home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 549 550 [551] 552 553 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173713 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8250: 30 Mar 2011, 16:59 »

Så da hellere se mod Lille eller mod Wolfsburg og Diego.

bøvle
Manager

« Svar #8251: 30 Mar 2011, 17:03 »

Diego Huh
Det mener du forhåbentlig ikke helt alvorligt, gør du det?  Shockeret  Ubeslutsom

Hvis jo, hvorfor dog, og med hvilken begrundelse (og ja, det var to spørgsmål, der egentlig er ens Peace )

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8252: 30 Mar 2011, 17:06 »

Hvis man netop snakker om en, som ligger bag de 2 angribere vil Diego da være optimalt. Hvis han kan spille som nu, eller som i Werder Bremen er han uden tvivl en af de bedste på pladsen.

Desværre skuffede han temmelig meget i Juve, men det er jo 2 forskellige lande og spillestile.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8253: 30 Mar 2011, 17:08 »

Han bliver først 26 den 4 juni i år, så slet ikke alderen der trykker. En rigtig god alder til resten af vores trup. Han vil være i stand til at kunne supplere mange af de unge rigtig godt, da han har en masse rutine trods sin unge alder. Og ikke mindst vigtigt, at hans rutine kommer fra andre steder end Carra og Gerrards. Min største frygt vil være for beløbet, for han vl jo helt sikkert komme til at spille en røvfuld kampe for os med den måde vi spiller og med alle de skader vi har os Peace

Derudover tror jeg godt han kunne lokkes til klubben selvom vi ik kommer i europa næste sæson. Han tog jo frivilligt til Köln og rygtes desuden også til Roma, der maks kommer i EL hvis de er heldige (ligesom os selv i øvrigt)

Så håber, men tror nu slet ikke på det Skuffet

At han tog til netop Köln har nok noget at gøre med, at han netop kommer fra det område Wink - Jeg er ganske klar over han er født i Poland, men han er lært op i Köln.

bøvle
Manager

« Svar #8254: 30 Mar 2011, 17:14 »

Lige netop forskellige lande og forskellige spillestile. Dette argument vil jeg også meget gerne fremføre, dog blot som et argument for at vi skal holde os LANGT LANGT væk fra ham.

Mener faktisk heller ikke vi har snakket om nogen der skal ligge bag de to angribere, men hvis vi gerne vil have en på den position, så skal det være Captain Fantastic, alt andet synes jeg vil virke helt hen i hampen, eftersom han så ellers vil få alt for mange defensive pligter ift. de offensive

Yessir
Manager

« Svar #8255: 30 Mar 2011, 17:15 »

Prinsen af Kölnen har nu været ganske stærkt spillede denne sæson, jeg mener dog ikke han er noget for jer pga hans alder og det at han allerede har skuffet i BM.

Hvad er der i vejen med alderen?
Han har imo lige præcis den alder Liverpool skal købe spillere i.

Derudover tror jeg godt han kunne lokkes til klubben selvom vi ik kommer i europa næste sæson. Han tog jo frivilligt til Köln og rygtes desuden også til Roma, der maks kommer i EL hvis de er heldige (ligesom os selv i øvrigt)

Så håber, men tror nu slet ikke på det Skuffet

Han rykkede tilbage til Köln vel og mærke  Wink
Det var her han imponerede første gang, og det er der han er i trygge omgivelser.

bøvle
Manager

« Svar #8256: 30 Mar 2011, 18:21 »

Jeps, jeg ved godt at han vendte tilbage til Köln, som nu er blevet påpeget et par gange.
Det eneste jeg mente med det, og ville frem til var blot, at han ikke udelukkende tænkte på at spille i Europa Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #8257: 30 Mar 2011, 18:35 »

