home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172527 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8040: 07 Mar 2011, 22:15 »

Nani er da en lige så stor idiot som RVP  Rullende Øjne.. Normalt diver han i tide og utide og overspiller enhver tackling han får.. Jeg må indrømme at jeg røg op af stolen og jublede i går da Carra fik ham til at bide i græsset..
Nej det er han overhovedet ikke.
Har aldrig set Nani lave den slags eller noget der ligner.
Om muligt diver han. men som vi tidligere fik konstateret af vores alle sammens JKJ så diver alle.

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #8041: 07 Mar 2011, 22:26 »

Nani er jo lige så slem som alle andre. Face it.

http://www.youtube.com/v/0XpEoCvW2Wo

- I rest my case.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8042: 07 Mar 2011, 22:34 »

- I rest my case.

Hvad er det præcis du vil vise med den video? At han filmer? Det er ingen vidst i tvivl om han gør...

Yessir
Manager

« Svar #8043: 07 Mar 2011, 22:38 »

Han er 21 carragher er 30+ hvem er udenfor pædagogisk rækkevidde? Latterlig kommentar, selv i Liverpool tråden. Vi snakker ikke joey barton her...

Her havde det klædt dig hvis du havde vist format til at nævne en af jeres egne gamle spillere, f.eks Keano  Wink

Ud over det, er jeg enig i resten af dit indlæg.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #8044: 07 Mar 2011, 22:42 »

- I rest my case.

Hvad har det med at dive at gøre?
Desuden er dive ikke at undervurdere i moderne fodbold. Det er jo en stilart ligesom alle andre typer er. Man ser den bare ikke så tit i England, pga mentaliteten er anderledes.  Derimod vil jeg give cadeau til Nani, at han kan holde sin spillestil i England uden at gå på kompromis med den. Lidt ligesom Ronaldo. Det er jo folk man enten elsker eller hader. Dog har alle en meningen om én og det vel nu det vigtigste. Smiley  

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8045: 07 Mar 2011, 22:52 »

Her havde det klædt dig hvis du havde vist format til at nævne en af jeres egne gamle spillere, f.eks Keano  Wink

Ud over det, er jeg enig i resten af dit indlæg.

Nu syntes jeg ikke lige det gav mening at nævne ham i snakken om carragher kontra rafael Smiley om keane er decideret udenfor pædagogisk rækkevidde ved jeg ikke, men ja man kan nævne mange spillere med svinske tendense Smiley

Yessir
Manager

« Svar #8046: 07 Mar 2011, 22:54 »

Nu syntes jeg ikke lige det gav mening at nævne ham i snakken om carragher kontra rafael Smiley om keane er decideret udenfor pædagogisk rækkevidde ved jeg ikke, men ja man kan nævne mange spillere med svinske tendense Smiley

Det var nu for at skifte J. Barton ud af samtalen, som vel så heller ikke giver meget mening i snakken om Carragher kontra Rafael  Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8047: 07 Mar 2011, 23:06 »

Som sagt syntes jeg ikke keane lige passede ind, han var slet ikke i mine tanker. Måske fordi han aldrig har været i spjældet eller slået en holdkammerat Wink skrev i øvrigt slet ikke at jeg mente at carragher var udenfor pædagogisk rækkevidde fordi jeg mener det er en alorvlig påstand Wink

EDIT: og så kan vi vidst ikke trække mere i det emne? Smiley
« Seneste Redigering: 07 Mar 2011, 23:09 af KongFjong » Logged

Yessir
Manager

« Svar #8048: 07 Mar 2011, 23:28 »

Som sagt syntes jeg ikke keane lige passede ind, han var slet ikke i mine tanker. Måske fordi han aldrig har været i spjældet eller slået en holdkammerat Wink skrev i øvrigt slet ikke at jeg mente at carragher var udenfor pædagogisk rækkevidde fordi jeg mener det er en alorvlig påstand Wink

EDIT: og så kan vi vidst ikke trække mere i det emne? Smiley

Nej men så har han lavet så mange andre vanvittige ting inde på banen  Wink
Og nej selvfølgelig er hverken Rafael eller Carragher udenfor pædagogisk rækkevidde. Det kræver mange års svinestreger fra Rafael at få den lidet flatterende titel, og Carragher kommer ikke udenfor pædagogisk rækkevidde, bare pga. en vanvids tackling.

Edit: Og nej det kan godt blive et problem  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #8049: 08 Mar 2011, 10:37 »

Han er 21 carragher er 30+ hvem er udenfor pædagogisk rækkevidde? Latterlig kommentar, selv i Liverpool tråden. Vi snakker ikke joey barton her...

Og hvad er det nani gør der er så slemt? Reelt snyder han bare i et spil, har i aldrig gjort det? Og i bruger det til at retfærdiggøre hårde tacklinger med risiko for alvoelige skader. Hvem er mest på pattebarnsstadiet?

Og lad mig i samme omgang understrege at det ikke handler om at det er nani eller en anden Utd spiller, det gælder uanset hvem det går ud over.
h

Dårlig undskyldnig og ikke andet. Og det er jo heller ikke første gang Rafael laver disse hjerneblødninger så han er åbenbart ikke sin opgave voksen og lærer intet af sine fejl.

Desuden tror jeg langt størstedelen af Liverpool fan er enige i at det var en svinestreg.
Det har jeg underligt nok ikke hørt fra ret mange Man U fans at det Rafael og WR lavede forrige uge var. Lucas kunne jo bare lade være med at gå efter bolden og Wigan spilleren var jo selv skyld i at han hoppede op efter en bold så WR kunne få lov til at svinge sine albuer...

Kom nu videre og hvis man vil diskutere den svinestreg så gør det i jeres egen tråd, i har åbenbart et behov for at tage emnet op igen og igen.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #8050: 08 Mar 2011, 11:04 »

Hold nu op med den tackling. Alle United fans diskutere det for og undgå og snakke om kampens resultat.
Ja tacklingen var over stregen, men det er ikke første gang dette sker i historien. Det er Liverpool-United, folk er tændte og sådan noget sker desværre i fodbold. Nani er ude i tre uger, så han slap heldigt.
Desuden var Carra henne for og sige undskyld efter kampen, men Nani ville ikke godtage den.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8051: 08 Mar 2011, 12:41 »

Jeg svarer egentlig bare på et indlæg fra VK, no more, det har jeg vel lov til? Faktisk diskuterer jeg slet ikke tacklingen, men hvorvidt at at kalde Rafael for "udenfor pædagogisk rækkevidde" er ok... Pointen med alderen var blot, at hvor mange år har Carragher haft til at lære at man ikke smider et strakt ben i den højde, modsat Rafael? Eller en hvilken som helst anden ung spiller? Se på Gerrard, der i sin unge dage også fik en del røde kort, og fra tid til anden lavede nogle gevaldige benbrækkertacklinge r, er han så også udenfor pædagogisk rækkevide?

Jeg er da ligeglad med hvad andre Utd fans siger, skal jeg stå til ansvar for dem? Jeg indrømmer gerne at Rafael burde have haft rødt, Rooney lige så, det har jeg bestemt absolut ingen problemer med. Tværtimod er jeg træt af Ferguson der ikke vil snakke om det, og sige tingene ligeud for en gang skyld.

Derudover går jeg ikke ud fra at den sidste del af den sætning er myntet på mig...

@Anfield
Du har helt ret. ALLE Utd fans gør det for at undgå at snakke om resultatet... Den tager jeg til mig, selvom jeg mener at der ikke er så meget at diskutere mht. resultatet. Liverpool spillede godt og var kyniske, vi spillede af lort og var bestemt ikke kyniske, og resultatet var fuldt fortjent.

Jeg studsede også lidt over den der med at Nani ikke vil godtage undskyldningen faktisk. Men omvendt kan man sige, at hvis du lige havde tabt en kamp på udebane mod ærkerivalerne og i den grad var blevet flæsket og endnu ikke vidste hvor slem den skade var, hvor stor er sandsynligheden for at du ville tage imod en undskyldning lige efter kampen? Det er flot af Carragher at forsøge, men må også respektere, at Nani nok næppe har været i det bedste humør. Man kan kun håbe at han giver Carragher den kredit om et par dage måske.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8052: 08 Mar 2011, 13:08 »

Der er nogen der mener, at vi forstsat skal forstærke os i angrebsområdet, men der er jeg uenig. For at være ærlig, så synes jeg sagtens at Kuyt kan stå som reserve for Suarez og Caroll. Han er en fremragende skarpretter og ved altid hvor han skal stå + at vi så er fri for at have ham løbende ude på kanten uden grund. Derfor synes jeg, at det er kanterne og forsvaret der skal tilføjes noget til. Den centrale midtbane synes jeg er OK og i første omgang er det ihf. Ikke der vi skal forstærkes Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #8053: 08 Mar 2011, 13:15 »

Der er nogen der mener, at vi forstsat skal forstærke os i angrebsområdet, men der er jeg uenig. For at være ærlig, så synes jeg sagtens at Kuyt kan stå som reserve for Suarez og Caroll. Han er en fremragende skarpretter og ved altid hvor han skal stå + at vi så er fri for at have ham løbende ude på kanten uden grund. Derfor synes jeg, at det er kanterne og forsvaret der skal tilføjes noget til. Den centrale midtbane synes jeg er OK og i første omgang er det ihf. Ikke der vi skal forstærkes Smiley

Ikke helt uenig og så måske en lille smule alligevel.

Jeg så gerne Lucas væk fra den defensive midt, det er altså bare ikke hans favorit position.
Sunderlands anfører Lee Cattermole kunne jeg godt se i den røde trøje. Plus han er engelsk, det bliver vi jo også nød til at se på når truppen skal sammensæsttes, både i PL og EL.

Alt efter hvilket system vi kommer til at spille er vi enig i at tre mand i front er nok, hvis vi altså kun spiller med en decideret angriber. Hvis vi spiller et system med to angribere er de tre nok en for lidt.

Defensivt skal der helt sikkert hentes nye folk.
Og på kanterne skal der vel også, men det hænger jo igen sammen med hvilket system der skal satsets på.

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #8054: 08 Mar 2011, 13:19 »

Hvad har det med at dive at gøre?
Desuden er dive ikke at undervurdere i moderne fodbold. Det er jo en stilart ligesom alle andre typer er. Man ser den bare ikke så tit i England, pga mentaliteten er anderledes.  Derimod vil jeg give cadeau til Nani, at han kan holde sin spillestil i England uden at gå på kompromis med den. Lidt ligesom Ronaldo. Det er jo folk man enten elsker eller hader. Dog har alle en meningen om én og det vel nu det vigtigste. Smiley  

Hvornår har jeg skrevet at det er et dive? Der blev skrevet at Nani ikke laver svinestreger, og at han kun divede. Som vist i videoen så giver ham fyren der en skalle. Kan man ikke kategorisere det som en svinstreg?

Sider: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010