home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2170890 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7725: 11 Feb 2011, 20:50 »

Meget bedre end Konchesky! Peace

Det tror jeg også jeg er  crazy

Hvad med Insua, er han glemt? Det var RH der sendte ham væk da han jo ikke passede ind i hans spillestil, dvs Insua var alt for teknisk en spiller i hans øjne og for lidt en boldmongol.

Hvis King Kenny forhåbentlig fortsætter tror jeg Insua vil passe godt ind i hans spillestil og koncept.
Som jeg husker Insua var han en god teknisk back der havde nogle gode fremstød men også havde godt styr på det defensivt.

Så hvis King Kenny fortsætter og han vil beholde Insua ser jeg ikke umiddelbart nogen grund til at hente nogen ind på den plads.

JKJ
Gæst

« Svar #7726: 11 Feb 2011, 20:54 »

Okay det har jeg ikke hørt :-)

Men jeg er enig og så alligevel ikke.. Siden Kelly er kommet ind er vores defensiv blevet kraftigt stabiliseret.. Men jeg vil nu stadig mene at det ville give bedre mening at bruge kelly i venstre og Johnson i højre.. Her udnytter man i min verden Johnsons kvaliteter rent offensivt bedre Smiley

Uden på nogen måde at være sikker. Så synes jeg bestemt ikke Kelly skal bruges i venstre side. GJ er IKKE venstreback, men hans vesntreben er som jeg ser det et pænt stykke bedre end Kelly's Wink

Nej lad os nu beholde Kelly som højreback, eller måske som alternativt rykke ham ind i centerforsvaret så vi kan få noget så usædvanligt som 2 boldspillende forsvarsspillere Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #7727: 11 Feb 2011, 21:00 »

Ja, måske..
Så vi ville stille op sådan?
     Carra-Skretl-Agger
Kelly                     Coentrao/GJ
       Lucas-Gerrard
           Meirales
       Suarez-Carroll

Eller hvordan? Kan ikke helt få det at passe med den formation du snakker om..         

Den opstilling kunne jeg godt tilslutte mig, næsten Wink

Gerrard og Meireles mener jeg godt kan spille lige foran Lucas/CP mens Suarez måske kan hives en lille smule ned bagved Carroll.

Carra-Skretl-Agger
Kelly                     Coentrao/GJ
            Lucas
      Gerrard-Meirales
         Suarez
              Carroll

Både Gerrard og Meireles har deres force som boks til boks spiller og hvis Gerrard bliver placeret på linie med Lucas/CP bliver vi lige defensive nok synes jeg.
Desuden har vi jo så heller ikke rigtig nogle der kommer ud på vores fløje hvis de 2 wingbacks ikke lige kommer med frem.

JKJ
Gæst

« Svar #7728: 11 Feb 2011, 21:22 »

Carroll i fuld vigør på træningsbanen i Melwood.

Nu må vi bare væbne os med tålmodighed inden han er helt klar til at få sin debut   Smiley

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/pics-andy-carroll-at-melwood

Agger om King Kenny og om at få det postive frem i truppen igen

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/agger-how-kenny-got-it-right

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #7729: 11 Feb 2011, 22:01 »

Hvad med at spille sådan her, med en mulig tilbagevending af Insúa/køb af Coentrão:

______________Reina _______________
_______Kelly____Car ra___Agger_______
GJ_________________ ___Coentrão/Insúa
______________ Lucas______________
__________Stevie___ Meireles_________
__________Suarez___ ______________
_______________Carr oll____________

Og så Skrtel som backup i midterforsvaret. Smiley

bigomalle
Lilleputspiller
*

« Svar #7730: 11 Feb 2011, 22:23 »

Nu hvor i snakker om liverpool og deres nye hold, så lyder det som om der er kommet nye opdateringer? er der det? og hvor kan man hente dem??

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #7731: 11 Feb 2011, 22:25 »

Nu hvor i snakker om liverpool og deres nye hold, så lyder det som om der er kommet nye opdateringer? er der det? og hvor kan man hente dem??

Du tænker nok i FM?

Der er ikke kommet nogle officielle. Den kommer i slutningen af måneden.

