Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 662 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
586
587
[
588
]
589
590
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2176334 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #8805:
11 Maj 2011, 11:17 »
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/%C2%BBking-kenny%C2%AB-banker-ferguson
Læste lige denne og det ganske imponerende den måde, Dalglish har fået smidt noget selvtillid ind i hovedet på spillerne. Men jeg har tænkt lidt over nogle af de årsager der ligger til grund for, at man kan vende en så synkende skude som det vitterligt var, til noget der er så imponerende spillende som det er tilfældet nu. Og her er jeg lidt spændt på at se næste sæson, hvordan truppen klarer at spille under et andet pres end det man reelt har været under nu.
Der er ingen tvivl om, at Dalglishs fokus på også at give de unge chancen, spillere der har et hjerte for klubben, har været med til at løfte holdets moral, men noget af det jeg tænker har haft endnu større effekt, er det pres, eller mangel på samme man har spillet under her i foråret.
Da Dalglish kom til, var alle pisse trætte af Hodgson. Samtidig ER KD jo en klublegende, så han havde alle muligheder for at en meget længere snor end Hodgson, eller nogen anden manager, ville have fået. Samtidig har man også, som jeg lige ser det, spillet under et "alt at vinde" pres, hvor ingen forventede, at man ville spille fejende flot fodbold med masser af mål, når man kom fra det elendige spil under RH.
Derfor er noget af det jeg er spændt på at se når næste sæson kommer, og hverdagen vender tilbage, om man så kan forsætte det imponerende momentum man har nu. Og hvad sker der, hvis man får en lidt halvsløj sæsonstart, er man så i stand til at hive sig op igen osv osv.
Er der andre, Liverpool-fans eller ej, der har den samme tvivl eller hvad man skal kalde det hvis man (som Liverpool-fan) lige prøver at fjerne den eufori der hænger over klubben lige pt?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #8806:
11 Maj 2011, 11:20 »
Citat af: Jakob E 11 Maj 2011, 11:14
Jeg synes sgu næsten alle hans mål i efteråret er vigtige. Det eneste "ligegyldige" er vel mod West Ham, ellers synes jeg at de andre mål er vigtige. De kan godt være meget vigtige, selvom, det ikke er det afgørende mål.
Men jeg nævner også at Torres lavede nogle vigtige nogle. Men jeg husker forkert omkring hvor nogle af hans mål lå henne, og det så selvfølgelig beklageligt. Men kigger du på listen, vil jeg alligevel godt kunne finde nogle vigtige mål.
Synes du er langt ude. Han scorede FUCKING 3 mål i efteråret. Det er da ikke imponerende i sig selv? Og det ene er totalt ligegyldigt i bund og grund, mens målet mod Trabzonspor ikke var afgørende i forhold til, det samlede resultat, selvom det self var med til at lukkede det samlede opgør.
Du nævner Torres ja, men det er ikke en debat om ham, men om Kuyt. Så det giver ingen mening at nævne ham... Derudover giver jeg dig da netop ret i, at Torres scorede flere vigtige mål i efteråret og nævner nogle af dem i min sidste sætning.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #8807:
11 Maj 2011, 11:28 »
Nu sagde jeg også, at jeg huskede et forkert tidspunkt for nogle af han scorede mål. Blandt andet 2-2-målet mod Everton. Hvis vi nu tæller det med, så har Kuyt lavet 4 mål i efteråret, på et hold, som ikke fungerede overhovedet! 3 af dem, har så efter mit hoved været vigtige. Det ser jeg som ganske udmærket. Det var jo ikke ret mange andre end ham og Torres, der lavede sådanne mål på det tidspunkt af sæsonen, og det vidner vel også om, at Kuyt spillede en vigtig rolle, på et hold hvor det gik rigtig rigtig skidt.
Men lad nu sige, at Kuyts mål alle var ligegyldige, så ville det ikke fjerne min holdning om, at han var en af de få som kæmpede på holdet, og at han ikke var spor ringere end alle de andre.
3.v evaB
Gæst
«
Svar #8808:
11 Maj 2011, 11:29 »
Citat af: Jakob E 11 Maj 2011, 11:28
Nu sagde jeg også, at jeg huskede et forkert tidspunkt for nogle af han scorede mål. Blandt andet 2-2-målet mod Everton. Hvis vi nu tæller det med, så har Kuyt lavet 4 mål i efteråret, på et hold, som ikke fungerede overhovedet! 3 af dem, har så efter mit hoved været vigtige. Det ser jeg som ganske udmærket. Det var jo ikke ret mange andre end ham og Torres, der lavede sådanne mål på det tidspunkt af sæsonen, og det vidner vel også om, at Kuyt spillede en vigtig rolle, på et hold hvor det gik rigtig rigtig skidt.
Men lad nu sige, at Kuyts mål alle var ligegyldige, så ville det ikke fjerne min holdning om, at han var en af de få som kæmpede på holdet, og at han ikke var spor ringere end alle de andre.
Kun lige Meireles, men det er så også det
Men jeg synes, da helt klart man glemmer at der ingen kompetente alternativer var til Kuyt dengang.
Hvem skulle spille i stedet for? Maxi? Cole? Babel?
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #8809:
11 Maj 2011, 11:32 »
Citat af: 3.v evaB 11 Maj 2011, 11:29
Kun lige Meireles, men det er så også det
Men jeg synes, da helt klart man glemmer at der ingen kompetente alternativer var til Kuyt dengang.
Hvem skulle spille i stedet for? Maxi? Cole? Babel?
Jeg tror Meireles' stime af mål, ligger lidt senere hen.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #8810:
11 Maj 2011, 11:33 »
Hvis vi nu tæller det med, så har Kuyt lavet 4 mål i efteråret
Hehe, det er sgu en fed argumentation.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #8811:
11 Maj 2011, 11:37 »
Citat af: g00n 11 Maj 2011, 11:33
Hehe, det er sgu en fed argumentation.
Når nu målet ligger i januar, er det selvfølgelig ikke et efterårs-mål. Sådan huskede jeg målet mod Everton, og det beklager jeg, som sagt. Derfor nævnede jeg blot, hvordan jeg huskede det. Men som jeg skrev i forrige indlæg, er det heller ikke hans mål der er det vigtigste for mig, men at han ikke var ringere end gennemsnittet. Jeg ved godt jeg bruger hans mål, som et argument, og det vil jeg også stadig, men det vigtigste punkt i min sag, er at han ikke var ringere end den gennemsnitlige Liverpool-spiller.
Det var lidt kringlet forklaret, men jeg håber du forstod det.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #8812:
11 Maj 2011, 11:41 »
Jeg forstår godt dit argument, men jeg forstår ikke at du bliver ved når det efterhånden er gennemtærsket så mange gange herinde. Du har fremført dit syn på Kuyt mange gange, og Liverpool-fansene har taget til genmæle næsten lige så mange gange. Så vidt jeg kan se, medgiver de (fleste af dem i hvert fald) at Kuyt ikke er så ringe endda. Jeg forstår ikke din agenda herinde længere.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #8813:
11 Maj 2011, 13:14 »
@KongFjong
Jeg er faktisk ikke helt enig i, at presset ikke har været til stede siden Kenny tog over. Liverpool lå fire point fra nedrykning, og mange Liverpool fans på diverse forums var meget bekymrede for at skulle indgå i en evt. nedrykningskamp. Der var også flere der foreslog, at man skulle lade Hodgson sidde sæsonen ud, fordi man frygtede at ændringer på manager posten ville kunne koste nogle dyrebare point i starten.
Når det så er sagt, så er presset da blevet markant mindre henover de sidste to måneder, men det skyldes jo mest at KD og spillerne håndterede det indledende pres fint.
Flere af de engelske fans taler allerede om mesterskab i næste sæson, men det er nu nok noget optimistisk. Jeg vil være helt tilfreds med en top fire placering næste sæson, og det tror jeg også vil lykkes.
bøvle
Manager
«
Svar #8814:
11 Maj 2011, 20:32 »
Nogen der kender mere til denne historie ??
Den lyder da uden tvivl spændende, og lækker, men kan intet sted se hvad det er Young selv har udtalt ?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1553017.ece
Kunne være super lækkret at snuppe ham og adam til sommer, så bør vi bestemt ikke brokke os !
Eller hvad siger folk egentlig til Adam efterhånden. Manden er jo bestemt ikke blevet dårligere, men som vi spiller lige pt har vi svært ved at forsvare at sætte enten Lucas eller Spearing af holdet. Men hvad synes i ?
Jeg er personligt bange for de spiller over evne, og vi kan bliver presset næste år, hvis vi ikke får andre ind, og de to falder markant i niveau
«
Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 20:35 af bøvle
»
JKJ
Gæst
«
Svar #8815:
11 Maj 2011, 20:38 »
Underligt jeg gider bliver ved. Men bliver altså nød til når jeg mener du skyder helt forbi.
Kuyt største styrke er imo hans fighter egenskaber. Og dem viste han altså ikke alverden af i efteråret. Som jeg tidligere har skrevet virkede han som en træt spiller totalt blottet for selvtillid og gejst.
Og det var vel også i efteråret at han blev skiftet mest ud i hans periode i Liverpool. Før denne sæson og også nu her i foråret har han jo altid virket som om han kunne løbe 4-5 timer i træk hvis det skulle være.
I efteråret kunne han vel knap løbe og fighte i en time.
Men Jakob E jeg synes du skal oprette en Dirk Kuyt tråd, så kan du diskutere ham alt det du vil derinde, mange af os Liverpool fans vil virkelig sætte pris på at du begynder at lytte til os når vi siger at nu er det nok og vi gider ikke mere.
JKJ
Gæst
«
Svar #8816:
11 Maj 2011, 20:47 »
Citat af: bøvle 11 Maj 2011, 20:32
Nogen der kender mere til denne historie ??
Den lyder da uden tvivl spændende, og lækker, men kan intet sted se hvad det er Young selv har udtalt ?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1553017.ece
Kunne være super lækkret at snuppe ham og adam til sommer, så bør vi bestemt ikke brokke os !
Eller hvad siger folk egentlig til Adam efterhånden. Manden er jo bestemt ikke blevet dårligere, men som vi spiller lige pt har vi svært ved at forsvare at sætte enten Lucas eller Spearing af holdet. Men hvad synes i ?
Jeg er personligt bange for de spiller over evne, og vi kan bliver presset næste år, hvis vi ikke får andre ind, og de to falder markant i niveau
Jeg vil virkelig klappe i mine småhænder hvis Young kommer til sommer. Jeg ved også godt det kun er rýgter men af en eller anden grund peger pilen mere og mere mod et skifte til os. Og de må vel have det et eller andet sted fra.
Adam ser jeg gerne til klubben. Ikke som en erstatning for nogen med som et suplement til truppen og midtbanen.
Bare fordi Spearing og Lucas knokler behårdt og har masser af succes pt skal vi jo have nogle der kan tage over hvis vi skulle få skader, karentæner osv.
Og når man tænker på hvor smal en trup vi faktisk har så vil Adam bestemt gøre den bredere og stærkere.
Spearing succes har desuden gjort at han er udtaget til den engelske 40-mands trup der kan komme til at spille U-21 EM i DK, så måske vi ser han i lille Dannevang i løbet af sommeren.
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/spearing-gets-england-call
Dælme en stærk bruttotrup de stiller med England. Stjernerne står jo i kø for at komme med.
Det kunne de danske "såkaldte stjerner" godt lære noget af - men de er jo alt for store til det!
Og det var så noget af et sidespring
bøvle
Manager
«
Svar #8817:
11 Maj 2011, 20:52 »
Citat af: JKJ 11 Maj 2011, 20:47
Jeg vil virkelig klappe i mine småhænder hvis Young kommer til sommer. Jeg ved også godt det kun er rýgter men af en eller anden grund peger pilen mere og mere mod et skifte til os. Og de må vel have det et eller andet sted fra.
Adam ser jeg gerne til klubben. Ikke som en erstatning for nogen med som et suplement til truppen og midtbanen.
Bare fordi Spearing og Lucas knokler behårdt og har masser af succes pt skal vi jo have nogle der kan tage over hvis vi skulle få skader, karentæner osv.
Og når man tænker på hvor smal en trup vi faktisk har så vil Adam bestemt gøre den bredere og stærkere.
Spearing succes har desuden gjort at han er udtaget til den engelske 40-mands trup der kan komme til at spille U-21 EM i DK, så måske vi ser han i lille Dannevang i løbet af sommeren.
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/spearing-gets-england-call
Dælme en stærk bruttotrup de stiller med England. Stjernerne står jo i kø for at komme med.
Det kunne de danske "såkaldte stjerner" godt lære noget af - men de er jo alt for store til det!
Og det var så noget af et sidespring
Selvfølgelig skal vi da ha det, men vi må jo heller ikke glemme vi har både Meireles og Gerrard, der jo må forventes at være foran, eller minimum på højde med, såvel Spearing som Lucas. Så tænkte bare på at henter vi Adam, så er der en af de fem spillere, der skal være femtevalg, hvilket vi må gå ud fra er lig med meget meget lidt spilletid, eftersom det kræver mange skader før nummer 5 kommer i spil. Er dog opmærksom på at både Meireles og Gerrard kan bruges på kanten, så spørger du mig, så er han også velkommen
JKJ
Gæst
«
Svar #8818:
11 Maj 2011, 20:55 »
Og for lige at følge op med rygterne om Young og Adam så skulle vores ønskeliste være et køb af 4 englændere og en skotte.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/liverpool-vil-have-fire-englaendere-og-en-skotte
Hvis de kom til klubben vil jeg slet ikke være utilfreds på nogen måde.
Men vi skal dælme have den store tegnebog op og det er nok der vi kommer i problemmer. Og af de 5 nævnte har jeg lidt svært ved at se hvor Downing passer ind nogle steder og det er nok ham af de fem jeg mener vi bedst kan undvære.
bøvle
Manager
«
Svar #8819:
11 Maj 2011, 21:02 »
Tvivler meget stækt på vi får fat i Cahill, og Downing vil jeg også personligt helst helt undvære. Jones skal jeg ikke kunne udtale mig så meget om, har ganske enkelt ikke set ham nok.
Men en midterforsvar er helt klart et must, tvivler bare på vi får Cahill, tror desuden også vi kunne lave markant bedre handler andet steds
Sider:
1
...
586
587
[
588
]
589
590
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »