home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 876 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 545 546 [547] 548 549 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173392 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8190: 21 Mar 2011, 13:31 »

Kom til at tænke på en ting: Ved I, har I en fornemmelse af, som Liverpool-fans, hvor tungt man tager det i Liverpool hvis Man Utd skulle gå hen og snuppe det 19. mesterskab i denne sæson? Jeg ved ikke hvor tungt I vil tage det som danske Liverpool-fans, kontra "de indfødte" hvis man kan sige det sådan?

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8191: 21 Mar 2011, 13:40 »

Kom til at tænke på en ting: Ved I, har I en fornemmelse af, som Liverpool-fans, hvor tungt man tager det i Liverpool hvis Man Utd skulle gå hen og snuppe det 19. mesterskab i denne sæson? Jeg ved ikke hvor tungt I vil tage det som danske Liverpool-fans, kontra "de indfødte" hvis man kan sige det sådan?

Min fornemmelse af de forskellige forums er, at folk ikke går særlig op i det. Hvis Liverpool lå i toppen hver sæson og slås med United om mesterskabet var det en anden ting. Men det har jo ikke været sådan i mange år efterhånden med den ene sæson for et par år tilbage, som undtagelsen.

Jeg er ikke Liverpoolfan, men har da en sympati for klubben som mange andre.

JKJ
Gæst

« Svar #8192: 21 Mar 2011, 14:07 »

Må indrømme at for 20 år siden havde jeg aldrig troet at vi ville komme i den situation som vi måske kommer i i år, nemlig at Man U overhaler os.

Men jeg tænker ikke så meget over det mere. Som Roman skriver så er vi ikke i en position hvor vi kan være med til at beholde titlen som det mest vindende hold af den bedste række.
Jeg må dog indrømme at jeg er seriøst overrasket over at vi har været så langt væk fra nr 19 som vi har været siden det sidste mesterskab.
For et par mdr siden var jeg ret overbevist om at Man U vil overhale efter denne sæson, det er jeg faktisk ikke mere og vil slet ikke blive overrasket hvis de skal vente mindst et år endnu.

Men på et eller andet tidspunkt kommer vi tilbage og Man U vil også få en nedtur der kommer til at strække sig over flere sæsoner hvor de må kigge langt efter PL titlen.

Sådan er fodbold, der er op og der er nedture  Peace

Dog fører vi jo stadig kampen om flest mesterholds titler, der går der lige et par år før de får fingrene i den  Tunge

DeBuur
Manager

« Svar #8193: 21 Mar 2011, 14:16 »

Liverpool fan tager det tungt og jeg tror først man ved hvor tungt når man har mødt den Engelske fodbold kultur face to face..... fodbold er for mange Liverpool fans livet og det der i en hård hverdag giver håb og mening... og med hensyn til Man Utd så hjælper det ikke at det er dem der vinder.... det ville dog være værre hvis Everton tog titlen.

YNWA

-LFC-
Manager

« Svar #8194: 21 Mar 2011, 14:45 »

Jeg synes det er bittert. Men nu hvor vi har haft to så dårlige sæsoner i træk, så gør det ikke så ondt længere fordi vi har ikke rigtigt været der til at øge vores egen total, også er det jo en naturlig konsekvens, at United øger deres. Jeg er tilgengæld stadig bitter over, at det blev 18/18 i 08/09 istedet for 19/17, det irriterer mig rigtigt meget. Men som vores situation er nu, så gør det ikke helt så ondt.

DeBuur
Manager

« Svar #8195: 21 Mar 2011, 17:10 »

Det er ikke det letteste program Liverpool har tilbage. Skal vi ud og spille Europæisk næste sæson så skal vi slå Man City, Arsenal og Tottenham......... resten af sæsonen bliver som en lang cup turnering.
Lige pt er City, Spurs og Arsenal bedre end Liverpool og hvis Suarez er skadet så hænger vores angrebs spil slet ikke sammen, og så vil vi også få problemer mod hold som West Brom, Fulham og Aston Villa.

Lige nu er jeg egentlig glad for at vi ikke skal spille alverden andre turneringer en PL...vores trup er smal og middelmådig og den sikreste vej til Europæisk Fodbold er altså et stabilt forløb i PL.

Kampen mod Sunderland gav håb men omvendt så ser det resterende program mere end svært ud.... men lyset er der og det hedder Suarez...desuden håber jeg at nogle af Liverpools talenter træder frem og viser at der er noget at bygge på - opgaven til sommer er dog klar... der skal hentes forstærkninger i defensiven, på den centrale midtbane og på fløjene.... hvis vi ikke har bedre 3 angriber end Ngog.... så må vi ud og finde en til denne plads også.

02-04-2011 16:00   West Bromwich-Liverpool
10-04-2011 16:00   Liverpool-Manchester City
16-04-2011 16:00   Arsenal-Liverpool
23-04-2011 16:00   Liverpool-Birmingham
30-04-2011 16:00   Liverpool-Newcastle
07-05-2011 16:00   Fulham-Liverpool
15-05-2011 16:00   Liverpool-Tottenham
22-05-2011 17:00   Aston Villa-Liverpool

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #8196: 21 Mar 2011, 17:17 »

Med alt respekt og for at lyde som en gammel kliche:

Men lad os nu tage en kamp af gangen.
Det er fuldstændigt nytteløst at se på hvem vi skal møde og hvor vi ligger og hvorfor og hvem der er klar og dem der ikke er klar osv osv.

Vi skal møde Tottenham og Villa om 2 mdr! Altså der kan jo ske 1000 ting inden vi kommer så langt.

