home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 497 498 [499] 500 501 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2169521 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7470: 02 Feb 2011, 22:57 »

God kamp i dag, opstillingen taget i betragtning. Dejlig start for Suarez.
Dog var det tydeligt at se at Johnson ikke skal spille på den venstre side af banen, han skal over på højre da jeg tror han har det meget mere komfortabelt derover.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #7471: 02 Feb 2011, 23:01 »

Reina
Kelly - Carragher  - Agger - Aurelio
Johnson - Meireles - Gerrard - Cole/Maxi
         Carroll - Suarez

Naarh tror nu nærmere de rykker johnson ned og ligger suarez lidt forskudt og så burger lucas( på trods af at han er røv elendig)

Reina
Kelly- Carra-Skrtel-Johnson

Lucas - Gerrard
                                      Meireles
Kuyt                    Suarez
                Carroll

... U ain't got a minute.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7472: 02 Feb 2011, 23:02 »

Hvor er Dalglish bare genial.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7473: 02 Feb 2011, 23:03 »

Naarh tror nu nærmere de rykker johnson ned og ligger suarez lidt forskudt og så burger lucas( på trods af at han er røv elendig)

Reina
Kelly- Carra-Skrtel-Johnson

Lucas - Gerrard
                                      Meireles
Kuyt                    Suarez
                Carroll

Uden Agger? Shockeret

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

søgaard
Gæst

« Svar #7474: 02 Feb 2011, 23:04 »

Reina
Kelly - Carragher  - Agger - Aurelio
Johnson - Meireles - Gerrard - Cole/Maxi
         Carroll - Suarez

Vil den midtbane ikke blive for offensiv?

Hverken Gerrard eller Meireles har deres forcer i det defensive spil. De kan begge sagtens spille begge veje, men de er da klart bedre, når de har den frihed fra det defensive spil og kan tage deres løb op i banen.

Alternativet ville jo være at droppe den ene kant og så sætte Lucas lige ind bag Meireles og Gerrard. Så man sådan set spillede en 4-1-3-2 opstilling, hvor de tre midtbanespillere har meget frihed til at bytte plads og bevæge sig rundt på banen. Her ville Johnson vel relativ nemt ofres, da jeg stadigvæk ikke helt har set hvad han kan bruges til. På højreback var han til tider en katastrofe og på venstremidtbane, så er hans mangel på et venstreben så stor en hæmmelse, at man tit sidder og grummer sig over hvilke chancer Liverpool egentlig kunne have fået, hvis man havde haft en venstrebenet til at spille der.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #7475: 02 Feb 2011, 23:08 »

Vil den midtbane ikke blive for offensiv?

Hverken Gerrard eller Meireles har deres forcer i det defensive spil. De kan begge sagtens spille begge veje, men de er da klart bedre, når de har den frihed fra det defensive spil og kan tage deres løb op i banen.

Alternativet ville jo være at droppe den ene kant og så sætte Lucas lige ind bag Meireles og Gerrard. Så man sådan set spillede en 4-1-3-2 opstilling, hvor de tre midtbanespillere har meget frihed til at bytte plads og bevæge sig rundt på banen. Her ville Johnson vel relativ nemt ofres, da jeg stadigvæk ikke helt har set hvad han kan bruges til. På højreback var han til tider en katastrofe og på venstremidtbane, så er hans mangel på et venstreben så stor en hæmmelse, at man tit sidder og grummer sig over hvilke chancer Liverpool egentlig kunne have fået, hvis man havde haft en venstrebenet til at spille der.

Der kan du have en ganske god pointe. Men jeg ser gerne at vi får nogen wings i spil. Det kunne være rart med en venstre back og en venstre midt i det næste transfervindue. Men jeg tror at Meireles og Gerrards løbearbejde - de skifter jo til at være med fremme, så den ene ligger jeg tilbage mens den anden tager dybdeløbet - vil være nok til at klare det defensive. Det er jo også lidt mindre de skal ofre i front, nu hvor vi kan spille med 2 mand i front, fremfor en mand alene i front som hidtil Smiley 

patrick J
Manager

« Svar #7476: 02 Feb 2011, 23:14 »

Jeg lader det være et Suarez mål!!
Han står faktisk til at få det!  Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

søgaard
Gæst

« Svar #7477: 02 Feb 2011, 23:14 »

Der kan du have en ganske god pointe. Men jeg ser gerne at vi får nogen wings i spil. Det kunne være rart med en venstre back og en venstre midt i det næste transfervindue. Men jeg tror at Meireles og Gerrards løbearbejde - de skifter jo til at være med fremme, så den ene ligger jeg tilbage mens den anden tager dybdeløbet - vil være nok til at klare det defensive. Det er jo også lidt mindre de skal ofre i front, nu hvor vi kan spille med 2 mand i front, fremfor en mand alene i front som hidtil Smiley 
Ja, altså man vil sikkert kunne dem indordnet i sådan en taktik, men spørgsmålet er om de begrænsninger, som det vil sætte hos Gerrard og Meireles, vil hæmme Liverpools spil? Før indkøbene af Suarez og Carroll, så har man jo haft Lucas eller/og Christian Poulsen liggende bagved til at skærme af for modstanderne, så Meireles og Gerrard kan have disse frie roller, hvor de vel egentlig er bedst. At have fløjspillere vil selvfølgelig være en fordel, når man har et ordentlig lokum som Carroll i boksen. Her vil Aurelio sagtens kunne byde ind, da han jo er en meget offensiv back. Kelly kan også nogle ting fremad banen og med Lucas eller Poulsen liggende på den defensive midtbane vil det også give mere frihed til de to spillere, så de kan gå med frem og skabe det overtal på kanterne, hvor Gerrard og Meireles også er gode til at søge ud i rummene.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7478: 02 Feb 2011, 23:37 »

Reina
Johnson/Kelly - Carragher - Agger - Aurelio/Johnson/Ny
Lucas
Meireles - Gerrard
Cole/Maxi/Kuyt
Suarez - Carroll

Det ser jeg umiddelbart som det mest oplagte. Med denne taktik bevare man både Meireles og Gerrard inde, dem som skal sætte spillet op: Man har Lucas liggende bagved som den defensive og stabile midtbane-slider. Foran de to Meireles og Gerrard har vi enten Cole, Maxi, eller Kuyt, alt efter form, som er kreativ og kan gøre det uventede, de kan begge samtidige også fylde de tomme rum der vil blive skabt på kanterne.
Suarez og Carroll, vores perfekte makkerpar på toppen - den hurtige og den stærke - Suarez kan få lov og falde ned i banen og modtage bolden, løbe i dybden, evt komme over kanten, samtidig med at vi har stærke Carroll i boksen til at lave kasser!

Med hensyn til forsvaret, så ser jeg udfordringerne her. At have Johnson på den ene back og enten Aurelio eller en helt ny mand på den anden, ser offensivt fint ud, da de begge er gode til at komme med frem og udfylder næsten en fløj spillers plads. Problemet ligger når bolden spilles den anden vej, specielt Johnson har der problemer, men måske er Kelly fremtidens mand? Med hensyn til midterforsvaret synes jeg at Carra og Agger skal spille der. Carra med rutinen og Agger med godt opspil til midtbanen.

Hvad synes i? Peace

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7479: 02 Feb 2011, 23:53 »

Umiddelbart ser det fint ud, Kelly og Aurelio på hver sin back, skal så bare være med fremme ofte, så de kan slå nogen bolde ind i boksen og til Carroll. Lucas-Meireles-Gerrard-Cole ser jeg som den bedste midtbane hos os, som det ser ud nu.

Liverpool F.C

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7480: 02 Feb 2011, 23:59 »

Umiddelbart ser det fint ud, Kelly og Aurelio på hver sin back, skal så bare være med fremme ofte, så de kan slå nogen bolde ind i boksen og til Carroll. Lucas-Meireles-Gerrard-Cole ser jeg som den bedste midtbane hos os, som det ser ud nu.
Præcis også det jeg tænker, da vi jo har backs der er rigtig gode offensivt. Samtidig tror jeg godt med den taktik man kan forvente den offensive midtbane (Kuyt/Maxi/Cole) at udnytte tomrum på kanten og den vej også komme til indlæg Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #7481: 03 Feb 2011, 00:06 »

Han står faktisk til at få det!  Opstemt
Useriøst. Det var et klokkeklart selvmål.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7482: 03 Feb 2011, 00:11 »

Useriøst. Det var et klokkeklart selvmål.

Ja, men fordi bolden var på vej i mål, bliver det dømt som et mål. Dog hvis bolden var på vej forbi mål og forsvaren havde lavet samme nummer var det blevet et selvmål. Sådan som jeg har forstået snakken omkring målet.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

søgaard
Gæst

« Svar #7483: 03 Feb 2011, 00:14 »

Nu har jeg ikke set vanvittigt mange Liverpool kampe, men udfra hvad jeg har set med Joe Cole, så har han da slet ikke levet op til det, som man havde forventet af ham. Han har vel været en del skadet, men jeg har da også set ham et par enkelte gange, hvor han ikke rigtig har formået at gøre den forskel, som han vel var hentet til at skulle.

Maxi Rodriguez ville vel være at foretrække fremfor Cole, selvom han ikke ligefrem er den typiske Premier League spiller. Men modsat Cole, så har han bevist at han kan præstere og ikke har glasben, som Joe Cole i lange perioder har haft i sin karriere. Det eneste, som vel egentligt taler for en Cole i startopstillingen fremfor Rodriguez er vel at han er englænder og noget tyder på Liverpool er begyndt at vægte det højt igen.

Lavezzi
Gæst

« Svar #7484: 03 Feb 2011, 00:33 »

Ja, men fordi bolden var på vej i mål, bliver det dømt som et mål. Dog hvis bolden var på vej forbi mål og forsvaren havde lavet samme nummer var det blevet et selvmål. Sådan som jeg har forstået snakken omkring målet.
Bevares. Kan ikke se, hvorfor det ikke skulle være et selvmål. Det er Stoke-spilleren, der sparker den på stolpen og i eget mål.
Men nu var Suarez debutant, måske var det derfor, han fik målet?

Sider: 1 ... 497 498 [499] 500 501 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010