home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176112 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8760: 10 Maj 2011, 00:22 »

Læs HansenLFCs indlæg i pausen af jeres kamp, og jeg er ret sikker på, du vil have samme holdning. Jeg spørger pænt ja, men savner stadig svar. Hvorfor hader man denne mand så meget? Vil I ikke godt svare mig? Jeg forstår det ikke, og ligegyldigt, hvor latterligt, og hvor lidt du mener jeg burde blande mig, vil jeg gerne vide det, da jeg er en stor beundre af Kuyt. Er det fordi, man ikke vil ændre sin holdning om manden, eller hvordan?

Suk, det er håbløst.  Græder

Gider sgu ikke mere.
Du har fået så mange svar de seneste mange mdr. Hvis du gad læse det vi har skrevet burde du kunne få en samlet mening om hvad vi mener.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8761: 10 Maj 2011, 00:25 »

Hårdere end at United nu har flere titler end Liverpool?
Den gør ondt, men vi kommer tilbage Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8762: 10 Maj 2011, 00:25 »

Dog forstår jeg ikke wirenfeldt indblandelse af Chelsea, og snakken om at jeg provokerer, for det synes jeg skam ikke jeg gør.
Nej, det forstår jeg simpelthen heller ikke.

JKJ
Gæst

« Svar #8763: 10 Maj 2011, 00:26 »

Hårdere end at United nu har flere titler end Liverpool?

Underligt nok så har en del af os altså været inde i Man U tråden og ønske dem tillykke med mesterskabet hvis du lige gider at kigge efter.

Så det var ikke lige at sted du kunne prikke til os. Det vist vi jo godt ville ske før eller siden.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8764: 10 Maj 2011, 00:29 »

Underligt nok så har en del af os altså været inde i Man U tråden og ønske dem tillykke med mesterskabet hvis du lige gider at kigge efter.

Så det var ikke lige at sted du kunne prikke til os. Det vist vi jo godt ville ske før eller siden.
Hvilket i øvrigt er fuldt fortjent, at United vinder.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #8765: 10 Maj 2011, 00:34 »

Liverpool FTL

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8766: 10 Maj 2011, 00:36 »

Liverpool FTL
Og dette, kan vi så heller ikke bruge til noget som helst sagligt.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8767: 10 Maj 2011, 00:39 »

Nå, I har sagt tillykke? Jamen, det ændrer jo alt.... Rullende Øjne

Pointen er bare, at man åbenbart skal juble over en femteplads som Liverpool-fan, når man har kæmpet sig tilbage på den måde, man har, men når man er Chelsea-fan skal man i stedet være ked af at man tabte guldet, på trods af at man næsten fik lukket et 15 point hul op til United og sikrede sig både sølv og Champions League-deltagelse (det må man da trods alt formode, at de gør).

Hvis du ikke ser den pointe, så kan du med fordel læse de foregående indlæg, som jeg citerer. Det viser den dialog, hvor de forskellige argumenter kommer (som du havde læst, hvis du gad at kigge efter - right back at ya.). Du vil finde citater såsom:

By the way; Rigtige vindere mener ikke, at man vinder sølv, men derimod man taber guld.
Rigtige tabere mener, at man vinder sølv.

Jeg skal med glæde indrømme, at denne sæson ikke har været som forventet. Men sådan som vi startede sæsonen, så er jeg ovenud tilfreds! Vi kan selv afgøre 5. pladsen - genialt!
Hvad med Chel$ki? De startede sæonen som fyr og flamme og har efterfølgende sat det over styr.

Hvorfor er det anderledes, bare fordi I er Liverpool og de er Chelsea? Ville jeg blive mest glad for CL og sølv eller en femtplads, Europa League og et farvel til rekorden som all time Premier League-vinder? At tyde udfra de sidste par indlæg i denne tråd, må jeg indrømme at jeg er i tvivl om hvad I ville vælge.

-LFC-
Manager

« Svar #8768: 10 Maj 2011, 00:41 »

Læs HansenLFCs indlæg i pausen af jeres kamp, og jeg er ret sikker på, du vil have samme holdning. Jeg spørger pænt ja, men savner stadig svar. Hvorfor hader man denne mand så meget? Vil I ikke godt svare mig? Jeg forstår det ikke, og ligegyldigt, hvor latterligt, og hvor lidt du mener jeg burde blande mig, vil jeg gerne vide det, da jeg er en stor beundre af Kuyt. Er det fordi, man ikke vil ændre sin holdning om manden, eller hvordan?
Man.. kan ikke undgå at bide mærke i det. MAN! Det er én mand du snakker om. For der vil altid være kritikere tilbage, det bør enhver idiot forstå. Resten af fanfronten er meget positivt stemt overfor Dirk Kuyt. Resten af os har bøjet sig. Du er ude på dybt vand, og det er næsten trist.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8769: 10 Maj 2011, 00:45 »

Man.. kan ikke undgå at bide mærke i det. MAN! Det er én mand du snakker om. For der vil altid være kritikere tilbage, det bør enhver idiot forstå. Resten af fanfronten er meget positivt stemt overfor Dirk Kuyt. Resten af os har bøjet sig. Du er ude på dybt vand, og det er næsten trist.
Jeg er ikke spor ude på dybt vand, men jeg synes det er trist, at du gang på gang, har et behov for at fortælle mig hvor dum jeg er. Jeg må virkelig have gjort noget forkert. Jeg er godt klar over, at ingen fodboldspillere, har lutter fans, men herinde, er der er en skarp kontrast mellem Liverpool-fansne herinde, og andre Liverpool-fans, rundt omkring i verdenen. Det er der, jeg synes det underlige ligger.

-LFC-
Manager

« Svar #8770: 10 Maj 2011, 00:48 »

Jeg er ikke spor ude på dybt vand, men jeg synes det er trist, at du gang på gang, har et behov for at fortælle mig hvor dum jeg er. Jeg må virkelig have gjort noget forkert. Jeg er godt klar over, at ingen fodboldspillere, har lutter fans, men herinde, er der er en skarp kontrast mellem Liverpool-fansne herinde, og andre Liverpool-fans, rundt omkring i verdenen. Det er der, jeg synes det underlige ligger.
Som om du har nogen som helst anelse om hvad andre Liverpool-fans rundt omkring i verden mener. Det fede ved det svar er, at du ikke ligger mærke til, at jeg tydeligt pointerer dig, at der er en ud af mange som gjorde "nar" eller hvad du vil kalde det med Kuyt. Resten herinde er jeg sikker på kun har lutter lovord tilovers for ham. Jeg tror ikke, at der er en herinde der har væsentlige modargumenter mod hans kåring som Liverpools bedste i april..

3.v evaB
Gæst

« Svar #8771: 10 Maj 2011, 00:54 »

@ Øvrige LFC-fans: Hvorfor ignorerer I ikke bare Jakob E m.m.? Han burde have travlt nok med at tude over:
- det kæmpe fejlkøb de har gjort i Torres
- at de har tabt guldet.
- at de højest sandsynligt taber sølvet.
- at deres elskede Terry er på vej ned.
- at Cech absolut ikke er stabil som tidligere.
- at Drogba og Anelka ikke udgør samme trussel som tidligere.
- at end ikke det taktiske geni til Ancelotti kan skabe succes i olie-klubben.
- at man ikke kan købe sig til succes.
- at deres fremtid ser dyster ud - hvor er talenterne? Der er Liverpool, Man U. og Arsenal da væsentlig bedre forsikret - og som nævnt tidligere, så er kan man jo ikke købe sig til succes Wink
- at det nærmeste de kommer CL-trofæet er finalen i 2008.
- at Liverpool har banket dem to gange i indeværende sæson.
- jeg kunne blive ved....

Selvom den ikke var addresseret til mig så vil jeg da hellere end gerne svare på noget der er så dumt.

- Torres vil kun være et fejlkøb hvis Chelsea vælger, at sælge ham til sommer for mindre end de gav for ham. Du kan ikke dømme manden allerede, selvom det jo ville være dejligt for jer når hans afgang fra Liverpool til en topklub nok var symbolsk for jeres afgang som topklub.
- Man har været med til at spille med om guldet, hvor det på et tidspunkt slet ikke så ud til at være muligt.
- lolwut? Hvorfor skulle de det? Er Arsenal blevet vanvittigt gode lige pludselig?
- Man kunne passende bruge samme vendning om Herrard, men det er svært at være på vej ned når man ikke engang spiller.
- Meh. Han er mere stabil end ham pizzamanden der vogter buret hos jer.
- Meh. Der er en del gode drenge på spring, Kalou, Torres & Sturridge.
- the Double sidste år, man kan ikke vinde hvert år omend det ville være dejligt.
- Det er helt korrekt over de senere år, så har Liverpool i den grad bevist at man ikke kan købe sig til succes. Mens Chelsea derimod har været bedre til det, selv City er på vej efter det nu med en FA Cup finale. Men sådan er det jo, det er ikke alle der kan.
- Det er stadig ligegyldigt, hvis man kan købe sig til succes. Det er jo ikke alle der kan være ægte som Liverpool, Arsenal og Man United.
- I det mindste er de med i CL næste år.
- Dét ville jeg græde over, det gjorde dog intet for Chelsea da Blackpool var så søde at udligne forskellen i det de slog Liverpool 2 gange i denne sæson. 6 point = hentet
- Please do.

Hvad jeg ville græde over som Liverpool fan er derimod, at vi nu går til sommerpause og i kommer nok max i EL næste år.
Her er det dog sjovt, for jeg regner med vi får en sommerpause som op til 09/10, hvor man i Man Utd & Liverpool trådene hurtigt blev enige om at man havde ligaens bedste trup og nok er det bedste hold i ligaen. Glæder mig da til det.
Samtidigt er der jo blevet snakket om transfers som om i har uendelige midler, men det har i ikke. I er ikke City & Chelsea, den slags indkøb kan i ikke gøre. Glæder mig dog til at se jer med de 10-15 nye spillere i får næste sæson, samtidigt bliver det spændende at se om de kan sætte folk som Kuyt & Lucas af.

Denne opblomstring er flot, den er om nogen lige så flot som Randers' opblomstring i sidste sæson. Men det bliver da helt sikkert spændende.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8772: 10 Maj 2011, 01:09 »

Som om du har nogen som helst anelse om hvad andre Liverpool-fans rundt omkring i verden mener. Det fede ved det svar er, at du ikke ligger mærke til, at jeg tydeligt pointerer dig, at der er en ud af mange som gjorde "nar" eller hvad du vil kalde det med Kuyt. Resten herinde er jeg sikker på kun har lutter lovord tilovers for ham. Jeg tror ikke, at der er en herinde der har væsentlige modargumenter mod hans kåring som Liverpools bedste i april..
Jeg ved at man som ægte Liverpool-fan i England elsker ham. Det kan da godt være I har ros til Kuyt, men ingen siger noget, og derfor går jeg udfra, at jeres holdning ikke har ændret sig.

-LFC-
Manager

« Svar #8773: 10 Maj 2011, 01:17 »

Jeg ved at man som ægte Liverpool-fan i England elsker ham. Det kan da godt være I har ros til Kuyt, men ingen siger noget, og derfor går jeg udfra, at jeres holdning ikke har ændret sig.
Dit problem er, at du tror, at du ved en hel masse ting, men tager konstant fejl. Ihvertfald angående Liverpool F.C. Ifølge dig har Gerrard en dom, mens Andy Carroll har siddet inde og stadig bor hjemme hos Kevin Nolan, og jeg ved ikke hvad andre ynkelige påstande du kom med, i en diskussion, hvor du godt nok var alt andet end værdig til din ellers nylige award.

Vi anerkender tit Dirk Kuyt her i tråden på det seneste, du kunne starte med at åbne øjnene istedet for bevist at gå efter kritikpunkterne også stille spørgsmål til dem. Almindelige Liverpool-fans i England, især Liverpool-fans i Merseyside, har nok et bedre forhold til ham end de internationale fangrupper, eftersom, at manden har integreret sig perfekt og bl.a. tillagt sig en scouse accent, hvilket scorer de billige points for de lokale fans. I de perioder, hvor vi kritiserede Kuyt for hans elendige spil, og mangel på teknik, hvilket du stadig ikke har fattet åbenbart, at det vi kritiserer mest er hans mangel på teknik. Indstillingen ved de fleste Liverpool-fans, at den altid er i vejen, mens vigtige mål er tilfældigheder som man ikke kan godtage som en egenskab og selvfølge. Men han er mere klinisk afslutter i Liverpool, nu end nogensinde før set og samarbejder pissegodt med Suárez.

Så istedet for at lede efter en random, ironisk kommentar så fat nu for fanden i helvede, at vi har indset forlængst, at Kuyt er yderst velspillende.

JimmyGP
Manager

« Svar #8774: 10 Maj 2011, 07:29 »

Gad vide om du havde synes anderledes, hvis det var omvendt?

Jeg tvivler.. Jeg vægter den hjemlige liga meget højere end en international turnering, som man kvalificerer sig til igennem sine præstationer i ligaen. Jeg har stor respekt for Liverpools formåen i europæisk fodbold og Liverpool må betegnes som Englands europæiske flagskib, selvom flere af sejrene ligger tilbage i 70'erne, hvis jeg husker rigtigt. Hatten af for det og Istanbul 07 er jo en fantastisk præstation - Sikke en kamp Thumbs Up Men det rokker ikke ved at jeg stadig mener at den hjemlige liga er vigtigst!!

Hvis man kigger nærmere på nogen af de andre hold der har vundet CL såsom Ajax (4), Bayern München (4) og Barcelona (3) er jeg overbevidst om at deres fokus er på Eresdivisie, Bundesligaen og Primera Dívision. Det samme gælder sikkert også Real (9) og Milan (7), men derfor ikke sige at United ikke stræber efter et få flere europæiske trofæer til Old Trafford. Jeg er bare af den holding at ligaen er det vigtigste!

Mvh. JimmyGP  Thumbs Up

ps. http://www.bold.dk/nyt/Guardiola-La-Liga-vigtigere-end-ChL (den ligger også på andre fora)

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010