home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 737 738 [739] 740 741 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2105132 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11070: 20 Dec 2011, 21:21 »

Speaking of which, har vi nogen idé om hvordan det går JTs sag? Han kan vel se frem til noget lignende, bortset fra hans måske endda var værre.
Jeg synes også det er snotdumt af Terry, og ja nu er Suarez dømt og så fristes man da til at tro, at Terry også bliver det. Hvor mange dage han får, hvis han dømmes ved jeg dog ikke.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11071: 20 Dec 2011, 21:22 »

Ja, for Fergie og FA er perlevenner jo.
Wink

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11072: 20 Dec 2011, 21:22 »

Ja, fuck Evra mand. Han skal sku da finde sig i racistiske tilråb. Dumme dumme franskmand.

Ja, for Fergie og FA er perlevenner jo.
Hvilket vi jo igennem tiden har set rigtig mange eksempler på. Fergie bliver ALTID tilgodeset af FA...

patrick J
Manager

« Svar #11073: 20 Dec 2011, 21:26 »

Arrh. Come on, man kan da ikke være tilfreds med, at blive kaldt neger. Det tvivler du da vel ikke på? At han så får sådan en stor straf for det, virker noget voldsomt, men jeg kender intet til normen for straf i forbindelse med racisme sager(?), så kan ikke vurdere, om det er meget groft. Umiddelbart virker det dog noget groft.
Hvad er enlig grunden til, at svine Evra? Han er blevet kaldt racistiske ting, anmelder det, hvorefter resten er op til FA. Det kan du/i da ikke have noget imod?
Fandme lavt, at kalde ham neger..
Jeg synes ikke dette har en skid med at svine at gøre.. I Sydamerika bliver negrito ikke anvendt racistisk.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Newton Heath
Manager

« Svar #11074: 20 Dec 2011, 21:28 »

Jeg synes ikke dette har en skid med at svine at gøre.. I Sydamerika bliver negrito ikke anvendt racistisk.

Men Suarez er ikke i Sydamerika længere, desværre.

Han bliver nødt til at tænke sig om når han render rundt i engelsk fodbold, og så må han jo rende rundt og skrige negrito lige så tosset han vil, hvis han engang vender hjem til Sydamerika. Den går bare ikke her.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11075: 20 Dec 2011, 21:29 »

Det er da lige meget, hvilke regler andre lande har? Han skal da selvfølgelig følge reglementet i det pågældende land.

bøvle
Manager

« Svar #11076: 20 Dec 2011, 21:30 »

Enig, men for det første er Suarez i england og kommunikerer med en europærer i skikkelse af Evra. For det andet går det jo nok op for ham, at Evra ser det som nedsættende lidt før han smider ordet afsted mod Evra for 12. gang.

Synes straffen er rimelig overdimmensioneret, men at diverse ord ikke betyder det samme det sted hovr man kommer fra, den holder jo bare heller ikke i længden..

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11077: 20 Dec 2011, 21:30 »

Skal vi se om FA så lige når den der langefinger-sag også inden Suarez vender tilbage fra karantæne, det kan jo nå at blive meget sjovere.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11078: 20 Dec 2011, 21:30 »

Kæft jeg glæder mig til at se hvad Terry får, for det kan da kun blive en værre straf!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Thore
Manager

« Svar #11079: 20 Dec 2011, 21:30 »

Altså personligt kan jeg slet, slet ikke håndtere det pis her... Når jeg selv spiller bold, har jeg fået alverdens trusler fra udlændinge. Jeg render ikke rundt og piver over det, og tolker det racistisk osv. Så bare fordi man kommer op i PRL må man ingenting.

Uden jeg kender dine forhold nærmere, så vil jeg tro Suarez får lidt flere penge om måneden for at være professionel fodboldspiller. Derfor må også forvente at han opføre sig ordenlig.

Men vi ved jo alle sammen godt, at racisme bekæmpes bedst ved ikk at tale om problemet. Man skal bare holde sin kæft og så ellers lade stå til  Rullende Øjne

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

patrick J
Manager

« Svar #11080: 20 Dec 2011, 21:34 »

Uden jeg kender dine forhold nærmere, så vil jeg tro Suarez får lidt flere penge om måneden for at være professionel fodboldspiller. Derfor må også forvente at han opføre sig ordenlig.

Men vi ved jo alle sammen godt, at racisme bekæmpes bedst ved ikk at tale om problemet. Man skal bare holde sin kæft og så ellers lade stå til  Rullende Øjne
Nå det tror du? Jeg synes ikke han har gjort en skid forkert. Har intet imod sorte (hvis man må kalde dem det), men jeg synes ikke det er forkert at kalde Evra hvad han er. En neger (Som jeg ikke synes er et grimt ord overhovedet) Men wow det er jo mega racistisk. Hvad så når en neger kalder en hvid for en blegfis? Er det også racistisk?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #11081: 20 Dec 2011, 21:36 »

Uhh.. Godt vi har Carroll Opstemt (Uden pis)

Ærgelig dom for os, men man ligger som man har redt ..  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 20 Dec 2011, 21:39 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11082: 20 Dec 2011, 21:39 »

Nå det tror du? Jeg synes ikke han har gjort en skid forkert. Har intet imod sorte (hvis man må kalde dem det), men jeg synes ikke det er forkert at kalde Evra hvad han er. En neger (Som jeg ikke synes er et grimt ord overhovedet) Men wow det er jo mega racistisk. Hvad så når en neger kalder en hvid for en blegfis? Er det også racistisk?
Jamen du må jo forstå, at det sagtens kan tolkes forkert. De færreste er af din holdning, hvor det er i orden at kalde en mørk for en neger, og derfor er det generelle syn anderledes. Ja, måske er det kærligt ment at sige negrito i Sydamerika, men det ved Evra ikke, og desuden spiller Suarez i England. Derfor skal han ikke sige sådan noget, da det kan og oftest tolkes forkert. Jeg forstår ikke rigtigt, at du kan forsvare Suarez handling. Han burde tænke sig om og vide bedre.

patrick J
Manager

« Svar #11083: 20 Dec 2011, 21:46 »

Jamen du må jo forstå, at det sagtens kan tolkes forkert. De færreste er af din holdning, hvor det er i orden at kalde en mørk for en neger, og derfor er det generelle syn anderledes. Ja, måske er det kærligt ment at sige negrito i Sydamerika, men det ved Evra ikke, og desuden spiller Suarez i England. Derfor skal han ikke sige sådan noget, da det kan og oftest tolkes forkert. Jeg forstår ikke rigtigt, at du kan forsvare Suarez handling. Han burde tænke sig om og vide bedre.
Kan ærlig talt ikke forstå at dette bliver kørt så meget op af den fucking spasser til Evra. Han skal sparkes i stykker næste gang han besøger Anfield.

bøvle
Manager

« Svar #11084: 20 Dec 2011, 21:48 »

Kan ærlig talt ikke forstå at dette bliver kørt så meget op af den fucking spasser til Evra. Han skal sparkes i stykker næste gang han besøger Anfield.

Kom nu lige ind i kampen i stedet for at fremstå ligeså unuanceret som farven på Suarez' "mørke" hår !

Sider: 1 ... 737 738 [739] 740 741 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010