Lucas har lige underskrevet en ny aftale med Liverpool, så han bliver ikke solgt til sommer til fordel for Adam. Nok meget fornuftigt da Lucas er mere en defensiv type mens Adam er en slags playmaker.
Er fint tilfreds hvis vores midtbane komme til at bestå af Lucas/Spearing/Meireles/Gerrard næste år, da jeg syntes vi skal fokusere på at styrke andre dele af holdet. 2 fløje, heraf må den ene gerne være Young da jeg er helt tosset med ham Smiley.
En venstre back, måske coentrao fra Benfica, har kun set ham et par gange for Portugals landshold og der har han gjort det godt, men ved så ikke om han er en stabil spiller. Men bestemt en interessant spiller Peace
Så også gerne Cahill eller Shawcross til centerforsvaret da du kunne være godt med ungt engelsk blod på holdet Smiley
Og til sidst som i også diskutere, et tredje valg til angrebet, da jeg ikke syntes Kuyt/Pacheco/N'gog er ordentlige reserver, her er jeg til gengæld lidt blank. Kadlec som spillede mod os, skulle (i følge FM Grin) være Liverpool fan og hvis nu der er fremtid i ham? men ved det nu ikke helt.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8258: 30 Mar 2011, 20:17 »

Jeps, jeg ved godt at han vendte tilbage til Köln, som nu er blevet påpeget et par gange.
Det eneste jeg mente med det, og ville frem til var blot, at han ikke udelukkende tænkte på at spille i Europa Smiley

Det er svært at sige, når det netop er hans barndomsklub..

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8259: 30 Mar 2011, 20:40 »

Lucas har lige underskrevet en ny aftale med Liverpool, så han bliver ikke solgt til sommer til fordel for Adam. Nok meget fornuftigt da Lucas er mere en defensiv type mens Adam er en slags playmaker.
Er fint tilfreds hvis vores midtbane komme til at bestå af Lucas/Spearing/Meireles/Gerrard næste år, da jeg syntes vi skal fokusere på at styrke andre dele af holdet. 2 fløje, heraf må den ene gerne være Young da jeg er helt tosset med ham Smiley.
En venstre back, måske coentrao fra Benfica, har kun set ham et par gange for Portugals landshold og der har han gjort det godt, men ved så ikke om han er en stabil spiller. Men bestemt en interessant spiller Peace
Så også gerne Cahill eller Shawcross til centerforsvaret da du kunne være godt med ungt engelsk blod på holdet Smiley
Og til sidst som i også diskutere, et tredje valg til angrebet, da jeg ikke syntes Kuyt/Pacheco/N'gog er ordentlige reserver, her er jeg til gengæld lidt blank. Kadlec som spillede mod os, skulle (i følge FM Grin) være Liverpool fan og hvis nu der er fremtid i ham? men ved det nu ikke helt.
Hvordan hulen kan du rose Lucas? Jeg bander stadigvæk over forlængelsen med ham.
Elendig midtbane, elendigt bundniveau, elendigt topniveau og altid en af de dårligste spillere på holdet.
Der findes et hav af billige midtbanespillere, som kunne gøre det væsentlig bedre end ham.

JKJ
Gæst

« Svar #8260: 30 Mar 2011, 20:52 »

Du nævner kun 4 til midtbanen. Som vi spiller pt er der vel mindst 3 centrale midtbanefolk på banen så vi kan vel godt bruge 1-2 mere på den plads her i blandt Adam Wink

Og Lucas må jo kunne et eller andet som vi ikke helt kan se.
Spørgsmålet er om vi forventer formeget af ham og måske bevist eller ubevist sammenligner ham med først Alonso og siden hen med Mascha. Og han er jo hverken Alonso eller på Mascha på nogen måde.
Jeg må indrømme at jeg håbede, da Alonso forlod os, at han ville tage over efter ham. Og den rolle han havde er der altså ikke mange der kan magte.
Så smuttede Mascha og pludselig skulle han erstatte ham også og han er altså heller ingen skraldemand som ham.

Han er ikke min favoritspiller overhovedet, men måske vi skal give ham lidt mere kredit end vi gør. Han opfylder jo helt sikkert den rolle på holdet som Daglish ønsker det, ellers havde han jo ikke forlænget med ham.

Og han er altså også på brassernes landshold så hel ringe er han altså ikke  Peace

Skipper
Gæst

« Svar #8261: 30 Mar 2011, 21:04 »

Syntes altså også kritikken af Lucas er meget uretfærdig til tider. Nu skal det siges at jeg er enig med at han kan være direkte forfærdelig nogle kampe, men han har virkelig også præsteret i nogen kampe og har endda vundet man of the match (inde på Liverpools hjemmeside) 2 gange, hvilket må siges at være en præstation når man tænker på Agger hvis ikke har vundet den i år. Hvilket jo også viser at Liverpools fan har taget ham lidt til nåde.
Er Lucas god nok som rotations spiller? Ja.
Kan hans spil forbedre? Ja i den grad Wink
Er det bedre at fokusere på sine egne unge spillere end at gå ud og købe nye spillere der ligeså godt kan floppe og skal spilles ind på holdet? Ja Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8262: 30 Mar 2011, 22:05 »

Syntes altså også kritikken af Lucas er meget uretfærdig til tider. Nu skal det siges at jeg er enig med at han kan være direkte forfærdelig nogle kampe, men han har virkelig også præsteret i nogen kampe og har endda vundet man of the match (inde på Liverpools hjemmeside) 2 gange, hvilket må siges at være en præstation når man tænker på Agger hvis ikke har vundet den i år. Hvilket jo også viser at Liverpools fan har taget ham lidt til nåde.
Er Lucas god nok som rotations spiller? Ja.
Kan hans spil forbedre? Ja i den grad Wink
Er det bedre at fokusere på sine egne unge spillere end at gå ud og købe nye spillere der ligeså godt kan floppe og skal spilles ind på holdet? Ja Smiley
Jeg synes virkelig ikke han præsterer i nogle kampe - overhovedet! Når man endelig synes han har gjort det godt, så er det jo kun en halv-god præsentation, sammenlignet med hans holdkammerater.

Jeg håber lidt på, at vi får Aquilani og han får en helt ny chance.
Juve kunne så passende købe Christian Poulsen for kr. 0,-... Så er vi ok garderet på midtbanen.

Spearing, Aquilani og Captain Fantastic til at deles om midtbanen, det er acceptabelt.
Lucas som bænkevarmer og reserve til de tre, det er også acceptabelt.

Spearing har en dejlig fandenivoldskhed, som jeg ikke har set siden vores elskede Mascherano.
Han bliver stor. Ikke en af Premier Leagues bedste, men en vigtig defensiv spiller på holdet.

Lad os nu PLEASE få en eller to kanon gode kanter i sommerens transfervindue, en god venstreback og sidst (men ikke mindst!) en ny keeper, så Reina kan smutte til en anden klub for at 'vinde trofæer'....

Skipper
Gæst

« Svar #8263: 30 Mar 2011, 22:10 »

Jeg synes virkelig ikke han præsterer i nogle kampe - overhovedet! Når man endelig synes han har gjort det godt, så er det jo kun en halv-god præsentation, sammenlignet med hans holdkammerater.

Jeg håber lidt på, at vi får Aquilani og han får en helt ny chance.
Juve kunne så passende købe Christian Poulsen for kr. 0,-... Så er vi ok garderet på midtbanen.

Spearing, Aquilani og Captain Fantastic til at deles om midtbanen, det er acceptabelt.
Lucas som bænkevarmer og reserve til de tre, det er også acceptabelt.

Spearing har en dejlig fandenivoldskhed, som jeg ikke har set siden vores elskede Mascherano.
Han bliver stor. Ikke en af Premier Leagues bedste, men en vigtig defensiv spiller på holdet.

Lad os nu PLEASE få en eller to kanon gode kanter i sommerens transfervindue, en god venstreback og sidst (men ikke mindst!) en ny keeper, så Reina kan smutte til en anden klub for at 'vinde trofæer'....

Hvor er Meireles Rullende Øjne

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8264: 30 Mar 2011, 22:48 »

Hvor er Meireles Rullende Øjne
Beklager - hvordan fanden kan jeg glemme den perfekte portugiser! Smiley
Jeg sidder midt i en Jura-aflevering, så har tankerne et helt andet sted. Meireles skal selvfølgelig være med Smiley

Sider: 1 ... 549 550 [551] 552 553 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010