina. Han droppede i dag, og for kort tid siden mod Fulham. Ellers mener jeg at hans sidste drop var imod Arsenal i første kamp af sidste sæson. Jeg kan skam godt huske forkert.  Smiley
Synes også at han redder os i flere kampe, og er efter min mening en klasse keeper.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 22:43 af Dimma » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #11519: 03 Jan 2012, 22:44 »

Helt enig.
I de første 2-3 sæsoner i klubben var han vel i lange tider PL bedste målmand.

De seneste par sæsoner har der godt nok været mange svipsere af de lidt større. Gad vide om han trænes af samme mand som De Gea?  Tunge

Han er stadig ikke til diskution mener jeg, men på den anden side så skal de mange fejl altså også snart rettes op på.

Sider: 1 ... 766 767 [768] 769 770 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010