Kolo Abib Touré

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #7732: 11 Feb 2011, 22:26 »

Vi snakker om IRL situationen i klubben. Hvis du vil finde tråden der omhandler FM, skal du trykke her.  Thumbs Up

bigomalle
Lilleputspiller
*

« Svar #7733: 11 Feb 2011, 22:37 »

yep FM. Smiley
mange tak

JKJ
Gæst

« Svar #7734: 12 Feb 2011, 12:33 »

I Manchester spilles der vist nok et eller andet ligegyldigt lokalopgør som begge parter mener er ufattelig vigtigt og så absolut weekendens største kamp!
Jeg kan kun være så meget uenig så man skulle tro det er løgn.  Djævel

Weekendens vigste kamp spilles på Anfield hvor vi tager imod Wigan.
Det er så vigtigt vi vinder for ellers kan vi ikke bruge sidste uges sejr over Chelsea til en skid!

En kamp vi skal vinde, alt andet end 3 point vil være en fiasko. Vi er et af liganes bedste hjemmehold mens Wigan så absolut hører til blandt de ringeste udehold.

Hvordan skal og vil vi så stille op?
Jeg tør efterhånden ikke spå om en opstilling mere men mon ikke det bliver noget i samme stil som vi har set i de seneste kampe med 3 nede bagved 2 wingbacks 3 på midten også 2 i front hvor den ene hænger lidt bagved topangriberen.
Vi skal jo nok ikke forvente at Wigan kommer med ret meget mere end 1 angriber. og med Skrtel - Cara som defensive og Agger som den lidt mere offensive i den 3 mands kæde ser det imo ganske fornuftigt ud.

Jeg vil rigtig gerne se Suarez idag. Nu har han væet i klubben et stykke tid, der er faldet lidt ro på tingene igen og han har alle muligheder for at komme ind og vise os hvad han kan.'
Men hvem han så skal erstatte aner jeg ikke. En mulighed kunne vel være at lade Meireles falde ned sidan af Gerrard, hive Kuyt en plads tilbage og så smide Maxi på bænken.

Når alt kommer til alt er jeg bare tilfreds med en sejr, det må være det vigtigste Smiley
« Seneste Redigering: 12 Feb 2011, 12:34 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #7735: 12 Feb 2011, 15:24 »

Hmm og det var så godt jeg ikke gættede på opstillingen Wink

Reina, Kelly, Carragher, Skrtel, Johnson, Maxi, Meireles, Lucas, Aurelio, Kuyt, Suarez. Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Wilson, Poulsen, Pacheco, Jovanovic, Ngog.

Iflg LFC hjemmeside altså en 4-4-2 opstilling. Og uden Gerrad, som vel var lidt tvivlsom men også uen Agger som end ikke engang er med i truppen?
Håber bare han skal have et hvil efter de mange kampe på en kort periode efterhans lange skadespause. Håber dælme ikke han er ude igen!

bøvle
Manager

« Svar #7736: 12 Feb 2011, 16:09 »

Savner allerede vores tre-mands forsvar, med Aggers sikkerhed, og de to wingbacks. Vores def sejler jo fuldstændig !  Græder

HansenLFC
Gæst

« Svar #7737: 12 Feb 2011, 16:16 »

Savner allerede vores tre-mands forsvar, med Aggers sikkerhed, og de to wingbacks. Vores def sejler jo fuldstændig !  Græder
Slet ikke?

Dejligt vi er kommet væk fra at spille med 5 i forsvaret.

JKJ
Gæst

« Svar #7738: 12 Feb 2011, 16:19 »

Slet ikke?

Dejligt vi er kommet væk fra at spille med 5 i forsvaret.

Det jo som man ser det det.

Man kan jo også sige vi spillede med 3 nede bagved og 5 på midten Wink De 2 wingbacks er jo med fremme når vi har bolden. Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #7739: 12 Feb 2011, 16:21 »

Det jo som man ser det det.

Man kan jo også sige vi spillede med 3 nede bagved og 5 på midten Wink De 2 wingbacks er jo med fremme når vi har bolden. Wink

I mine øjne er det forsvarsspillere og det ville være pinligt at bygge en fremtid op med 5 i forsvaret. Synes det har været okay indtil man får forsvaret på plads efter vores nedtur. Men ikke fremover, nej tak.

Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010