Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 882 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
500
501
[
502
]
503
504
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2169716 gange)
fcbarcelona
Juniorspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #7515:
04 Feb 2011, 21:36 »
Citat af: JKJ 04 Feb 2011, 21:32
Benitez købte så bare for at købe virkede det som om.
Udefra virkede det som om han hellere ville købe 2 middelgode spillere end 1 kvalitets spiller.
Så jo han kunne sagtens have købt bedre end han gjorde fremfor bare at købe til højre og venstre.
Og så meget guld fandt han nu heller ikke.
Når man tænker på hvor mange han har købt er det jo ikke mere end max 10-15 nue spillere der hat kunnet gøre sig gælden på holdet.
Han har ca købt 60 nye spillere og det er vel kun Reina, Mascha, Alonso, Agger, spanieren, Garcia og Arbeloa som har spilles rimelig fast.
Det kalder jeg ikke guld når man tænker hvor mange flop han har købt.
Der fik vi Torres væk og ind med Suârez, synes faktisk at Suârez er bedre end Torres.
JKJ
Gæst
«
Svar #7516:
04 Feb 2011, 21:51 »
King Kenny som fast mananger efter denne sæson?
John Henry er ihf ikke særlig afvisende i dette ineterview hvor han samtidig også er imponeret over atmosfæren på Anfield og som jeg læser det ikke er begejstret for et nyt stadion hvor stemningen og atmosfæren kan forsvinde.
http://msn.foxsports.com/foxsoccer/premierleague/story/Liverpool-owner-Henry-says-manager-Dalglish-the-best-choice-to-lead-club
Kan Anfield evt udbygges, er der nogen der er klar over dette?
Jeg er både for og imod et nyt stadion. Historien gør at jeg meget vil droppe Anfield.
Men beliggenheden, størrelsen, og de ret dårlige sponsor facaliteter gør at jeg gerne ser et nyt stadion så hurtigt som muligt.
Når man ser hvor mange penge feks Arsenal har fået ud af at bygge et nyt stadion pga den øgede tilskuere indtægt og de kæmpe sponsor logoer (i forhold til os) så er det jo nok den vej vi skal.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7517:
04 Feb 2011, 21:54 »
Citat af: Gazlgor 04 Feb 2011, 19:44
Det er skægt som det er blevet kutyme at man ikke jubler når man scorer mod sit tidligere hold. Det er et åbenlyst halvhjertet forsøg på at få tilskuerne på éns side, selvom man har dolket dem i ryggen (ikke at jeg siger det er sket med Torres...). Synes det er nice hvis det er en spiller som har betydet meget for en klub og knoklet for dem, og virkelig været elsket af dem - men der er gået lidt for meget mode i det.
Eller også er det et ægte forsøg på at vise lidt respekt overfor de mennesker der har støttet en i sin tidligere klub? Jeg synes Torres-eksemplet er et glimrende eksempel på, hvor konservativt tænkende fodboldverdenen og ikke mindst fodboldfans er i dag. Det er som om folk tænker "det var meget bedre i de gode gamle dage". Som om man ikke vil se sandheden i øjnene og erkende, at fodboldspillerne i dag, er der egen lykkes smed.
Der bliver smidt om sig med udtryk som "ingen er større end klubben", men ingen er altså ej heller større end spilleren. Self skal Torres da videre. Man tager for givet, at det er Torres der er skurken i dette tilfælde, fordi man ikke vil se indad og det er lettest at skyde skylden på én mand, en mand som ikke forlader skuden, end indrømme at det måske var klubben som institution, der ikke formåede at gøre det attraktivt nok for Torres, at blive der.
Man må altså se at komme videre. Det var samme situation med Ronaldo i Utd. Igen kom der de her mishagsytringer og "ingen er større end klubben" og blah blah blah. Nej, men fodbold i dag er forretning og dem der ikke vil erkende det, er tabt i en svunden tid og følger ikke med udvikling. Hvis man vil have spillere der bliver i klubben for altid, bør man spille med spillere udelukkende udviklet i klubben og tjekke deres "fodboldhjerte" inden de får lov til at stille op for klubben.
