home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:21:10 NOVY Klubsøgnin... Bayern München
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NOVY
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2138105 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9765: 20 Aug 2011, 14:41 »

Helt enig I at Liverpool ikke bare vinder i Arsenal - men 1 point efter 2 kampe så begynder presset på Liverpool at vokse - jeg taler ikke om træner fyringer - KD er manden og det er vigtigt at han får 2-3 år i klubben til at få os tilbage i top 3.

1. halvleg har været en blandet affære - men denne kamp kan vi vinde - og vi laver færre fejl end i første kamp.
Men læg mærke til hvad du selv skriver. 2 kampe. Der er stadig 36 kampe tilbage, så det betyder jo absolut ikke ret meget.

Udmærket 1. halvleg. Arsenal overrasker positivt og især en Vermaelen er en god mand for dem. Vi spiller helt okay, og håber, at Dalglish får sat dem op til at presse mere i anden halvleg.

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #9766: 20 Aug 2011, 15:20 »

Downing er fantastisk!

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #9767: 20 Aug 2011, 15:35 »

Men det er jo presset fra feks dig så.

Som du selv siger så skal holdet bygges op over 2 måske 3 år. Så er det da for pokker for tidligt at begynde at snakke krise og fiasko efter 2 kampe Huh

Jeg ved ikke med jer andre, men mine forventninger er vi skal ud og spille europæisk næste år, om det så kun bliver EL gør mig ikke noget men det må være min krav.

Det jeg mener er at Pressen vil begynde at skrive om dårlig start osv. dermed vil en negativ spiral kunne starte - det er bestemt ikke min holdning at vi er i krise IMO vil en opbygning tage mellem 2-4 år og det vil kræve en total omorganisering af klubben - nyt sadion osv sker det ikke kan vi ikke forvente at være med i top 3 på sigt.

KD er manager og det skal han gerne være i en periode idet vi netop har brugt for kontinuitet .

YNWA

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #9768: 20 Aug 2011, 15:38 »

Vigtigt mål til 2-0 og nu ser det bedre ud istedet for 2 gange x

-LFC-
Manager

« Svar #9769: 20 Aug 2011, 15:44 »

Fantastisk. Al respekt til Arsenals unge spillere, de gjorde det bedre end jeg havde forventet og vi har stadig lidt vej mod topformen, men hvor er det dog rart med lidt held mod Arsenal endeligt. Det har jeg fandme manglet. Meget lige kamp indtil udvisningen, hvor vi så tager kontrollen efter udvisningen og udnytter smukt. Suarez og Meireles viser hvor gode de er. Carroll var god targetman, men vi skal lære at sætte ham bedre op til afslutninger.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #9770: 20 Aug 2011, 15:48 »

Siger mange tak til Frimpong og Ramsey.. YOU NEVER WALK ALONE Opstemt

DeBuur
Manager

« Svar #9771: 20 Aug 2011, 15:49 »

King Kenny og Liverpool fik ikke verdens bedste sæson åbner i PL - men dagens kamp viser at Liverpool vil noget i år og det er dejligt at se spillerne slås for det.

27-08-2011 18:30   Liverpool-Bolton
10-09-2011 16:00   Stoke-Liverpool
18-09-2011 14:30   Tottenham-Liverpool

De næste 3 kampe er reelt mere tunge end de ser ud - kampen mod Bolton skal vindes og med den optur vi ridder på efter dagens kamp så vinder vi den kamp.

Stoke har et fysisk stærkt hold og jeg tror de får en god sæson - det bliver noget af en  kamp der her venter os og her får vi måske udbytte af en type som Carroll.

Tottenham kampen - her kunne vi godt tillade os at være tilfredse med 1 point - Tottenham har ikke ligefrem forstærket truppen og sælges Modric så bliver det ikke sværre - men Tottenham har IMO spillerne til at gøre det grimme ved vores lidt tunge forsvar især hvis Agger er ude og det bliver Carragher og Skrtel der skal spille.

YNWA

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #9772: 20 Aug 2011, 15:51 »

Vanvittigt resultat. Vi kontrollerede begivenhederne under stort set hele kampen, hvor det var os, som forsøgte at skabe spillet. Arsenals opspil var ikke eksisterende og det var nok derfor, de spillede med mange lange bolde, som slet ikke kom i nærheden af at være en trussel. Derimod virkede de lmere skarpe, når Nasri satte sig individuelt igennem midten og kom frem til afslutning.
Der var en lille periode i 2. halvleg, hvor vi var under pres - Nok fordi at udskiftningerne faldt lidt sent.
Jose Enrique havde spillede en sindsyg god kamp, hvor han ydmygede Walcott og det samme kan siges om Kelly, eller Arsharvin ydmygede vel mere sig selv end Kelly gjorde det.
Endvidere, en dejlig kamp, hvor jeg følte vi sad med trumfkortet via en Suarez på bænken, som uanset rødt kort eller ej, vil kunne gå ind og skabe ravage.

EDIT: Rettet Luis til Jose Smiley
« Seneste Redigering: 20 Aug 2011, 16:03 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

bøvle
Manager

« Svar #9773: 20 Aug 2011, 15:55 »

God analyse, ærger mig bare skide meget over jeg ik så LUIS Enrique på banen, det ku ha været ret vildt Wink

Synes personligt at Adam og Agger ligner folk, der kan danne en solid akse på vores hold. Og så sammen med Gerrard og Carra, så ser det ik helt dumt ud. Synes Adam gjorde det langt bedre end forventet rent defensivt i dagens kamp, dog usikker på hans fysiske form lige pt ! Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #9774: 20 Aug 2011, 15:57 »

DeBuur tag nu en kamp af gangen Wink

Det der med at se uger og måneder frem kan vi tage når vi når dertil  Peace

Næste kamp er mod Bolton, det må være der hvor fokus nu er 100% på, ikke mod Tottenham om en måned. Der kan og er helt sikkert sket en del inden vi kommer så langt.

Nu vil jeg glæde mig over dette resultat resten af weekenden. Så begynder jeg at tænke på Bolton på mandag  Thumbs Up

Swizz CataR
Manager

« Svar #9775: 20 Aug 2011, 15:57 »

Enig med det meste I siger. Dog synes jeg ikke, at Adam var meget værd idag, så langt hellere Meireles på banen fast. Adams dødbolde og afleveringer var i alt for mange tilfælde upræcise, og hvad laver han ved pausen? Bare sådan at sparke bolden ned til modstanderen fra start. Det giver jeg ikke meget for må jeg indrømme..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Philips
Gæst

« Svar #9776: 20 Aug 2011, 15:58 »

DETTE ÅR BLIVER LIVERPOOLS ÅR!!!!!  Kys Kys Kys Kys Kys Kys Ramsey er klar MoM  Peace

DeBuur
Manager

« Svar #9777: 20 Aug 2011, 16:05 »

DeBuur tag nu en kamp af gangen Wink

Det der med at se uger og måneder frem kan vi tage når vi når dertil  Peace

Næste kamp er mod Bolton, det må være der hvor fokus nu er 100% på, ikke mod Tottenham om en måned. Der kan og er helt sikkert sket en del inden vi kommer så langt.

Nu vil jeg glæde mig over dette resultat resten af weekenden. Så begynder jeg at tænke på Bolton på mandag  Thumbs Up

Bolton æder vi i næste kamp - spillerne vil sgu være 200 opsatte og vise at de er her også på hjemmebane.

Her og nu så føles det rart at kunne håne de der Arsenal fan bare en lille smule  Peace

Tænk sig at holde med et hold som har et kæmpe stadion, masser af penge.....som de så ikke bruger...det må sgu være lettere frustrerende  Wink

YNWA

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9778: 20 Aug 2011, 16:37 »

DeBuur, synes lidt du undervuderer Bolton - de vandt 4-0 i deres første kamp og spille ihvertfald ikke dårligt  crazy

JKJ
Gæst

« Svar #9779: 20 Aug 2011, 16:49 »

DeBuur, synes lidt du undervuderer Bolton - de vandt 4-0 i deres første kamp og spille ihvertfald ikke dårligt  crazy

Tildels enig.

Men nu skal de så møde City imorgen, så ser vi nok mere hvad de er lavet af. De vandt trods alt på en lidt billig baggrund over QPR Wink

Tilbage til virkligheden Wink
Aquilani rygtes nu igen til Serie A og denne gang til Milan.
Jeg tror helt ærlig at der foregår en masse i kuliserne som vi ikke ved noget som helst om og han er væk inden næsten uge er omme.
Ellers har jeg svært ved at se hvorfor vores måske bedste mand i opstarten ikke engang er med i truppen her i de første par runder.

Med Meirles i truppen og på banen i de første kampe tror jeg langt mere på han bliver hos os selvom han også har været rygtet væk.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/14m-midfielder-set-for-exit

Sider: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010