Næste kamp er ude mod WBA den 2. april. Lad os kigge på den kamp først. Derefter kan vi så begynde at snakke om Man C men ikke et eneste sekund før.

Vi er altså så hamrende ustabile at vi ikke kan bruge den forrige kamp til noget som helst og dermed skal fokusere og arbejde målrettet mod den næste kamp og intet andet.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8197: 21 Mar 2011, 19:22 »

Liverpool fan tager det tungt og jeg tror først man ved hvor tungt når man har mødt den Engelske fodbold kultur face to face..... fodbold er for mange Liverpool fans livet og det der i en hård hverdag giver håb og mening... og med hensyn til Man Utd så hjælper det ikke at det er dem der vinder.... det ville dog være værre hvis Everton tog titlen.

Det er også det jeg tænker lidt. Der må alt andet lige være forskel på de "rigtige" Liverpool fans hvis man kan tillade sig at kalde dem det, og så danske (norske, svenske, tyske osv) Liverpool-fans, som ikke har andet relation til klubben end præcis fodbolden.

Men meget sjovt at høre folks mening, jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg lige kom på den tanke. Måske fordi jeg selv ville være røv bitter hæ Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8198: 21 Mar 2011, 19:29 »

Jeg ville langt hellere foretrække at Arsenal vandt, men det har nok mest noget at gøre med at mange af mine venner er United-fans og jeg ville give meeeget for ikke, at skulle høre på deres lort hver dag! Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #8199: 21 Mar 2011, 19:36 »

Det er ikke det letteste program Liverpool har tilbage. Skal vi ud og spille Europæisk næste sæson så skal vi slå Man City, Arsenal og Tottenham......... resten af sæsonen bliver som en lang cup turnering.
Lige pt er City, Spurs og Arsenal bedre end Liverpool og hvis Suarez er skadet så hænger vores angrebs spil slet ikke sammen, og så vil vi også få problemer mod hold som West Brom, Fulham og Aston Villa.

Lige nu er jeg egentlig glad for at vi ikke skal spille alverden andre turneringer en PL...vores trup er smal og middelmådig og den sikreste vej til Europæisk Fodbold er altså et stabilt forløb i PL.

Kampen mod Sunderland gav håb men omvendt så ser det resterende program mere end svært ud.... men lyset er der og det hedder Suarez...desuden håber jeg at nogle af Liverpools talenter træder frem og viser at der er noget at bygge på - opgaven til sommer er dog klar... der skal hentes forstærkninger i defensiven, på den centrale midtbane og på fløjene.... hvis vi ikke har bedre 3 angriber end Ngog.... så må vi ud og finde en til denne plads også.

02-04-2011 16:00   West Bromwich-Liverpool
10-04-2011 16:00   Liverpool-Manchester City
16-04-2011 16:00   Arsenal-Liverpool
23-04-2011 16:00   Liverpool-Birmingham
30-04-2011 16:00   Liverpool-Newcastle
07-05-2011 16:00   Fulham-Liverpool
15-05-2011 16:00   Liverpool-Tottenham
22-05-2011 17:00   Aston Villa-Liverpool

Vi har et rigtigt hårdt program tilbage, især de point vi skal hente taget i betragtning. Vi kan dog håbe på at City VINDER FA-CUPPEN og at Tottenham overhaler dem i ligaen, så ryger vi i Europa på en 6. plads Opstemt
Men alle de hold vi skal konkurere med har et meget svært program tilbage, så det er højst sandsynligt de interne kampe, der bliver rigtig afgørende ! Opstemt

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #8200: 21 Mar 2011, 20:26 »

Hvordan går det egentlig med Joe Cole? Jeg sad lige og spillede FIFA med Liverpool, og der er han jo ganske udemærket at have på kanten Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #8201: 21 Mar 2011, 20:36 »

Hvordan går det egentlig med Joe Cole? Jeg sad lige og spillede FIFA med Liverpool, og der er han jo ganske udemærket at have på kanten Wink

Går?

Han er ikke skadet, hvis det er det du hentyder til.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #8202: 21 Mar 2011, 20:43 »

Tænkte mere på om han får noget spilletid, for jeg har ikke fået set en hel Liverpool-kamp i noget tid desværre.

HansenLFC
Gæst

« Svar #8203: 21 Mar 2011, 20:46 »

Tænkte mere på om han får noget spilletid, for jeg har ikke fået set en hel Liverpool-kamp i noget tid desværre.

Han har været ramt af en del skader i hans Liverpool tid og slå ikke igennem i starten af hans Liverpool karierre. Siden har han vel nærmest kun spillet vores kampe i EL, hvor han dog når han har været klar fået fuld spilletid.

Han har dog langt fra vist tidligere tiders niveau. Jeg håber dog det kommer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8204: 23 Mar 2011, 10:09 »

Kampen mod Sunderland gav håb men omvendt så ser det resterende program mere end svært ud.... men lyset er der og det hedder Suarez...

Jeg tror virkelig at det er vitalt for Liverpool at de får købt nogle store navne til sommer. Ellers kan jeg forestille mig at Suarez ville have lidt Torres tendenser - altså indse at han er langt den bedste spiler på holdet, og derfor ikke behøver at røre en finger for at få indkasseret sine penge. Suarez er hamrende god og ser ud til at han gerne vil kæmpe for Liverpool - Men sådan så Torres altså også ud i starten, og da tingene ikke lige gik hans vej, så gad han ikke mere. Jeg tror at i løbet af de kampe han har fået i Chelsea, har han løbet mere end han gjorde hele sæsonen i Liverpool...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 545 546 [547] 548 549 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010