smed1977
|
|
Ja, vi skal da have Torres tilbage, og så ud med Carrol. 175 mio for Torres er billigt. Han skal bare i gang igen.
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
JeppeA
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
Fogt
|
|
Begge 
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
smed1977
|
|
De skulle hellere satse på Damaio fra Brasilien. Han har nettet 40 gange i denne sæson.
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Begge  Så kan da være vi kan lukke kampene 
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
snaever
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Det er jo en standard kommentar. Tror dog ikke på nogen af dem alligevel.
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Fandme ikke Torres i hvert fald!!
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Helt enig! Men vi skal op med de store mønter hvis vi skal have fat i Villa. Synes dog vi lige skal se Suarez og Carroll an noget mere 
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Helt enig! Men vi skal op med de store mønter hvis vi skal have fat i Villa. Synes dog vi lige skal se Suarez og Carroll an noget mere  Som de fleste nok ved, så er jeg slet slet slet ikke fan af Carrol, og jeg håber i henter en angriber med kvali snart! Det kunne meget vel være Villa. 
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Som de fleste nok ved, så er jeg slet slet slet ikke fan af Carrol, og jeg håber i henter en angriber med kvali snart! Det kunne meget vel være Villa.  Jeg vil heller ikke klage  Godt nok var han god i newcastle, men ser ham stadig som en investering (alt for dyr alligevel). Med villa kan vi også bruge ham på kanten, men så skal han ikke deltage i det defensive, da vi så ikke vil få det optimale ud af ham ..
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Torres fremfor Villa!!
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Torres fremfor Villa!!
Alle fremfor Torres..Han skal aldrig tilbage!
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Nej slet ikke. Rigtig ærgeligt for ham!
|
|
|
|
|
|
|
|