Det er som om, at fordi spillerne for kæmpe summer i løn, så forventer man ting af dem, der på ingen måde er realistiske. Torres har da set helt nøgternt på klubben og tænkt, at med hans alder og Liverpools nuværende situation, skulle han rykke nu hvis han fik chancen. Og det gjorde han. Der har været Liverpool-legender ude og give udtryk for, at man ser Torres som en løgner, fordi han har skrevet i sin bog at han elskede Liverpool, og så alligevel skifter. Well, så må man lige se på selvopfattelsen i Liverpool. Det er ikke ret længe siden man tabte til Blackpool ude, noget der ville have været utænkelig da man var den dominerende klub i engelsk fodbold, men som bare er fakta i dag. Liverpool er stor som institution, men som klub er man i dag ikke i toppen længere. Det må man erkende. Rent faktisk kan man snildt sammenligne med den situation Atl. Madrid var i da Torres forlod dem, med den situation Liveprool er i, i dag. Og lad mig gætte på, at Torres kærlighed for Atl. Madrid overstiger hans kærlighed for Liverpool med mere end et par grader. Men det virker til at man har lidt for høje tanker om sig selv som klub i dag, set udefra.
Så kom nu videre, og se på realiteterne: Spillerne handler self ud fra egne ønsker først og fremmest, og måske som nr. 3, eller nr. 4, på listen og prioriteringer, ligger klubbens ønsker.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7518:
04 Feb 2011, 21:56 »
Citat af: JKJ 04 Feb 2011, 21:51
Kan Anfield evt udbygges, er der nogen der er klar over dette?
Jeg er både for og imod et nyt stadion. Historien gør at jeg meget vil droppe Anfield.
Jeg mener beslutningen må være ultra nem: Kan der findes et sted hvor man kan bygge nyt stadion med plads til 70-80000 (Som man vel relativt nemt kan fylde), så er det det man bør gøre, hvis ikke Anfield kan udbygges. At blive på Anfield pga. historien resulterer kun i en ting og det ikke at man kommer i toppen af hverken engelsk eller europæisk fodbold igen.
JKJ
Gæst
«
Svar #7519:
04 Feb 2011, 22:18 »
Spanieren har lukket så meget lort ud, incl det han har skrevet i sin bog at vi nok reagere som vi gør.
Nu viser det jo sig at han ca 10-12 dage inden transfervinduet lukkede sådan set allerede havde taget en beslutning om at han ville væk, fair nok.
Man skal bare ikke samtidig melde ud at man er ihh og åhh så glad fro at spille i Liverpool og være rigtig tilfreds med at bo der og King Kenny er det bedste der er sket længe osv.
Plus alt det hans siden RH røg ud har udatalt sig om hvor glad osv osv var for Liverpool.
Den beslutning blev ikke taget på en dag, den har været længe undervejs og har krævet mange overvejelser.
Når man så er i gang med den proces at tænke over at man evt gerne vil væk eller man vil blive så skal man nok holde sin mund overfor pressen og Liverpools officielle hjemmeside.
Som Liverpool fan kan man jo så konstatere at han har løget os op i vores åbne ansigt dag for dag og hans udtalelser har været det rene lort (undskyld sproget) og han rent ud sagt har pisset os op og ned af ryggen.
Jeg kan desværre ikke rigtig se hvordan et nederlag til Blackpool og at han skulle være en løgner på nogen måder hænger sammen.
Facts det er jo netop at han har fyldt os alle med løgn.
Desuden er det ikke mere end et halvt år siden at man i Man U tråden kunne læse at ingen var over klubben ang WR så sådan er det vist i alle klubber
Liverpool har spillet, for nu at sige det pænt, mindre godt ca indtil midt i januar i denne sæson. Der har været nogle få gode kampe men langt de fleste har ikke været noget at skrive hjem om.
Og spanieren har været med i en stor del af disse kampe. Og han har præsteret ingenting i mange af disse kampe.
Hvordan skal man kunne opfatte ham som en stor spiller når han ikke selv gider og i kampene mod feks Blackpool har han haft sine chancer for at gøre en forskel men han simpelthen ikke gidet eller været total opgivende når han har haft chancen for at sætte en mand og komme til afslutninger.
Det er bestemt ikke hans skyld alene at det er gået som det har gjort.
Men som en spiller med hans potentiale har vi kunnet forlange bare en smule mere.
Så når man ligger alt det sammen synes jeg godt vi kan tillade os at være utlfreds.
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #7520:
04 Feb 2011, 22:33 »
Gider ikke lige til at citere en del indlæg.
Men for at starte med evt. indkøb til sommer. Synes ikke vi skal have en højre back. Kelly viser klassen lige nu, lad ham endelig få spillet sig mere eller mindre fast. Duer det ikke, har vi trods alt en Johnson der kan gå ind og agere backup. (Vil have Johnson på højre midt)
Hvis nu ikke at Kenny Dalglish ønsker at fortsætte, så vil jeg ikke være total afvisende over for at få Benitez til klubben. Som VK på et tidspunkt skriver, så kunne han få vores hold til at spille god fodbold. Hans taktiske dispositioner var lidt mærkelige til tider, og så var der indkøbene. Men mig bekendt, har vi så ikke fået en sportschef fra Tottenham? Som mere eller mindre styrer indkøbene, selvfølgelig i sammenråd med manageren - og så får vi vel ikke en Benitez der bare får lov at gå ud og købe for kr. 300 millioner blandet slik.
Benitez vandt CL for os og havde en hel del succes - det sluttede bare på en lidt sørgelig måde.
«
Seneste Redigering: 04 Feb 2011, 22:34 af Dimma
»
Skipper
Gæst
«
Svar #7521:
04 Feb 2011, 22:41 »
Jeg synes der er så mange ting der snakker imod at Benitez skal være manager igen, som vi har glemt.
Hans transfer politik har været direkte katostrofal (men hvad så med Torres, Xabi Alonso, Mascherano etc, det vejer ikke op for de 80 andre middelmådige spanioler han har købt)
Hans mandskabsbehandling er jo også lig nul, jo der var dengang i 2005, men udover det græmmes jeg ved de rædselshistorier jeg har hørt om ham (Benayoun).
Udover det kan det skam også være det bare er et sært tilfælde, men ingen unge Liverpool drenge slog igennem på førsteholdet i hans tid? Kan godt være jeg ikke husker så godt, men der er da i hvertfald ikke nogen på førsteholdet nu, som Benitez opdrættede.
Hvis Liverpool hyre Benitez igen, er jeg næsten parat til at lægge Liverpool trøjen på hylden, det vil være den ultimative fallit erklæring. Han fejlede fred være med det, men så forlanger folk vel også snart Hodgson kommer tilbage eftersom han kun fik et halvt år, og hvis nu han fik ordentlig tillid osv. osv...
Skipper
Gæst
«
Svar #7522:
04 Feb 2011, 22:42 »
Kan godt være jeg lyder lidt sur, men jeg er meget træt og meget frustreret over alt den snak om Benitez. Hade person number uno.
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #7523:
04 Feb 2011, 22:46 »
Nu kommenterer vi jo også bare på den artikel. Tror ikke der skal herske tvivl om at vi er godt tilfredse med sådan som det er er nu, med Kenny Dalglish, og jeg ønsker også at han fortsætter efter sommer.
Men Benitez ville jeg ikke blive vanvittig forskrækket af, i og med at Benitez ikke får lov til at stå for indkøbene på egen hånd. Vi har nu en mere struktureret indkøbspolitik, som jeg forstår det. Så den må enhver der tiltræder jobbet på Anfield, mere eller mindre indordne sig efter. Sådan at vi netop ikke kommer ud for den samme oprydning i truppen efter Benitez, endnu engang med andre managers.
JKJ
Gæst
«
Svar #7524:
04 Feb 2011, 23:06 »
Citat af: Dimma 04 Feb 2011, 22:33
Gider ikke lige til at citere en del indlæg.
Men for at starte med evt. indkøb til sommer. Synes ikke vi skal have en højre back. Kelly viser klassen lige nu, lad ham endelig få spillet sig mere eller mindre fast. Duer det ikke, har vi trods alt en Johnson der kan gå ind og agere backup. (Vil have Johnson på højre midt)
Hvis nu ikke at Kenny Dalglish ønsker at fortsætte, så vil jeg ikke være total afvisende over for at få Benitez til klubben. Som VK på et tidspunkt skriver, så kunne han få vores hold til at spille god fodbold. Hans taktiske dispositioner var lidt mærkelige til tider, og så var der indkøbene. Men mig bekendt, har vi så ikke fået en sportschef fra Tottenham? Som mere eller mindre styrer indkøbene, selvfølgelig i sammenråd med manageren - og så får vi vel ikke en Benitez der bare får lov at gå ud og købe for kr. 300 millioner blandet slik.
Benitez vandt CL for os og
havde en hel del succes
- det sluttede bare på en lidt sørgelig måde.
Ud over en FA og CL triumf mindes jeg ikke meget succes hverken på eller udenfor banen.
Hvorfor hente en træner tilbage når han åbenlyst ikke forstod PL og engelsk fodbold?
Hvorfor hente en træner tilbage når nu Daglish åbenlyst har fortalt at han gerne vil fortsætte og NESV ser ud til at tage imod tilbudet med åbne arme?
Hvorfor hente en træner tilbage der engang har kørt vores klub på afveje mht div underlige indkøb?
Hvorfor hente en træner tilbage der hellere vil diskutere i pressen, også om ting der ikke har en skid med Liverpool at gøre?
Hvorfor hente en træner tilbage der til sidst ikke var på specielt god talefod med ret mange spillere i klubben, og en del er der altså stadig?
Osv osv. Jeg kan ikke finde en eneste grund til at han skal tilbage igen. Han er historie og det sidste punktum bør og skal være sat i det kapitel.
JKJ
Gæst
«
Svar #7525:
04 Feb 2011, 23:18 »
Citat af: DavidMadsen 02 Feb 2011, 22:39
Efter tilgangen af Carroll og Suarez - hvad er da jeres foretrukne opstilling? Med dertilhørende argumenter, selvfølgelig.
Den er svær. For det med tal kompinationer som vi bruger her og i FM kan man jo ikke bruge til alverden på banen når man først er igang.
Hvor sætter man feks Gerrard? Som venstreback eller defensiv midt eller højrefløj eller angriber? Han er jo over det hele
Jeg vil hellere sige jeg vil have en stamme på holdet betsående af følgende:
Reina
Kelly
Carra
Agger
Gerrard
Meireles
Maxi
Suarez
Carroll
Jeg vil gerne have en defensiv midt ind også da Gerrard og Merieles nok er en tand for offensive til det men så er der måske ikke plads til 2 angribere.
Så det er noget meget af nogle spillere skal en del mere fleksible end andre og det er de jo heldigvis i dagens fodbold.
Men synes som sagt det er svært da jeg faktisk gerne vil spille med en defensiv midt, to fløje og to angribere men også 2 på den centrale midt hvis der skal være plads til både Gerrard og Merieles og så er vi 12 på banen og det er vist ikke helt efter reglerne
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #7526:
04 Feb 2011, 23:22 »
Citat af: JKJ 04 Feb 2011, 23:06
Ud over en FA og CL triumf mindes jeg ikke meget succes hverken på eller udenfor banen.
Hvorfor hente en træner tilbage når han åbenlyst ikke forstod PL og engelsk fodbold?
Hvorfor hente en træner tilbage når nu Daglish åbenlyst har fortalt at han gerne vil fortsætte og NESV ser ud til at tage imod tilbudet med åbne arme?
Hvorfor hente en træner tilbage der engang har kørt vores klub på afveje mht div underlige indkøb?
Hvorfor hente en træner tilbage der hellere vil diskutere i pressen, også om ting der ikke har en skid med Liverpool at gøre?
Hvorfor hente en træner tilbage der til sidst ikke var på specielt god talefod med ret mange spillere i klubben, og en del er der altså stadig?
Osv osv. Jeg kan ikke finde en eneste grund til at han skal tilbage igen. Han er historie og det sidste punktum bør og skal være sat i det kapitel.
Så var vi ganske få point fra mesterskabet. Jeg vil nu mene at det godt kan kaldes succes...
Alle dine punkter, du sætter op ved jeg ikke om er direkte henvendt til mig. For jeg skriver ikke at jeg vil have Benitez tilbage. Jeg skriver åbenlyst at jeg vil have Dalglish som træner, og gerne vil have at han fortsætter. Men jeg skriver ud fra det udgangspunkt, at der har været en artikel om Benitez gerne vil tilbage til Liverpool, og der skriver jeg at jeg ikke ser det som det værste valg vi kunne træffe imo. HVIS Dalglish ikke ønsker at fortsætte.
For tredje gang måske, bliver der nævnt hans mærkelige indkøb. Enig. Men jeg skriver så nu for tredje gang, at vi har fået en sportschef der mere eller mindre styrer vores transfers. Så HVIS, Benitez skulle tiltræde som træner, så står han ikke og kan vælge selv, og vi ser næppe disse underlige indkøb...
Må nok hellere for en god ordensskyld ENDNU engang pointere at jeg gerne vil have Dalglish fortsætter.
Thomas0324
Lilleputspiller
«
Svar #7527:
04 Feb 2011, 23:26 »
jeg synes at Kenny Dalglish skal have lov at fortsætte. Spillet har måske ikki været super endnu, men det bliver langsomt bedre. Især nogle af de unge får chancen, Martin Kelly, Jay Spearing og Jonjo Shelvey, og det er vigtigt for en klub som Liverpool, at de unge ved at de kan få chancen om de arbejder hårdt nok, tilfordel hos tiden hos Rafa da de unge ikki fik nogle chancer..
og så til sidst synes jeg at hans indstilling som træner, og den gejst og engergement han viser ude på bænken er noget alle spillerne har brug for, for det gir dem tro på tingene !
JKJ
Gæst
«
Svar #7528:
04 Feb 2011, 23:28 »
Citat af: Dimma 04 Feb 2011, 23:22
Så var vi ganske få point fra mesterskabet. Jeg vil nu mene at det godt kan kaldes succes...
Alle dine punkter, du sætter op ved jeg ikke om er direkte henvendt til mig. For jeg skriver ikke at jeg vil have Benitez tilbage. Jeg skriver åbenlyst at jeg vil have Dalglish som træner, og gerne vil have at han fortsætter. Men jeg skriver ud fra det udgangspunkt, at der har været en artikel om Benitez gerne vil tilbage til Liverpool, og der skriver jeg at jeg ikke ser det som det værste valg vi kunne træffe imo. HVIS Dalglish ikke ønsker at fortsætte.
For tredje gang måske, bliver der nævnt hans mærkelige indkøb. Enig. Men jeg skriver så nu for tredje gang, at vi har fået en sportschef der mere eller mindre styrer vores transfers. Så HVIS, Benitez skulle tiltræde som træner, så står han ikke og kan vælge selv, og vi ser næppe disse underlige indkøb...
Må nok hellere for en god ordensskyld ENDNU engang pointere at jeg gerne vil have Dalglish fortsætter.
Dvs 2 pokaler og TÆT på et mesterskab. Det vil jeg stadig ikke kalde en succes når man ser de mia har han brugt og spildt i klubben.
Punkterne var ikke direkte henvendt til dig, du må da gerne læse dem
, men bare bare lide for at ridse op hvorfor vi ikke skal have ham tilbage af nogen som helst grund.
Han har haft chancen og greb den på ingen måde.
Jeg ser heller Jan Mølby som træner og med Torben Piechnik som ass træner end jeg nogensinde ser Benitez tilbage i Liverpool!
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #7529:
04 Feb 2011, 23:35 »
Citat af: JKJ 04 Feb 2011, 23:28
Dvs 2 pokaler og TÆT på et mesterskab. Det vil jeg stadig ikke kalde en succes når man ser de mia har han brugt og spildt i klubben.
Punkterne var ikke direkte henvendt til dig, du må da gerne læse dem
, men bare bare lide for at ridse op hvorfor vi ikke skal have ham tilbage af nogen som helst grund.
Han har haft chancen og greb den på ingen måde.
Jeg ser heller Jan Mølby som træner og med Torben Piechnik som ass træner end jeg nogensinde ser Benitez tilbage i Liverpool!
Vi var også i en CL finale i 2007
Synes virkelig det er groft at sige "Han har haft chancen og greb den på ingen måde"
For mig at se, så har Benitez ikke været en fiasko hos Liverpool, som JEG måske synes du får ham til at lyde som. Hans sidste periode i klubben overskygger måske desværre alt det positive, som vi trods alt også har været igennem med ham.
«
Seneste Redigering: 04 Feb 2011, 23:39 af Dimma
»
Sider:
1
...
500
501
[
502
]
503
504
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »